Nick:julka
Dodano:2005-02-13 23:30:23
Email:jlupl.ktae3n4o@.paotczzctoap.@o4n3eatk.lpulj
Wpis:mam problem z fordem orion. na gazie zachowuje sie ok, chociaz duzo pali bo okolo 12 litrow.na benzynie nie schodzi do prawidlowych obrotów na luzie lub dopiero po jakims czasie. przy zmianie biegu nastepuje chwiliwe przymulenie lub szarpniecie, dodam ze odlaczyny byl akumulator.a moze ma za bogatą mieszanke na gazie i komputer od wtrysków lapie blędy.prosze o pomoc
|
|
|
|
Nick:Aleksandra
Dodano:2005-02-12 19:20:49
Email:allpe.x2aon@dkraarkd@noa2x.eplla
Wpis:Potrzebuję listy stacji LPG w Niemczech.
|
|
Nick:darekdpp
Dodano:2005-02-12 12:18:17
Email:mlcpl.aaliar@eitnntie@railaa.lpclm
Wpis:Lanos1.6 pali 15l/100. żadne regulacje nie pomagają. w korkach śmierdzi gazem(nieszczelności nie ma. Parownik lowato by wymieniany,instalacja jest z komputerkiem i symulacją lambdy , świece przewody nówki. Co jest? przy podobnej jeżdzie na benzynie pali 8/100
|
|
Nick:Maki280
Dodano:2005-02-11 18:26:32
Url:www.gymxxl.prv.pl
Email:mlapk.ip2w8@00@8w2pi.kpalm
Wpis:Witam
Mam Bmw 735 ia i instalację LPG ElipGaz i ciągle mi strzela i psuje przepływomierze. Pomocy !!!
|
|
Nick:adam759
Dodano:2005-02-10 20:39:19
Email:aldpa.mp7w5@99@5w7pm.apdla
Wpis:Witam wszystkich.Jeżdzę Leganzą 2,0.Intersuje mnie założenie gazu.Co polecacie.Proponują mi Lovato ,Elpigaz i BRC.Niewiem który ,czy są jakieś przeciwskazania do którejś z instalacji.Proszę o poradę ,może opinię ,jak ktoś ma któraś instalację.
|
|
Nick:Jaronadi
Dodano:2005-02-10 19:00:48
Email:jlapr.epkwp@aickzsuuszkcia@pwkpe.rpalj
Wpis:Witam
Mam problem w Lanosie 1.6 z instalacja z komputerem
firmy Tomasetti. Na gaz przelacznie nastepuje przez zwiekszenie obrotow do 2500.Problem polega na zapalaniu silnika. Przy cieplym lub goracym silniku auto odpala szybko i po kilku sekundach gasnie. ponowne odpalenie jest juz niemozliwe. Jesli poczeka sie z 5-10 minut zwykle zapali normalnie. Po przelaczeniu na odpalanie na gazie silnik odpala bez problemu. Przy zimnym silniku nigdy nie ma problemu, nawet w najwieksze mrozy. Mam nowe swiece NGK, przewody i akumulator. Dla mnie to zagadka. Moze ktos mi cos doradzi, gdzie szukac pomocy.
|
|
Nick:takaszi
Dodano:2005-02-10 12:07:08
Email:jlapc.oiosoml@@lmosoio.cpalj
Wpis:A Ja z innej beczki.
Piszę w nietypowej sprawie rejestracji pojazdów napędzanych paliwami alternatywnymi. Mianowicie, przy rejestracji nowego pojazdu zasilanego
paliwami "standardowymi" czyli etyliną, lub olejem napędowym jest dokonywany wpis w dowodzie rejestracyjnym o konieczności ponownego przeglądu po 3 latach, a pojazdu z zasilaniem typu propan-butan co 1 rok. Producent w karcie gwarancyjnej instalacji podaje konieczność dokonywania przeglądu i regulacji co 30000 tys. km bez względu na czas. Podczas badania technicznego sprawdza się stan zawieszenia, układu hamulcowego, świateł i sprawność
katalizatora. Paliwo gazowe propan butan zawiera mniej szkodliwych związków niż najlepsza etylina.
Natomiast na moje pytanie o rejestrację samochodu z napędem wodorowym, jądrowym lub na antymaterie odpowiedź brzmiała że przepisy mówią o napędzie
opartym na gazie propan butan a o autach z innymi rodzajami zasilania nic więc są traktowane jak standardowe.
Kolejnym kuriozum jest sprawa rejestracji takiego pojazdu otóż, gdy dostaniemy taką instalację za darmo z tytułu promocji lub wygranej w loterii
+ instalacja gratis to nie posiadając faktury zakupu lub montażu, naszego auta tak wyposażonego nie zarejestrujemy. Zaznaczam że posiadam świadectwo
homologacji w którym są wpisane wszystkie dane TEGO pojazdu i świadectwo dotyczy tylko i wyłącznie jego (tego pojazdu).
