Nick:Cześć Zbyszek
Dodano:2011-05-17 16:27:56
Wpis:Wystarczy cofnąć się pamięcią do lat dziewięćdziesiątych, by zrozumieć, skąd wzięło się takie a nie inne postrzeganie przedsiębiorczości. Statystyki mówią, że firmy z polskim kapitałem z jednej strony notują najwyższą rentowność w UE a zarazem z drugiej płacą najgorzej i najgorzej traktują pracowników. Tyle.
|
|
|
|
Nick:Cześć Zbyszek
Dodano:2011-05-17 16:20:11
Wpis:Polaryzacja rynku pracy w systemie 20/80 to zjawisko dość dobrze znane na Zachodzie (szczególnie w USA). Od końca lat 70tych do początku XXI w. zarobki tzw. specjalistów (overclass)- lekarzy, prawników, inżynierów, finansistów, programistów etc. wzrosły w ujęciu realnym o 20% a uwzględniając cięcia i nowe ulgi podatkowe rzeczywisty wzrost wyniósł ... ponad 60%. W tym samym czasie wartość nabywcza pozostałych 80% zatrudnionych w USA spadła o 20%. Galopująca stratyfikacja społeczna jest naturalną konsekwencją wycofania się państwa z funkcji redystrybucyjnej. Przećwiczono to już na "poligonach doświadczalnych" neoliberalizmu w Ameryce Łacińskiej. W USA również widzimy ten proces. Mamy tam liczącą ułamek procenta "klasę próżniaczą" (wielki biznes i finansjera, sportowcy, aktorzy, piosenkarze, ludzie mediów), 20% "klasę średnią" oraz pauperyzujące się pozostałe 80%. Właściwie już nas to spotkało. Zastanawia mnie, dlaczego polskie instytucje rządowe tak niechętnie podają do wiadomości informacje o razwarstwieniu społecznym w Polsce (tzw. Indeks Giniego). Dane Eurostat, OECD Factbook czy CIA Factbook pochodzą sprzed 6-7 lat. Czyżby ukrywali, ze już "dogoniliśmy"... Meksyk?
|
|
Nick:nieogłupiony
Dodano:2011-05-17 15:36:02
Wpis:Oby to co Larsson mówił dotarło do zaczadzonych w rodzaju "profesora" Rybińskiego i jego klonów, bo na to że dotrze do takich zakutych łbów jak Balcerowicz i jego szczekaczki to nie ma co liczyć.
|
|
Nick:para_3533
Dodano:2011-05-17 13:06:01
Wpis:Atrakcyjna para lubiąca zaszaleć gdy znajdzie na to czas. Szukamy Pary, Pana, Pani w podobnym wieku, która wprowadzi nas w świat Swingu i Cuckold dla, których sex nie jest tylko sportem ale sztuką dawania rozkoszy. Pragniemy poznać osoby w zbilżonym wieku, kogoś z kim będzie można porozmawiać o wszystkim i o niczym i spędzić miło czas. Chcemy aby sex był bardzo miłym dopełnieniem naszej znajomości. Nie szukamy na siłę nie jesteśmy zdesperowani. Chcemy aby ten ktoś był dla nas wyjątkowy. Jeżeli nie odpisujemy to znaczy,że nie jesteśmy zainteresowani. Bardzo cenimy sobie higienę, walory estetyczne oraz depilację miejsc intymnych. Za wulgarne komentarze będziemy zmuszeni dodawać do wrogów. Nasze GG:31332486
|
|
Nick:trasat
Dodano:2011-05-17 10:39:36
Wpis:W Polsce potrzebna jest korekta efektów transformacji ustrojowej. Zbudowano ustrój gospodarczy oparty na ekstremalnie rozumianych mitach wolnego rynku i przedsiębiorczości. W Europie ok. 15% ludzi ma predyspozycje do prowadzenia przedsiębiorstw. Zapewniam też, że zwykle nie nadaje się do tego wybitny wynalazca, uczony, czy artysta. Przedsiębiorca, to słabe poczucie ryzyka, nastawienie na relacje handlowe z otoczeniem, umiejętność motywowania do pracy innych. Nie może istnieć dobra gospodarka, jeśli wszyscy będą tylko handlować. Potzrebna jest aktywna polityka gospodarcza państwa. Propaganda ogłupiła ludzi, którzy uwierzyli, że "samo się zrobi". Takie skrzyzowanie Balcerowicza z Korwin Mike. Ale ta ideologia jest ciągle lansowania, mimo, że rzeczywistość w oczywisty sposób jej zaprzecza. Larsson lansuje ideologię opozycyjną wobec tego. Dobrze, że się zrobił w Polsce modny. Może BKŚom coś zmądrzeje w ich główkach:)
|
|
Nick:West
Dodano:2011-05-15 18:42:27
Wpis:Proponuję olać niebieską stronę, bo jak napisałem w wiadomości prywatnej do brokoliniego, oni swoją sympatię na Rangers FC opierają głównie na nienawiści do Celticu. Zawsze tak było i będzie, skoro nawet Ł. Żurawicz, którego uważałem za w miarę normalnego z tej bandy, pisze o 'naturalnej nienawiści' (sic!) Szkotów do Irlandczyków.
