hellooo!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:Igor Dodano:2008-07-04 07:56:29 Url:www.asrtrafpev.pl.prw.pl Wpis:Witam.
Na stronie www.astrafpev.pl.prv.pl istnieje ogłoszenie na sprszedaz cząsći
Do opla asrta f 1994r., combi, silnik X16SZ oraz dane kontaktowe.
Byłby kto chętny? Czekam na propozycje.
Nick:newborn Dodano:2008-07-02 15:07:24 Wpis:Pozdrawiam wszystkich mechaników. Jesteście najmilszymi i najlepiej wyszkolonymi ludźmi w Kraju. Marzę, aby dzień 6 grudnia był Dniem Mechanika Samochodowego.
Wasze podejście do klienta, Wasze poczucie humoru, Wasze ciągłe douczanie się (szkoda, że tylko na samochodach Klientów) kreują Was na największą siłę robotniczą.
Kraj jest od Was uzależniony !!! Gratuluję !!! Możecie czuć się NIEZBĘDNI.
Tylko jak mam do Was przyjechać, to zbiera mi się na wymioty i nie wiem dlaczego ....
Nick:Daniel Dodano:2008-06-30 20:30:55 Wpis:potrzebuję adresu serwisu gazu stargas w okolicach Lublina moje gg10839861
Nick:Daniel Dodano:2008-06-30 19:37:20 Wpis:Potrzebuje adresu serwisu gazu "stargas" W okolicach Lublina
Nick:MATEUSZ Dodano:2008-06-28 17:44:42 Wpis:witam. moim problemem jest calibra 91 rok 2.0 16v 150 km silnik dohc auto dzilalo swietnie od pewnego czasu szarpie nie ma sily i jak wcisne gaz do spodu to strzela. wymienilem kopulke swiece przewody przeplywomierz rozne uszczelki i rozrzad a zeby ciekawiej bylo to tloki zawory cisnienie pompka paliwowa wszystko jest w pozadku na komputer tez jezdzilem i wszystko ok CO MOZE BYC PRZYCZYNA JAK JA USUNAC prosze o odpis na maila mat86guli@interia.pl
Nick:wojtek Dodano:2008-06-24 19:44:54 Wpis:Posiadam Punto 2 rocznik 2003 .Ma przejechane 43000 km.Po raz pierwszy wymieniałem tzw. rurę środkową. Po zakupie w sklepie w Sanoku,okazało się ,że rura jest krótka / ok 10 cm /Musiałem pospawać kawałek rury i wtedy pasowało.Ktoś oszczędza na materiale naszym kosztem.A wystarczy te 10 cm i każda rura będzie pasować.A może rura tłumika jest krótka / tego nie wiem/ Może ktoś mi odpowie na to pytanie? Andrzej Piecuch.
Nick:wlodo40 Dodano:2008-06-22 20:18:31 Wpis:toyota avensis 2005r
Od nedawna stałem sie posiadaczem z Niemiec i ucze się tego samochodu
Poszukuję kilku stron instrukcji po Polsku(scany)
-obsługa radiodtwarzacza
-obsługa kimy
-oznadzenie wlewów płynów (olej,spryskiwavze itd...
DZIĘKI ZA POMOC
Nick:ZuZa Dodano:2008-06-21 12:40:47 Url:Pytanie odnośnie Fiata 126p Wpis:Witam.
Mam problem z moim fiatem, otóż po włączeniu zapłonu wskazówka poziomu paliwa dochodzi do pierwszej kreski czyli do zera i ciągle i nawet przy pełnym wskaźniku paliwa nie przekracza tej kreski i ciągle świci sie rezerwa paliwa. Co moze być przyczyną??
Z Góry dziękuje.
Nick:brzek Dodano:2008-06-18 09:51:20 Wpis:witam mam skuter rex 50 i po otpaleniu chwile pochodzi i zgaśnie co to morze być za usterka gażnik przeczyściłem i nadal to samo pomurzcie
Nick:fokasz Dodano:2008-06-14 19:19:22 Wpis:mam reno megan z 1996r silnik 1,6 rt i mam problem z dmuchawą niedziala na biegu od jeden do sześc tylko działa na szustce przy włączonej klimatyzacji a wcześniej raz działało raz nie
Nick:ses123 Dodano:2008-06-14 19:09:58 Wpis:Witam posiadam fiata stillo i od wczoraj pojawila sie kontrolka check engine a ja nie wiem jak ja mozna skasowac. Jak by ktos mial jakis pomysl to bardzo z gory dziekuje w zamian moge dac program rozkodowujacy radia wszystkie samochodowe
Nick:alutka Dodano:2008-06-13 07:45:03 Wpis:witam wszystkich!!! mam audi A4 1.9 TDI 90 koni mechanicznych i potrzebuje Waszej pomocy. po wymianie rozrzadu samochod wogole nie przyspiesza a przy 120 km/h strasznie wyje i sie dusi. wczesniej nie bylo z tym problemu autko jezdzilo plynnie i mialo przyspieszenie i moc. potrzebuje schemat punktów na rozrzadzie.. pozmózcie!!! z gory dzieki
Nick:jacek Dodano:2008-06-12 12:49:45 Wpis:interesuje mnie schemat układu elektronicznego. ford eskort, poj. 1.6, rocznik 91. ( ucieka iskra na świecach, nie wiem jaka jest przyczyna).
