Nick:moneda
Dodano:2004-10-18 12:56:33
Email:mlopn.endeal@tt@laedne.npolm
Wpis:Witam!
Mam ten sam problem co Pan. Cytuję:
"05-02-2004 (18:26)"
"Mam citroena ax 1.1 na jednopunkcie z instalacją i polskim modułem podłączonym do sondy lambda. Od jakiegoś czasu auto po porządnym rozgrzaniu się zaczyna szarpać (tylko na gazie). Skorzystałem z rady znajomego i ograniczyłem dopływ powietrza do filtra i to pomogło, ale po jakimś czasie problem wrócił - samochód rozgrzany okropnie szarpie szczególnie próbując jechać nim spokojnie, np. 70-80 km/h. Poradźcie co to może być."
Ja mam Opla astrę 1,6l. 75km 1996r.Szarpie mi strasznie jak mam rozgrzany silnik do 95-100 stopni. Tak jak by sie dusił. Aż samochód do tyłu cofa jakbym hamował.
Proszę o pomoc moze ktoś coś poradzi,bo nigdzie nie mogłem dojść gdzie są odpowiedzi.
Proszę o szybki odzew i pomoc bo dziś jestem umówiony z gazownikami i nie chciałbym zapłacić fortuny za coś banalnego.
Czytałem rozne forum i mowia ze moze to byc : sonda, pompa paliwowa, świece, silnik krokowy,ale nikt dokladnie nie opisal co i jak. Mam te same objawy co Pan,na gazie szarpie(jak silnik rozgrzany mocno), pali juz 12,5l. a palil 10litrów, na benzynie idzie normalnie, jak zrzucam na jałowy bieg i hamuje np. ze 100km/h to silnik gaśnie itp.
Pozdrawiam i niecierpliwie czekam...
|
|
|
|
Nick:ROBO
Dodano:2004-10-17 23:04:00
Email:ULLPA.RTOEBNEOR.TA@TPZOCCOZPT@AT.ROENBEOTR.APLLU
Wpis:Proszę o pomoc lub jakieś rady w związku z niżej wymienionymi problemami w
niżej wymienionym samochodzie:
Renault laguna 1.6 16V
Typ silnika K4M
2 misiace temu została zamontowana instalacja gazowa z bezpośrednim
wtryskiem
gazy
Zasada działania tej instalacji polega na
tym,
że auto gdy jest zimne odpala zawsze na benzynie. Po osiągnięciu 30o C
samoczynnie przełącza się na gaz..
Wymieniłem również świece zapłonowe. Po
uruchomieniu (kiedy silnik jest zimny) samochód jedzie mało dynamicznie,
poszarpywał (jakby dostawał za mało paliwa).
Po kilku tygodniach dniach problem pogłębił się. Samochód gdy jest zimny
z
trudem
daje się uruchomić i w momencie kiedy próbuję dodać gazu, obroty zamiast
rosnąć spadają. Auto próbuje zgasnąć. Problem znika, gdy samochód jest
rozgrzany.
NADNIENIAM
> CEWKI DOBRE FIRMY SENDO
> SWIECE NÓWKI
PRZEWODY DO CEWEK OK. TE CIENKIE
SILNIK KROKOWY OK.
