hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:ns Dodano:2003-12-03 08:32:11 Wpis:Czy ktoś zna adres warsztatu serwisującego instalacje firmy MGMOTORGAS? /najlepiej Warszawa lub okolice/
Dziękuję i pozdrawiam.
Nick:Krzysiek Dodano:2003-12-02 10:57:20 Wpis:Ma ktoś może informacje jak wyglada z jazda na gaz przez Hiszpanie?????
Nick:Jarek Dodano:2003-12-02 10:09:02 Wpis:Mam problem z rannym zapalaniem, a tak naprawdę z przerzuceniem na gaz, muszę dobrze rozgrzać silnik żeby nie gasną mi na wolnych obrotach, pozaty dławi go prz niższych obrotach, a przy takiej pogodzie jak teraz czyli dodatniej nie jestem w stanie zapalić go od razu na gazie. Instalacja POLGAS jednopunktowy wtrysk, sonda lambda, samochód:Renault Laguna 1.8 8V
Nick:Grzegorz Dodano:2003-12-02 07:38:49 Wpis:Wybieram się do Francji samochodem. Chciałbym się dowiedzieć czy nasze końcówki do wlewu gazu są takie same jak w Niemczech?
Słyszałem od znajomego, że we Francji są takie same a w Niemczech inne? Czy to jest prawda. Czy są jakieś redukcje które można zastosować?

Grzegorz
Nick:Rynek Dodano:2003-11-29 08:17:14 Wpis:Czy można przerobić silnik diesla TDCi w 100% na gaz?
Nick:Max Dodano:2003-11-27 18:32:38 Wpis:W VW GOLF 1600 o przebiegu 24000km w tym na gazie 4000km wykryto nieszczelności zaworu wydechowego i luzy popychaczy. Czy to przyczyna gazu.Auto posiada instalację najnowszej generacji SGI firmy LPG
Nick:darkow Dodano:2003-11-27 15:01:50 Wpis:Mam focusa 1800 16V zetec, 1999r, przeb. 70tyskm. W zeszłym miesiącu założyłem sekwencyjny wtrysk DREAM XXI (reg by omvl). Na gazie przejechałem ok. 2000km. Mam dwa problemy:
1.rano na zimnym silniku po odpaleniu na pb samochód potrafi zgasnąć lub w momencie ruszania wyrażnie się dławi. Te objawy znikają po automatycznym przełączeniu na lpg (na lpg jeżdzi ok). Gdy silnik jest ciepły, te objawy nie występują.
2. czasem,podczas jazdy na lpg, gdy silnik jest dobrze ciepły, (np. podczas jazdy w korkach) przy jeżdzie na b. jałowym obroty zamiast spaść do ok. 700-800 zatrzymują się na 1500. Spadają dalej po wciśnięciu sprzęgła lub zatrzymaniu samochodu.
Co z tym można zrobić i na co ewentualnie zwrócić uwagę gazmajstrowi?
PS. oczywiście byłem na przeglądzie i zgłaszałem te usterki, ale bez poprawy.
Nick:driver Dodano:2003-11-26 13:43:26 Wpis:kat wyprzedzenia zeplonu przy lpg
Nick:XEON Dodano:2003-11-24 16:35:22 Wpis:mam problem z instalacja lpg samochod vw golf wtrysk K-JETRONIC

jak auto jest zimne niema obrotow jak sie zagrzeje jest ok ale gdy na zimnym silniku ustawimy tak obroty zeby bylo ok to po rozgrzaniu spadaja do zera praktycznie prosze o pomoc bo niewiem co mam z tym zrobic a i jeszce jedno silnik 1.8 pali okolo 20 l przy naprawde spokojnej jezdzie
Nick:PRADO Dodano:2003-11-24 16:16:20 Wpis:Załozyłem instalacje gazową w VW Polo 1,4i jeżdzę ok 6 mies. W tej chwili zaczęło sie cos dziwnego dziać a mianowicie na gazie samochód chodzi ok natomiast jak odpalam silnik na paliwie to oczywiscie zapala z tym że po sekundzie jest takie jakieś szarpniecie silnikiem i spadaja w tym momencie obroty. samochód w tym momencie gasnie ale nie zawsze. Ponadto w momencie przygazowywania silnik sie dławi. w czym moze bvyc problem? prosze o porade gdyz jest to dośc denerwujace.