Nick:kurier24 Dodano:2008-06-07 14:25:52 Wpis:potrzebuje pomocy jak ustawic pompr wtryskowa w mercedesie silnik 2.3d pomuszcie
Nick:Maciek013 Dodano:2008-05-30 22:00:56 Wpis:Witam!

Posiadam Audi A6 Avant 1.9TDI (110kM)
Od pewnego czasu podczas ruszania bardzo wolno (z małą ilością gazu lub ze samego sprzęgła) występuje chrakterystyczny pisk. Objaw jest o tyle dziwny, że występuje tylko wtedy, kiedy silnik osiągnie temp. 90 stopni (często w korku, gdzie włąśnie rusza się bardzo powoli). Przy dodaniu większej ilości gazu, kiedy obroty "podskoczą" powiedzmy do 1500-1600 wówczas pisku nie ma. Nasłuc***ąc wydaje mi się, że ów pisk pochodzi z prawej przedniej strony pojazdu. Jeszcze jedno! W dni deszczowe - stojąc nawet w korku - pisku nie ma.
I drugie zapytanie (nie wiem czy nie ma związku z pierwszym). Kiedy silnik osiągnie temperaturę 90 stopni a pisk nie występuje, to pojawia się takie stukanie, które jest wyraźnie słyszalne w kabinie pojazdu. Stukanie jest również słyszalne kiedy jadąc np. na "5-tce" puszczam gaz i dojeżdżam do świateł.

Jeżeli możecie mi pomóc, będę wdzięczny. Prosiłbym o podpowiedzi na mojego maila: m0202@op.pl tak na wypadek gdybym przegapił wpis na forum.
Nick:Marko Dodano:2008-05-27 21:53:07 Wpis:Witam mam problem z odpaleniem opla calibry w dodatku doniedawna nie mialem iskry na dwoch swiecach a teraz nie mam juz na trzech i nie moge odpalic :( moze ktos wie co jest przyczyna ze nie moge odpalic :( ???
Nick:Stacho Dodano:2008-05-22 11:50:22 Wpis:Sprawdź smok w baku paliwa, przewód paliwa przedmuchać ewentualnie kopułka aparatu zapłonowego może być pekenięta wymienić (osuszyć,wyczyscić). ja to niepomoże sprawdzić cisnienie na tlokach pozdro ;-)
Nick:marek24 Dodano:2008-05-20 13:13:38 Wpis:Witam!!!Posiadam Forda Escorta cabrio z 1994r 1,6 16v.Od pewnego czasu mam problemy podczas jazdy,przy dodawaniu gazu autko tak jak by odcinało zapłon i jest z mulone a dzieje sie to tylko w czasie jazdy a co najdziwniejsze to najbardziej przy skręcie w prawo i pod górę natomiast na postoju autko zbiera sie dobrze na obroty.Po raz drugi wymieniłem w nim świece na oryginał co pomogło to na przejechanie około 500km i od nowa sie zaczeło to samo i nawet gorzej a na poprzednich (takze oryginał zrobiłem ok 10tys.km)wymieniłem tez kable(oryginał) zapłonowe,filtry,czyściłem bak,pompkę paliwową która okazała sie czysta i dająca prawidłowe ciśnienie a także wyczyściłem silnik krokowy i przepustnice,przekładałem z innego autka czujnik położenia przepustnicy ale nic to nie dało.Czy mógł by mi ktoś pomóc z tym problemem??Pozdrawiam
Nick:Mario Dodano:2008-05-14 00:55:35 Wpis:Witam.posiadam renault megane scenic 2.0 8v Rte z 97 roku jakis czas temu bylem na urlopie i zostawilem aut na parkingu na lotnisku auto stalo tam jakies tygodnie po powrocie kiedy odpalilem go zaczal sie dziwnie zachowywac jak np.nierowna praca silnika na biegu jalowym i podczas jazdy wyglada to jak by nie palil na wszystkie cylindry auto zachowuje sie normalnie na okolo 2000 2500 obr/min ale do tego czasu silnik szarpie podczas wciskania pedalu gazu wszystko jest powiedzmy w "porzadku"rano kiedy jest zimny silnik ale znowu gdy sie tylko nagrzeje...bach zaczyna szarpac i nierono chodzic....wiec moje pytanie co jest winne owego zachowania sie silnika??
Nick:andrzej Dodano:2008-05-11 21:30:41 Wpis:jaka jest kolejnosc popychaczy bmw 316 motor M40
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 81 82 83 84 85 »