Szukaj w pomocy



Wpisz szukane zagadnienie, np.: serwer DNS
Nie wiesz czego szukać?

Przejrzyj pełną listę FAQ »

Wysłałem do Państwa wiadomość i nie uzyskałem odpowiedzi przez x czasu.


Czas odpowiedzi zależy od wielu czynników. Oto kilka faktów na ten temat:

1) Nasi administratory monitorują działanie serwisów przez 24 godziny na dobę, jednak to dział Obsługi Klienta, który odpowiada za kontakt z klientami/użytkownikami pracuje w dni powszednie w godzinach od 7.00-15.00.

2) Na 99,9% zgłoszeń odpowiadamy w nie później niż w 24 godziny w dni robocze, a w wypadku zgłoszeń wysłanych w dni powszednie przed południem czas odpowiedzi to nawet kilkanaście minut, a w najbardziej skrajnych przypadkach nie przekracza kilku godzin.

3) Jeżeli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi na Twoje zgłoszenie, to pamiętaj o kilku regułach:

a) Zadbaj o to, aby opis Twojego problemu był precyzyjny i szczegółowy - treść zgłoszenia w stylu: "mam problem ze stroną" bez podania szczegółów typu: adres strony, opis nieprawidłowości i okoliczności, opis wykonywanych kroków, które pozwoliły ujawnić nieprawidłowość itp oznacza wymaga dość długiego analizowania i zadawania pytań pomocniczych, co pociąga za sobą dużą ilość czasu i przeciąga rozwiązanie być może prostego problemu

b) Obserwuj skrzynkę pocztową pod kątem folderu Spam - każda nasz odpowiedź na Twoje zgłoszenie powoduje przesłanie powiadomienia na Twoją skrzynkę pocztową, które czasem na skutek polityki serwisów pocztowych może trafić właśnie do folderu Spam.






zobacz też inne opisy zagadnienień w kategorii Narzedzia »