> PALIWO Z BP
GAZ BP
>NOWKA FILTR PALIWA
PRZEPROWADZONE BADANIE W RENAULT POKAZALO WSZYSTKO OK. I 70 ZŁ POSZŁO I
NIC NIE ZROBILI
MOŻE W INNYCH SILNIKACH 16V KTOS MIAŁ COS PODOBNEGO PROSZĘ O POMOC
> MÓJ E-MAIL
> ULAROBERT@POCZTA.ONET.PL
> ULAROBERT@WP.PL
|
|
Nick:abc
Dodano:2004-10-17 17:49:05
Wpis:Witam, mam następujący problem. Mam Seata Leona 1.6 2000 rok, Instalacja gazowa REG OMVL DREAM XXI N, wstawiona na początku maja 2004. Samochód przed instalacją zachowywał się absolutnie nieskazitelnie. Po wstawieniu instalacji po tygodniu silnik na wolnych obrotach zaczął "szaleć", tzn. obroty falowały, tak jakby chciał zgasnąć ale nie mógł, czasami też zdarzało się że zgasł. Było tak przez dzień, później było ok, później znów to samo. Jednocześnie silnik zaczął lekko przerywać. Zajechałem do montera LPG, podłączył pod komputer coś tam pogrzebał i faktycznie było ok. Było ok długo - około 9000 km. W tej chwili sytuacja opisana powyżej jest non stop. W serwisie SEAT-a powiedzieli, że prowdopodobnie sonda Lambda jest uszkodzona w wyniku błędów montera LPG. Monter mówi, że tym z SEAT-a chyba coś się w głowie przestawiło i że sonda jest ok, a na pytanie dlaczego tak się dzieje odpowiada, że nie wie, ale to nie jego sprawa. Silnik zachowuje się tak niezależnie czy działa na benzynie czy na gazie. Czy ktoś mógłby mi pomóc wyjaśnić o co w tym wszystkim chodzi, bo ja jestem laik. Dzięki
|
|
Nick:Marcinu
Dodano:2004-10-17 09:41:05
Email:hlupc.iaairrze@tinnit@ezrriaai.cpulh
Wpis:Witam wszystkich, mam nastepójacy problem. Kupiłem niedawno Volkswagena santane z silnikiem 1,8 GTI z zamontowanym gazem. Właściciel poprzedni przez pół roku jeździł tylko na gazie (bo były problemy z elektryką i pompa paliwiwa nie działała) a ja teraz naprawiłem ten defekt jednak samochód nie działa na benzynie .. poprostu silnik gaśnie. Zaledwie kilka razy udało mi sie przełączyć na benzyne i silnik pracował ale w grancach 5-6 tys. obrotów .. ponizej tego zakresu już gasł. Jak macie jakieś podejrzenia sugestie w czym jest problem to dajcie mi znać dziekuje i pozdrawiam all.
|
|
Nick:emczyk
Dodano:2004-10-17 01:35:09
Email:elmpc.ztyekn@op.oactzztcao.po@nkeytz.cpmle
Wpis:Witam. mam następujący problem uruchamiam silnik rano i wszystko gra poczym ruszam i przełączam z bęzyny na gaz, dojeżdzam do skrzyżowania i silnik gaśnie , z trudem udaje się go uruchomić bez względu czy na gazie czy na bęzynie . Dopiero jak sie rozgrzeje to funkcionuje normalnie . Problemy zaczynają się jak temperatura spada poniżej 5 stopni stopni. Co może być przyczyną tak dziwnej pracy. Dziękuję z góry za odpowiedz>
|
|
Nick:Jack_jb
Dodano:2004-10-16 17:29:01
Email:jlapc.etke_njob.@6pvriirvp6@.bojn_ekte.cpalj
Wpis:Passat 84 1,8 na gażniku. Trasa 8-8.5 miasto 14-15 l(czego taka duża różnica)
|
|
Nick:seneka
Dodano:2004-10-15 16:49:52
Email:1lspe.npewk@aa@kwepn.epsl1
Wpis:Witam. Mam tico Lpg. Mam pytanie odnośnie przełącznika "winter-summer" (zima -lato) jest to ustawienie dolotu powietrza do filtra albo z zewnątrz (pozycja "lato") lub z kolektora (poz "zima) Chciałbym wiedzieć na jakim ustawieniu najlepiej jeździć. Słyszałem, że najlepiej na zimnym powietrzu. Jednak zauważyłem że lepsze obroty ma na ustawieniu zimowym i musiałem skręcić dawkę gazu na biegu jałowym.(Żeby było oszczędniej) Czy ma to jakiś wpływ na wytrzymałość silnika? Co się dzieje z gazem mieszanym z ciepłym powietrzem?
Druga sprawa to to, że pali mi na mieście 7.5 l/100km gazu. Domyslam się że to strasznie dużo. Próbowałem wyregulować mieszankę ale było jeszcze gorzej. Czy regulacja membrany na parowniku powoduje zubożenie mieszanki a tym samym jej niższe spalanie? czy wszystko zależy od węża? Jest jeszcze jedno rozwiązanie moim zdaniem. Jakaś średnica przepustu powietrza do filtra ma wpływ?
