Nick:jarzyna
Dodano:2003-11-02 09:28:14
Email:jlapr.zpyon@aa@noypz.rpalj
Wpis:Witam kupilem niedawno merca 116 z LPG i mam pare pytan
1. do czego jest taki czerwony guziczek (jakby reset w kompie ) przyklejony izolacja do przelacznika (gaz benzyna)
2 czasem jak zapale to pali od kopa a czasem to musze dlugo krecic i chodzi jak mu zawieje raz rowniotko a raz jak gruzlik w starze
3. jak przekrece kluczyk i wlacze prad to z tylu ewidentnie mi cos syczy nan stop jakby caly czas pompowany byl gaz czy to dobrze ?? (to nie syczy przy butki tylo przy takim urzadzonku z tylu jakby zawor :)
pozdrawiam i prosilbym o odpowiedz na priv
|
|
|
|
Nick:łukasz
Dodano:2003-10-30 19:05:54
Url:wskaźnik
Email:slzpw.ende7l7t@@t7l7edne.wpzls
Wpis:mam problem ze wskaźnikiem który pokazuje stan gazu zatankuje do pełna a on po przejechaniu 100 zapala mi sie rezerwa na 100 spala 8L.nie wiem co mam zrobic zbiornik ma pojemnisc 40.
|
|
Nick:czesław
Dodano:2003-10-29 22:19:36
Email:tlopm.epkw.@t11t@.wkpe.mpolt
Wpis:witam,
otóż mam problem z instalacją gazową w moim Lanosie, (instalacja Romano. Ostatnio muszę jeżdzić tylko na PB, ponieważ nie chce ssać gazu. Po przełączeniu na gaz natychmiast gaśnie. Dopiero jak silnik trochę się rozgrzeje, to gaz chodzi. Ponadto ostatnio na stacji nie mogłem zatankować gazu do pełna. Weszło tylko 5 l a powinno ok 20 l. Instalacja niedawno była poddana przeglądowi przez "fachowców" z serwisu daewoo, po której zaczęły się problemy z gazem. Może ktoś wie gdzie leży problem?
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2003-10-28 15:38:31
Email:klopn.tpeon@tt@noept.npolk
Wpis:Czy w nissanie Primera 2001 r. poj. 1800 cm3 można zainstalować gaz bez szkody dla silnika
|
|
Nick:mietek
Dodano:2003-10-27 07:05:34
Email:ml.pc.hmoorla.zcaekp@mm@pkeacz.alroomh.cp.lm
Wpis:Skoda FAVORIT nierównomierna praca na wolnych obrotach. Gdzie szukać przyczyny?
|
|
Nick:lukines
Dodano:2003-10-26 14:59:40
Email:jlapn.e2so@@os2e.npalj
Wpis:Szczerze... zo zalozylem ten guwnolit do mojego auta bo robie duzo kilometrow tygodniowo, ok 2000 tys i nie stac mnie na paliwo. Ale poza tym nie widze zadnych zalet tego badziewia. To tak jak by pic wpode z kaluzy, da sie...przezyje czlowiek, ale jak dlugo???Ktos, kto wymyslil silnik spalinowy-zalozeniem jego bylo zasilanie benzyna.Prosty przyklad: zasilanie gazem powoduje wytwarzanie wiekszych temperatur w silniku a co na to nasze tloki, piersienie, rozrzad???Pan izynier projektujacy silnik uwzglednil temperatury panujace przy spalaniu benzyny nie gazy???Gaz jest substancja dosyc "sucha"Niech sobie ktos zobaczy jak wyglada kolektor w silniku zasilanym LPG!!!To dopiero tyle a ghdzie reszta???Ingerencja w elektronike silnika???Przecierz trzeba odlaczyc uklad wtryskowy a zostawic ukl zaplonowy???A gdzi zgodnosc wtrysku mieszanki do cylindra i podania iskry?Przecierz to wszystko jest zaburzone w slilniku zasilanym LPG??? I co wy na to???
CZekam na odp najchetniej na maila??? Pozdrawiam Lukas
|
|
Nick:gral
Dodano:2003-10-24 13:16:21
Email:aa@@aa
Wpis:pp
|
|
Nick:aurel
Dodano:2003-10-24 08:19:16
Email:LLIPG.ATUERNEOL.@APTOZCCZOTPA@.LOENREUTA.GPILL
Wpis:DIODA REZERWY GAZU WĄCZA SIĘ JUŻ W 2/3 BAKU (MAKS OKOO 330 km NA BAKU A TU JUŻ PRY 200 KM WLĄCZA SIĘ REZERWA).
