Jak oceniasz ten artykuł ? 1

<123456789101112131415>

2006-07-31 23:16:40
Już od dłuższego czasu wiedziałem że kościół jest że tak powiem "Mafią" ktora chce byx najsilniejsza we wszystkim.Rydzyk jest tego przykładem.Co do satanizmu wpajano mi że satanisci morduja koty na cmentarzu urządzają orgie i słuchają Black Metalu(moze są wyjatki takie jak ten opis).Autorowi szczeze GRATULUJĘ odwagi napisania tego wiedzac ze beda z niego szydzic

2006-07-17 12:07:29
nie jestescie nawet w polowie satanistami
idioci i tyle....

2006-07-17 12:05:41
kim ty jestes ze czujesz sie takim obeznanym??????????
klamstwa !
ja wiem swoje i to bardzo duzo
nie mam zamiaru wiecej tego scierwa komentowac
to calkiem inna historia.
lepiej wiecej nie pisz o niczym bo talentu nie masz i wiedzy tez!



2006-07-17 00:22:15
Autorowi serwisu mogę powiedzieć trzy rzeczy:
1. Gratulacje.
2. "Wysłuchaj łajań głupca, to królewski przywilej".
3. Dobrze, że nie zostały usunięte uwagi krytyczne. Ich autorzy kompromitują się sami.
Powodzenia, tak mało nas już zostało, prawdziwych i świadomych...
P.S.
Polemika ZE MNĄ jest niecelowa, nie odpowiadam na komentarze. Taka jest moja wola, taki boski przywilej.

2006-07-16 20:03:01
INKWIZYTOR: oj bylo niszczenie pogan, bylo:

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4916

Nasi przodkowie buntowali sie przeciw narzuconej religii bardzo dlugo. Za taka "cywilizacje" jaka przyniosl kosciol (tortury, szubienice, niewolnictwo) to ja dziekuje.

Pozdrawiam.

2006-06-26 19:48:38
Tak, to dobre metafory. I am just a Man. Ale kocham to...
:}

2006-06-23 14:22:58
Po przeczytaniiu tergo artykułu stwierdzam, że dobrze gadasz i chciałabym dowiedzieć się o tym coś więcej. Mam ochotę na pogawędkę na gg z komś tak8em jak ty.. kto zaznajomiłby mnie z tym wszystkim...

2006-06-13 19:38:10
A co do niszczenia pogan - nie było go. W Polsce kaurat chrystianizacja przebiegała dosć łagodnie, glownie dzięki temu, ze:
a) rozpoczełą się dość późno, więc wpływy chrzęscijańskie w roku 966 w Polsce były już dość silne
b) misjonarze przynosili cywilizację (tak, przykro mi, bracia, ale nei da sie ukryć, ze za pogan o takich bajerach jak pismo, ksiązki, czy choćby te prymitywne namisatki medycyny w Poslce nei słsyzano)
c) Mieszko nie byl monarchą absolutnym, owczesny ustroj Polski posiadał pewne cechy demokracji pelmiennej, więc gdyby wsód Polaków akceptajca nowej wiary byłaby zerowa, Mieszkowi nie udałoby się jej wprowadzić.

2006-06-13 19:33:36
Hmmm... To, ze Kosciół Katolicki nei ejst najważniejszy, to Twoje zdanie.
Pomyśl - czy jeżeli powiedizalbym Ci, że uważam że najlespzym samochodem jest Citroen, to Ty byś na mnie anskoczył mówiac ,,Jka tak mozęsz mówić! Każdy am prawo do sowjego samochodu".
Tak, każdy am prawo do sowich poglądów. Ale każdy ma prawo też do rpoapgowania i przekonywania innych do sowjego poglądu. Jeżeli wuażam, ze jakiś sposób na życie jest najlepszy, to chyba normalne, ze satram się go propagować?
Równie dobrze autorom tej strony mógłbym powiedzieć ,,Jak mozecie propagować satanizm? Przeciez satanizm to nei jedyny ani anjważniejszy sposób na życie, każdy am rpawo do swojego sposobu na życie".
Nie rozumiem ludzi takich jak Ty, któzy wuażają, ze toelrancja oznacza 100% akceptacji dla wszystkich postaw i absolutny zakaz ich krytyki. Ja jak podążajacy ścieżka Bozego Ładu wierzę, ze ejst tylko jedna absolutna i całkowicie obiektywna prawda. Możliwe, ze nie ejst nią katolicyzm, ale na pewno istnieje taka absolutna Prawda. Wszystko ejst albo rpawdą albo kłamstwem, a pogląd, ze wszytko moze być prawda, zależnie od puntku widzenia ejst jedną z najplugawszysch herezji.
A co do Inkwizycji w naszych czasach - wciąż żyjemy, i jak da Bóg kiedyśnasz czas powróci, a obserwujac aktulane wyadzrenia w Polsce, pewne szanse mamy.
Życzę blogoslaiweństwa i nawrócenia.

2006-06-12 22:51:24

2006-06-12 22:45:50
hehe, bredzisz trochę, tak samo jak równanie szatana z Bogiem, przecież oczywiste jest, że bez zgody Boga szatan nic nie może zrobić.

2006-06-12 16:58:56
Inkwizycja w naszych czasach? Każdy ma prawo do własnej religii i własnego wyznania. Kościół Katolicki nie jest jedynym i najważniejszym... wszyscy stoicie na równi... Pogan też zniszczycie? jak w czasach Mieszka i Bolesława?

2006-06-11 20:24:54
Hmm, bracie... Szczerze mówiac, to nie sądzże , byw alak z tkaimi stronami, w sensie ich zniszczenia, była dorbrym rozwiazaniem. W końcu nie sztuka jest zniszczyć wroga, sztuka jest go nawrócić - nawócony siła tylko umacnia sie w sowich poglądach... Ale ejzeli chodzi Ci bracie o sojusz an rzecz dyskutowania z naszymi neiszczęśliwymi braćmi-heretykami, to prosże bardzo. Mój email - brat.dominik@op.pl

Egz
2006-06-11 10:45:09
Hmm, chciałem oddać się dyskusji, ale widzę, że znalazłem sojusznika godnie i wytrwale broniącego Kościoła Katolickiego. Ja staram się walczyć w księdze gości. Inkwizytor, napisz do mnie na email puenter@interia.pl , stworzymy armię walczącą z takimi stronami

2006-06-09 16:58:51
Oczywiście. Cżłowiek am rozum, wolną wolę i duszę na podobieństwo Boga - racja. Ale pod wzgledem czysto biologicznym jest zwierzęciem. A jeżeli posepuję jak zwierzę (tzn folguje swym popędom) to wtedy nie ejst niczym więcej niż zwierzę.