Nick:pr Dodano:2003-11-24 14:14:16 Wpis:Czy ktoś zamontował sekwencję gazu w swoim aucie? Proszę o opinie. Z góry dziękuje.
Nick:diesel Dodano:2003-11-22 13:15:15 Wpis:Witam!
Mam pytanie jaki wpływ ma montaż instalacji gazowej na częstotliwość wymiany oleju. W szczególności chodzi mi o taką sytuację: producent samochodu (Nissan Sunny N14 1.4 gaźnik) zaleca wymianę oleju co 10 000km, wymieniając olej na jednej ze stacji obsługi spotkałem się z opinią że skoro leje olej syntetyczny (Castrol Magnatec) częstotliwość wymiany oleju można wydłużyć do 15 000 km. Czy jest to prawda? I jeśli jest to prawda to czy fakt że jeźdźę na gazie powoduje że powinienem wymieniać olej syntetyczny co 15 tyś km, co 10 tyś km czy może jeszcze częściej
Nick:kfiatas Dodano:2003-11-21 16:00:55 Wpis:WITAM BARDZO SERDECZNIE!!!

NA WIDOK TEJ STRONY BARDZO SIE UCIESZYLEM LICZAC ZE MI KTOS POMOZE A
MIANOWICIE UDAJE SIE W PODRÓŻ DO UTRECHTU W HOLANDII I NIE MAM POJECIA JAK
ROZPLANOWAC SOBIE TANKOWANIE A PRZEDEWSZYSTKIM GDZIE, PRZEKRACZAM GRANICE W
ŚWIECKU JADE DO UTRECHTU MOJ SAMOCHOD TO RENAULT MEGANE I MAM GAZ W MIEJSCU
NA ZAPAS WIEC MAX 39 POJ ZBIORNIKA ILE I JAK MAM TO ZROBIC BY DOJECHAC I
GDZIE TANKOWAC CO NAJWAŻNIEJSZE A POZA TYM SLYSZALEM ZE MUSZE SOBIE KUPIC
JAKAS PRZEJSCÓWKE ALE GDZIE I JAKĄ CZY NA NIEMCY TEZ ???? PROSZE O POMOC
SERDECZNE DZIEKI
BARTEK kfiatas@wp.pl
Nick:krisg3 Dodano:2003-11-21 09:51:47 Wpis:Witam
Jestem "świeżym" posiadaczem instalacji gazowej w samochodzie MATIZ i pierwszym problemem z jakim się zetknąłem jest problem koła zapasowego.(Zbiorniok z gazem mam zamontowany w miejscu na koło zapasowe)Może ktoś mi podpowie jak problem zapasu rozwiązać optymalnie.
Nick:oksiu Dodano:2003-11-20 23:45:17 Wpis:Cześć, piszę w sprawie instalacji gazowej LOVATO LOVECO II generacji zainstalowanej w marcu b.r. przez firmę AUTO GAZ ARIES s.c. w Brzeszczach (woj. małopolskie)w moim samochodzie SEAT CORDOBA VARIO, ROCZNIK 1998 przebieg 95 tyś. km, silnik 1.4 MPI, 44kW(60KM)(nie ma EOBD), na instalacji samochód przejechał ok.9 tyś. km.
W ramach tej instalacji wymieniono także kolektor dolotowy silnika z plastikowego na wykonany ze spawanych blach, instalacja ta od samego początku działa wadliwie tj. silnik nie chcę wchodzić na obroty, rozwija o wiele mniejszą moc aniżeli przed zamontowaniem instalacji, dodatkowo samochód spala dużo paliwa ok.10,5l/100km (przed instalacją ok.7,5 l/100km (problemy te występują zarówno na zasilaniu benzyną jak i gazem).
W związku z tymi problemami firma szukając przyczyny zleciła firmie obcej przeprogramowanie sterownika EJS silnika oraz sprawdzenie całej instalacji elektrycznej samochodu, czynności te zostały wykonane na MÓJ koszt.