Proszę i jakieś rady i zgóry dziękuję. Pozdrawiam
Pozdrawiam
|
|
Nick:problemowcy
Dodano:2004-10-15 11:49:08
Email:flepr.b2iok@ii@koi2b.rpelf
Wpis:pilnie potrzebny nr.pin do hondy civic od obrotomierza.!!!!
|
|
Nick:kid
Dodano:2004-10-14 18:46:01
Email:aldpw.opkwa@c1ii1c@awkpo.wpdla
Wpis:zalozylem gaz do Accorda 2'0 z 1999r. przebieg 100tys
w serwisie Hondy powiedzieli mi, że bądą klopoty w zaciskaniem sie luzów
zaworów oraz wypalaniem gniazd zaworowych
czy ktos ma doswiadczenia w tej kwestii?
podobno remedium na ten problem to urzadzenie do "lubryfikacji zaworów" za
dodatkowe 400 PLN
podaje to cudo plyn smarująco - nawilzający do kolektora ssącego ok. 1
kropla na 20s
posród specjalistów od gazu zdania są podzielone
pozdrawiam
Kid
|
|
Nick:AdamD
Dodano:2004-10-14 07:57:30
Email:aldpa.mpdvo@maalgaaglaam@ovdpm.apdla
Wpis:Posiadam w swoim samochodzie instalacje Lovato podcisnienie. Od pewnego czasu mam następujący problem. Auto zapala od 2 - 3 obrotów rozrusznika, lecz po przejechaniu nawet krótkiego odcinka i wyłączeniu silnika nie da się go normalnie ponownie uruchomić. Tzn po przekręceniu kluczyka obserwuję że lampki kontrolne zapalają się lecz po chwili gasną i auto nie startuje (tak jakby ulegało ono zalewaniu), pomaga dopiero wciśnięcie gazu do oporu i długie kręcenie rozrusznikiem. Podejrzewam że to wina elektrozaworu, czy dobrze myśle?
|
|
Nick:leszek
Dodano:2004-10-13 11:47:54
Email:lleps.1a9i7r2e@tinnit@e2r7i9a1.spell
Wpis:Bardzo proszę o pomoc. Problem polega na niestabilnej pracy silnika kiedy zasialny jest z gazu. Kiedy rani go zapalam i jade przez kilka kilometrów wszystko jet ok. Ale potem samuchad zaczyna szarpać i gasnac na wolnych obrotach .W trasie jeszcze jakoś ujdzie ale po miescie taka jazda to tragedia. Kiedy zajrzałem pod maskę parownik jest tak zimny jakbym wsadził łape do zamrażarki . Prosze o pomoc
|
|
Nick:Łukasz
Dodano:2004-10-12 17:38:07
Email:llupk.apswz@.itkrsencyzzycnesrkti.@zwspa.kpull
Wpis:Mam VW Passat 2.0 (115 KM)którego spalanie kształtuje się na poziomie 18 litrów gazu w miescie i 14-15 litrów na trasie. Według mnie jest to stanowczo za dużo. Wymieniałem świece, filtr powietrza, było kilka regulacji ale nadal jest tak samo. Nie jeżdzę dynamicznie. Co mam zrobić?? Słyszałem coś o wymianie membrany, filtra gazu. Proszę o pomoc.
|
|
Nick:krolson
Dodano:2004-10-12 13:57:31
Email:dlkpr.owlaiw@.shgghs.@wialwo.rpkld
Wpis:Witam,
wlasnie mam instalowaną instalacje LPG,
w Oplu Corsa B 1.0 (3 cylindry).
I z tego co slyszalem od kierownika
to maja problemy z dopasowaniem miksera.
Moze ktos z szanownych grupowiczów ma tką instalcje
w Corsie, prosze o ewentualne opinie.
Z góry dzwiki
/DK/
|
|
Nick:turek
Dodano:2004-10-11 21:29:04
Email:wlopj.t2oow@@woo2t.jpolw
Wpis:dopiero co założyłem gaz "z komputerem" do mojego toledo 1600...i mam nastepujacy problemy...samochód stracił niesamowicie na mocy i pali koło 12 litrów paliwa...bez różnicy jak i gdzie sie jeździ...może ktos udzieli dobrej porady co z tym zrobic...
