Nick:erni
Dodano:2004-01-03 20:20:10
Email:elrpn.ip.we@rinnir@ew.pi.nprle
Wpis:szukam opisu zasady dzialania i badania inst. LPG. najchetniej 3-4 strony plus zdjecia. dziekuje.
|
|
|
|
Nick:piotr973
Dodano:2004-01-03 19:09:44
Email:plipo.txrezm@occo@mzerxt.opilp
Wpis:czesc , mam problem z falowaniem obrotow biegu jalowego. (na benzynie jest ok)
mam od 6miesiecy LandiRenzo LCS A1/V05 w astrze 1,4 82MPI i jest z nim od poczatku klopot - faluja obroty biegu jalowego (700-1100obr) z czestotliwocia co okolo 3sek. SERWIS twierdzi ze to jest w normie, naturalne i nie mozna z tym nic zrobic.
wczesniej byl problem z gasnieciem przed skrzyzowaniem (czasami zdazalo sie to)ale po wymianie sondy lambda przestalo.
POMOCY!!! Piotr
|
|
Nick:piotr973
Dodano:2004-01-03 15:46:51
Email:plipo.txrezm@occo@mzerxt.opilp
Wpis:Wlasnie dzis znalazlem sie tutaj po raz pierwszy, fajnie ze cos takiego powstalo, mam nadzieje ze ten seris bedzie sie bujnie rowijal.
|
|
Nick:keco
Dodano:2003-12-29 12:44:50
Email:klepc.op@ww@po.cpelk
Wpis:Założyłem instalację Lavato w Cinquecento 700 gaźnik FOS (chyba najprostrzy model przełacza się ręcznie, w sumie 3 śruby do regulacji). Już na początku coś było źle wyregulowane bo podczas przyśpieszania nagle tracił moc. Pojechałem do warsztatu myśląc, że instalator podłączy go znów do urządzenia, ale wyjaśnił, że to będzie lepiej na "słuch". Od tego czasu reguluję sobie sam też mam niezły słuch, w sumie wyregulowałem sobie gaźnik na benzynie to i to pewnie potrafię, tylko niebardzo mogłem dowiedzieć się od instalatora, która śrubka do czego służy. W sumie pali mi teraz ok. 7/100km, ale bywało, że palił 6,5/100km.
Do rzeczy są trzy śróby 2 przy "reduktorze": większa jak mi się wydaje reguluje ilość dopływajacego gazu, mniejszą reguluje się obroty - ustawiam na maksa i to wydaje się logiczne. Najbardziej zastanawia mnie trzecia największa śruba na przewodzie łączącym "reduktor" z rurą pomiędzy filtrem powietrza i gażnikiem. Jest to normalny zawór (być może to ten magnetyzer?) zamykający dopływ par gazu i na początku był w zasadzie minimalnie otwarty, ale jak zauważyłem większe otwarcie wpływa chyba na płynność i elastyczność jazdy, z drugiej strony być może zwiększa zużycie ale to jest dyskusyjne.
Pytanie jest proste:
Jak wyregulować optymalnie te śruby, żeby zużycie było przyzwoite i nie ucierpiały na tym zbytnio osiągi silnika? Oczywiście baz analizatora itp. śmiesznych przyrządów, które dla mechanika jak widać były zbędne bo na "słuch" rzeczywiście ustawił trochę lepiej.
|
|
Nick:keco
Dodano:2003-12-29 11:21:47
Email:klepc.op@ww@po.cpelk
Wpis:Założyłem instalację Lavato w Cinquecento 700 gaźnik FOS (chyba najprostrzy model przełacza się ręcznie, w sumie 3 śruby do regulacji). Już na początku coś było źle wyregulowane bo podczas przyśpieszania nagle tracił moc. Pojechałem do warsztatu myśląc, że instalator podłączy go znów do urządzenia, ale wyjaśnił, że to będzie lepiej na "słuch". Od tego czasu reguluję sobie sam też mam niezły słuch, w sumie wyregulowałem sobie gaźnik na benzynie to i to pewnie potrafię, tylko niebardzo mogłem dowiedzieć się od instalatora, która śrubka do czego służy. W sumie pali mi teraz ok. 7/100km, ale bywało, że palił 6,5/100km.
