hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:wejs25 Dodano:2006-09-17 20:07:12 Wpis:Posiadam Xsarę z 98 roku silnik 1.6i. Chciałbym założyć instalację gazową. Niestety autko ma plastikowy kolektor spalin i trzeba byłoby założyć gaz sekwencyjny, a to kosztuje. Czy można dostać kolektor metalowy do tego modelu, gdzie, ile to kosztuje, czy taka ingerencja nie zakłóci nic w pracy silnika? Bardzo proszę o pomoc. Porady proszę nadsyłać na wejs@poczta.onet.pl
Nick:Zuza Dodano:2006-09-17 00:42:51 Url:POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wpis:W moim Renaut Clio z 1993r nie działają lampki kontrolne chodzi mi tu głównie o lampki ktore pokazują stan paliwa i wody cały czas sa na czerwonym światełku a wskazowki pokazują"PUSTY" 2 tyg temu tankowałam samochod 30 l pawiwa nigdzie nie jezdziłam a kontrolki nie wiem jakim codem pokaziją psty prosze doradzcie mi co mam zrobić na jutro musze miec sprawne auto bo musze jechac do taty do szpitala PROSZE DAJCIE SZYBKĄ ODPOWIEDZ albo na poczte zuzannnkawp.pl gg-1406932 albo na tel857-81-91 Z gory dziekuje
Nick:pansamochodzik Dodano:2006-09-15 22:28:19 Wpis:mam w aucie inst. CNG landi renzo ale nie sekwencje ,instalacja zakładana fabrycznie w Francji do reno clio 1,4 8V 2000r , wystepują strzały ale jest tam zawór zwrotny , strzały w mieście są dosyć czeste przy operowaniu gazem ,na trasie nie występują ,czyli wnioskuje ze inst. jest żle wyregulowana ale nikt z gazowników nie wie jak ją wyregulować i wiekszość twierdzi ze to zła inst. a przecież ktoś przez 6 lat najeżdził na niej 115 tys. km.Teraz pytanie czy jest ktoś w Polsce kto umie komputerowo ,nie na "ucho"wyregulować tę instalkę lub czy można i jak przerobić ją na sekwencje.Dodam ze strzelanie to nie jest główny problem bo 4 na 5 strzałów wychodzi tym zaworem który jest na łączeniu filtra powietrza z kolektorem ale ten 1 raz jak walnie porządnie to unosi obudowe filtra i rozszczelnia wszystko a wtedy brak podciśnienia i auto nie ma hamulców i chodzi jak "traktor"strach jeżdzić,nie wiem co robić ,prosze o jakąkolwiek pomoc,dzieki
Nick:Slabasz Dodano:2006-09-11 23:02:58 Wpis:Witam,
Mam Renault 19 1,4 z gazem. Założyłem dziś nowy akumulator ( miałem 50-tke, a założyłem 55). Mam instalacje LOVATO. Problem w tym że po zapięciu klamer na nowym akumulatorze, nie przechodzi mi w ogóle na gaz. Wewnątrz mam panelik z diodkami. Pierwsza dioda normalnie miga jak zapalam na benzynie, a jak przechodzi na gaz to się zapala i zapala sie też druga. Teraz ta pierwsza cały czas miga i to bardzo szybko. Nie gaśnie nawet jak wyłącze silnik. Przycisk B/G nie reaguje na nią. Nie wiem co moiże być nie tak. Prosze o radę. Przed zmianą aku. wszystko było OK.
