hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:Marek Dodano:2004-01-25 11:02:45 Wpis:Mam Fiata Palio Weekend '97r 1.6 16V. Prawie rok temu założyłem instalację gazową. Autko na gazie jeździ po prostu pięknie, natomiast na benzynie - rozpacz. Kłopoty z zapalaniem, kopci jak smok, szarpanie podczas jazdy. Pomimo kilkukrotnych wizyt w punkcieinstalacji "fachowcy" nie mogą sobie poradzić. Komputer benzynowy auta zbiera błedy i jedyne co może pomóc na jakiś czas to zerowanie parametrów samodopasowawczych auta w serwisie Fiata. Komputerw gazowy to Autronic z jakimś dodatkowym cudem teoretycznie resetującym komputer benzynowy po wyłączeniu auta. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jaka jest na to rada?
Nick:Roberts Dodano:2004-01-24 10:43:24 Wpis:Witam,poszukuje programu Just Heavy w wersji PL.Moze ktos mi podesle.Posiadam taka intalacje w Mercedesie E280 i chetnie sie pobawie parametrami bo zawsze cos jest nie tak.
Nick:kadi Dodano:2004-01-20 09:31:31 Wpis:Pytanie:
Witam. Jestem użytkownikiem opla kadetta z serii D - silnik 1,2s., 1984 rok - i mam problem - odkąd założyłem gaz zaczęły dziać się różne rzeczy: najpierw zaczęło mi pryskać olejem spod pompy paliwowej, potem spod korka wlewu oleju i spod pokrywy zaworów - a teraz najgorsze, bo z odmy leci mi olej - tzn. pryska - zasysany jest razem ze spalinami i wyrzucany do filtra paliwa - co mam robić??? Wiem - od razu powiecie - pierścienie - ale byłem badać kompresje i mam: 10,5; 10,5; 10,5 i 11 - wiec maja alibi pierścionki, i dalej nie wiem, co to może być??? Pomóżcie!!! Powiedzcie wszystkie możliwe przyczyny - sprawdzę - może któraś z nich będzie trafna - zmartwiony z Katowic - gadu-gadu: 200 55 38
Nick:DavidM Dodano:2004-01-19 12:52:44 Wpis:mam Opla Astrę 1.4 (gaźnik) założyłem gaz i juz po raz drugi walnęło mi w gaźnik( przy okazji troche mi narozrabiało), może ktos ma pomysł od czego to zależy?
Pytałem znajomego fachowca - twierdzi że w zasadzie przy silniku gaźnikowym nie powinno tego być a jeśli juz występuje to cały problem polega na mieszance gaz-powietrze.czekam na opinie.Pozdrawiam wszystkich Gazowiczów i czekam na opinie.
--=DavidM=--
Nick:Mario Dodano:2004-01-18 17:49:42 Wpis:kupie albo gdzie kupic komputer do seata cordoby pilne 6k0906030d
Nick:kris Dodano:2004-01-17 12:52:41 Wpis:yjyjy
Nick:gienek Dodano:2004-01-16 19:35:26 Wpis:Posiadam instalacje Lo.Gas w mercedesie c200.co kilkanascie tys. obroty na biegu jałowym nierównomiernie chodzą ,co z tym zrobic?
Nick:Tomalla Dodano:2004-01-14 18:31:28 Wpis:Mam problem przydarzyla mi sie taka sprawa ze po przejechaniu 30 tys km moj silnik odmowil dalszej wspolpracy... poszly pierscienie i stracily szczelnosc.... wzrosla temperatura oleju.... i zaczal potwornie kopcic...zrobila sie dziura w tloku i powstaly rysy na kielichach i pewnie gdybym dalej jechal to bym zalatwil sinik na amen! moj mechanik ktory zajmowal sie tuningiem (a jest to znana i szanujaca sie firma z duzym stazem w sporcie i nie tylko) tego sinika twierdzi ze to wina gazu ....( silnik byl zrobiony od nowa - wszystko co sie dalo wymienic bylo nowe i firmowe tzn vw lub rownie dobre lub lepsze odpowiedniki tj gumki na zaworach, regulatory popychaczy, panewki, pierscienie, itd lacznie z modyfikacja glowicy, wywazaniem korbowodu , sportowy walek rozrzadu shrick, chip vtech, ale bez szczegolnych przerobek i modyfikacji ktore by mogly szczegolnie obciazyc silnik modyfikacje mialy na celu podniesc troche dynamike 2 litowego 8V silnika VW itd)....
