Kochane metale !!!

Nick:michu Dodano:2004-12-13 18:21:15 Wpis:każdy blek metalowiec ***ać techniawe
Nick:stary kurwiarz jebiący bl Dodano:2004-12-13 16:12:01 Wpis:fajna stronka...no...może tylko całe to *****olenie o szymusiu jest c***owe...na pierwszy rzut oka widać,że to jeszcze dziecko...nie ma potrzeby psuć dobrej strony przez poświęcenie mu aż tyle miejsca...
Nick:szatanizm Dodano:2004-12-13 15:45:49 Url:szatanizm.prv.pl Wpis:zapraszam na nasza strone o szataniźmie i o nas!

http://szatanizm.prv.pl



;)
Nick:Wacha Dodano:2004-12-13 14:57:08 Wpis:jak to sie mowi, prawda w oczy kole

chyba ze sobie za zycia *****olniesz TRUE grote na wieczny spoczynek... :]
Nick:prK Dodano:2004-12-12 22:37:08 Wpis:Ależ to było zabawne! O ****a
Nick:Wacha Dodano:2004-12-12 19:05:06 Wpis:heh... odnosnie srania na groby, naszla mnie taka mysl... ciekawe ilu TRUE, PAGAN, ANTIKRIST itp. itd. spocznie po smierci w grobie z krzyzem i Jezusem... ironia losu? LOL
Nick:Demogorgon Dodano:2004-12-12 17:13:43 Wpis:Jestescie po***ani(ja zreszta tez ze was czytalem) NASRAM wam na groby jak tylko pozdychacie
Wiem gdzie ****y mieszkacie i was obserwuje ***ani pozerzy!!!!
Nick:Sepp Dietrich Dodano:2004-12-11 18:05:43 Wpis:Witaj.
Emblemat, o którym piszesz ["Dietrich"] był malowany na pojazdach dywizji - nie na hełmach! Na hełmach umieszczano do 1942 standardowe znaki SS.
Pozdro
Whatfor
Nick:HOLY BIBLE Dodano:2004-12-11 18:04:26 Wpis:Witam!
W tym emailu postaram sie przedstawic nieco wzbogacone moje
teksty zamieszczone w ostatnich dniach w KOMENTARZACH, jednak
tam nie spotkaly sie one z jakimkolwiek powaznym odzewem.
A wiec:
WIADOMOSC 1:
Co do tych centymetrow to zdaje sobie bardzo dobrze sprawe, bo
bardzo malo wspolczesnych samochodow przekracza te 4m! I nie
dyktuja tego niestety wzglendy bezpieczenstwa.
Piszecie, ze chcecie stworzyc samochod tani, taki dla ludzi
czyli nie moze on miec alufelg w standardzie czy wygladzonych
drzwi bez klamek! Obecne kompakty Skody, Opla czy Fiata takze
przeciez tego nie maja...Samochod dla ludzi musi byc wlasnie
taki jak skarpeta jeszcze w latach 90- musi trafic do kazdej
wioski i na kazdy osiedlowy parking, czyli musi byc taki jak
obecne Skody Fabia, Polonez Caro lub Cinguecento/Seicento- czyli
wyposazony niezbyt bogato ale w przystepnej cenie dla
pracujacego czlowieka- wtedy to bylaby konkurencja dla
samochodow importowanych.
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że Nasza wizja nowej Syreny wyglšda
na autko niezbyt tanie. Proszę jednak pamiętać, że to tylko wizja. Teraz
musimy skonsultować się ze specjalistami, którzy doradzš co zmienić by ta
wizja była bardziej realna i możliwa do realizacji.
Co do wnetrza to widze tu cos w stylu nowego Nissana Maximy i w
ogole wspolczesnych prototypow ale mam nadzieje ze
wystylizujecie ten wspanialy licznik pod daszkiem- takie
liczniki sa teraz modne na zachodzie np. Lancia i okresla sie to
mianem \"nowy trend stylistyczny i nawiazanie do przeszlosci\"
Nie tak dawno obserwowalem polemike na temat wozu KIT KAR.Wbrew
pozorom zdaje sobie z tego sprawe, ze to moze byc jedyne wyjscie-
ALE...
Uwazam ze wyklejenie go np. na podwoziu Sierry mija sie z celem
i jest to nieporozumienie. Juz bardziej popieram opracowanie
tego nadwozia jako laminat do zabudowy na zamowienie na ramie
seryjnej Syreny 104/105- I wtedy to bedzie cel- Wasze dzielo
trafi do Syreniarzy.
W przypadku gdy ne uda się zrealizować pomysłu na nowš Syrenę od podstaw
faktycznie nie pozostanie nic innego jak budowa Kit-Cara albo przebudowa
jakiej? Syrenki. Osobi?cie my?lę, że troszkę szkoda byłoby marnować jakš?
oryginalnš Syrenkę i przebudowywać jš by zbudować Syrenę w/g wizji Adriana.
Kit-Car wcale nie jest takim złym rozwišzaniem. Proszę pamiętać o tym, że
większo?ć osób buduje takie auta nawet po kilka lat. Przy odrobinie
szczę?ćia może zmieni się w tym kraju troszkę na lepsze i będzie ludzi stać
na budowę Kit-Carów z polskimi korzeniami.
A TAK, CO?!- TAKIE AUTA Z ZESTAWU TO SLUZA
GLOWNIE TYLKO DLA SZPANU DLA JAKIS BIZNESMENOW. I TRANCI TO
JUNAKIEM MILLENIUM.
Porównanie Syrenki do Junaka Millenium jest chyba niezby trafne. W przypadku
Junaka mamy do czynienia ze stworzeniem spolszczenia koreańskiej konstrukcji
Syrena jest mimo wszystko POLSKA i jak najbardziej nawišzuje do oryginału.
Junak Millenium niewiele przypomina prawdziwego Junaka made in Poland.
Oczywiscie bede sie dalej staral cos pomoc no i oczywiscie
czekam na pierwsze szkice Bosto!!!