Pozdrawiam
Tomasz
Nick:kamil Dodano:2006-09-09 01:21:45 Url:warszawa Wpis:Witam wszystkich Mam problem z instalacją lpg w samochodzie OPEL VECTRA 1.8 ben jakieś dwa tygodnie temu założyłem instalacje gazową sekwencje ijak się okazało teraz po przejechaniu blisko 1000km na gazie jeżdzi się fatalnie bardzo szarpie i tak jakby się dławił dopiero przy obrotach po wyżej 3000 wszystko jest ok Przewody są nowe świece i filtry też gdy pojechałem na przegląd i popodłączeniu komputera wszystko pokazuje że jest ok niby że coś poprawili ale żadnej poprawy niema czy może ktoś może miał już takie same objawy Jeśli tak to z góry dziękuje za porade
Nick:Robert Dodano:2006-09-07 12:01:25 Wpis:Posiadam instalacje gazowa IV generacji zamontowaną dwa lata temu w Passacie 1,6 z roku 1999,przebieg całkowity 120tys , z instalacją 45 tyś. Od pewnego czasu mam problem z instalacją a mianowicie w zupełnie (jak dotąd) nieoczekiwanym momencie samochód przełącza się na benzynę, przy czym przełącznik BENZYNAGAZ informuje o braku gazu (przerywany sygnał dźwiękowy + pulsacyjne miganie). Po ponownym uruchomieniu silnika można znowu się przełączyć na gaz, aż do ponownego nieoczekiwanego przełączenia na benzynę. Nie ma tu znaczenia stopień napełnienia butli, zdarzało się, że było to zaraz po zatankowaniu jak i przy innych ilościach. Na pełnym zbiorniku gazu przejeżdżam w cyklu miejskim jakieś 400 km, powyższy problem zdarza się (różnie) od 0 do 6 razy , w sposób zupełnie przypadkowy , czasami raz po raz (np. 4 razy) potem jest w porządku , jeżdżę przez tydzień i znowu się zdarzy raz. Najczęściej ma to miejsce w przypadku niskich obrotów. Instalacja była regulowana, sprawdzane zawory, podłączany komputer –gaz, wymienione filtry-gaz, bez zmian. Po ostatniej wizycie w warsztacie instalator stwierdził, że z reduktora (w miejscu podłączenia przewodu podciśnieniowego) wydobywają się bąbelki gazu – i to może być przyczyną. Czy to jest nie prawidłowe działanie regulatora? Co może być przyczyną tak działającej instalacji ? Może jakieś inne pomysły, co należy sprawdzić, wymienić ?
Będę wielce wdzięczny za wszelkie uwagi
Robert
Nick:ranczo Dodano:2006-09-05 22:39:04 Wpis:Nowo zainstalowana instalacja (sekwencja PRINC)
do Merca ML 320 z 2002r.
Problem jazdy na LPG,-jak dodam gaz do dehi wyskakuje mi czek engine i samochód nie równo chodzi.Kiedy wilączam silnik i znowu zapalam znowu silnik równo chodzi. Gazownik mówi że jest to wada świec lub przepliwomierza?? Na benzinie wszystko OK.
Czy to prawda? Może kto wie??
Pozdrawiam
Nick:Pablo123 Dodano:2006-09-05 17:14:58 Wpis:potrzebuje schemat instalacji elektrycznej astra I 1.6 i, opel kadett 1.6 gaźnik a takrze potrzebuje informacji jak naprawić zapieczony wtrysk w astrze I z góry dziękuje!!!
Nick:Febi Dodano:2006-09-04 22:17:20 Wpis:Witam! Niedawno kupilem Opla senatora 3,0 i mam problem z polonczeniem kabli od swiec poniewarz niewiem jaka jest kolejnosc spalania.Prosze o pomoc
Nick:bizmak Dodano:2006-09-04 20:58:43 Url:kontrolka wtrysku fiat albea Wpis:zainstalowalem istalacje gazowa do fiata albea i od pewnego momentu pali mi sie kontrolka wtrysku paliwa bylem u mechanika ktory montowal mi instalacje gazowa i powiedzial ze jest to naturalne to naprawde wszystko jest wporzadku z gory dzieki
Nick:johny Dodano:2006-09-04 16:25:14 Wpis:Szukam od paru dni na internecie stron na których chciałbym się dowiedziec ile jest na trasie w Niemczech Dresden- Darmstadt stacji LPG??!!I w którym są miajscach najlepiej by było co 90-100 km!!
