Jak oceniasz ten artykuł ?

<1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859>

2006-09-13 17:19:11
Dlamnie ludzie ktozy czcza szzatana sa niezruwnowazeni psychicznie TO TYLE !!!!!!!!!!

2006-09-12 20:34:47
popieram michala i mam w zasadzie takie same poglady o satanizmie. A do satanistow zwracam sie : to ze cos jest smaczne nie znaczy ,ze zdrowe .

2006-08-31 18:02:00
Uderza mnie także jedna kwestia. Satanizm już w swoich założaniach daje nam upoważnienie do niszczenie życia drugiej osoby, nie tylko w sensie unicestwienia istnienia poprzez zabójstwo. ,,chciwosc, duma, zazdrosc, gniew, zarlocznosc, pozadliwosc, lenistwo.Satanizm poblaza tym grzechom, jako ze to one prowadza do fizycznego, umyslowego czy emocjonalnego usatysfakcjonowania.``...... . A ja pytam dlaczego nie ma tutaj ani jednej wzmianki o dobru drugiego człowieka?
czy waszym zdaniem człowiek to zwierze które własnym chuciom tylko ma dogadzac? NIE. Człowiek ma tą przewagę nad innymi istotami żywymi, że potrafi myślec, że ma swiadomość swoich czynów. Więc jak satanizm może dać komuś wyzwolenie jeżeli ignoruje podstawową ceche człowieka tj zdolność do myślenia i oceniania wagi swoich czynów. Mało tego dopuszcza zabójstwo jako formę własnej satysfakcji. Jak wasza ,,religia`` moze dać komuś szczeście skoro z życia człowieka nic sobie nie robi? A wasze stanowisko wobec nadstawiania drugiego policzka? Popatrzcie tylko na dzisiejszy świat, wynika z tego jednoznacznie przemoc rodzi przemoc. I co jak ktoś mnie uderzy to mam mu oddac czyli zrobić to samo głupstwo co on? I do kiedy to ma trwać? Aż się pozabijamy? Ktos musi położyc temu kres wybaczyć i poprzez poddanie się uśwadomić drugiemu człowiekowi zło jakiego się dopuścił.W świetle waszych przykazan i systemów życie ludzkie to marna pozbawiona głębszych wartości egzystencja. Życie to jest walka życie to jest możliwość zmagania sie z czymś co nas zniewala życie to możliwosć zwycięstwa. A w waszym pojęciu życie to robienie tego co nam się rzewnie podoba bez liczenia sie z drugim człowiekiem bez liczenia się z konsekwencjami, dla was życie do zaspokajania zwierzecych popędów i sprowadzania istnienia człowieka do rangi zwierzęcej nieudolnej troski o siebie. Życie zgodnie z przykazaniamy Chrystusa daje nam niepowtarzalną szansę oderwania się od wszystkich ziemskich przywiazań wszystkich słobości i zwierzęcych instynktów.

2006-08-31 17:38:32
A jeśli chodzi o katolików i ich stosunek do teoretycznie głoszonych haseł to w pewnym sensie macie rację. Wielu z nas nie stosuje się do tego o czym mówi. Ale jak sami dobrze zauważyliście człowiek jest tylko człowiekiem. Życie to nieustanna walka z grzechem, a w walce można zarówno wygrać jak i przegrać. Nie ma ludzi idealnych. Wielu z nas świadomie zamyka oczy na treść nauki Chrystusa i to jest oczywiscie jednoznacznie złe. Ale to nie jest usprawiedliwienie dla ludzi innych wyznań. Ja równierz jestem katolikiem i bardzo często przegrywam walkę z grzechem ale liczy się to ze do tej walki podchodzę. Swojego stosunku do religii katolickiej nie można opierać na zachowaniach i złych nawykach niektórych jej wyznawców, a jej zasad na tej podstawie nie można przekreślać jako tych, które są niemożliwe do wprowadzenia w życie. Wystarczy przykład Ojca Świetego Jana Pawła II. Dowodzi on najlepiej że przykazania boskie można wcielić w życie. Trzeba tylko uwierzyć, że one nas nie zniewalają, lecz daja szansę na dobre i szczęśliwe przejście tej naszej ziemskiej wędrówki.

