Nick:badi
Dodano:2003-11-16 20:16:23
Email:blapr.tpewk@9697887969@kwept.rpalb
Wpis:mam problem z samochodem punto silnik 1.2 sterownik weber +keykode nie mam schematu podłączenia,prosze o pomoc
|
|
|
|
Nick:lukasz
Dodano:2003-11-16 13:29:36
Email:jlopg.ia0i0r7e@tinnit@e7r0i0ai.gpolj
Wpis:ile gazu powinien palić punciak 1.2 SPI 60KM
minimalnie spalił mi 7,3litra/100km przy 90.
|
|
Nick:Wuj Eustachy
Dodano:2003-11-15 08:50:58
Email:klapm.i2lom@@mol2i.mpalk
Wpis:Niecaly miesiac temu kupilem VW Golfa II z instalacja gazowa. Spodziewalem się, że gdy będę przełączał na gaz, muszę się liczyć z utrata mocy. Tyle, że jak na mój gust utrata ta jest zbyt duża. Poza tym, choć zbiornik mam 60L to samochód nie idzie już na gazie gdy zużyję 45L!! Co ciekawe, wskaznik poazuje ze zbiornik jest pusty, a zuzycie jest prawidlowe (8L/100km).
Proszę o pomoc!
|
|
Nick:paw31
Dodano:2003-11-14 13:24:53
Email:plapw.3t1e@npoo.cazttzac.oopn@e1t3.wpalp
Wpis:naczytałem się o gazie i mnie podkusiło, palio1,4 palił dużo więc go zagazowzłem 2 miesiące temu i tu zaczeły się schody - na gazie pali się kontrolka wtrysku - przyznali się żle podłączony przewód .Przy pustym zbiorniku gazu nadal nie mruga dioda[pali się a w zbiorniku opary - mają wymienić szkiełko[jak przyjdzie] dwa razy regulowali wtrysk
1- dostawał za dużo mieszanki
2- na benzynie jechał max 30 km/h gaz ok -wgrali sterownik i komp nie łapał błędów
Teraz jadę po raz trzeci ponieważ na benzynie przy biegu jałowym po prostu gaśnie a co skrzyżowanie go odpalać nie ma sęsu .rozmawiałem z instalatorem coś pomyślą jak będą wymieniać szkiełko ale spotykają się z tym poraz pierwszy i nie wiedzą co to może być.CZy ktoś wie co im poradzić dodamn że na gazie w gdańskich korkach pali 12,5 przejechałem na gazie 2000 km i nie chce czekać aż się samo unormuje
warsztat jest autoryzowany za inst.zapłaciłem 1800 PLN i nie wiem co z tym fantem robić silnik czy na benzynie czy na gazie chodzi miarowo
pozdrawiam i czekam na rady
Krzysiek,palio1.4HL 1998 LPG
|
|
Nick:noname
Dodano:2003-11-14 10:14:15
Email:gllpo.wpkwa@ss@awkpw.opllg
Wpis:wiec szarpie na gazie gdy jade na 3 i 4 biegu np 50km/h i dodaje zbyt malo gazu by jechal wolniej - na benzynie sie tak dalo - co sie dzieje?
|
|
Nick:ace
Dodano:2003-11-13 21:17:58
Email:plapw.e2lol@uzkcaiswieeiwsiackzu@lol2e.wpalp
Wpis:mam alfe 146 1.4 boxer z najprostsza instalacja gazowa z parownikiem itd. Spala ona ostatnio ok 17 litrow po miescie, nie wiem co sie dzieje, gazownik twierdzi ze z jego strony jest wszystko ok, prosze o podpowiedzi
|
|
Nick:Hertik
Dodano:2003-11-12 23:32:57
Url:Dobry wóż pod gaz
Email:hmefr.tait@zpcoocpz@tiat.rfemh
Wpis:Noszę się z zamiarem zakupu samochodzika. chciałbym kupić coś uzywanego co łatwo przyswoiłoby instalacje gazową. Może macie jakieś pomysła
|
|
Nick:Ewa
Dodano:2003-11-12 19:23:13
Email:elspk.ailpstk.ap@ivvi@pa.ktsplia.kpsle
Wpis:Mam problem. Volvo S70 z silnikiem bi-fuel, aut. z 1998 r. Instalacja gazowa nie działa. Szukam dobrego warsztatu, który sie tym zajmie za rozsądną cenę. Instalacja jest firmy Necam
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2003-11-12 09:21:37
Email:tlopm.ltaesnzo@.paotczzctoap.@oznseatl.mpolt
Wpis:Witam wszystkim !
