hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:pawel Dodano:2004-11-13 22:57:48 Wpis:duze spalanie w cyklu miejskim 16litrow na trasie 10litrow w czym moze byc problem Nissan Primera 2.0 16 V wczesniej palił około11litrow
Nick:Janusz Dodano:2004-11-13 19:10:15 Wpis:Witam wszystkich serdecznie i pomóżcie.
Mam VW Golfa2 1300 z 4-punktowym wtryskiem. Przejeżdżam 120 km dziennie :(. Do tego BINGO S4 z emulatorami, reduktor Tomasetto Asterik Portata 100 HP, aktuator, elektrozawory. Przez prawie rok (zima, lato) i 20000 km było ok. A w ostatnich tygodniach gwarancji po przełączeniu w czasie jazdy na gaz (2200 obr rosnąco i 10°C) auto dwie sekundy hamuje silnikiem lub gaśnie jeśli wrzucę luz bo akurat zmieniam bieg !!! Dotychczas przełączenie na gaz w czasie jazdy było błyskawiczne i niezauważalne(1,5s nałożenia wystarczało teraz 3s za mało). Wyraźnie reduktor się "klei" w stanie spoczynku i potem nie podaje gazu skokowo ale "odkleja" się powolnie. Gaz zdumiewająco dobry tankuję. Filtr gazu choć tylko lekko szarawy :-o został wymieniony. Oleju z reduktora ani kropli nie wycisnęli :-o nawet po zdemontowaniu (nie rozbierali go). Wszystkie elektrozawory działają. Bliźniaczy reduktor podłączyli (zmusiłem) na na próbę i gaz jak pierwotnie poszedł natychmiast po przełączeniu. Niestety nie zostawili mi tego nowego reduktora, a mój niby u dostawcy na gwarancji serwisowali. W co nie wierzę ale nic nie poradzę. W tym czasie jeździłem na benzynie i 100 zł dołożyłem. Nadal widać w środku sfalowaną membranę i nadal gaz podaje po dwóch sekundach hamowania silnikiwm. Znów mi zdemontują to znów dołożę 100 zł a zawsze mi mogą odpowiedzieć że to gaz był niedobry :(. Zawiesili mi kontrolę temperatury i gaz włączam natychmiast (zamarzać będzie w zimie reduktor i już silnik dłużej się nagrzewana). Czy można takie membrany w reduktorze wymienić i gdzie to niedrogo kupić w internecie? Czy coś pomoże otwarcie i przemycie reduktora? O czym świadczy sfalowana membrana widoczna w wylocie gazu? Proszę o pomoc i dziękuję z góry.
Nick:ddamino Dodano:2004-11-13 19:02:28 Url:Ford Mondeo Wpis:Mam problem.W czsie jazdy nie regularnie nie zależnie od predkości, słychać wyrczenie ,szumienie, zgrzyt, grzechotanie jakby z silnika albo z przodu z pod samochodu . nie mam pojecia co jest . Wygłąda to niezbyt dobrze!!
Więc bardzo prosze o rady na gg lub e-maila .
Nick:janusz Dodano:2004-11-13 14:49:49 Wpis:Odwiedzam Was po raz pierwszy w poszukiwaniu pomocy w naprawianiu mojej instalacji LPG. Mam nadzieję na pomoc a co wyszło z moich eksperymentów opiszę.
Nick:iks Dodano:2004-11-11 13:58:04 Wpis:mam Seata Cordobę,rok prod.2001,silnik 1.6 75KM.W maju zamontowano w nim inst LPG firmy BIGAS S.R.L.. Po przejechaniu 10 tyś km zaczęły się dziać dziwne rzeczy z pracą silnika.Na benzynie i na gazie bardzo silne falowanie obrotów,spadki obrotów i przygasanie silnika lub nawet zgaśnięcie.Coś takiego dzieje się tylko przy zdjęciu nogi z gazu na luzie lub przy lekkim podtrzymywaniu obrotów ,np.przy jeździe z górki.Kontrola w serwisie pokazuje że nie występują błędy komputera i wszystko powinno działać poprawnie.Jednak tak nie jest.Czy ktoś spotkał się z takimi problemami i może coś mi poradzić?
Dziękuję
Nick:sebool Dodano:2004-11-11 12:52:09 Wpis:Witam. Jeżdżę astrą 1,6 8v z 1993r. Od ponad roku mam LPG. Zrobiłem jakieś 40 tys. km i jeśli chodzi o LPG to wszystko OK. Problem mam natomiast z zasilaniem benzyną. Samochód nie ma mocy w zakresie 1500-4000 obr/min. Przy ruszaniu na benzynie dławi się, szarpie. Najdziwniejsze przynajmniej dla mnie że objawy nasilają się lub maleją w zależności od pogody. Gdy jest zimno 0-2 st.C to auto chodzi prawie dobrze. Gdy jest cieplej i wilgotniej to nie mogę ruszyć. Czy ktoś ma lub miał podobny problem ? Może pomóc?
