Nick:Maria7
Dodano:2005-09-24 15:57:24
Wpis:KaMuś8, przecież pierwsze seminarium z nim masz 8 października Na moim przerobionym planie też chyba jest Buźka
|
|
|
|
Nick:Maria7
Dodano:2005-09-24 15:46:34
Wpis:Widzisz Angeliko - problem w tym, ze kiedy przyjechałam na ug - a było to 10 minut przed 11 - to Ciebie juz nie było - bo juz nie miałaś tam nic do roboty... Hehe, a po drugie - po co te nerwy, przeciez ja to wszystko piszę ze stoickim spokojem, własnie dlatego, że było miejsce na seminarium, na którym mi zależało... I całe szczęście, że nie było inaczej... Więc się nie wściekaj, bo wiesz, jak to mówią... Uderz w stół....
|
|
Nick:KaMa8
Dodano:2005-09-24 15:45:30
Wpis:niech mnie ktoś oświeci, przed chwilą probowałam rozszyfrowac plan, i nie wiem czy dobrze rozumiem, wynika z niego ze seminarium z miedzynarodow u Straburzynskiego pierwsze jest dopiero w grudniu?? w ogole ten plan jest jakis chory!! jeśli czyta to ktoś z Dziakanatu Zaocznych to ludzie litości!!!!
|
|
Nick:wasza strata
Dodano:2005-09-24 11:09:59
Wpis:Zamiast teraz narzekac, trzeba bylo wziasc sobie wolne i przyjechac tak jak inni- o 7 rano. Jak to sobie inaczej wyobrazacie bez tych list? Ktos silniej sie pcha, ten wchodzi pierwszy? I wcale nie bylo iles tam list (przynajmniej na poczatku), a JEDNA. Druga to byla jej kopia, na wypadek, gdyby ktos chcial wlasnie dodatkowa liste podlozyc.
|
|
Nick:Szujon_zdobywca
Dodano:2005-09-24 10:37:27
Wpis:Dzięki za wyjaśnienie,o co chodziło z tymi listam!Ja zapisałem się telefonicznie,bo nie dośc,że miałem wtedy pracę,to i tak wiedziałem,że nie mam szans dostać się na niektóre seminarki Zresztą zapisałem się na interesujący mnie przedmiot,więc mie narzekam! Grzesiek nie łam się-zaliczysz ten egzam-mojej nauki z prawa pracy w sumie to nie złożyłoby się nawet na jeden dzień!Pozdro!
|
|
Nick:grzesiek
Dodano:2005-09-24 09:26:42
Wpis:witam wszystkich...zna juz moze ktos termin warunku z prawa pracy?
niestety nie udalo mi sie zdac...a myslalem ze jeden dzien nauki wystarczy
|
|
Nick:Angelika
Dodano:2005-09-24 03:18:11
Wpis:Nie ma roznicy czy zaczeli by od 11 czy od 8. Bowiem juz dłuuuga koleka byla... Nie rozumiecie, ze jesli przyszliscie o 11 i zaczelyby sie zapisy od 11 - to i tak wiekszosc "nie pozwolilaby" wam wejsc bez kolejki do dziekanatu (o ile w ogole bylby jakis porzadek bo szczerze w to watpie, co wiąże sie z kłotniami, wyzwiskami etc ).Tym bardziej jesli duza czesc osob czekala od np: 6 rano...Gdyby zapisy bylyby od 11 na I pietrze byloby okolo 150 osob i skad pewnosc ze dobilibyście sie do drzwi? Juz jest po fakcie to prawda....ale zapisy o 11 nie zmieniłyby w ogole (oprocz poobijanych stop i siniakow na rękach od obijania sie o ludzi) waszej sytuacji w jakiej jestescie teraz...
|
|
Nick:xyz
Dodano:2005-09-24 02:47:53
Wpis:a ja zgadzam się z Marią!! masz rację !!! skoro miało byc od 11 to dlczego zapisywali już od 8 rano!! to chore!! i wkurzające!! wogóle ten wydział jakiś dziwny!! pisza co innego a robią co innego!! paranoja!!
|
|
Nick:...
Dodano:2005-09-23 19:18:41
Wpis:Angelika masz racje!
Maria a co by ci dalo gdybys przyjechala o 11 i wszyscy przyjechaliby na 11.00. Juz widze te dantejskie sceny. Nie wiem, ludzie by sie tratowali nawzajem i ty zdaje sie bylabys pierwsza.
To chyba logiczne, ze jak jest prawie 200 os. na roku to co rozumniejsi, tym co zalezy na jakims seminarium przyjada wczesniej. Przeciez bylo tylko 9 miejsc na dane sem.! Co to jest na taka liczbe osob!?!?
|
|
Nick:Angelika
Dodano:2005-09-23 16:48:09
Wpis:Maria...uwierz mi ze takze rozumiem osoby ktore przyjechaly przed 11 i nie znalazly miesc na swoje seminarium...A wlasnie informacja dodatkowa - osoby ktore chca prosic o przyjecie na dane seminarium o ponad limit 9 osob, musze miec zgodę Dziekana.