MAM TEŻ PYTANIE DLACZEGO SAMOCHÓD GAŚNIE JUŻ WTEDY GDY ZAPALA SIE REZERWA (W MROŹNE DNI), NP. GDY DOJEŻDŻAM DO ŚWIATE I OSTRO HAMUJĘ. MAM POLONEZA 1,6 GLI '96 Z INSTLACJA LOVATO
|
|
Nick:karuś
Dodano:2003-10-23 21:23:36
Email:klapr.a22o3@33@3o22a.rpalk
Wpis:To właściwie nie jest problem, chciałem się dowiedzieć czy możę ktoś z Was dolewał do benzyny tego holendrskiego środka Xeramic LPG. Czy to pomogło a może zrobiło spusztoszenie?
|
|
Nick:lucjan
Dodano:2003-10-22 23:32:25
Email:llupc..aci@rienttneir@ica..cpull
Wpis:Witam.Posiadam forda escorta 1.3 (gażnik)zasilanego lpg.Silnik ma przebieg 190 tyś. km z czego 55 tyś na lpg.Regularnie wymieniam olej silnikowy wraz z filtrem oleju-co 10000km,filtr powietrza co 7000km,świece (z ustawionym nieco mniejszym odstępem)NGK co 20000 km, przy przebiegu 185000 km wymieniono filtr gazu i wykonano regulację silnika oraz instalacji lpg w autoryzowanym serwisie.
Problem z którym się borykam to częsta niemożliwość uruchomienia ciepłego silnika na lpg.W czasie jazdy i na biegu jałowym silnik pracuje równomiernie-bez zarzutu ,ale po wyłaczeniu silnika często muszę przełączać instalację na zasilanie benzyną.Problem nie występuję przy odpalaniu silnika zimnego na lpg i etylinie.Próbowałem już różnych sposobów np:
-ponowna regulacja lpg
-wyczyszczenie świec zapł.
-kilkukrotne podanie dawki gazu przed uruchomieniem silnika,
i to nie pomogło.
Może ktoś spotkał się już z podobną usterką, lub wie jak ją usunąć?
Za jakiekolwiek wskazówki z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam .
Lucjan
|
|
Nick:Bartas
Dodano:2003-10-21 23:29:15
Email:ilcpe.2p3o@@o3p2.epcli
Wpis:posiadam vw jette '80 silnik 1,5l mam założoną instalację lovato, wszystko robil poprzedni właściciel. mam problem z regulacją pali mi ok. 18-20 litrów na 100km przy spokojnej jeździe na trasie. proszę o pomoc. z góry dziękuje. Bartek
|
|
Nick:Jaguar28
Dodano:2003-10-19 18:44:20
Email:Jlapn.upswz@.mmmm.@zwspu.npalJ
Wpis:chcę zrobić płukanko w silniku mojej mazdy 323F 1.8 16V zasilanej gazem-instalacja najprostsza z możliwych i nie wiem jakiego użyć środka-auto jeździ już na oleju mineralnym 15W40 Lotos gaz, a następnie jakiego użyć środka aby uszczelnić silnik i zabezpieczyć go przed tworzeniem się nagaru
|
|
Nick:Dr Boom
Dodano:2003-10-19 18:42:41
Url:www.eni.pl/drboom
Email:dlrpb.oionme@@emnoio.bprld
Wpis:Witajcie!
Mam renault 19 1.8i na jednopunkcie,otoz 3 m-ce zamontowalem gaz spalanie super jazda tez na trasie 8,5 a w miescie 10 otoz od jakiegos miesiaca na trasie pali 10 a po miescie 12 bylem na przegladzie wszystko jest okej zadnych zmian nie ma. MAM PYTANIE CO TO MOZE BYC ?????
|
|
Nick:Co z ssaniem?