twierdzi ze to wina zle ustawionej mieszanki gazowej tzn ze chodzil na za ubogiej mieszance i przez to mial za wysopka temperature spalania co zalatwilo sinik!moze cos w ustawieniach moze w instalacji sam nie wiem?! gaz zostal zalozony juz po modyfikcjach i wielokronie sprawdzany i dostrajany w duzej profejonalnej firmie itd....
Moze ktos zna odpowiedz co moglo byc przyczyna i czy to mozliwe ze wielopunktoey wtrysk gazu firmy Tartarini ktory mialem zalozony mogl sie do tego przyczynic? czy byla przyczyna za slaba wydajnosc ukladu zxasilania czy blednie ustawiona mieszanka? POMOCY
Pozdrawiam
Tomasz
Nick:Kąkolewski Dodano:2004-01-14 15:27:14 Wpis:czy możliwe jest założenie instalacji gazowej w Fiat 126p. za informacje będe bardzo wdzięczny.
Z poważaniem:posiadacz malucha
Nick:iza szmer Dodano:2004-01-14 12:52:59 Wpis:witam mam 406 z sekwencyjnym gazem.problem polega na tum ze auto na wolnych obrotach gaśnie i zapala się kontrolka wtrysku auto nierówno pracuje na wolnych obrotach wymieniłem sonde i nic dalej to samo gazownicy nie wiedzą co to jest za przyczyna, pomocy
Nick:Rob Dodano:2004-01-13 12:33:46 Wpis:Mam kolektor plastikowy. Nie mam zamontowanych tzw. gwizdków.
Czy jest to bezpieczne, czy istnieją jakieś zalecenia kiedy powinno sie je montowac lub nie?
Nick:rutkow Dodano:2004-01-13 11:58:38 Wpis:Problem dotyczy zapalania auta rano, albo nawet po krotkim (1-2 godz. ) postoju zimą.
Mam carinę 1997, instalacja LOvato.
Auto odpala zawsze na banzynie, potem po 2000 obr. przełącza się na gaz. Nie wiedziałe, o tym, że silnik - zanim przejde na gaz - powinien sie troche rozgrzać, i podejrzewam, ze to tu narobiłem lekkiego bigosu...
Zawsze musze kręcić parę razy, nawet kilkanaście, zani auto zaskoczy. Potem już nie ma zadnych kłopotów. A raz to w ogóle nie zaskoczył.
Nick:LuxBart Dodano:2004-01-12 11:52:09 Wpis:zamontowałem LPG w Tarnowskich górach i jakas tam czesc czyms zastapili ze swieci mi kontrolka wtrysku w momencie jazdy na gazie (mam Seicento 1.1) powiedzieli ze to niczemu nie szkodzi i chciałbym wiedziec czy naprawde tak jest bo ostatnio jak jezdze na benzynie to zapala sie ta kontrolka coraz czesciej, zaczynam sie obawiac czy momputer nie wykrywa mi jakiegos problemu i czy on nie jest moze zwiazany z jazda na tej zastepczej czesci która powoduje swiecenie kontrolki
Prooosze o jakies wskazówki
Nick:Konrad Dodano:2004-01-11 20:02:39 Wpis:Jak w miarę dobrze samemu wyregulować inst. gazową (instalacja I generacji BRC z cieniutkim wężykiem z kolektora do reduktora)Auto kupione z padniętą uszczelką pod głowicą.Po naprawie (przed naprawą nie widziałem chodzącego na gazie tylko wyłocznie na benzynie) na gazie nie chodził (gasł)Po mojej regulacji w miare dobrze chodzi na gazie(zapala na gazie na dotknięcie,na wolnych obrotach równo chodzi,podczas jazdy na luzie obroty troszke spadają ale nie gaśnie,spalanie po miescie ok.13l na100km)to co jest zle to strasznie slaby w stosunku do benzyny.Ponadto wedlug zalecen kolegi przydkalem wlot powietrza do polowy(taśmą )zaworu na przewodzie nie ruszalem srubke na reduktorze ustawilem w polowie zakresu stabilnej pracy silnika.Auto to Citroen BX poj.1.9 wtrysk wielopunktowy bez sondy lambda i kat.Instalacja wlożona na dziko (ktoś sam w garażu używke)nie wbita w dowód dlatego muszę sam wyregulować więc proszę o pomoc p.s.auto kosztowalo z naprawą 2900zl