Do rzeczy są trzy śróby 2 przy "reduktorze": większa jak mi się wydaje reguluje ilość dopływajacego gazu, mniejszą reguluje się obroty - ustawiam na maksa i to wydaje się logiczne. Najbardziej zastanawia mnie trzecia największa śruba na przewodzie łączącym "reduktor" z rurą pomiędzy filtrem powietrza i gażnikiem. Jest to normalny zawór (być może to ten magnetyzer?) zamykający dopływ par gazu i na początku był w zasadzie minimalnie otwarty, ale jak zauważyłem większe otwarcie wpływa chyba na płynność i elastyczność jazdy, z drugiej strony być może zwiększa zużycie ale to jest dyskusyjne.
Pytanie jest proste:
Jak wyregulować optymalnie te śruby, żeby zużycie było przyzwoite i nie ucierpiały na tym zbytnio osiągi silnika? Oczywiście baz analizatora itp. śmiesznych przyrządów, które dla mechanika jak widać były zbędne bo na "słuch" rzeczywiście ustawił trochę lepiej.
|
|
Nick:keco
Dodano:2003-12-29 11:21:14
Url:www.wp.pl
Email:klepc.op@ww@po.cpelk
Wpis:Założyłem instalację Lavato w Cinquecento 700 gaźnik FOS (chyba najprostrzy model przełacza się ręcznie, w sumie 3 śruby do regulacji). Już na początku coś było źle wyregulowane bo podczas przyśpieszania nagle tracił moc. Pojechałem do warsztatu myśląc, że instalator podłączy go znów do urządzenia, ale wyjaśnił, że to będzie lepiej na "słuch". Od tego czasu reguluję sobie sam też mam niezły słuch, w sumie wyregulowałem sobie gaźnik na benzynie to i to pewnie potrafię, tylko niebardzo mogłem dowiedzieć się od instalatora, która śrubka do czego służy. W sumie pali mi teraz ok. 7/100km, ale bywało, że palił 6,5/100km.
Do rzeczy są trzy śróby 2 przy "reduktorze": większa jak mi się wydaje reguluje ilość dopływajacego gazu, mniejszą reguluje się obroty - ustawiam na maksa i to wydaje się logiczne. Najbardziej zastanawia mnie trzecia największa śruba na przewodzie łączącym "reduktor" z rurą pomiędzy filtrem powietrza i gażnikiem. Jest to normalny zawór (być może to ten magnetyzer?) zamykający dopływ par gazu i na początku był w zasadzie minimalnie otwarty, ale jak zauważyłem większe otwarcie wpływa chyba na płynność i elastyczność jazdy, z drugiej strony być może zwiększa zużycie ale to jest dyskusyjne.
Pytanie jest proste:
Jak wyregulować optymalnie te śruby, żeby zużycie było przyzwoite i nie ucierpiały na tym zbytnio osiągi silnika? Oczywiście baz analizatora itp. śmiesznych przyrządów, które dla mechanika jak widać były zbędne bo na "słuch" rzeczywiście ustawił trochę lepiej.
|
|
Nick:keco
Dodano:2003-12-29 11:20:40
Email:klepc.op@ww@po.cpelk
Wpis:Założyłem instalację Lavato w Cinquecento 700 gaźnik FOS (chyba najprostrzy model przełacza się ręcznie, w sumie 3 śruby do regulacji). Już na początku coś było źle wyregulowane bo podczas przyśpieszania nagle tracił moc. Pojechałem do warsztatu myśląc, że instalator podłączy go znów do urządzenia, ale wyjaśnił, że to będzie lepiej na "słuch". Od tego czasu reguluję sobie sam też mam niezły słuch, w sumie wyregulowałem sobie gaźnik na benzynie to i to pewnie potrafię, tylko niebardzo mogłem dowiedzieć się od instalatora, która śrubka do czego służy. W sumie pali mi teraz ok. 7/100km, ale bywało, że palił 6,5/100km.
