Szukaj w pomocy
Wpisz szukane zagadnienie, np.: serwer DNS
Wysłałem do Państwa wiadomość i nie uzyskałem odpowiedzi przez x czasu.
Czas odpowiedzi zależy od wielu czynników. Oto kilka faktów na ten temat:
1) Nasi administratory monitorują działanie serwisów przez 24 godziny na dobę, jednak to dział Obsługi Klienta, który odpowiada za kontakt z klientami/użytkownikami pracuje w dni powszednie w godzinach od 7.00-15.00.
2) Na 99,9% zgłoszeń odpowiadamy w nie później niż w 24 godziny w dni robocze, a w wypadku zgłoszeń wysłanych w dni powszednie przed południem czas odpowiedzi to nawet kilkanaście minut, a w najbardziej skrajnych przypadkach nie przekracza kilku godzin.
3) Jeżeli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi na Twoje zgłoszenie, to pamiętaj o kilku regułach:
a) Zadbaj o to, aby opis Twojego problemu był precyzyjny i szczegółowy - treść zgłoszenia w stylu: "mam problem ze stroną" bez podania szczegółów typu: adres strony, opis nieprawidłowości i okoliczności, opis wykonywanych kroków, które pozwoliły ujawnić nieprawidłowość itp oznacza wymaga dość długiego analizowania i zadawania pytań pomocniczych, co pociąga za sobą dużą ilość czasu i przeciąga rozwiązanie być może prostego problemu
b) Obserwuj skrzynkę pocztową pod kątem folderu Spam - każda nasz odpowiedź na Twoje zgłoszenie powoduje przesłanie powiadomienia na Twoją skrzynkę pocztową, które czasem na skutek polityki serwisów pocztowych może trafić właśnie do folderu Spam.