Nick:RAV
Dodano:2003-04-10 11:21:21
Email:RLAPV.XP@WW@PX.VPALR
Wpis:MA PYTANKO JAK SIE PRZEDSTAWIA SPALANIE na gazie w astrze classic 1.4 (60KM)??
|
|
|
|
Nick:Michal
Dodano:2003-04-10 11:07:03
Email:mlipc.hnaeljeakz@cc@zkaejleanh.cpilm
Wpis:Na wolnych obrotach auto gaśnie, ale tylko na gazie na benzynie jest o.k.
|
|
Nick:Amstan
Dodano:2003-04-08 08:47:50
Email:alrpt.umro.cs.tlaentkmioekwliocpz@@zpcoilwkeoimktnealt.sc.ormu.tprla
Wpis:Vo uważacie o instalacji Bigas?
|
|
Nick:GIGUS
Dodano:2003-04-07 18:42:26
Email:GSIUGGUISG
Wpis:czy zakładać ? oraz jaką instalację wybrać do Corolla '92 , 1300 cm - 74 KM , 12 V , gaźnik , proszę o informacje
|
|
Nick:Tom
Dodano:2003-04-07 14:17:18
Email:tmofm.bayttzocmo@pp@omcozttyab.mfomt
Wpis:Mam Hyundaia Pony GLS z `91 r. Problem polega na tym ze jak się rozpedze chocby nawet do 40km/h i wcisne sprzęgło (noga zdjęta z gazu) auto poprostu gaśnie silnik ciepły itd. Prosze o pomoc !!! i z gory dziękuje
|
|
Nick:and
Dodano:2003-04-07 02:07:27
Email:alnpd.rpzoe@jadduuddaj@eozpr.dpnla
Wpis:"Dojazdówka" poszukiwana!
Mam SCORPIO 1997 sedan. Zbiornik z gazem zainstalowałem w miejscu koła zapasowego. Od tego momentu koło wożę w bagażniku (195/65/15)... Szukam dojazdówki (na 4 śruby) dla nigdzie nie mogę takiej zdobyć. Podobno do SCORPIO nie robili, ale słyszałem, że może pasować od SIERRY. Może ktoś wie? Może ktoś ma? Jestem z Krakowa.
|
|
Nick:cyrrus
Dodano:2003-04-06 22:31:26
Email:mmafr.eakt0z0c3o@pp@o3c0z0tkae.rfamm
Wpis:Witam!!! Mam zamiar kupić samochód który zaraz po zkaupie bede chcial pzrerobic na gaz ale mam pewne watpliwosci co kupic zeby samochod byl dobry do tego zabiegu i tani. Czy mozecie mi pomooc? Chce zakupic cos do 15 tyś. Nie wiem czy VW a moze Opel a jezeli cos z tych 2 marek to jakie modele i na co ztreba zwrócić uwagę?! Za pomoc bardzo serdecznie dziękuję!
|
|
Nick:RAFAŁ
Dodano:2003-04-05 21:17:37
Email:rlapf.atle_nkou.laat@zpcoocpz@taal.uokn_elta.fpalr
Wpis:inst. gaznikowa.Zimny silnik samochód mocny ,tylko osiągnie temp.ok.70stopni staje się słaby i szarpie.Jest to UNO 1.1
|
|
Nick:janako
Dodano:2003-04-02 23:20:05
Email:jlapn.uasizt.ennaik@oynnizeccezinnyo@kianne.tzisau.npalj
Wpis:Jest OK
|
|
Nick:gabka
Dodano:2003-04-02 13:17:46
Email:slgpr.a2bok@aa@kob2a.rpgls
Wpis:Chciałbym wybudować stację ato-gaz (LPG) i niewiem jakie są minimale odległości jakie trzeba zachową lokalizujac taka stacje. Chciałbym sie tego dowiedzieć gdż pomogłoby mi to w podjęciu decyzji o miejscu lokalizacji tejze stacji. jeżeli możecie to prosze u przesłanie mi jakichs informacji na ten temat.
|
|
Nick:edek
Dodano:2003-04-02 10:12:59
Email:ellpg.aazr@giig@rzaa.gplle
Wpis:Czy można założyć profesjonalną instalację LPG do Renault Avantime z silnikiem 2,0 Turbo 16 V z komputerem pokładowym ? Proszę o adres .
|
|
Nick:grafiks
Dodano:2003-04-01 17:34:30
Email:glrpa.fpiwk@-ss-@kwipf.aprlg
Wpis:Założyłem instalacje gazową w styczniu 2000r i zapomniałem ją zarejestrować w urzędzie.w międzyczasie zmieniły się przepisy i teraz mie mogę tego zrobić na podstawie dokumentu jaki mi wówczas wystawiono, potrzebny jest odpis ze świadectwa homologacji którego obecnie nie mogę otrzymać - czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji ?
|
|
Nick:grego
Dodano:2003-04-01 16:43:36
Email:dljpg.rpewg@oo@gwepr.gpjld
Wpis:NIE WIEM GDZIE MOZNA KUPIC JAKIE KOLWIEK CZESCI LPG FIRMY "ROMANO" A W SZCZEGOLNOSCI OSŁONY HERMETYCZNEJ NA BUTLE.
|
|
Nick:tomcio
Dodano:2003-03-28 11:49:48
Email:tlopm.epcwz@e1k00k1e@zwcpe.mpolt
Wpis:Mam problemy z Golfe II 1,3 na gazie ( silnik na gaźniku 1984 r.).
