Nick:michal
Dodano:2005-01-01 12:49:16
Email:mlypc.z2koe@ww@eok2z.cpylm
Wpis:mam poloneza 1.5 z instalacja gazową na podcisnienie. w tym roku zalozylem nowy
reduktor lovtec. Pali ok 14l./100km. to min. jakie da sie osiągnąc. oprocz tego
robilem kapitalny remont silnika. mysle ze na parowniku sterowanym elektronicznie
nie powinien tyle palic a moc tez nie powinna spasc. wiec chcial bym to przerobic.
wymienic parownik na elektroniczny. jakie elementy instalacji musze w tym celu
wymienic? czy to cos da?
|
|
|
|
Nick:mirsen
Dodano:2004-12-21 23:30:47
Email:mlipr.s2eon@mneenm@noe2s.rpilm
Wpis:Witam.
Gdzie w gażnikowej instalacji Lovato znajduje się filtr gazu i jak go wymienić.
Thx.
|
|
Nick:artur
Dodano:2004-12-19 22:23:52
Email:glapr.tpuwr@r1oo1r@rwupt.rpalg
Wpis:mam citroena xsareę z gazem od pewnego czasu przy porannym rozruchu instalacja przełacza się na gaz bardzo prędko (zanim osiagnie wyzszaa temperaturę i zaraz potem silnik dusi sie i gasnie kiedys musiałem przejechac okołlo 1 km zanim właczył sie gaz teraz po odpaleniu pierwsza przygazówka przy ruszaniu i już wskakuje
|
|
Nick:krzys
Dodano:2004-12-19 22:06:57
Email:klrpz.sptwa@ss@awtps.zprlk
Wpis:CZy istnieją w Polscestacje tankujące Gaz ziemny do samochodów osobowych. I czy można taką innstalacje uzyskać przegląd techniczny w stacji diagnostycznej.
|
|
Nick:Kaczy
Dodano:2004-12-19 20:16:46
Email:klapc.zayi9r@eitnntie@r9iyaz.cpalk
Wpis:Witam.
Moj problem jest nastepujacy. W polowie lipca zalozylem LPG w moim Lanosie. Na poczatku wszystko bylo ok. Po jakims miesiacu moze troche dluzej zaczely sie wybuchy. Wymienilem najpierw swiece pozniej filtr powietrza. Przez pewien czas bylo spoko, ale teraz znow mam problemy wymienilem przewody i przez tydzien znowu spokoj ale pozniej wybuchy srednio co 15 min, wiec zmienilem przewody na stare. Co mam robic instalacja jest jeszcze na gwarancji ale gazownik cos mi opowiada o cewce zaplonowej za 500 pln. Co to moze byc. Pomocy
|
|
Nick:andpo
Dodano:2004-12-19 15:58:20
Email:alnpd.ptoe1n@op.oactzztcao.po@n1eotp.dpnla
Wpis:Mam problem.
Uruchomiłem silnik na benzynie i po zwiększeniu obrotów przełączył się na gaz.Ruszając ,zbyt szybko puściłem sprzęgło i silnik zgasł.Potem nie mogłem uruchomić silnika,nawet przy ustawieniu na benzynę.Benzyna i gaz jest.
Dlaczego nie mogę uruchomić silnika? Proszę o poradę.
|
|
Nick:txxxx
Dodano:2004-12-18 18:49:22
Email:tlxpx.xnxe@lttl@exnx.xpxlt
Wpis:mam poldka 1500 rok 82 z inst gazowa chodzi niezle ale ostatnio walła uszczelka pod glowica zostala wymieniona, zawory ustawione, zaplon tez wszystko chodzilo, robilem z gosciem ktory sie na tym zna, po 3 dniach samochod zaczol sie dziwnie zachowywac, tzn, zaczol gasnac podczas zmiany biegu (gdy byl chwilowo na luzie, lub podczas jazdy na luzie - trzeba bylo trzmac gaz, na 4 dzien samochod zgasl i juz nie odpalil ani na gazie ani na benzynie, parownik sie zaszronil - okazalo sie ze nie bylo wody w chlodnicy bo sciekla poprzez niedokrecony waz,po jakims czasie i nalaniu plynu samochod odpalil i bylo wszystko ok nie gasl nawet przy temp lekko ponizej 50 st , zaczol znow gasnac tak jak wyzej napisalem gdy osiagnol 90 st (norme) wiec pojechalem do kogos kto sie zna ustawil zaplon, obroty, samochod chodzil ok nie gasl, nastepnego dnia poldek odpalil bez zarzutu na gazie, lecz gdy osiagno ok 90 stopni zaczol sie znow zachowywac jak wczesniej, jaka to moze byc przyczyna ze samochod po spuszszczeniu z gazu przy i ok 50 st gasnie - to ok jest jeszcze zimny, powyzej 50 - ok 70 chodzi a gdy osiagnmie norme 90 gasnie na luzie i gdy sie spusci z gazu, (wszystkie te zdazenia dotycza pracy silnika na gazie na benzynie jest ok), czy jest mozliwe ze zaplon sie samoczynnie przestawia jak tak czego moze byc to przyczyna lub jezeli ktos cos wie to co innego prosze o kontakt na skrzynke z gory dziekuje
|
|
Nick:misiek
Dodano:2004-12-15 22:15:07
Email:mlipc.hpaol@.rpeattaepr.@loaph.cpilm
Wpis:WITAM!!! MAM W OPLU CORSIE 1,4 8V INSTALACJE BRC REDUKTOR BRC TECNO ELEKTRONIKA AUTRONIC AL600 I MAM PROBLEMY ZE SPALANIEM PALI MI 13 DO 14L. PO REGULACJI PALI 10-11 PRZEZ JAKIES 3-4 TANKOWAN I POTEM ZNOWU SPALANIE WZRASTA. CZY KTOS MOZE WIE JAK TO NAPRAWIC? CO MZOE BYC TEGO PRZYCZYNA?