Pani oparła się o przepisy więc pretensji do niej nie mam tylko, pytam się
dlaczego jestem obywatelem 2 kategorii w Państwie Polskim i w myśl jego chorego prawa? Dlaczego muszę ponosić dodatkowe koszty przy założeniu że
będzie taniej i czyściej?
|
|
Nick:czesiek 83
Dodano:2005-02-07 21:49:03
Email:clzpe.stieenko8.3a@tpzoccozpt@a3.8okneeits.epzlc
Wpis:założyłem gaz do bmw 320 E-36,pojeżdziłem pare kilometrów i zaczęło się...filtr powietrza się zapalił a ponad to niema wolnych obrotów i silnik chodzi tak jakby nie na wszystkich garach.Potrzebuje pomocy.Piszcie na moją poczte
|
|
Nick:Jarek
Dodano:2005-02-07 12:49:27
Email:blopd.ualisrkeit@niin@tiekrsilau.dpolb
Wpis:Czy przy niskiej tamperaturze jak -18 stopni moze coś sie stać z instalacją gazową? Po wczorajszej nocy gaz nie chce wydostawać sie z odpowiednim ciśnieniem ze zbiornika, tak jak by zamarzł, czy to jest możliwe? Auto jest tankowane na Statoilu.
|
|
Nick:ted
Dodano:2005-02-06 11:01:26
Email:tlapd.epkop@iieknskwoowksnkeii@pokpe.dpalt
Wpis:po hamowaniu po kilku sekundach słyszę stuk, zjawisko występuje zimą -p co to jest, dlaczego tak sie dzieje
|
|
Nick:waldek
Dodano:2005-02-05 21:05:47
Url:-
Email:wlapl.dpiwo@zwwz@owipd.lpalw
Wpis:Mam problem z lpg w seacie toledo . Otóż podczas jazdy przy 3tyś obr. szrpie popuszcze gazu i przyspiesza dobrze pod warunkiem ze wciskam delikatnie pedał gazu .Parownik wyczyściłem może wymienić świece ??? Co mi doradzicie . Pozdro
|
|
Nick:gocholot
Dodano:2005-02-05 21:05:14
Wpis:chciałbym wyznaczyć trasę uwzględniając stację LPG
|
|
Nick:Spike
Dodano:2005-02-05 18:23:59
Wpis:Witam i serdecznie pozdrawiam
|
|
Nick:Jarek
Dodano:2005-02-05 15:02:52
Email:jlapr.eakd.apritnseoze@nn@ezoesntirpa.dkae.rpalj
Wpis:Posiadam Mitsubishi Space Star 1.3 2001r. Problem tkwi w tym że jadąc powolutku np. na dwójce,gdy wcisnę gaz cofa się plomień. Nikt nie potrafił tego naprawić. Dodam ze przez rok nie było takiego problemu. Zdecydowałem się na sekwencyjny wtrysk gazu firmy BIGAS,ale nadal strzela z tym ,ze już nie tak bardzo,boję się że teraz wysadzi mi kolektor. na poprzedniej instalacji nie nadążałem kleić obudowy filtra.Może ktoś miał podobny problem?
|
|
Nick:Skuter
Dodano:2005-02-03 20:10:13
Wpis:ISUZU TROPPER dlaczego strzela w tłumik
|
|
Nick:marcin
Dodano:2005-02-01 11:57:10
Url:Pytanie
Email:mlapr.cpiwn@w1kssk1w@nwipc.rpalm
Wpis:Witam! Mam takie pytanie,nie mogę nigdzie tego znaleść,a wiem że Wy jesteście w temacie.Chodzi mi konkretnie o mapkę stacji LPG w Niemczech na trasie od Berlina do Hamburga.Mam nadzieję,że w miarę szybko uzyskam odpowiedż.Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.Pozdrawiam
|
|
Nick:johny79
Dodano:2005-02-01 11:22:35
Email:jloph.nayd1a9r7t9s@oneeno@s9t7r9a1dyan.hpolj
Wpis:witam
mam nastepujacy problem
auto audi 80 B4 samochod pali normalnie i chodz jak jest zimny jak sie tylko rozgrzeje to gasnie i nie mozna go odpalic nastepne uruchomienie jest mozliwe po całkowitym ostygnieciu silnika ciepły gobi iskre sprawdzałem jest jej brak co to moze byc ? silnik 2000 na pełnym wtrysku rocznik auta 93
DZIEKUJE ZA POMOC pozdrawiam.
|
|
Nick:bs77
Dodano:2005-01-30 21:39:06
Email:albps.zpuwl@cc@lwupz.spbla
Wpis:witam:
mam opla vectre 2,0 16v. założyłem instalacje w Brew-elu na Rakowieckiej w Wwie. Instalacja sygnalizuje brak gazu - samochód robi zajączka" - po jakiś 100 km, dolewka gazu ok 15 lirów, odbja zawór itd. mam zbiornik 45 litrów, pierwsze lanie wyniosło 38 litrów gazu. Imdłużej samochód jeździ dziennie, tym szybciej instalacja odcina dopływ gazu. prosze o pomoc
bs77
|
|
Nick:monia
Dodano:2005-01-27 21:01:31
Url:chetnie pomoge
Email:mlopn.ipkwa@staarnnraats@awkpi.npolm
Wpis:jesli macie jakis klopocik z gazikiem badz nie wiecie cio zamontowac do swojego autka piszcie a ja wam doradze z mila checia.na koniec piszcie gdzie mieszkacie pozdrowionka-monika
|
|
Nick:Piotr
Dodano:2005-01-25 22:31:15
Email:plipe.tprwu@cihtggthic@uwrpt.epilp
Wpis:Posiadam vw golfa II rok 86,poj1600 na pełnym wtrysku.Mam problem pali 15,16 litrów gazu na miescie w trasie 14,(instalacja jest bez elektroniki)był wymieniny reduktor na nowy i regulowany.I tez na ciepłym silniku ma zmienne obroty 500,1000 Bardzo prosze o pomoc
|
|