W stu procentach zgadzam się z Catholiciem. Największe zarzuty pod adresem Celticu i rzekomego uwielbienia dla lewactwa zaczęły się od powstania Green Brigade w 2006 roku. Oni właśnie przywrócili piosenki republikańskie na Parkhead. Zgadzam się też, że ludzie z GB poprzez zrobienie na złość przyjmują postawę przecistawną do wartości wyznawanych przez fanów RFC: 'Fuck the Queen', itp. Tylko, czy fanom RFC w Szkocji przeszkadza rzekoma lewicowość kibiców Celticu? Jak już pisałem, dzięki Szkocji lewica doszła do władzy w Westminsterze, i o ile można pisać o Rangers FC jako 'rojalistach' to czy z pewnością poglądy mają mniej lewicowe od fanów Celticu w Szkocji. danny_rfc, chcąc odeprzeć zarzuty o nienawiści do Polaków pisał, że wszyscy związkowcy w Glasgow (a rzekomo 99% z nich to fani the Gers) wspierali Solidarność w latach 80tych - przecież związkowcy to lewicowa w Wielkiej Brytanii (zdecydowanie większa od dzieciaków z Green Brigade), a w tamtych czasach trudno było znaleźć ludzi, którzy nie popierali Solidarności.
|
|
Nick:d5sher
Dodano:2011-05-08 22:02:02
Wpis:الله! يلقي الخاطئة الأمة مسلم انتقاما من أفغانستان والحرب لا معنى له بدون هدف للشيخ الإسلامي تنظيم القاعدة وجهات النظر في الدعم المالي من الحكومات العربية جاهلة وحشية جيران أفغانستان أطلق لنقلهم الى عذاب الدنيا والآخرة الآن، مثل أسامة بن لان اشتعلت ضمادات الجروح الدامية، والسماح للدولة. بفضل الله ويقولون ان قدم بن لادن الى الجحيم
|
|
Nick:Von Karajan
Dodano:2011-05-01 17:36:42
Wpis:Koszt modernizacji 330 km Gdansk - Warszawa to ca 6 miliardow zl w efecie pozwoli przejechac ta trase w ponad 2 godziny jeśli będzie Pendolino. Jeśli nie 2 godziny 40 minut.
|
|
Nick:Von Karajan
Dodano:2011-05-01 17:35:11
Wpis:DW przecież ten Ygrek to klasyczne przedwyborcze pierdolenie. Czym ty się przejmujesz? Nie udało sie wyremontować torów nawet pomiędzy większością miastami - organizatorami Euro (tylko Gdańsk - Warszawa ma szlakową około 200 na godzinę po bardzo drogim remoncie, ale nie udało się do tej pory kupić na nią Pendolino z uchylnym pudłem, który by był w stanie te nowoczesne torowiska wykorzystać..., więc z efektów inwestycji nie korzystamy i wątpliwe, że do Euro 2012 nie wykorzystamy raczej, bo Włosi się nie kwapią zaoferować Pendolino w ofercie, tylko oferują starszy model, który możliwości linii nie wykorzysta), więc co pozostało? Bredzenie o Ygreku (i podziemnym dworcu w Łodzi) w mediach. Jeszcze większe sukcesy w Śląskim w kwestii transportu regionalnego, bo powołano Koleje Śląskie, która mają kursować na... jednej trasie Gliwice-Częstochowa, ale od kilku miesięcy, mimo, ze działa już zarząd nie uruchomiły ani jednego pociągu i nikt nie wie kiedy to nastąpi.
