Nick:Błażej Golf II
Dodano:2003-05-29 16:18:09
Email: lwpi.zpawr@d8448d@rwapz.ipwl
Wpis:mam kilka pytanek:
-jak należy jeździć samochodem który ma gaz aby silnik sie przedwcześnie nie zepsuł.
-jakie najlepiej stosować oleje i świece aby otrzymać najlepszą prace silnika i najmniejsze spalanie?
-I czy rano jest lepiej zapalać na gaz czy na benzyne tyczy sie tu wszystkie 4 pory roku do każdej prosił bym opis?
-Proszę o odpowiedź i z góry dziękuje za odpowiedź.
|
|
|
|
Nick:qzar
Dodano:2003-05-28 18:38:22
Email:mlkpu.zpawr@aa@rwapz.upklm
Wpis:mam fiata tipo 1.4 94r. chciałbym się dowiedzieć za ile i gdzie w pomorskim można założyć gaz do mojego samochodu
|
|
Nick:Marcin
Dodano:2003-05-28 12:55:19
Email:mlapl.eukdme@.ewep..pewe.@emdkue.lpalm
Wpis:Mam mazde 323 na gaz od 2 tygodni. Po przykreceniu gazu (na pewno nie fachowo) zaczela kopcic i swiece sa czarne. Szukam kogos w Warszawie kto sie na tym zna i ustawi mi ja (oczywiscie za rozsadna cena) tak zeby wszystko gralo.
|
|
Nick:p
Dodano:2003-05-28 09:19:09
Wpis:-09-
|
|
Nick:PRADO
Dodano:2003-05-28 09:11:38
Email:pl.pr.apdwg@oiwksskwio@gwdpa.rp.lp
Wpis:Mam VW Polo 1997r. z plastikowym kolektorem silnik 1,4 przebieg 90tys. Czy ktoś może mi powiedzieć czy warto zrobić instalację. Jeśli tak to jaką i ile to by kosztowało i gdzie w okolicach Warszawy mozna zrobić taką instalację żeby chodziła bezproblemowo. Czy trzeba wymieniać kolektor na aluminiowy? Czy nie ma problemów po zrobieniu instalacji w tym samochodzie? Wszyscy doradzają instalacje na bezpośrednim wtrysku ale to duża kasa czy nie ma nic tańszego a równie bezawaryjnego(bezproblemowego? Proszę pomóżcie.
|
|
Nick:pieniol
Dodano:2003-05-28 09:08:06
Email:plipe.ntieonlo@.paotczzctoap.@olnoeitn.epilp
Wpis:Mam zainstalowany w swoim samochodzie reduktor firmy "ROMANO AUTOGAS". Gdzie można kupić zestaw naprawczy do takiego reduktora.
|
|
Nick:art68
Dodano:2003-05-18 19:04:00
Email:alrpt.6p8o@@o8p6.tprla
Wpis:Mam Corolle 1995 rok, elektronika Elpigaz, mikser Agama.
Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem zimnego silnika na benzynie - zbyt małe obroty, szapie i w konsekwencji zaraz gaśnie. Dziwne, bo gdy przełącznik jest w pozycji LPG zimny silnik zapala i pracuje bez problemu na wyższych obrotach (ssanie)Tak jest tylko przy rozruchu zimnego silnika.
Czasami jak popada, to na drugi dzień nie przełacza mi z benzyny na gaz, dopiero po jakiś 5,10 a czasami 15 kilometrach (nie ma reguły) I jeszcze problem przy ostrym skręcie w lewo albo gwałtownym hamowaniu gaśnie silnik na gazie. Nazbierało sie tego trochę ale przejechałem na LPG 80 tys km i ogólnie jestem bardzo zadowolony.
|
|
Nick:UYTK
Dodano:2003-05-17 10:38:01
Url:KFYK
Email:FKYYKF
Wpis:LKFYL
|
|
Nick:slider
Dodano:2003-05-14 18:01:55
Email:sllpi.dpewr@@rwepd.iplls
Wpis:mam honde accord 2,0 instalacje landi les 98 no i zaczelami palic po miescie ok 20 l /100 km co z tym zrobic?
