hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:samcio Dodano:2005-01-24 21:00:43 Wpis:Jaka jest możliwość regulacji wolnych obrotów w polonezie na jednopunktowym wtrysku. Pokrętło przy parowniku mało co reaguje. Chciałbym żeby chodził na około 1000 obrotów. Trzba to zrobić przez komputer czy istnieje mozliwoś regulacji ręcznej
Nick:Tom Dodano:2005-01-24 14:24:13 Wpis:Witam
kupiłem Daewoo Leganza z 98
przebieg 100 000 nz gazie 15 000
instalacja Lovato
problem jest taki, że po ok 5 minutach od przejścia na gaz silnik zaczyna sie dusić i znowu sam przechodzi na zasilanie benzyną. za chwile znowu na gaz, znowu sie dusi i przełącza na benzynę. I tak w koło. Problem znika gdy sie zatrzymam, wyłączę silnik i ponownie uruchomie auto. Byłem u gazownika który ma komputer do Lovato, ale nic nie pokazuje. Może ktoś miał taki problem?
Nick:Dziala Dodano:2005-01-23 18:52:30 Wpis:Mam Seata Toledo 1,8 GLX z instalacja ZAVOLI moj problem to jego spalanie. Od niedawna samochod zaczał spalac ok 18 l gazu, jak do tej pory mieścil sie w 10L i w samochodzie czuć było gaz. regulowałem parownik w wielu zakładach ale nic nie pomagało,wkońcu zmieniłem reduktor. Niestety po zamontowaniu problem ograniczyl sie do małego czucia gazu (ale dalej czuć szczególnie na skrzyżowaniu przy rozgrzanym silniku) i jego spalanie waha sie od 16 do 18 L czyli podobnie jak przedtem. Co w zwiazku z tym robic dalej??? Może ktoś miał podobny problem. Dodam tylko że paliwa spala mi 11L po mieście i jeszcze to że nie wykryto żadnych przecieków gazu. JA JUZ NIE MAM POMYSŁÓW :(
Nick:kris123 Dodano:2005-01-21 20:11:20 Wpis:mam instalacje LPG w samochodzie Lanos Deawoo 1.5 z 2000r. Instalacja firmy BEDINI - homologacja PL001400/G z 29.12.2000r zamontowana w lipcu 2002r.

Obecnie w róznych odstępach czasowych i z rózną częstotliwością ( od 1 do 4 razy w ciagu dnia) występuje silne uderzenie - wybuch (prawdopodobnie w tłumniku lub katalzatorze, po czym wyczuwalny jest w pojeździe charakterystyczny zapach gazu.
proszę o poradę, ponieważ samochód był już w serwisie LPG i nic nie pomogło (jedynie kosztowało mnie 80 zł.
pozdrowienia
Krzysztof
Nick:RUMUN Dodano:2005-01-21 18:41:50 Wpis:CZEŚĆ POZDROWIENIA DLA GAZOCAGOW
Nick:Cinek Dodano:2005-01-21 12:51:09 Wpis:Jestem posiadaczem forda escorta 91 r. silnik 1400 zamontowałem instalacją gazową Lovato pali mi w zimie 16 litrów na 100 km a w lecie 13 litrów chciałbym się dowiedzieć jak można zmniejszyć zuzycie gazu w tym aucie bo nie mam pojecia był nawet ustawiany na analizatorze spalin i to nic nie dało odpiście.
Nick:anton Dodano:2005-01-20 22:51:42 Wpis:w 2004 zamontowałem do fiata stilo 1.6 16V instalację z sekwencyjnym wtryskiem Firmy Tartarini. Auto mna gwarancji kupione w 2003. Instalacja założona w serwisie. Po wyjeżździe
Nick:anonim Dodano:2005-01-19 22:58:49 Wpis:mam 2. litra silnik a
pali mi 15 l gazu na 100ke
Nick:Wojtek Dodano:2005-01-19 13:47:30 Wpis:dzieN dobry !
gdzie można naprawić sekwencyjny wtrysk gazu montowany w Holandii?
Nick:chrasnal Dodano:2005-01-14 13:41:41 Wpis:Nie dzialaj mi wskazniki stanu gazu w butli, czy moze to byc zwiazane z zatankowaniem kiepskiego gazu na stacji.
Nick:batura Dodano:2005-01-13 19:53:58 Wpis:mam problem z wyborem generacji gazu :(
Kasa jest. Problem tkwi w tym zeby ona sie zwrocila w miare szybko.
Wiem ze w II generacji praktycznie w kilka chwil po uruchomieniu silnika mozna przelaczyc zasilanie na LPG.
Czytalem tez, ze IV gen. potrzebuje jakiejs temperatury aby uruchomic zasilanie LPG.
Problem polega na tym, ze wiekszosc mojej jazdy, to dom-praca i praca-dom, gdzie mam 5km (co prawda w korku 25 minut).
Boje sie, ze jak zaloze IV generacje, to bedzie mi palil za malo gazu (!) :( - bo przy okazji bedzie palil benzyne na zagrzanie silnika.