|
|
Nick:aga
Dodano:2004-12-13 13:16:06
Email:algpa..prwu@noon@uwrp..apgla
Wpis:witam
|
|
Nick:zygur
Dodano:2004-12-13 00:18:15
Email:clrpa.cpoov@iaab.arra.baai@voopc.aprlc
Wpis:mam kolektor autronic AL-604 i nie moge go nigdzie podregulować bo w serwisach ni mają do niego programu.pomóżcie mi co robić
|
|
Nick:Myski
Dodano:2004-12-12 21:55:15
Email:mlyps.kpio7@99@7oipk.spylm
Wpis:mam samochód zasilany lpg i nie raz mam problem wiec postanowiłem zajrzeć
|
|
Nick:Dizzypl
Dodano:2004-12-11 17:01:58
Email:13475533557431
Wpis:Czuję gaz po każdej jeździe , szczelność sprawdzana
, ponoć to wina elektrozaworu
|
|
Nick:karol
Dodano:2004-12-10 10:14:50
Email:dlept.epowr@rr@rwope.tpeld
Wpis:Dzień dobry.
Kupiłem mazdę 323 C z silnikiem 1.5 Z5 DOHC 16V zamontowałem gaz ( a raczej mi zamontowano) i tak kupiłem nowe świece przewody wiadomo trzeba ok. Teraz okazuje się, że "popsuł mi się" przepływomierz wiadomo strzelił gaz. "Gazownicy za strzały niby nie odpowiadją ale czy nie powinno być przed przepływomierzem klapki antywybuchowej??? Kto to wie??? Pomóżcie Dzięki karol
|
|
Nick:Alfer
Dodano:2004-12-09 21:23:24
Email:klrpz.ypswz@tkoufz.ckboorroobkc.zfuokt@zwspy.zprlk
Wpis:Mam problem z instalacją LPG. Ma ona już kilka lat. Samochód wyposażony jest w gaźnikowy układ zasilania. Problem: wewnątrz samochodu od kilku dni czuć opary benzyny, a w zbiorniku LPG bulgocze podczas pracy silnika. Proszę o pomoc w diagnozie usterki.
|
|
Nick:karol
Dodano:2004-12-09 18:33:00
Email:klapr.o2lorgz@eopkkpoe@zgrol2o.rpalk
Wpis:Co to jest??mam gazowa w samochodzie na gazniku.mam problem z wolnymi obrotami tzn i na benzynie i na gazie gasnie.żadna regulacja nie pomaga
|
|
Nick:klawy
Dodano:2004-12-09 11:49:15
Wpis:szarpie po rozgrzaniu
|
|
Nick:irek
Dodano:2004-12-06 22:17:06
Email:ilrpe.kf2a3r@gaouttuoag@r3a2fk.eprli
Wpis:poradzcie mi o co chodzi: mam audi 80 2.0 na jednopunkcie i załozony gaz. na poczatku było wszystko w poządku spalanie w normie i moc w normie. od dłuzszego czasu jednak spalanie wzrosło niemiłosiernie do poziomu po miescie 18l, a silnik ledwo ciągnie-2 razy słabiej. wymienilem mębrany w parowniku, filterek, wyczyscilem mixer, byłem na regulacji i nic.dalej to samo. nagminne jest strzelanie w kolektorze.na benzynie jest duzo lepiej.poradzcie mi co mam robic?
|
|
Nick:e-mariusz
Dodano:2004-12-05 18:26:17
Email:ez-cm.atrsioups@zz@spuoisrta.mc-ze
Wpis:witam. pytanie z zakresu trudnych: mam zbiornik 40 litrowy do którego wchodzi najczęściej 27-30 litrów, ale już drugi raz "zatankowałem" ilości inne - 33,50 i 34,6 litra. Czy to normalne? czy ktoś mnie "okrada"? ile powinno wejść gazu do takiego zbiornika, od czego to zależy? pozdrawiam
|
|
Nick:pakada
Dodano:2004-12-04 20:11:26
Url:problem z "checkiem" na gazie
Email:plapk.apdoa@@aodpa.kpalp
Wpis:POMOCY ! Po przejechaniu około 5km zapala się "check" , dalej nic się nie dzieje. Jednak na paliwie nie da się jeździć,jakby palił tylko na dwa gary. Byłem na komputerze i okazało się,że to niby wina sondy lambda,lecz po sprawdzeniu sondy jest całkiem sprawna.U instalatora wymieniono mi emulator wtrysku na japoński i nic to nie dało. Rozkłada tylko ręce i nie wie co jest przyczyną. Pomóżcie !!!
moje auto to : toyota carina e combi 1.8 benzyna 1995 r.
|
|
Nick:rataj
Dodano:2004-12-04 15:13:39
Email:rlapt.atjesn@piccip@nsejta.tpalr
Wpis:Witam ... od pewnego czasu mam problem z nabiciem gazu ... na stacji podłączają przewód ale gaz nie wchodzi do butli ... w serwisie wymienili pływak w zaworze i coś jeszcze, wzięli za to 100zl !!
raz się udało zatankować gaz i znowu nie można ... w innych stacjach serwisowych mówia zeby popukac w zawór to moze zadziała ...
Co zrobić, bo jazda na bezynie w polsce to niestety samobojstwo ...
i mam jeszcze małe pytanie czy kulka we wlewie gazu (ten zawor gdzie podlaczaja pistolet) powinna latać ? ... u mnie jest ona luźna, czy tak byc powinno ?
z gory dziekuje za odp
pozdrawiam Dawid Ratajczak
|
|