Dlatego wlasnie ze przed 11 juz nie bylo miejsc na seminaria...czesc osob juz sie domyslala co bedzie sie dzialo...dlatego przyjechala parenaście godzin wczesniej.... Maria nie zrozum proszę mnie źle, ale nie jest fajnie czytac naprawde złośliwe uwagi w momencie jesli ktos działał w dobrej wierze :>
|
|
Nick:Angelika
Dodano:2005-09-23 16:40:24
Wpis:Maria ciekawe ...listy spoleczne cóz za krytyka godne podziwu :> zapytaj sie kobiet w dziekanacie co sie dzialo rok temu bez tych list mądra kobieto a dopiero wtedy wypowiadaj się na owy temat. Owszem byli ludzie ktorzy przywlekli swoj tylek pod wydzial wiele godzin przed 11 i powiedz mi po cholerę krytykujesz te osoby? przeszkadza ci to ? jakos krzywde ci zrobiły? Po co te zbędne komentarze skoro juz to fakcie ? Szkoda ze nie mialas odwagi powiedziec mi tego samego w oczy kiedy ja trzymalam tą społeczną listę w ręku.
|
|
Nick:Maria7
Dodano:2005-09-23 16:38:15
Wpis:NIe, no, jest ok, z tą różnicą, że kiedy sporo ludzi przyjechało wczoraj przed godiną 11.00, okazało się - że już jest po zawodach... Że na wiele seminarek nie było już miejsc... Jako to możliwe, skoro zapisy miały być dokładnie od godz. 11.00?? ... Dlatego te wpisy komentuję własnie tak... Ehhh... wydział prawa... ludzie prawa... A same listy - po prostu wielu wprawiły w śmiech - przypomniały czasy prowadzenia list społecznych i stania w kolejkach po 2 pomarańcze, czy obrzydliwą kawę...
|
|
Nick:....
Dodano:2005-09-23 15:06:23
Wpis:Maria wg mnie te listy byly dobrym pomyslem. Chociaz nie bylo balaganu i nie bylo klotni....
|
|
Nick:Maria7
Dodano:2005-09-23 13:14:36
Wpis:Hehe, Szujonie chodzi o listy, na które tzeba było sie wpisać, żeby w ogóle wejść do dziekanatu, żeby tam wpisać się na seminarium. Takich list krążyło kilka, a co bardziej, khm, khm, nadgorliwi (bardzo delikatnego i kulturalnego słowa tu użyłam, choć nadałoby się inne) potrafili przywlec swoje 4 literki i tworzyć pierwsza z tych list o godzinie 8 wieczorem - dnia poprzedniego... Ehhh, prawo... i ludzie prawa...
|
|
Nick:Szujon_zdobywca
Dodano:2005-09-23 12:54:07
Wpis:O jakie listy społeczne chodzi Marii7??Rzadko bywam na Wydziale,więc nie wiem,co tam teraz się dzieje?Może ktoś mnie oświeci?Z góry dziękuję!
|
|
Nick:Maria7
Dodano:2005-09-23 12:11:30
Wpis:Ale spoko, właśnie mam chwilkę wolnego czasu i robię wersję planu nadającą sie do wydrkowania Oczywiście, dla grupy 407
|
|
Nick:Maria7
Dodano:2005-09-23 12:01:42
Wpis:Eeee, ja nie chciałabym nikogo wkurzać, ale bez przesady, ten plan naprawdę jest o wiele łatwiejszy do odczytania, niż ten poprzedni :] Aaa, hehe, rowaliły mnie wczoraj te listy społeczne przed dziekanatem.. Paranoja... ale cóż, tak to może być chyba tylko... na wydziale PRAWA :]
|
|
Nick:Szujon_zdobywca
Dodano:2005-09-23 09:53:31
Wpis:Oki-już wyjaśniłem sprawę Dzwoniłem do dziekanatu i powiedzieli mi,że na planie jest błąd Ufff!A pytałem się,bo przy okazji chciałem się dowiedzieć,czy pan Starosta jest wporzo seminarzystąJeśli ktoś może się podzielić wrażeniami na temat tego pana,to byłbym wdzięczny!Pozdro all!
|
|
Nick:Kate
Dodano:2005-09-23 09:23:40
Wpis:Szujon, jednym słowem nizły kibel, zadzwoń do dziekantu bo skąd maja to ludzie wiedzieć
|
|
Nick:Szujon_zdobywca
Dodano:2005-09-23 09:13:25
Wpis:Powtarzam moje pytanko:chodzi o to,że według spisu seminarek zajęcia z przedmiotu "teoria i filozofia prawa" prowadzą prof.dr hab Zajadło oraz doc.dr hab.Starosta.Zapisałem się do drugiego z powyższych.A na naszym nowym planie widzę,że p.Starosta prowadzi przedmiot "teoria PAŃSTWA i prawa"!Subtelna różnica,nieprawdaż?I co teraz?Przecież zapisałem się na teorię i filozofię prawa!Może w tym naszym planie wystąpił błąd?Czy wie ktoś może jaki w koncu prowadzi pan Starosta??Z góry dziekuję!
|
|