WIADOMOSC 2:
Okej, ale czy Mozecie mi laskawie uchylic tajemnicy jak
zamierzacie wykonac ten prototyp???
Wiem, ze wykonanie np. deski rozdzielczej czy zewnetrznego
poszycia nadwozia nie jest niemozliwe i w prototypie mozna to z
powodzeniem zrobic z wlokna szklanego (laminat). Na laminowaniu
zna sie obecnie prawie kazdy tuningowiec, szyby zas w
prototypach czesto wykonuje sie z przezroczystego pleksi- punkt
dla Was
ALE...
Jak jednak wyobrazacie sobie wykonac np. reflektory albo profile
zamknieta slopkow dachowych? Co wreszcie z elementami
technologicznymi takimi jak przegroda czolowa, wyprofilowanie
blach podlogi, wyprowadzenie napedu na kola czy rzeczy
wymagajace odlewania takie jak wszelkiego rodzaju chromy np.
klamki? Tak nawiasem mowiac to mam nadzieje ze klamki wewnetrzne
do szyb i drzwi to beda z Skarpety- teraz chromy sa w modzie. Do
produkcji takich elementow po prostu potrzebna jest tlocznia,
odlewnia etc.
Na to pytanie na
Nick:anty ns Dodano:2004-12-11 16:26:15 Wpis:Burzum oznacza ciemnote
Nick:anty ns Dodano:2004-12-11 16:26:04 Wpis:Burzum oznacza ciemnote
Nick:anty ns Dodano:2004-12-11 16:25:51 Wpis:Burzum oznacza ciemnote
Nick:taK Dodano:2004-12-11 14:43:54 Wpis:stać...JA KO Tron!
Nick:aj em e men Dodano:2004-12-11 14:35:07 Wpis:Widzę że was wszystkich wpisujących się tu, mówiąc dosadnie, gówno obchodzi co Varg Vikernes wyraża poprzez swoją twórczość i nawet o drobinę nie ocieracie się o dostrzeżenie i zrozumienie tego... Ah jaka szkoda że "żyjecie" :)
Nick:HEADBANGERS AGAINST DISCO Dodano:2004-12-11 14:30:17 Wpis:może to mroczny gejo-goto-wypłosz z Afryki (ksywa by na to wskazywała) co żyje w swoim niewielkim gettcie beznadzieji na odległym od ludzi wysrawku szatana