Czy moglibyście mi pomóc??
Nick:Sławomir Dodano:2006-09-03 20:25:27 Wpis:Pilnie potrzebuje instrukcje obsługi do opla Astry 1.6i, 1994r.
Nick:rafał Dodano:2006-09-02 23:33:06 Wpis:pilnie potrzebuje instrukcji obsługi do suzuki swift 1,3 z góry dzięki
Nick:pablonn Dodano:2006-08-31 19:02:49 Wpis:Witam mam problem , z inst.lpg Bedini , mój fiat uno , silnik 899 gaśnie zaraz po przełączeniu na gaz.W okolicy nie ma gazownika , który chciał by się ząjąć tą instalką, lub proponują wymianę elektroniki nataką pod która można podpiąć kompa.Pozdrawiam
Nick:Tomek Dodano:2006-08-28 17:07:27 Wpis:Mam BMW 318 z 88roku!!Silnik jest jeszcze na łańcuchu.Chciałbym się dowiedzieć jakie muszą być przerwy na zaworach bo wymieniam uszczelniacze!!!To autko jest na gazie!!!
Nick:rafal Dodano:2006-08-28 10:15:00 Url:Ciepielów Wpis:posiadam Rovera 620si 2.0 1.6V instalacja lpg necam orginalna spada z obrotów jak wejdzie na obroty na postoju to chodzi powyzej 2500 obrotów a ponizej gasnie prosze o porade albo gdzie mozna podłaczyc pod komputer ta instalacje w wojewodztwie mazowieckim? jestem z okolicy radomia dzieki
Nick:sebko Dodano:2006-08-24 21:25:38 Wpis:Mam następujący problem !!!!!!
Po zapaleniu z rana bryka po 40 sekundach (zaczyna się rozgrzewać) nierówno pracuje i potrafi nawet zagsnąć, (spadają obroty o jakieś 400) i problem w tym że jeśli silnik jest nierozgrzany to przez 30 minut nie chce odpalić ????? (jak się całkiem rozgrzeje to już cały dzień normalny jest )
Potem przez cały dzień pracuje idealnie ??? nawet jak zostawie go na 10 godzin to odpala na Lpg bez trudu i wszystko jest idealnie.
Problem z rana jest na bp jak i na LPG.
Pozdrawiam
Ps maja bryka to tico (instalacja LOVTO podciśnieniowa) a wymieniłem reduktor na nowy, filterek też a z układu zap wymieniałem świece, przewody, cewke i akumulator i sprawdziłem rozdzielacz!!
Naprawde brak mi już pomysłów co tu jeszcze zrobić !!!
Nick:Andrev Dodano:2006-08-23 00:41:51 Wpis:Jaka powinna być emulacja dla sondy lambda dla vectry A 2.0 16V (c20xe) na LPG?
Nick:Grzegorz Dodano:2006-08-22 22:42:18 Wpis:witam... mam problem z przelaczaniem na gaz... odpalam zawsze na Pb i zazwyczaj od razu przelaczam na gaz... czasami robie to po przejechanych metrach a czasami wogole bo sie nie przelacza... czasami sie potrafi przelaczyc po 5km a jak juz sie nie przelaczy po 20km tzn ze juz dzis sie nie przelaczy i moge jezdzic do woli na benz... w czym moze byc problem?? czy droga bedzie naprawa?? prosilbym o pomoc w listach na maila mitsx@wp.pl poniewaz zadko korzystam z komputera pozdr
Nick:wojtek Dodano:2006-08-21 10:46:12 Wpis:mam audi b4 2.0 93r jednopunkt 90 km niema czym jezdzic wczesniej mialem opla omege 1.8 pocinal ladnie a auditroche lepiej niz polonez czy ktos moze mi powiedziec jak mozna podniesc moc w audi
« 1 2 3 4 5 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 81 82 83 84 85 »