Do rzeczy są trzy śróby 2 przy "reduktorze": większa jak mi się wydaje reguluje ilość dopływajacego gazu, mniejszą reguluje się obroty - ustawiam na maksa i to wydaje się logiczne. Najbardziej zastanawia mnie trzecia największa śruba na przewodzie łączącym "reduktor" z rurą pomiędzy filtrem powietrza i gażnikiem. Jest to normalny zawór (być może to ten magnetyzer?) zamykający dopływ par gazu i na początku był w zasadzie minimalnie otwarty, ale jak zauważyłem większe otwarcie wpływa chyba na płynność i elastyczność jazdy, z drugiej strony być może zwiększa zużycie ale to jest dyskusyjne.
Pytanie jest proste:
Jak wyregulować optymalnie te śruby, żeby zużycie było przyzwoite i nie ucierpiały na tym zbytnio osiągi silnika? Oczywiście baz analizatora itp. śmiesznych przyrządów, które dla mechanika jak widać były zbędne bo na "słuch" rzeczywiście ustawił trochę lepiej.
|
|
Nick:Saddam
Dodano:2003-12-28 19:44:52
Email:blepn.ya.dbaerntys@oneeno@sytnreabd.ay.npelb
Wpis:Witam. Jestem posiadaczem samochodu z instalacją LPG I generacji. Mój problem polega na tym, że w żaden sposób nie można nim ruszyć z odcięcia (pedał w opór) pomimo wszelkich prób regulacji mieszanki czy zapłonu. Proszę o instrukcje jak się z tym uporać. Mój samochód to Citroen BX 1,4 (gaźnik). Proszę o pomoc.
|
|
Nick:rena
Dodano:2003-12-28 14:17:24
Email:mlapl.eacicrye@tinnit@eyrcicae.lpalm
Wpis:przy instalacji IV generacji -Alfa Romeo 156 1,8 TS plywające obroty od 500-1100, napięcie na sądzie lambdzie waha się od 0,5 - 1,1 mV komputer po jakimś czasie łapie błędy -co jest przyczyną ( mechanik sugeruje słabą masę )
|
|
Nick:tommi5
Dodano:2003-12-27 00:18:40
Email:tlopm.mpiw5@@5wipm.mpolt
Wpis:mam mały problem : w samochodzie astra II mam instalke kolteć necam i silnik podczas zasilania LPG nie schodzi z obrotów podczas zdjęciacnogi z gazu tylko pozostaje na ok 2000-2500obr/min . czy moze ktoś cos wie co to moze byc serdeczne dzieki za porade TOMMI5
|
|
Nick:Max
Dodano:2003-12-26 13:16:19
Email:dlapr.ipow7@77@7wopi.rpald
Wpis:Założyłem instalację SGI sekwencyjny wtrysk do GOLFA IV 23000KM.Po przejechaniu 3000tyś km poleciał rozrząd. Czy może mi ktoś odpowiedzieć czy ma to związek z gazem?
|
|
Nick:FrEnC
Dodano:2003-12-26 02:03:50
Email:flrpe.npcw1@@1wcpn.eprlf
Wpis:Witam.Mam problem z doborem instalacji do mojego samochodu. Problem wynika z kwesti finansowych - mam Kangoo 1.2 i zastanawiam sie nad nomalną instalacją za około 2.000. Bardzo prosze o rade kogośkto się na tym zna. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
|
|
Nick:skalin
Dodano:2003-12-24 09:12:01
Email:Sllpa.wpommoikrsKkail@iinkssknii@liakKsrkiommopw.apllS
Wpis:Prosze o pomoc - jak odpalić instalacje na AL-700 na gazie. Mam tylko jeden włącznik/kontrolke.
