Szukaj w pomocy



Wpisz szukane zagadnienie, np.: serwer DNS
Nie wiesz czego szukać?

Przejrzyj pełną listę FAQ »

Nie dostaję e-mail'a z linkiem autoryzacji. Co teraz?


Jeżeli autoryzacja nie dochodzi to radzimy zacząć od sprawdzenia adresu e-mail, podanego w ustawieniach konta w PRV.PL.

Jeśli podany adres działa i jest poprawnie wpisany to być może został ustawiony filtr na pocztę wysyłaną od nas - najlepiej wtedy zadać to pytanie adminowi serwera gdzie znajduje się konto pocztowe.

Zdarza się, że e-maile autoryzacyjne trafiają do folderu Spam

zobacz też inne opisy zagadnienień w kategorii Narzedzia »



Drogi użytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.