|
|
Nick:DW
Dodano:2011-05-01 17:27:40
Wpis:Larsson to radykał skoro we wzorcowej socjaldemokracji jaką jest Szwecja wymyśla jakieś takie problemy. Tam jest zrównwazony rozwój i bezpieczne otoczenie. A u nas? Niby jakiś rozwój jest, ale... Popatrzcie na KDP tzw. Ygreka- w takim kraju jak Polska, w którym nie ma wielkich aglomeracji a odległości między głównymi ośrodkami są względnie nieduże. TGV Paryż-Bruksela-Londyn obsługuje aglomeracje o łącznej liczbie ludności rzędu 30 mln a i tak wymaga dotacji. Tej samej długości linia Warszawa-Wrocław/Poznań obsługiwałaby ok. 4 mln znacznie uboższych mieszkańców Polski. Wnioski są oczywiste - wymagałaby corocznie gigantycznych dotacji. Kolej wysokich prędkości NIE JEST też alternatywą dla autostrady bo nie przewozi towarów - jest alternatywą dla samolotów, które obecnie z powodzeniem i bez dotacji transportują ludzi, którym się spieszy.
W Polsce całkowicie wystarczy sprawna kolej 140-180km/h na zmodernizowanych szlakach łączących WSZYSTKIE główne aglomeracje. Potrzebny jest zrównoważony rozwój kraju zamiast fundowania kosztownej zabawki dla wybranych. Akurat mieszkam we Wrocławiu, więc byłaby to moja zabawka ale nie śmiałbym popatrzeć w oczy mieszkańcowi np. Lublina - w końcu 18 mld złotych oznacza 500 zł od każdego mieszkańca kraju. Taki polski Larsson przydał by się w Polsce (dużo bardziej niż w Szwecji, który takie problemy opisał by w formie popularnego kryminału.
|
|
Nick:westendcfc
Dodano:2011-04-26 13:06:01
Wpis:Kolego piszę do Ciebie, bo widziałem ten link na Celtic Poland i widziałem, Cię wśród zabanowanych w Rangers Poland. Trzeba interweniować. Przekaż te informacje innym ludziom z naszej branży oraz ludziom, którzy nie znają realiów Old Firm i mogli by uwierzyć w oszczerstwa Rangers Poland.
Muszę o tym napisać, bo nie można takich rzeczy ignorować: DANNY_RFC ZE STRONY RANGERSPOLAND.COM.PL KŁAMIE I BĘDZIE KŁAMAŁ - a inni użytkownicy wspomnianej strony połykają te kłamstwa jak pelikany.
Jakiś czas temu napisał, że Green Brigade co dwa tygodnie przeprowadza zbiórkę pieniędzy na IRA pod stadionem Celticu (LOL!), teraz pisze, że polska flaga została zszyta z flagami Hamasu (nigdy nie widziałem takiej flagi na Parkhead ani na meczach wyjazdowych), Kuby i Che (dwie ostatnie już prędzej, ale jedynie w sektorach zajmowanych przez Green Brigade). Użytkownik danny_rfc nazwał to 'jawną prowokacją' - powinnien dopisać - skierowaną w 'polski naród'.
Widziałem zdjęcia trybun z dzisiejszego meczu, rozmawiałem ze znajomym z Green Brigade, który w przeciwieństwie do danny'ego był na meczu - i takiej flagi nie było. Nie ukrywam, że ludzie z GB to często radykałowie (przez małe 'r', bo większość z nich to dzieciaki) i flagi kubańskie mogą się pojawiać, ale często to są z flagi z przesłaniem. Pytanie - co ma Kuba wspólnego z Polską? Green Brigade nie ma na celu prowokowania Polaków, których, jak rozumiem, na Ibrox są całe masy (stąd tak mało wolnych miejsc na meczach poza Old Firm Derby, haha).
Nie chce mi się dalej udowadniać, że danny_rfc to kłamca. Przytoczę tylko fragment jego wczorajszej wypowiedzi: 'takze ja na mecz i wszystko jutro mam wywalone' - słowa, które jak rozumiem, miały sugerować że użytkownik danny meczu oglądać nie będzie. A już na pewno na mecz nie pójdzie. Chociaż, między nami mówiąc, kolega danny na mecze Rangersów nie chodzi, no chyba że jego córka (101% protestant ;-)) narysuje obrazek i w konkursie wygra dla tatusia bilety.
Jaki z tego wniosek? Fani Rangersów muszą być sfrustrowani po dzisiejszym meczu, skoro wierzą w takie głupoty użytkownika danny'ego, nie pierwszy raz (powstrzymam się od inwektyw, ale sam widzisz co to za człowiek). Teraz wszystko w naszych rękach - to ONI muszą liczyć na nasze potknięcie, a nie my na ich wtopę.