Czy IV gen. da sie ustawic na przelaczenie po np. uzyskaniu nizszej niz 40 stopni C (wyczytalem, ze przy tylu) lub po uzyskaniu wiekszych obrotown niz.. np. 2000?

pozdrawiam,
bat
Nick:gszyp Dodano:2005-01-11 17:56:05 Wpis:szukam mapki stacji lpg w szwecji i norwegji
Nick:cukier Dodano:2005-01-09 18:02:06 Wpis:Witam mam vectre b 16 16v wszystko było pięknie aż tu zaczeła paliwo połykać jak smok po miescie pali 18 litrów gazu, instalacja jest nowa, filtr powietrza wymieniłem, świece też, wcześniej paliła 11 l po mieście, co robić.
Nick:karol Dodano:2005-01-07 09:18:23 Wpis:Corsa B 1996 1.2 paliami 13 litrów gazu - pomocy
Nick:tukan Dodano:2005-01-06 11:07:07 Wpis:Pomóżcie, bo już nie mam sił. Wymieniłem filtr powietrza, gazu, świece, olej. Wczesniej auto paliło jak złoto nawet na mrozie, teraz nie zapali na gazie nawet jeżeli silnik jest gorący i przed zgaszeniem ślicznie jeździł na gazie. Przy próbie palenia, łapie tak jakby na sek, ale po momemencie jakby coś odcinało gaz i autko zdycha :/ Jedyną możliwością przełączenia się na gaz to zrobienie 2-3 km na benzynie. Wcześniej(przed wymianą części o których wspominałęm) raz mi sie cos takiego zdarzyło, ale potem długo był spokój. Autko to Nissan sunny 1.4 92 rok. Instalacja 2G włoska,ale nie pamiętam dokladnie nazwy
Nick:jacek-1974 Dodano:2005-01-06 09:46:35 Url:wybuch Wpis:Często wybucha mi antywybuch w colcie 1,5 przeważnie jak jest wilgoć podobno wadliwe są swiece lub przewody wysokiego napiecia czy to prawda
Nick:maki Dodano:2005-01-05 04:01:32 Wpis:czy moge załozyc stozkowy filtr powietrza do BMW 735 ia + instalacja gazowa wolnossąca - nie sekwencyjna
Nick:tom Dodano:2005-01-04 00:49:38 Wpis:Witam mam pytanie zalozylem instaalcje gazowa do 124 300ce24v na poczatku bylo wszystko ok ale po jakis 10tys pojawily sie problemy przy przelaczeniu z benzyny na gaz czasami gasnie na zimnym jak i rowniez na cieplym silniku to samo dzieje sie po dluzszej jezdzie kiedy sie zgasi silnik i po kilku minutach odpali po jakims czasie zauwazylem rowniez ze czuc gaz bylem na sprawdzeniu szczelnosci i wszystko jest ok wymiany filtrow oleje swiece przewody wszystko na biezaca
Nick:arrro Dodano:2005-01-03 20:23:27 Wpis:brak iskry na swiecach
Nick:jacek Dodano:2005-01-03 18:51:16 Wpis:fajna strona
« 1 2 3 4 5 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 81 82 83 84 85 »