Nick:Januszek
Dodano:2005-04-06 13:03:09
Url:506923705@wp.pl
Email:5l0p6.9p2w3@750057@3w2p9.6p0l5
Wpis:mam instalację LEWATO z 2004 roku. przy przełączaniu na zasilanie "gazowe" silnik gaśnie. Podejrzewam,że jest to przełącznik trybu pracy (mam trzy położeniowy - beznzyna, gaz i automat na którym z reguły jeżdziłem). Jeżeli możecie coś podpowiedzieć to proszę.Dlaczego podejrzewam przełacznik? Otóż przypominam sobie że w chwili gdy podczas jazdy kończył mi się gaz i przełączyłem na benzynę zdarzały się przypadki "szarpania" i migotania kontrolek na przełączniku.Myślałem,że jest to powód zbyt słabego przełaczenia przełącznika ale teraz domyślam się że to chyba było to.
|
|
|
|
Nick:optik25
Dodano:2005-04-05 14:32:08
Email:olppt.iaki2r5e@tinnit@e5r2ikai.tpplo
Wpis:kupiłem taunusa 2.3 v6 z lpg jezdził elegancko dopuki koles co od niego kupiłem pokrecił cos taka sruba na przewodach do gaznika i teraz niechce przełaczac sie na gaz lub po długim czasie sie włancza.ile taka regulacja moze kosztowac?? dzieki
|
|
Nick:muzyk64
Dodano:2005-04-01 22:05:34
Email:mlupz.ypkw6@44@6wkpy.zpulm
Wpis:Witam .Mam dylemat ,jaki w końcu lać olej do silnika .Jeżdżę Fiatem Uno z 2000 roku ,silnik 0.9 od Seicento . Do tej pory wymieniałem na ELF 5 W 40 syntetyk .Lecz zostałem skorcony przez fachowca który twierdzi ,że w moim Fiacie konstrukcja silnika jest na tyle stara że należy lać olej mineralny 15 W 40 ,a w szczegolności gdy jest zasilany LPG ! Strasznie się wkurzyłem ,bo jak to silnik o przebiegu 68 tyś km. to już ZŁOM !!!!!!!! Proszę o komentarz .Dziękuję
|
|
Nick:Krzysztof
Dodano:2005-03-31 10:49:07
Url:skoda Octavia 1.6 + inst DRIM XXI
Email:klrpz.ypswz@t5okffko5t@zwspy.zprlk
Wpis:Załozona rok temu kłopoty zaczeły sie po pół roku, gaśnięcie silnika na wolnych obrotach .I wtym momęcie wizyta w stacji a tam że wszystko w pożądku i wina benzyny więc do autoryzowanego serwisu panowie przejżeli profilaktycznie przeczyścili przepustnicę innym razem świece i diagnoza z benzyną wszystko ok. a problem po paru dniach dalej.Nie licząc czasu zmarnowanego to koszty wędrówek 1000zł. No i tu trafiłem zresztą przez przypadek na gościa Michał który coś wiedział o instalacji (z firma która mi zakładała dałem sobie spokój "Argas"-Gdańsk-Osowa NIE POLECAM !!!)po wyprowadzeniu błędów z założenia instalacji jest poprawa .Komputer łapie błędy i po resecie jest ok.
Pytanie czy zakładać jakiś emulator koszt ok.500-600zł czy wpinać się do kompa samochodowego by kasował błędy po wyjęciu kluczyka ?
Proszę o odpowiedź
ps.a może to coś innego!
|
|
Nick:Jaczek
Dodano:2005-03-31 07:05:41
Email:jlapc.zaeikr7e@tinnit@e7rkieaz.cpalj
Wpis:Witam Mam pytanie kupiłem niedawno nissana z 2litrowym silnikiem benzynowym (nowy model na gwarancji) zastanawiam się czy warto założyci do niego instalację LPG. Jakie macie zdanie na ten temat, jakich mogę spodziewać się problemów. Z góry dzięki za opinię.
|
|
Nick:trykala
Dodano:2005-03-30 07:51:50
Email:tlopm.upnwi@oo@iwnpu.mpolt
Wpis:Witam
Mam instalacje gazowa 2 generacji (z komputerem) firmy Lovato w fordzie fiesta 1997r 1,25 zetec 16V (plastikowy kolektor). Problem polega na tym, ze podczas pokonywania zakretu na biegu jalowym, gasnie silnik. Ponadto przy zmianie biegow podsakuja obroty. Prosze o pomoc
|
|
Nick:bullhit
Dodano:2005-03-29 18:49:53
Email:blupl.lphwi@tt@iwhpl.lpulb
Wpis:Chciałbym się dowiedzieć jak zregenerować reduktor firmy BRC typ Fox G i ewentualnie zdobyć jego schemat.