|
|
Nick:Jerry50
Dodano:2003-12-20 23:22:48
Email:plipa.taetkz7c4o@p..p@o4c7zkteat.apilp
Wpis:auto z Lpg gaśnie na luzie zwłaszcza gdy jest nie rozgrzane.
|
|
Nick:PICIU
Dodano:2003-12-17 16:53:20
Email:plipo.tprw..jlaxn@dyyd@nxalj..wrpt.opilp
Wpis:Mam FIATA SIENE 1.4 i z 1997r.Z instalacją LOVATO (pełna elektronika)od 2 miesięcy.Po zainstalowaniu gazu spalanie w cyklu mieszanym wynosiło 9 litrów gazu , teraz wzrosło do 12 litrów.Tydzień temu wymieniłem SONDE LAMBDA bo już po założeniu gazu instalator powiedział że jest uszkodzona.Czy KTOŚ wie jaka może być przyczyna , instalator powiedział że tak będzie palił.
|
|
Nick:luxbart
Dodano:2003-12-17 00:19:49
Email:llupx.bpawr@tt@rwapb.xpull
Wpis:Zalozyłem instralacje na SPI 1.1 SC i swieci mi sie cąły czas kontrolka wtrysku czy to zle i co oznacza, koles mowił z to nie szkodzi bo cos tam zastapili czym,s tam i wszytsko jest oki ale ta kontrolka swieci
Teraz pytanie czy moze mi to namieszac z pompa lub jakos ja uszkodzić..........???????????
|
|
Nick:borkol
Dodano:2003-12-15 21:23:42
Email:blopr.ktoeln@op.oactzztcao.po@nleotk.rpolb
Wpis:Poszukuję - dobrej instalacji do Forda mondeo z 2001 ( II generacja) silnik 2 l benzynowy ok 150 KM , skrzynia automatyczna - interesują mnie propozycje zapewniające ZERO kłopotów z funkcjonowaniem gazu - czy ktoś z forum ma coś podobnego godnego polecenia , gdzie instalował i za jaką kwotę? Zgóry bardzo dziękuję
|
|
Nick:R_afaello
Dodano:2003-12-12 11:37:35
Email:rl_pa.faaierlelton@ii@notlelreiaaf.ap_lr
Wpis:Mam polo 1.3 1986r. Niemam pojęcia o gazie samochod dostalem od ojca juz na gazie pali malutko do 8l/100 km przy jezdzie do 80 km/h. Problem polega natym ze jak sie nagrzeje to spadaja mi obroty do 500. Na benzynie jest ok. Jak se z tym poradzić, niechce zeby jakis kiepski mechanik mi podnoszac obroty zwiekszyl zuzycie gazu. Dodam jeszcze ze jak ojciec odebral go to palil >10L/100 km i sam go wyregulowal.
|
|
Nick:tonik
Dodano:2003-12-11 21:37:53
Email:tlopm.ltaesnzo@.paotczzctoap.@oznseatl.mpolt
Wpis:Opel Astra Classic, `95 r., 1,6i 8zaworów, X16SZ,LPG
po założeniu LPG (z komputerem) pojawił się problem. Czasami po zapaleniu auta na benzynie (nie ma znaczenia ciepły czy zimny) silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach, tzn. samoczynnie podnosi i obniża te obroty (600-1000 obr/min) i zachowuje się tak, jakbym mu dodawał gazu i puszczał, dodawał i puszczał... itd.
Po przełączeniu (przy nieregularnej pracy na benzynie) na zasilanie gazem, silnik pracuje prawidłowo i równomiernie.
Jeżeli nie przełącze i próbuje ruszyć, to auto zaczyna się "dławić".
Czy któś zna może taki problem?
Czy ktoś może "zwalczył taki problem?
Dziękuję za pomoc !
|
|
Nick:MDP
Dodano:2003-12-08 14:37:01
Email:plopp.liakwsswkail@ppoopp@liakwsswkail.ppolp
Wpis:Zapraszam na forum na stronie warsztatu Jakart: www.jakart.pl
|
|