Okazało się, że sterownik był jak to określiła firma ?rozjechany?, a instalacja elektryczna jest całkowicie sprawna.
Po wykonaniu tych zabiegów samochód jak jeździł tak jeździ do tej pory.
Kolejnym punktem zaczepienia montażystów była sonda lambda, która przestała działać jednak po wymianie sondy problem nie ustał.
Po tych poczynaniach postanowiłem sam dociec problemu wykonując badanie silnika, które wykazało, że emulacja sondy lambda jest zła, mieszanka paliwowa na gazie BOGATA, na benzynie UBOGA, ponadto zauważono to do czego ja od samego po instalacji początku miałem obiekcje (niestety mając zbyt duże zaufanie i mniejszy niż teraz stan wiedzy nie pomyślałem żeby sprawdzić to przed montażem), a montażyści firmy ARIES nie widzą w tym problemy tzn. kolektor dolotowy, którego kształt (zbliżony do puszki, krótkie kanały) odbiega znacznie od oryginału wykonanego z tworzywa (długie kanały dolotowe), ponadto powiedziano mi, że instalacja ta jest zbyt prosta (m.in. emulacja sondy) aby mogła działać poprawnie w tym samochodzie wskazując na konieczność zamontowania instalacji wtrysku sekwencyjnego, o czym firma ARIES mnie nie poinformowała będąc zresztą odmiennego zdania.
Wykryto także uszkodzenie katalizatora (nie mechaniczne) i powiedziano mi, że problem z przeprogramowaniem sterownika silnika wynika ze złej współpracy silnika z instalacją gazową i że zapewne za jakiś czas powtórzy się on, natomiast problem z sondą lambda wynika z tego, że za bogata mieszanka zatyka ?zawiesza? sondę (sonda po wymontowaniu z kolektora i ponownie zamontowana zaczyna normalnie pracować, ale problem zaniku pracy sondy pojawia się cyklicznie).
Podobno jedynym rozwiązaniem jest demontaż instalacji, do czego jak łatwo się domyślić firma ARIES niechętnie podchodzi, bez końca (piszę ten tekst 19 listopada 2003) szukając przyczyny i upierając się, że przyczyna leży po stronie silnika samochody, a nie instalacji
Zastanawiając się jak rozwiązać problem i jak on wygląda od strony prawnej, serdecznie proszę o pomoc i za otrzymanie jej z góry dziękuje.
Nick:piciu-j@gazeta.pl Dodano:2003-11-20 11:27:46 Wpis:Wybieram się do BELGI TRASĄ A2. Czy może KTOŚ mi podać sprawdzone stacje do tankowania LPG w obie strony na tej trasie. Chdzi mi tylko o tą drogę bez zjazdów z A2. Z góry dziękuje.
Nick:piciu Dodano:2003-11-19 23:04:24 Wpis:Wybieram się do BELGI TRASĄ A2.Czy może KTOŚ mi podać sprawdzone miejsca do tankowania LPG na tej trasie.Chodzi mi tylko o tą drogę bez zjazdów z A2. Z góry dziękuje.
Nick:olek Dodano:2003-11-19 19:41:37 Wpis:Mercedes 190 E 2,5 KAT, 16v, AMG.
zastanawiam sie jaka instalacje powinienem wlozyc (co zaklad to nowe informacje), jakie zabezpieczenia przed awariami, no i co zrobic zeby koni nie ucieklo
Nick:rp Dodano:2003-11-19 14:59:09 Wpis:czy ktoś zakładał gaz do Talii 1,4 16v. prosze o opinie
Nick:andy Dodano:2003-11-18 21:28:59 Url:Instalacja LPG do skody felicji 1.3 ' 98 Wpis:Witam !
Chcalbym zalozyc instalacje LPG do skody felicji 1.3 '98. Czy ktos wie ile moze mnie to kosztowac ? Prosze o podanie adresow godnych zaufania serwisow w Warszawie.Z jakimi problemami moge sie spotkac i jaka intalacje zalozyc - jakiej firmy ? Dzieki !
« 1 2 3 4 5 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 81 82 83 84 85 »