Z Celtyckim. Common the Hoops.
|
|
Nick:3miastoorg
Dodano:2011-04-23 14:35:48
Wpis:Na wszystkich bańkach zarabia Wall Streetczyli przysłowiowy Kapitał. Próba racjonalizowania skoków cen nie ma sensu - to zasługa cwaniaków z giełd, banków, funduszy - którzy trzepią kasę na naszych portfelach. Pozwoliliśmy im rozregulować rynki, to mogą nas doić ile wlezie. W razie przeginki, jak to miało miejsce z nieruchomościami w USA i kredytami subprime - w razie pęknięcia bańki - znowu bezczelnie wyciągną rękę do podatnika.
Tu potrzeba wojny społeczeństwa z Kapitałem, tu potrzeba ognia który spali rezydencje bankowców, prezesów - którzy są za to odpowiedzialni. Inaczej to się skończy biedą każdego z nas. Oni do tej pory znajdą sposoby by pozbawić nas wszystkiego.
|
|
Nick:bank-RUT
Dodano:2011-04-20 10:26:26
Wpis:GLOBALNY KRYZYS FINANSOWY!!! Wczoraj w tvp 1 po 22 przedstawiciel kasty Banksterów powtarzał jak mantrę, że NIKT NIKOGO NIE ZMUSZA do brania kredytu. To tak jak młodej dziewczynie w ciąży,kt nie miala wcześniej dostępu do podstawowej edukacji mówić,że nikt nikogo nie zmusza do seksu. Banki w ostatnich 20-latach uzyskały niespotykane i nienależne przywileje. Może warto powołać niezależną komisję,aby sprawdzić kto pozwolił ukręcić BAT NA SPOŁECZEŃSTWO: zwolnienia z podatków, pensje po kilkaset tysięcy bez względu na wyniki, tajemnica bankowa,bankowy tytuł egzekucyjny. Nie dziwi was,że prezesami banków zostają byli premierzy???
Film:
http://www.youtube.com/watch?v=Ue_lzEIVhnE
|
|
Nick:Accepted
Dodano:2011-04-20 00:31:04
Wpis:Czytaliscie wywiad z Balcerowiczem z Tok FM? A parę lat temu głowiłem się dlaczego Rostowski a nie Balcerowicz? Dziś Pan Balcerowicz swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem potwierdza słuszność wyboru premiera.
Jeszcze w sumie niedawno prof. był moim największym autorytetem, szokować mnie zaczął jak wywiesił licznik długu, ale jeszcze myślałem, łe to pewnie wspólnie ustalone i przemyślane. Dziś to co wypowiedź profesora to jestem niemiło zaskoczony. Koniec świata i podokolic, nie rozumiem Profesora, zrozumiałbym Jankowiaka, czy Petru, zrozumiałbym Rybińskiego…. Ale Balcerowicz??? Nie zrozumiem tego chyba nigdy, przecież to co teraz mówi jest kosmicznie oddalone od rzeczywistości i co chwile “w pracach naukowych”, profesorze jakich, tytuły, z którego roku, przez kogo napisane… szok…
|
|
Nick:Komory
Dodano:2011-04-16 20:46:51
Wpis:Wreszcie jakaś dyskusja. Od lat w mediach przeważa nadreprezentacja prywaciarzy, wszędobylski (proszony i nieproszony) Lewiatan, ktory zabiera głos nawet na tematy stricte polityki panstwowej, a nikt nie mówił o coraz bardziej wyzyskiwanych pracownikach. Wbrew temu co krzyczą "biznesmeny" związki zawodowe w Polsce są slabiutke w porównaniu z demokracjami UE. Ale przynajmniej na forach daje się już slyszeć głos - przypuszczam że mlodego, wykształconego pokolenia, który może z czasem spowodować że ta proneoliberalna wrzawa podnoszona przez Lewiatana i inne twory - zamieni się w jęk i skowyt konającego. Bo tak naprawdę - argumentów to oni żadnych nie mają. Zwierzęca chęć zysku, jawny wyzysk ukryty pod płaszczykiem "troski" o państwo (a chodzi o własną kabzę).