|
|
Nick:mark
Dodano:2003-05-13 20:48:08
Email:dlupr.npewr@e1kylmaamlyk1e@rwepn.rpuld
Wpis:mam mercedesa 124 e rok 1992 2.0 elektroniczny wtrysk paliwa z gazem.
od czasu do czasu "prycha"(najczęściej przy zdecydowanym naciśnięciu pedału gazu)
wymienione były przewody do świec i świece.
wydaje mi się że jest to wina nieprzystosowania samochodu takiej marki do gazu.. Co o tym sądzicie ?
|
|
Nick:krolik
Dodano:2003-05-13 19:28:19
Email:klrpo.ltiekn1o7.@aptozcczotpa@.7o1nkeitl.oprlk
Wpis:Mam honde Accord 2.0 z 93 roku zakladalem gaz firmy zavoli i od razu pojawily sie pewne problemy. po pierwsze chcialbym sie zapytac czy znaczna czesc tego jak jezdzi samochod zalezy od miksera. poniewaz ja mam zamontowany mixer przerobiony z Volkswagena. Moim glownym problemem jest to ze po odpaleniu silnika ma okolo 700 obrotow a powiniem miec gdzies okolo 900 co czyni ze przy obciazeniach takich jak swiatla czy np. dmuchawa obroty spadaja z 700 do 600 wtedy na postoju przygasaja swiatla a gdy sie jedzie na dlugich wieczorem i pusci sie samochod na luz to potrafi zgasnac. co lepsze po przekroczeniu predkosci 100 KM/h nawet w bialy dzien gdy nie jest obciazony swiatlami zgasnac jezeli wzucimy luz. jezeli ktos by wiedzial bardzo bym prosil o kontakt na moj e-meil!! Pilne!
|
|
Nick:krolik
Dodano:2003-05-13 19:27:40
Email:klrpo.ltiekn1o7.@aptozcczotpa@.7o1nkeitl.oprlk
Wpis:Mam honde Accord 2.0 z 93 roku zakladalem gaz firmy zavoli i od razu pojawily sie pewne problemy. po pierwsze chcialbym sie zapytac czy znaczna czesc tego jak jezdzi samochod zalezy od miksera. poniewaz ja mam zamontowany mixer przerobiony z Volkswagena. Moim glownym problemem jest to ze po odpaleniu silnika ma okolo 700 obrotow a powiniem miec gdzies okolo 900 co czyni ze przy obciazeniach takich jak swiatla czy np. dmuchawa obroty spadaja z 700 do 600 wtedy na postoju przygasaja swiatla a gdy sie jedzie na dlugich wieczorem i pusci sie samochod na luz to potrafi zgasnac. co lepsze po przekroczeniu predkosci 100 KM/h nawet w bialy dzien gdy nie jest obciazony swiatlami zgasnac jezeli wzucimy luz. jezeli ktos by wiedzial bardzo bym prosil o kontakt na moj e-meil!! Pilne!
|
|
Nick:krolik
Dodano:2003-05-13 19:27:27
Email:klrpo.ltiekn1o7.@aptozcczotpa@.7o1nkeitl.oprlk
Wpis:Mam honde Accord 2.0 z 93 roku zakladalem gaz firmy zavoli i od razu pojawily sie pewne problemy. po pierwsze chcialbym sie zapytac czy znaczna czesc tego jak jezdzi samochod zalezy od miksera. poniewaz ja mam zamontowany mixer przerobiony z Volkswagena. Moim glownym problemem jest to ze po odpaleniu silnika ma okolo 700 obrotow a powiniem miec gdzies okolo 900 co czyni ze przy obciazeniach takich jak swiatla czy np. dmuchawa obroty spadaja z 700 do 600 wtedy na postoju przygasaja swiatla a gdy sie jedzie na dlugich wieczorem i pusci sie samochod na luz to potrafi zgasnac. co lepsze po przekroczeniu predkosci 100 KM/h nawet w bialy dzien gdy nie jest obciazony swiatlami zgasnac jezeli wzucimy luz. jezeli ktos by wiedzial bardzo bym prosil o kontakt na moj e-meil!! Pilne!