Stoję przed decyzją montażu instalacji gazowej do ASTRY CLASSIC r.p.1995, silnik 1600i X16SZ. (monowtrysk)
wcześniej jeździłem Kadetem też 1,6i ale silnik starszy tzn. C16NZ
miałem tam instalację LOVATO i zrobiłem na niej ponad 80 000 km. Nie miałem najmniejszych nawet problemów z instalacją i wogóle z gazem i pracą silnika. Wręcz przeciwnie wszystko spisywało się na "5".
Problem polega tylko na tym, że tą instalację do Kadeta montowałem we Wrocławiu do którego mam 120 km i potem są problemy z wybraniem się na przegląd.
W miejscowości, w której mieszkam rozmawiałem z firmą (najbardziej doświadczoną w zakresie instalacji) i zaproponowali mi montaż instalacji (jako autoryzowany punkt) BRC.
Waham się troszeczkę, ponieważ nie znam tej instalacji i nie wiem jak będzie się sprawowała. Jeżdżę dużo i nie mam czasu na jeżdzenie do punktu, gdzie montują gaz na jakieś poprawki, regulacje itp.
Kadet mnie "rozpieścił" i przyzwyczaił do beproblemowej eksploatacji, dlatego też tego samego żądam od ASTRY !
Dziękuję wszystkim za opinie !
|
|
Nick:Masa
Dodano:2003-11-10 15:47:20
Wpis:Jak ustawić minimalne spalanie gazu w instalacji LOVATO.
|
|
Nick:czechoo
Dodano:2003-11-10 11:26:17
Email:clzpe.cahiorpeatsn@ii@nstaeproihac.epzlc
Wpis:Proszę, podajcie producentów i typy świec typowych do LPG.
|
|
Nick:skwar21
Dodano:2003-11-09 17:35:15
Url:skwar21@op.pl
Email:slkpw.apro2@11@2orpa.wpkls
Wpis:Chcem otwożyc stacje lpg mam ziemie ti troche pieniedzy ( 60000zł) starczy prosze o radę
|
|
Nick:Volvik
Dodano:2003-11-08 14:42:32
Email:rlapz.epmo@@ompe.zpalr
Wpis:Mam fabrycznie instalacje w Volvo 70.
od sierpnia cos sie dzieje...nie wchodzi na obroty powyzej 3000 i przychodzi na benzyne, raz wzieli w warsztacie odemnie 800 zl ale problem powrocil po miesacu.
1- co to jest...co sie dzieje
2- co mam robic i gdzie, problem polega na tym ze jak widzia Volvo to mysla ze jestem nadziany :)
|
|
Nick:Piotrek
Dodano:2003-11-07 21:13:32
Url:piotrekpako@poczta.onet.pl
Wpis:Mam Opla Vectre B '99 1.6 16V i rozważam możliwość założenia do niego instalacji LPG. Jednak jestem zielony w tym temacie. Wiem ,że są różne generacje LPG, że zakładanie LPG do nowszych silników może spowodować zniszczenie silnika. Doradźcie mi jaką generację mam wybrać, co muszę wiedzieć wybierając się do warsztatu i ile to mnie będzie kosztowało. Czy w związku z założeniem LPG będzie trzeba przeprogramować komputer sterujący pracą silnika? Jak się zmieną osiągi silnika na gazie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
|
|
Nick:Szero
Dodano:2003-11-05 07:55:53
Email:rlopb.eprwt@pcaewleelweacp@twrpe.bpolr
Wpis:Mam poloneza Atu plus 1.6 GLI z instalacją gazową.