|
|
Nick:Jasna Polana Centrum Informacji Anarchistycznej
Dodano:2011-04-16 00:11:54
Wpis:W sieci pojawił się dziś nowy, piąty już numer Jasnej Polany, czasopisma dotykającego między innymi tematu swobód obywatelskich i wewnętrznego rozwoju jednostki. W numerze znajdziecie: •Słowem wstępu; •Królestwo Boga jest w tobie - Lew Tołstoj; •Aby Ameryka żyła, Europa musi umrzeć - Russell Means; •O znaczeniu stowarzyszeń - Edward Abramowski; •Znaczenie konfederacjonizmu - Murray Bookchin; •Życie w rewolucyjnej Barcelonie - Manolo Gonzales; •Posiadanie i bycie w doświadczeniu codziennym - Erich Fromm; •Podróż - Marcin Kreczmer
Edukacja/Prawa dziecka | Gospodarka | Kultura | Militaryzm | Prawa pracownika | Ruch anarchistyczny | Tacy są politycy
Twórca pisma prosi o kontakt znające angielski osobych chętne do współpracy (email w stopce redakcyjnej pisma)
http://www.box.net/shared/tood52yyy9
pozdrowienia z Centrum Informacji Anarchistycznej
|
|
Nick:Kot
Dodano:2011-03-30 19:02:49
Wpis:"Populizm, populizm, populizm. Znamy to słowo i nie lubimy. Dla neoliberałów każde upomnienie się o prawa pracownicze i socjalne jest populizmem. Ci, których ośmiesza się jako populistów, bardzo często mówią rzeczy sensowne - sensowne i właśnie dlatego wyśmiewane. Kiedyś bogaci odczuwali poczucie winy wobec biednych, dzisiaj robią sobie z nich śmichy-chichy". Kojarzy się trochę z Larssonem:)
|
|
Nick:Marek Kowal
Dodano:2011-03-28 01:36:50
Wpis:Postępująca tabloidyzacja całego życia, to nasze "remiziane" Beverly
Hills wyklucza istnienie starości, biedy, niepełnosprawności, bezdomności, która nie jest "sama sobie winna". I taki dysonans poznawczy, z jednej
strony: z jednej strony modny na świecie pisarz, modna książka. Popularna jak iPad czy kawa ze Starbucksa, a w środku poglądy tak niemodne wśród naszej Beverly Hills młodzieży. Więc może z tego "zacietrzewienia" autora coś dobrego wyjdzie dla nas, Polaków, Polski.
|
|
Nick:Uważny mężczyzna
Dodano:2011-03-25 18:40:40
Wpis:Przecież Biedronkę założyli polscy przedsiębiorcy. Gdy odpowiednio urosła, sprzedali ją Jeronimo Martins. Ci sami przedsiębiorcy założyli też Żabkę. I też ją sprzedają jak wartość urosła.
P.S Kupowałem za Kaczyńskiego w Biedronce, kupuje za Tuska i będę kupował za Napieralskiego, Kluzik czy tam Palikota. A co, stać mnie jeszcze.
|
|
Nick:wrogosc
Dodano:2011-03-25 18:36:29
Wpis:Wrogosc wobec Biedronki, to wrogosc wobec kapitalu zagranicznego, czyli wrogosc wobec Balcerowicza, czyli populizm.
|
|
Nick:JurekW.
Dodano:2011-03-23 20:26:25
Wpis:Byłem na filmie wg. pierwszej części. Nawet niezły jak na europejski film ze Szwecji.
Mirek ja do niedawna sądziłem, że dla reform Balcerowicza nie było absolutnie żadnej alternatywy. On sam to podkreśla na każdym kroku. Ale to jest po prostu bezczelne łgarstwo. Są świadkowie tego, że było inaczej. Osobiście znam te sprawy z relacji ówczesnego posła Gila z Krakowa. Niemcy nam proponowali pomoc w zrobieniu reform na wzór erhardowskich. Ale "styropianowcy" poszli z Sachsem do Wałęsy. Sachs im obiecał raj za pół roku. I od tej pory - jak mówił poseł Gil - jakakolwiek krytyka planu Sachsa/Balcerowicza była tłumiona. Jedynym, który się wychylił był Ryszard Bugaj. Nawet na posiedzeniu sejmu zatwierdzającym plan Balcerowicza wyraził swoje zdanie odrębne. Później publikował analizy i propozycje korekt.
Profesor Tadeusz Kowalik, krytyk Balcerowicza, był ekonomicznym doradcą "Solidarności" w 1989 roku. Kowalik tłumaczy, że wiele działaczy związkowych dążyło do wprowadzenia polityki gospodarczej na model szwedzki.