|
|
Nick:GT
Dodano:2003-05-13 10:34:45
Email:glrpz.emsoice.kp@orro@pk.eciosme.zprlg
Wpis:Mam problem z samozapłonem w mojej Astrze na LPG. Po zgaszeniu silnik jeszcze przez moment pracuje i później jest problem z odpaleniem, a nie mam problemów gdy gaszę na benzynie. Co to może być?
|
|
Nick:dziku
Dodano:2003-05-10 12:31:56
Email:dlzpi.kpuw-@peozmroormzoep@-wupk.ipzld
Wpis:Mam zainstalowany gaz w Hondzie Accord 2000cm pojemności i zapala mi sie kontrolka silnika,instalator gazu powiedział żebym się tym nie przejmował ale uważam że to nienormalne co o tym sądzicie? Z góry dzięki za radę.
|
|
Nick:arkanoego
Dodano:2003-05-09 23:11:14
Email:elwpa.mmaorck.@xpoobllboopx@.kcroamm.apwle
Wpis:poszukuję schematu lovato i zasady działania oraz regulacji. instalacja z gaźnikiem. arka
|
|
Nick:jurekp00
Dodano:2003-05-08 22:51:25
Email:jlupr.etkepn0o0.@aptozcczotpa@.0o0npekte.rpulj
Wpis:Czesc mam Renault Megane Scenic 1,6 90KM 8V mam problemy czasami z wolnymi obrotami zarowno przy benzynie jak i gazie(instalacja zwykla,modulator silnik krokowy)Obroty albospadaja i silnikiem trzesie lub faluja lub gasnie.Najbardziej ujawnia sie to przy temp.silnika nierozgrzanego,gdy silnik jest zimny odpala bez problemu a po przejechaniu 1,2 kilometrow gdy staje na skrzyzowaniu zaczyna sie.
|
|
Nick:damian
Dodano:2003-05-08 12:32:03
Email:jlap5.5a@iirnettenrii@a5.5palj
Wpis:Zastanawiam sie nad instalacja gazowa do Renault clio 1.2 16V. Czy do silnikow tego typu tak instalacja dziala sprawnie i jest bezpieczna? Damian
|
|
Nick:Marek
Dodano:2003-05-07 20:44:00
Email:mlapr.epkwt@raocjjcoar@twkpe.rpalm
Wpis:Mam VW Golfa2,rok 90.(jednopunkt)Od roku mam instalację gazową.Od dwuch miesięcy skaczą obroty silnika gdy chodzi na bęzynie.Sprawdzałem już:filter powietrza,świece,przewody,sonde lambda(byłem nawet na stacji diagnostycznej i spaliny są ok),silnik krokowy,kopułke i palec.To wszystko przypuszczam że jest dober.Dowiedziałem się że problem może być z komputerem podłączonym do czujnika położenia przepustnicy,ale to też sprawdziłem i nie mz różnicy po odłączeniu przewodów.Nie mam już żadnych pomysłów co może być nie tak.(Na gazie chodzi dobrze)Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to niech da znać.Pozdrawiam!
|
|
Nick:gg
Dodano:2003-05-07 11:36:23
Email:blmpb.r2@oo@2r.bpmlb
Wpis:ostrzegam przed filtrami powietrza. W swoim VW Jetta 1.8 gażnik po zmianie starego Filtrona na nowy safima, który mi dano w sklepie( to samo z pozoru) silnik zaczął zrywać przy dodawaniu spokojnym gazu po obciążeniem nawet małym. Myślałem, że uboga mieszanka, podkręcałem śrubę doprowadzającą gaz ale to chwilowo pomagało. Dopiero zmiana Na stary brudny Filtron I kupno nowego, polskiego FILTRONA W TEJ SAMEJ CENIE(!), który się znalazł w sklepie zamiast tej SAFIMA rozwizało problem. Przy okazji filtr gazu zmieniłem szukając problemu po 100 000 km i był jeszcze sobie
|
|