Dodano:2003-10-18 12:46:57
Email:almpi.gpowf@11@fwopg.ipmla
Wpis:A więc posiadam Hondę Accord 2.0 16v
Mam problem z zapaleniem zimnego samochodu na benzynie, ponieważ panowie instalatorzy gazu włożyli od góry gaźnika rurki doprowadzające gaz.Niestety jedna z nich skutecznie blokuje mi przepustnice ssania, która się teraz nie zamyka no i zimny silnik nie specjalnie chce zapalać na benzynie(chyba wytnę w przepustnicy półokrągły otwór aby zwiekszyć domykanie)Dodam, że na gazie zapala bez większych problemów ale jest to szkodliwe dla mieszalnika.pozdrawiam!
|
|
Nick:Sproket
Dodano:2003-10-17 11:38:34
Email:slppr.otkeento1.2a0t0z1c@oppo@c1z0t0a2.1otneekto.rppls
Wpis:Hej,
Kolega wlasnie wrocil z Holandii do Polski na stale i przyciagna swoje auto. Jako, ze ceny paliw sa imponujace chce przerobic auto na LPG - problem w tym, ze jest to carisma GDI. Czy ktos wie cos w temacie zagazowywania takiego silnika ? Jaka instalacja i za ile ? Jakies szczegolne problemy ?>
Pozdrawiam
Sproket
|
|
Nick:wiktor
Dodano:2003-10-16 23:29:01
Email:b.olvpi.@faaurtgoogtruaaf@.ipvlo.b
Wpis:chciałbym otworzyć stacje tankowania gazu jakie są potrzebne zezwolenia lub pozwolenia
|
|
Nick:Lyndo
Dodano:2003-10-16 13:22:52
Email:jlkpa.rewzortb@akza.tloawtiscoet.smooms.teocsitwaolt.azka@btrozwer.apklj
Wpis:Witam. Mam Nissana Micre 98r. k11 z instalacja Lovato.Przebieg 120kkm, na gazie jakies 60kkm. Od pewnego czasu auto pali mi 11l/100km. Podejrzewam ze winna jest membrana.Chcialby sie dowiedziec jak sprawdzic czy membrana jest dobra?Otwierac parownik?
|
|
Nick:Szeryf
Dodano:2003-10-14 10:58:47
Email:plspz.etreynFo@.paotczzctoap.@oFnyerte.zpslp
Wpis:Mam problem z Oplem Corsa 1.2i '93 jakieś pół roku temu miałem założoną inst. gazową i powiem szczerze nie jestem zadowolony. Mianowicie autko gubi mi wolne obroty na gazie, jest nie stabilny jezeli chodzi o pracę na wolnych obrotach ale TYLKO na gazie - na zwykłym paliwie jest wszycho ok.
Raz jest dobrze raz na tyle źle że sam potrafi zgasnąć silnik...
Co moze być tego przyczyną?
Pozdrawiam
Paweł
|
|
Nick:krzysztof zawartka
Dodano:2003-10-14 07:11:52
Email:klrpz.ypswz@taokft.rzaawwaazr.tfkoat@zwspy.zprlk
Wpis:Mam zamontowaną nową instalację do sam. Hyundaj pony
Odrazu zapali a po pewnym czasie przerywa i gaśnie jak by nie dostawał paliwa
Proszę mi odpowiedzieć co może być przyczyną?
|
|
Nick:norbas
Dodano:2003-10-13 11:41:39
Email:nlopr.btaesn@aerrea@nseatb.rpoln
Wpis:Witam
Jestem użytkownikiem Daewoo Lanos 1.5 16V z instalacją gazową.Samochód miał założoną instalacje(zavoli) po przejechaniu 16 tyś.km.Obecnie ma około 49 tyś.Od pewnego czasu zauważyłem,że silnik na wolnych obrotach pracuje nierównomiernie-tzn.samoczynnie zwiększa i zmniejsza obroty.Czasem zdarza się,że muszę lekko wcisnąć gaz,żeby zapobiec zgaśnięciu silnika.Jeżeli zrobię to za póżno-tzn.obroty za bardzo spadną-i dodam gazu,z silnika dobiegają odgłosy jakiś "wybuchów",silnik gaśnie i są trudności z jego odpaleniem.
Miałem okazję jezdzić innym Lanosem z identycznym silnikiem i identyczną instalacją gazową i zauważylem,że Lanos mojego znajomego rozwija znacznie większą moc(o wiele lepsze przyśpieszenie) mimo,że na liczniku jego Lanosa jest 177tyś (o ile to ma jakieś znaczenie).
Co może być przyczyną tych problemów?
Z góry dziękuję za odpowiedż.
Pozdrawiam
Norbert
|
|