Jednak trafiło na Nieomylnego, który nawet post factum uważa, że to wszystko to co zrobił włącznie z OFE jest super. Balcerowicz zachowuje się jak walnięty neofita. Po latach badania wyższości marksizmu-leninizmu nad kapitalizmem wszystko czego nie wyczytał u Friedmana uważa za socjalizm. Nawiasem mówiąc ponoć tenże Milton Friedman stwierdził iż niektóre pomysły Balcerowicza przejdą do historii ekonomii jako szczyty absurdów jak np. popiwek czy schładzanie konkutury. Milton uważał też, że budowa instytucji jest ważniejsza niż szybka prywatyzacja. Złagodził swój monetaryzm. Friedman wniósł ciekawe korekty do swej apologii rynkowej wolności i monetaryzmu. Friedman był twórcą koncepcji negatywnego podatku obejmującej dopłaty do najniższych wynagrodzeń, czyli czegoś podobnego do pomysłu powszechnego dochodu gwarantowanego, co oburza Balcerowicza. Dla dawnego orędownika ultrawolnego rynku, Jeffreya Sachsa, atrakcyjny jest teraz nie american way of business, lecz model skandynawski, co oznacza, że osierocił swych dawnych zwolenników. Balcerowicz z jego katalogiem recept został „osierocony” nie tylko przez Jeffreya Sachsa (który teraz jest bliższy Św. Franciszkowi niż Balcerowiczowi), ale nawet przez Miltona Friedmana i Edmunda Phelpsa. W Polityce był artykuł o friedmanowskiej krytyce Balcerowicza. Czasem jest mi faceta szkoda, bo to nie jest głupi facet i brał na siebie trudne sprawy po 1989 roku. Tylko bycie na świeczniku bardzo go zradykalizowało. Ześwirował jak weterani po ciężkiej bitwie. Myli utopijne marzenia o rynku z rzeczywistością.
|
|
|
|
Nick:Fan Salander
Dodano:2011-03-23 19:12:11
Wpis:Ludzie to tekst o kryminale, a wy że Balcerowicz i Balcerowicz i że OFE. Normalnie nawet z łóżka Salander Balcerowicz ma wyskakiwać? Litości!
|
|
Nick:Mirek
Dodano:2011-03-23 17:30:29
Wpis:Ewaryst ja nie myślę, że Balcerowicz jest santo subito. To nie on w tej debacie podjął próbę... pzdr
|
|
Nick:EWARYST FEDOROWICZ
Dodano:2011-03-23 17:28:50
Wpis:I jeszcze jedno: dociśnięty przez Piaseckiego o ściemę w reklamach obiecujących nieszczęśnikom palmy i złote piaski, guru odpowiedział , że "nie może odpowiadać za jakieś tam reklamy" - słodkie, prawda?
|
|
Nick:ROBURY
Dodano:2011-03-23 17:20:47
Wpis:Ewaryst lat temu bodajże ze dwadzieścia ktoś, kogo bardzo cenię
(profesor ekonomii zachodzniego uniwersytetu) podczas pobytu w Polsce zwrócił mi uwagę, że jakoś nikt nie sięga do wybitnych osiągnięć "naukawych" ówczesnego guru prof. Balcerowicza. Wskazał miejsce przechowywania: były to czasopisma wydawane przez SGPiS, matecznik naszego profesora... Faktycznie, w latach 70-tych można tam znaleźć teksty LB bardzo daleko odbiegające od tego, co głosi on dziś, czy nawet w 1989/1990.
No i któż wówczas wiedział, że tenże prof. LB był prorektorem Instytutu Podstawowych Problemów Marksizmu-Leninizmu, zastępując tam samego koryfeusza wszechnauk, bo prof. dr. hab. mgr. generała dywizji Józefa Baryłę :) Akurat ten osobnik najbardziej znany był z tego, że stał na czele mundurowego "Komitetu Antyalkoholowego" w składzie: ówże Baryła, gen. Oliwa, gen. Teodor Kufel, płk Marian Spirytus (i ponoć wcześniej był też płk Żyto z UB) ale wyjechał do Szwecji w 1968, a tam wiadomo, prawie prohibicja.
Wracająć do LB - lifting twarzy bardzo korzystnie poprawił jego niegdysiejszy wizerunek, ale dawnej tfu-rczości poprawić się nie da. To było naprawdę kompromitujące, jak człowiek na jakimś poziomie mógł wypisywać takie rzeczy!
|
|