|
|
Nick:arti_74
Dodano:2005-03-28 16:11:44
Email:alrpt.ia_t7e4z@agga@z4e7t_ai.tprla
Wpis:Mam fiata 125 i mam instalacje levato tylko strasznie pali ok 16/100km.chyba za duzo...? no i jest strasznie mulowaty podczas podjazdu pod gorke ,wzniesienie albo wiadukt potrafi tracic moc znaczy sie zwalnia a dawanie gazu nic nie daje...co mam zrobic moze trzeba cos wyregolowac...instalacja z 25.11.2004r przejechalem ok .3000tys.
Ludzie pomocy...
|
|
Nick:misiekoed
Dodano:2005-03-28 13:28:00
Email:mlips.iteeknooe.da@tpzoccozpt@ad.eoonkeeti.spilm
Wpis:raz na jakis czas pojawia mi sie ten sam problem. jadac na gazie odpala mi sie kontrolka wtryskiwaczy i samochod zaczyna przerywac tak jakby nie dostawal gazu, przyczym po przelaczeniu benzyne sytuacja sie nie poprawia (przynajmniej przez jakis czas) i kiedy jestem juz powaznie wystraszony wszystko wraca do normy i problem sie nie pojawia przez nastepne pol roku
|
|
Nick:zeus
Dodano:2005-03-27 15:54:41
Email:jlapv.ap5w0QQ0w5pa.vpalj
Wpis:Hej
Moze wie ktos gdzie w okolicach Czestochowy kupic pompe paliwa do corsy B z 96 roku? Z gory dziekuje.
Pozdro
|
|
Nick:RAFI
Dodano:2005-03-26 15:48:22
Url:corolla 1998 r.
Email:rl.pp.inekt@akka@tkeni.pp.lr
Wpis:Posiadam toyote corolle z 1998 r i mam problrm z nie równa pracą silnika jagby gubił iskrę,wymieniłem kable wysokiego napięcia ,cewki ,świece i nic to nie pomaga , nie wiem co jest grane? pozatym zapala mi się kontrolka silnika przy 100-120 km/h , byłem w servisie i podpiołem sie do kompa wykryto kod błędu 42 (czujnik prędkości) polecono wymiane silniczka krokowego , ale to nic nie pomogło może ktoś się na tym zna , bo servism nie wierze !!
niech ktoś pomoże .
|
|
Nick:kot_rych
Dodano:2005-03-25 13:15:39
Email:alrpk.apdwi@uhsczykrottorkyzcshu@iwdpa.kprla
Wpis:Mam problem Fordem Mondeo 1.8 CLX + instalacja sekwencyjna. Wygląda to mniej więcej tak, że jak zrobie troszke kilometrów na gazie (powiedzmy 5-10 km), silnik ładnie sie nagrzewa, automatycznie przełacza na gaz, dalej tez pracuje bez problemów, do czasu wyłączenia silnika na jakąś godzine. Po takim postoju odpala się domyślnie na benzynie, po osiągnięciu ok 2,500 obrotów przełącza na gaz (jak to zwykle robił) i gaśnie (a tego wcześniej nie było) tak jakby nie było już gazu. To samo jak bym chciał przełączyć ręcznie na gaz. Ma ktoś pomysł co sie dzieje. Z góry dziękuję za pomoc.