Nick:kajty Dodano:2004-11-10 23:09:57 Wpis:Witam, zalazłem ofertę pomocy gazownikom. Oto mój problem: niedawno założyłem do swojego Vento 1,8 (jednopunktowy wtrysk 55 kW) instalację LPG: parownik LOVATO, sterownik chyba STAG 50 współpracujący z sondą i silnikiem krokowym. Gazmechanik dokonał rgulacji przyrządem no i: pierwsze tankowanie wyszło w mieście 15,7 na trasie prawie 12,5 l/100 (przy czym silnik wyraźnie zamulony). Druga regulacja nic nie zmieniła. Trzeciej dokonał "na słuch" i wyszło 26l/100!!! po mieście, zmurowało mnie (nie mam ciężkij nogi, wcześniej miałem Jettkę 1,6 gaźnik z LPG i paliła mi max 12l/100 w mieście zimą). Vento jest z 1996 z przebiegiem 185 tys. na benzynie pali normalnie 7 trasa, 10 miasto, nowe świece, filtr. Coś jest cholernie nie tak, tylko co? Prosze o jakieś wskazówki, może sonda (choć mechanio stwierdził, że ok, a może wypalony katalizator? Mieszkam w małym mieście i nie ma tu dużego zaplecza technicznego. Z góry dziekuję i pozdrawiam - Jacek.
Nick:Jirka.cz Dodano:2004-11-10 20:21:53 Wpis:Hledám schemata na vyrobu belgicke a holandske redukce k tankování LPG.Mám Elpigaz.
Díky Jirka
Nick:MIKU Dodano:2004-11-10 14:14:24 Wpis:MAM OD PEWNEGO CZASU PROBLEM Z INSTALACJA W DAEWOO TICO-SUKCESYWNIE OD OKOLO ROKU ZAUWAZYLEM, ZE ZMNIEJSZAJA SIE OBROTY NA BIEGU JALOWYM-NIE DA SIE ICH JUZ ZWIEKSZYC POKRETLEM NA PAROWNIKU-SA ZA NISKIE -AUTO GASNIE PODCZAS ZMIANY BIEGOW NA ZIMNYM SILNIKU.NA BENZYNIE NIE MA TEGO PROBLEMU. WYMIENILEM SWIECE, FILTR GAZU-NIE POMOGLO. MOZE PROSZE O POMOC?
MIKOLAI_M@WP.PL
Nick:Aga Dodano:2004-11-10 10:00:30 Wpis:Problem dotyczy instalacji gazowej w Eskorcie. Po regulacji gazu auto spala 9,5 litra gazu, natomiast każde kolejne tankowanie pokazuje spalanie 11,12 i nawet 13 litrów na 100km.
Gazownik mówi, że to nie wina instalacji. Dodam, że wymienione zostały świece i przewody wysokiego napięcia. Ja już sama nie wiem co z tym mam robić.
Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc to z góry dziękuję.
Nick:lukasz Dodano:2004-11-09 18:06:31 Wpis:macie problemy z lpg piszcie. POMOGĘ
Nick:luke'00 Dodano:2004-11-08 23:12:03 Wpis:Mam problem z instalacją gazową w passacie 1.8 jednopunktowy wtrysk gdy silnik jest zimny przerywa i nie równo pracjue nie trzyma obrotów co moze być przyczyna bo w kazdej stacji mówia coś innego???
Nick:fidamek Dodano:2004-11-03 23:19:21 Wpis:Zamierzam założyć LPG do Renault Laguna 1,8 16V rocznik 1999, kolektor plastikowy. Proszę o informację gdzie można kupić lub wymienić ten kolektor na metalowy. Proszę też o poradę jaką instalację założyć do tego silnika i jak te silniki się sprawują na LPG. Jakie są ceny instalacji do tego samochodu?
Nick:Józef Dodano:2004-11-02 16:53:39 Wpis:Zablokowało mi prawe dziwi pasażera napisz jak odblokować dziwi do opla vectry B 1,8 16v 1996

Prosze nich ktos pomoże mi w tym
Nick:Pablo Dodano:2004-10-31 10:33:49 Wpis:Czy jest sens montowac filtr stożkowy przy instalacji gazowej w golfie 3. Prosze o rade bo spotykam sie z różnymi opiniami.
Pozdro
Nick:jbkp Dodano:2004-10-30 23:22:06 Wpis:x
Nick:stefan Dodano:2004-10-27 10:36:38 Wpis:na luzie wahania obrotów od 500 do 1500, a nawet więcej
duże zużycie gazu ok. 12 l. przy silniku 2l 16V opel vectra tyle samo w mieście co na trasie
mam sterownik Bingo-S
Nick:POP32 Dodano:2004-10-26 13:04:41 Wpis:JAK SAMODZIELNIE MOGE WYREGULOWAĆ WIELOZAWÓR ABY ODBIJAŁ PRZY OKOŁO 80% NAPEŁNIENIA ZBIORNIKA.
Nick:SPEEDMAT Dodano:2004-10-26 12:05:05 Wpis:Posiadam omegę 2.0 8V i instalację BRC.
Przy wyższych obrotach szczególnie na biegu 1,2,3
jest jakieś buczenie takie metaliczne co to jest ???
Instalację ma jakiś miesiąc.
Reduktor czy pompa?
Nick:SPEEDMAT Dodano:2004-10-26 12:04:57 Wpis:Posiadam omegę 2.0 8V i instalację BRC.
Przy wyższych obrotach szczególnie na biegu 1,2,3
jest jakieś buczenie takie metaliczne co to jest ???
Instalację ma jakiś miesiąc.
Reduktor czy pompa?
« 1 2 3 4 5 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 81 82 83 84 85 »