Nick:cris52 Dodano:2004-01-11 19:12:48 Url:Problem? Wpis:Witam.Dzisiaj zrobilem 140 km.na gazie chodzi super,zapala za pierwszym razem,nie gasnie,obroty nie faluja trzymaja sie w granicy 850-900/na biegu jalowym/w czasie jazdy po rozpedzeniu do 120 km i wlaczeniu na luz nie gasnie,wydaloby sie,ze jest wszystko ekstra a ja sie czegos czepiam,otoz denerwuje mnie ta kontrolka awarii wtrysku ciagle swieci,ale tylko na gazie na benzynce wszystko jest ok,mam pytanie czy to jest normalne jezeli tak to nie ma co sobie zawracac glowy,czy z tym udac sie do gazownika? Silnik 1.6ie/jednopunktowy wtrysk/,instalacja BRC z centralka 628,mixserem 10050 ABIMEX,sterownikiem sondy lambda "MINI.L" ,reduktor TECNO 100 Pozdrawiam
Nick:zorro1975 Dodano:2004-01-09 18:30:50 Wpis:Witam.
Posiadam instalacje LPG firmy BRC (bez kompa tylko z jakąś sondą) w nissanie Primerze P11 1,6 od kilkunastu miesiecy i niepokoi mnie fakt iż auto spala na gazie w trasie 10l a w mieście aż 13 l gazu -silnik 1,6 tj. 100KM- czy to jest normale? czy moze założyć komputer do instalacji - o ile to możliwe.
Czy takie spalanie to normalne? ( na benzynie spala mi odpowiednio: 6,5/8,5)
Nick:ROBiMAG Dodano:2004-01-09 17:18:47 Wpis:Jeżeli ktoś z Was ma problemy ze świecami i przewodami zapłonowymi w instalacji gazowej, to zapraszam do mnie: 0502 255 697 lub (022)846 62 17. Jeżeli ktoś chce podnieść dynamikę na LPG, albo zmniejszyć zużycie gazu, to proszę o kontakt. Masz kłopot z regulacją lub mikserjest źle dobrany? Dzwoń, moje doświadczenie jest do Twojej dyspozycji: 0502 255 697 lub (022) 846 62 17
Nick:Kuba Dodano:2004-01-09 15:46:27 Wpis:Mam kadetta 1,3 OHC, LPG '86 ,metalowy kolektor .Często sie zalewa gazem-pzrewaznie jak jest zimny .Często też gaśnie na wolnych obrotach.Serwisy LPG nie pomagają bo on na postoju zawsze dobze chodzi -kasują tylko a i tak póżnbiej sąproblemy.Instalacja LOVATO.Jak macie jakiś pomysł to z góry dziękuje.KUBA
Nick:monia Dodano:2004-01-04 13:09:34 Url:monia Wpis:potrzebuje schemat skrzyni biegów do audi80 B3 rocznik 89
Nick:elektrograf Dodano:2004-01-04 12:32:58 Url:www.sinoptic.com.pl Wpis:Zagazowałem Hyundaia Sonatę 2,0 DOHC. Wczoraj. Jeździ fatalnie. Na benzynie momentami przebiera i przerywa. Na gazie wyraźnie nie pali jeden cylinder. Przy wolnym wzroście obrotów jeszcze się zbiera. Przy gwałtownym przyspieszeniu umiera. Dotychczas jeździłem 4 samochodami na gazie. Pierwsze tego typu doświadczenie negatywne. Wygląda również na to, że gazownicy nie bardzo wiedzą co zrobić. Ma ktoś pomysł? Jeszcze jedno. Jakiś impuls (nie wiem do czego) zbiera facet z wyindukowanego z kabla WN. Najgorsze, że teraz nie jeździ na benzynie. Mam złe przeczucia, że coś spieprzyli.
« 1 2 3 4 5 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 81 82 83 84 85 »