Przełącznik instalacji ustawiony jest w pozycji odpalania na benzynie a dopiero po przekroczeniu 2000 obr. włącza się automatycznie gaz.
Jednak często zdarza się, że po przekroczeniu 2000 obr. silnik przełącza się na gaz i gaśnie!! Jednak po ponownym uruchomieniu i natychmiastowym przełączeniu na gaz jest OK. Silnik zawsze staram rozgrzać na benzynie do około 50-60 stopni Celsjusza. Ponadto na gazie mam duże skoki obrotów od 800-1100 obr. niekiedy i więcej. Mam przejechane na gazie 65000 km i tyle też ma przejechane samochód. Nie wiem co może być tego wszystkiego przyczyną. Pomóżcie!!!
|
|
Nick:kaleiz
Dodano:2003-11-04 22:15:48
Email:klapl.epioz@@zoipe.lpalk
Wpis:mam vectre 1.8 na LPG i gdy na maksa wciskam hamulec obroty spadaja do 400 a czasem auto gasnie dzieje sie tak zarowno na postaju jaj i podczas jazdy i hamowania
pozdrawiam
mam nadzieje ze pomozecie
|
|
Nick:Wolos
Dodano:2003-11-04 08:50:48
Email:wlopl.oasi@rienttneir@isao.lpolw
Wpis:Zalozylem instalacje niedawno. Daewoo Tico, gaznik. Dopoki jest zimny, wszystko OK. Kiedy sie nagrzeje - zaczyna przerywac i gasnac, tak ze trzeba sie przelaczyc na benzyne. Co to moze byc? HELP!
|
|
Nick:pluto
Dodano:2003-11-03 16:47:46
Email:jlkpl.ofbpu@tt@upbfo.lpklj
Wpis:Mam opla astre z silnikiem 1.4 i mam problemy z moją istalacją gazową która ma tendecje do strzelania czyli do wybuchów podczas ostrego dodawaniu gazu, wszczegulnosci gdy dodajoc gaz silnik wczesniej znajdowal sie na niskich obrotach. Byłbym bardzo wdzieczny za jakąś rade która by mi pomogła w likfidacji problemu.
|
|
Nick:ROBERT
Dodano:2003-11-03 13:13:50
Url:robert
Email:rtoib.earmto.rdpuodpepku@rggr@ukpepdoupdr.otmrae.biotr
Wpis:Witam!
Mam Stilo 1.6( nowe) z instalacją BIGAS Sigit .Chodzi fajnie ale na wolnych obrotach w koreczku potrafi zgasnąc lub ruszyc jak zajączek.``Fachowcy`` mówią cos o elektrycznej przepustnicy która czegoś tam nie robi.Jednak na bezynie jest ok.Jeśli ktoś ma sugestie prosze o wpis.
|
|
Nick:Mikster
Dodano:2003-11-03 02:34:53
Email:mlapk.itsetn@.iadeedai.@ntesti.kpalm
Wpis:Założyłem niedawno instalkę na bezpośrednim wtrysku do nowej Cordoby firmy Lavato i wszystko ok. przepraszam prawie wszystko poza jednym małym szczegółem, kiedy samochód jest prawie nagrzany (myślę, że chodzi tutaj o moment kiedy wskaźnik ten pokazuje 90C, a jeszcze jej nie osiągną) mam huśtawkę obrotów i niekiedy potrafi zgasnąć, co bardzo jest wkurzające. Problem znika kiedy samochód na dobre się rozgrzeje. Co dziwne sytuacja nie powtarza się kiedy samochód uruchamiany jest kilka razy w ciągu dnia. Z spostrzeżeń moich wynika, że dzieje się to wtedy kiedy jest całkowicie zimny.
O takiej bujawce obrotów mogę zapomnieć, kiedy nie stoję w korku, a od samego początku jazda odbywa się w sposób ciągły.
|
|