Chodzi o:
1)Spalanie cholernie duże 0k 13 litrów gazu/100 km (na wiosne)
2)Po małym zmniejszeniu dawki gazu silnik zrywa, prazuje nierówno.
3)Problemy z odpalaniem auta na gazie
|
|
Nick:Adam. L
Dodano:2003-03-27 21:22:03
Email:aldpa.mt5e0n1o6.@aptozcczotpa@.6o1n0e5tm.apdla
Wpis:problem tkwi w zbyt duzym spalaniu gazu 16 l na 100 km przy silniku 1,6 na pełnym wtrysku Ford Escort 1990. Gasnięcie przy prędkości powyżej 100 km/h po wyluzowaniu. Instalacja tradycyjna bez żadnych komputrerów. Prosze poradzić mi co mam zrobić w tej sytuacji w serwisie byłem już 4 razy i zakażdym razem jest to samo
|
|
Nick:krytyk
Dodano:2003-03-26 23:24:43
Url:brak
Email:tlopm.emko@cs.toermmreot.sc@okme.mpolt
Wpis:Mam pytanie, jestem posiadaczem fabii 1.4 60 KM 47 tys. przebiegu, chciałbym zainstalować instalację gazową i potrzebuje o opinię na ten temat lub doradzenie gdzie i za ilę mogę to zrobić.
Dzięki
|
|
Nick:szmer
Dodano:2003-03-26 10:00:44
Email:slzpm.etteenro@.paotczzctoap.@orneette.mpzls
Wpis:podobno podróżując po Wloszech trzeba mieć własny reduktor do tankowania?
|
|
Nick:Darr
Dodano:2003-03-25 16:46:48
Email:dlapr.ra.tdeazraegk@@kgearzaedt.ar.rpald
Wpis:Jeżdżę Espero 2.0 z modułem elektroniki gazu POLGAS PL 601 .
Podpiąłem kabel pod sondę Lambda i sczytuję napięcie . W normalnej jeździe
napięcie na sondzie Lambda wynosi ok. ZERA . Na biegu jałowym napięcie wynosi
0 lub +0.8V (przeskok od zera do ) .
Dopiero mocniejsze otwarcie przepustnicy daje normalne napięcie +0.6V do
+0.8V . Przy większym otwarciu przepustnicy jadę zwykle kilkanaście sekund, bo auto za bardzo się rozpędza . Efekt : na procesorze głównym auta pojawia
sie "check engine" z błędem 13 (sonda L.lub jej obwód) a po dłuższym czasie
również dochodzi błąd 23 (błąd czujnika temp.powietrza w kolektorze) .
Serwis POLGASu odpisał, że to normalne, że przez większość czasu napięcie na
s.L. wynosi zero . Podobno s.L. działa w niewielkim zakresie składu mieszanki
(od proporcji lambda 0.98 do 1.02) i zero V może oznaczać mieszankę 1.03 jaki i 1.4 .
A błąd silnika, cytuję : "może być spowodowany błędnym ustawieniem "zworki" w
centralce PL601 odpowiedzialnej za rodzaj emulacji sygnału sondy lambda
powracającego do sterownika wtrysku benzyny przy pracy silnika na gazie" .
Wynika z tego, że producent wie, że to "normalne" i cudów z tego modułu już
nie uzyskam (jakoś procesor benzyny potrafi dokładnie sterować składem
mieszanki, a w PL601 normalne jest zero na s.L.) .
PYTANIE : czy oferta firmy współpracującej z POLGAS, że za 65zł "przeprogramują" mi moduł ma sens ? Czy te moduły są programowalne ?
Czy pozostaje ustawienie tej "zworki" i nieprzejmowanie się ?
Czy moduły elektroniki do sterownia silnikiem krokowym LPG, dostępne na rynku
eliminują ten problem bez żadnej "emulacji sygnału s.L." a poprzez zwyczajne
dbanie o właściwy poziom tlenu w spalinach(o własciwy skład mieszanki) ?
Jeśli tak, to co to za moduły, ile kosztują i czy umożliwiają natychmiastową
reakcję silnika krokowego na nagłe zapotrzebowanie(na nagłe otwarcie
przepustnicy) ?
Problemów silnika ze zbyt ubogiej mieszanki nie ma - nie są odczuwalne .
Z poważaniem
Dariusz
|
|
Nick:tomeczek01
Dodano:2003-03-24 13:07:17
Email:tlopm.epcwz@e1k00k1e@zwcpe.mpolt
Wpis:Szukam kogos , kto ma VW Golfa 1,3 na gazie (silnik gaźnikowy)
|
|
Nick:strun
Dodano:2003-03-23 23:14:16
Email:tl.ps.tprwu@nn@uwrpt.sp.lt
Wpis:Zastanawiam się nad założeniem instalacji gazowej do Nissana Almery 1.5 (rok 2001). Jaką markę instalacji byście polecili. Na co zwrócić uwagę wybierając zakład montujący instalację; czy są godne polecenia serwisy w okolicach Słupska, Koszalina?
|
|