|
|
Nick:bernard
Dodano:2004-10-11 10:04:53
Email:wlbpe.rpnwa@rddr@awnpr.epblw
Wpis:Witam. Mam następujący problem:w Mercedesie 124 240E automat założono mi gaz firmy Landi i teraz bardzo nierówno pracuje i ma za niskie obroty zarówno na benzynie jak i na gazie, nie ma wskazań rezerwy na gazie. Pan mechanik nie może sobie z tym poradzić.Może ktoś z państwa byłby mi w stanie pomóc?
|
|
Nick:slawekt
Dodano:2004-10-10 15:10:13
Email:sllpa.waeikrteutrn@ii@nrtuetrkieaw.aplls
Wpis:Mój problem polega na tym, że przez parownik nie przepływa ciecz chłodząca silnik.przewody są drożne bo po zdjęciu z końcówki parownika i dmuchnięciu płyn pojawia się w parowniku i jaki s czas jest OK. Póżniej problem znów się pojawia. Muszę uzupełniać płyn i to w dużych ilościach.Wygląda to tak jakby zapowietrzał się parownik. Gaz nie jest ogrzewany, parownik jest zimny. proszę o pomoc, wskazówki gdzie szukać przyczyny
|
|
Nick:bart
Dodano:2004-10-10 13:23:25
Email:blkp_.upkw@@wkpu._pklb
Wpis:Szanowni gazowcy-fachowcy :)
Niedawno zostałem nieszczęśliwym posiadaczem instalacji gazowej w moim samochodzie.Wszystko miało być cacy ale nie jest dlatego proszę wszystkich zorientowanych w tej dziedzinie o radę.
Mój samochód to AUDI 100 C4 silnik 2.0 1984 cm z wtryskiem wielopunktowym mechanicznym chyba jet tronic czy coś takiego.Urządzenie to Lovato i tylko tyle wiem. Problem polega na tym że jak silnik się rozgrzeje do normalnej temp. pracy jadąc na gazie to na wolnych obrotach kręci ok. 1600-1800 obr/min.Po restarcie i kilku min dzieje sie to samo.Spalin jeszcze nie sprawdzałem.Zuzycie gazu na poziomie 100km/20zł
Proszę o jakieś porady które przekażę do warsztatu gdzie to było instalowane bo facet jest chyba lekkim laikiem.
P.S. Jeszcze chcę zmienić olej w silniku tylko nie wiem na jaki.Czy to musi być jakiś inny olej bo przecież jeżdżę na gazie? Aha silnik ma juz trochę nakręcone bo 250 tys. Czy to ma jakieś znaczenie jaki olej zastosować?
Z gory dziękuję za pomoc.
|
|
Nick:enjoy
Dodano:2004-10-09 16:53:42
Wpis:Mam pytanie, czy można zamontować magnetyzer na gazie i niczego ten magnez nie zakłuci, jakiegoś komputerka, albo co?
|
|
Nick:miro
Dodano:2004-10-09 10:51:20
Email:olspa.-n1e@lttl@e1n-.apslo
Wpis:Problem dotyczy pompy paliwa, wymieniłem już trzy pompy i za każdym razem słyszałem że za mało paliwa miałem w zbiorniku i zatarłem pompę, a prawdą jest że woziłem nie mniej jak 10 l. Więc postanowiłem te uszkodzone pompy rozebrać i przyjrzeć się bliżej sprawie, okazało się że we wszystkich trzech uszkodzeniu uległy części z tworzywa natomiast element sprężający jest w pełni sprawny. Jedyny sensowy wniosek -podczas pracy pompy tylko na przelew zbyt mały jest przepływ paliwa przez pompę, która jest chłodzona tylko paliwem i występują tam za wysokie dla plastiku temperatury. A może jest inna teoria na ten temat.
|
|
Nick:piotrek
Dodano:2004-10-09 09:10:02
Email:plipo.tprwe@k55555555k@ewrpt.opilp
Wpis:mam zamiar zamontowac lpg do tico w miejsce kola. zbiornik 565/180 jast trohe za duzy i instalator proponyje wyciac jakas blache usztywniajaca konstrukcje nadwozia-to hyba idiotyczny pomysl? czy ktos zna ten problem? sa mniejsze zbiorniki ale aktualnie niedostepne, a mi sie spieszy (2 mies. czekania to zadlugo)
z gory dziekuje za pomoc
ps
mozecie polecic cos w olsztynie? moze byc drogo, ma byc dobrze
|
|