2006-08-31 17:27:28
czytam tak te tzw przykazania satanistów i dochodzę do wniosku że ich forma jest conajmniej dziwna. Z całym szacunkiem dla waszego światopoglądu (zwracam się do satanistów) ale moim zdaniem są one pozbawione głębszego sensu. Z różnymi przykazaniami różnych wyznań się do tej pory spotkałem ale żadne z nich nie miały tak bezsesnownej formy. Przykazania te nie daja żadnych wskazówek co do sposobu na zycie, nie dają żadnej alternatywy. Są tylko i wyłącznie krytyką przykazan bozych i kościelnych. Trudno nie zauważyć w ich formule zjadliwych uwag na temat treści Dekalogu, każdy z tych dziewieciu punktów to zwykłe porównanie do zasad Kościoła Katolickiego. Dochodzę do jednoznacznego wniosku, iż nie zostały one tu umieszczone po to aby ukazać inną drogę ale po to aby w złym świetle przedstawic naukę Boga i Kościoła. Trudno nazwać religią coś co ma na celu krytykę innego wyznania.

2006-08-31 12:41:41
Ludzie, skoro uważacie że to bujda a autorzy tej strony to psychole to po jaką cholere zaglądaliście na te strone?

2006-08-29 18:48:06
jesli gosiu wiezysz w boga to czy twoj bog kaze obrazac innych ludzi nawet tych innej wiary??!!!my cie nie obrazamy a ty nas tak-jesli ci sie cos nie podoba to nie zagladaj tu wiecej!!!!

2006-08-29 13:51:55
jestescie debilami

2006-08-29 13:43:34
uwazam ze przykazania ktore sa opisane moga byc dostosowane nie tylko do satanistow. Pozatym te przykazania sa glupie i takie jest moje zdanie. Satanisi to psychole oczywiscie zlo istnieje ale zawzse przegra z dobrem.

666
2006-08-18 16:37:40
Te tzw. "21 punktow satanistycznych", to nic innego jak wypisy z dziel Nietzschego. Z satanizmem jako takim maja niewiele wspolnego....

2006-08-16 15:23:44
Artykuł mnie zainteresował,jestem mile rozczarowana.Nie jestem satanistka a mogłabym sie podpisac pod wieloma stwierdzeniami i zasadami.

2006-08-16 15:10:38
Poza tym jesli to maja być komentarze do zamieszczonego tekstu ,to zgadzam się z niektórymi ze chyba musicie poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.
:))

2006-08-16 15:07:29
W religii chrześcijańskiej najważniejsze przykazanie to PRZYKAZANIE MIŁOŚCI.Jakoś trudno mi się jej doszukać w wypowiedziach-katolików?

2006-08-16 15:03:51
Hej KATOLICY!"Miłuj bliżniego swego jak siebie samego"
Czy nie możecie się obejść bez wulgarnych wypowiedzi?
Gdzie szacunek do drugiego człowieka?Papierz wybaczył swemu niedoszłemu zabójcy,Jezus -On szanował wszystkich ludzi ,bez wzgledu na to co robią i mówia.
Wy zaś nie potraficie znieść tego że ktoś myśli inaczej?
Widać cała nauka poszła w las.

2006-08-16 15:03:49
Hej KATOLICY!"Miłuj bliżniego swego jak siebie samego"
Czy nie możecie się obejść bez wulgarnych wypowiedzi?
Gdzie szacunek do drugiego człowieka?Papierz wybaczył swemu niedoszłemu zabójcy,Jezus -On szanował wszystkich ludzi ,bez wzgledu na to co robią i mówia.
Wy zaś nie potraficie znieść tego że ktoś myśli inaczej?
Widać cała nauka poszła w las.