|
|
Nick:józek
Dodano:2005-03-23 10:07:55
Email:alrpe.kf_pcey@cc@yecp_fk.eprla
Wpis:Mam Nissana Suny 1.6 16V wielopunktowy wtrysk i problemy z wolnymi obrotami,a mianowicie.kiedy auto jest na postoju skaczą mu wolne obroty od 1100-500.Kiedy jest ciepły wystarczy że włacze grzanie na tylna szybe w momencie kiedy wskazówka dochodzi do max. połozenia obroty jak ręką odjął stanjął na 850 obr.Prz wysprzęglaniu powyżej 80 km.obrotomież skacze jak zwariowany i potrafi auto zgasnąć.Na bezynie nie ma żadnych problemów.Poza tymi obrotami auto na gazie chodzi jak złoto,ale te obroty doprowadzają mnie już do rozpatrzy.Pomóżcie co jest przyczyną.Proszę o informacię
|
|
Nick:józek
Dodano:2005-03-23 10:07:52
Email:alrpe.kf_pcey@cc@yecp_fk.eprla
Wpis:Mam Nissana Suny 1.6 16V wielopunktowy wtrysk i problemy z wolnymi obrotami,a mianowicie.kiedy auto jest na postoju skaczą mu wolne obroty od 1100-500.Kiedy jest ciepły wystarczy że włacze grzanie na tylna szybe w momencie kiedy wskazówka dochodzi do max. połozenia obroty jak ręką odjął stanjął na 850 obr.Prz wysprzęglaniu powyżej 80 km.obrotomież skacze jak zwariowany i potrafi auto zgasnąć.Na bezynie nie ma żadnych problemów.Poza tymi obrotami auto na gazie chodzi jak złoto,ale te obroty doprowadzają mnie już do rozpatrzy.Pomóżcie co jest przyczyną.Proszę o informacię
|
|
Nick:sosiu
Dodano:2005-03-22 21:13:04
Email:clopp.inse3l@tt@l3esni.ppolc
Wpis:witam
Mam butle 45 l , czasami jadac komputer przełacza mnie samoczynnie na paliwo. Jade na stacje a tu okazuje sie ze tankuje 10 l gazu!! Nie wiem co jest grane, to tak jakby cos sie wieszało!?Czasami jest tak po przejechaniu 100 km a czasami 50!!
Prosze o pomoc , o co tu chodzi?
|
|
Nick:marque7
Dodano:2005-03-21 21:24:30
Email:tlopy.etteon@aerrea@noette.ypolt
Wpis:Witam
Chce zamontowac do Dodga Durango 5,2 V8 z 1999 roku instalacje gazowa. Wiem, ze najlepiej sekwencyjna, ale jaka? (rodzaj, firma itp). Chcialbym tez wstawic maxymalnie najwieksza butle w miejsce kola, ale tez nie mam pojecia jaka tam sie zmiesci i jakie wielkosci sa dostepne na naszym rynku (moze trzeba na zamowienie?). Jesli posiadasz jakiekolwiek informacje zwiazane z takim autem i rodzajami instalacji gazowych nadajacych sie do niego bede wdzieczny za rady i podpowiedzi. W oczekiwaniu na odpowiedz. Pozdrawiam
Marque7
|
|
Nick:tomaszd
Dodano:2005-03-20 21:34:55
Email:tlopo.m2moa@szzs@aom2m.opolt
Wpis:Witam wszystkich. Mam instalacje Elpigazu w Nexii 1,5 16V. Wszystko bylo ok do czasu wymiany chlodnicy. Teraz nie pali chodzi na gazie jak jest zimny, jak sie nagrzeje chodzi bez zarzutow. Dziwne jest jeszcze to ze nie musi byc to zawsze taka sama temperatura. Raz przelacza sie po chwili pracy na Pb a raz dopiero jak sie nagrzeje do normalnej temperatury pracy. Dodam ze oprocz chlodnicy nie bylo nic wymieniane. Oczywiscie byl spuszczony plyn. Czy moze to byc wina zapowierzonego parownika????
POZDRAWIAM
|
|
Nick:Robert
Dodano:2005-03-20 07:50:08
Email:mlepg.aabiorbeot@niin@toebroibaa.gpelm
Wpis:Mam problem z wolnymi obrotami,otóż po zciągnięci nogi z gazu wieszają mi się obroty na 1500 i tak przez 4sek potem opadają. Vectra A C20NE Instalka nowa.Gazownik nie może sobie z tym poradzić
|
|
Nick:Mat
Dodano:2005-03-18 21:23:01
Email:jlaps.2t2e@npoo.cazttzac.oopn@e2t2.spalj
Wpis:Posiadam instalacje LPG w Escorcie 1.6 gaźnik, instalacje posiadam od 5 lat, jaką zywotność ma taka instalacja , co powinienem wymienić i naco zwrucić uwage
|
|
Nick:prezesikp
Dodano:2005-03-18 19:17:44
Email:klppa.cpuws@kiik@swupc.applk
Wpis:witam.wam wielki problem.dzisjaj jak popadało to były wielkie kałuze i jezdziłem jak kazdy pokonujac ta sama droge codzienie ale zrobił sie problem...mianowicie na bezzynie wszystko jest oki.ale na gazie mam kłopot.gry go przerzuciłem na gaz po przejechaniu po kałuzach to normalnie przeskoczył ale byl jeden problem.jak mu cisnałem dawałem gazu to szedł ale miał bardzo duze opory.po przejchaniu 40 km troche sie poprawiło.co moze byc przyczyna i jak ja naprawic........mam na gazie przejechane 7000km swiece wymieniane nie dawno cewka wszystko oki.co mam poradzic prosze o pomoc bede wdzieczny
|
|