Nick:Wilku (admin)
Dodano:2003-02-14 14:58:21
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Loki jest żywy... tak mi się wydaje... a teraz do Rock'n'Rolf'a: Po pierwsze Jasiu jest tylko przyjacielem zespołu, a nie jego członkiem, więc jego wypowiedzi nie są wiążące... Miło, że nas broni... Po drugie my dopiero zaczynamy... dzięki za krytykę i uwagi postaramy się poprawić, ale to nastąpi jedynie na drodze prób i pewien czas musi upłynąć... Ta strona powstała jako początek jakiejś tam reklamy (której będziemy potrzebować w przyszłości) i kontaktu ze światem zewnętrznym... chodzi o uwagi... pomysły... Ostatnio dokonaliśmy poprawek w naszym utworze ("School Terror") i na żywo wychodzi on całkiem przyzwoicie... Wiec mam nadzieję, że talent na nas spłynie i staniemy się wielcy... Pozdrowienia dla Gikera stałego fana naszej kapeli
|
|
|
|
Nick:Giker
Dodano:2003-02-14 14:49:35
Wpis:Hng odp.:Loki wygląda identycznie na każdym zdjęciu z "prób" bo to makieta:)Oni wcale nie ćwiczyli.Chociaż przegapiłem ostatnią próbę ale po co przychodzić jak i tak nic nowego nie usłyszę no i nie było basisty który teraz najbardziej mnie interesuje.Szczególnie jego gra.Czy on wam pomoże w lepszym brzmieniu czy pogrąży jak wokalista.cdn dziś bo mnie wilku oserwuje!!!
|
|
Nick:Pietia
Dodano:2003-02-14 14:15:19
Wpis:Rock'Rolf... nie wiem o co Ciebie chodzi... gdzie masz problem?? Z czym Ci niewygodnie???
|
|
Nick:!hoppiesek!
Dodano:2003-02-14 14:11:03
Wpis:hophop! Kto je hipisek??
|
|
Nick:KOllega Alchemika
Dodano:2003-02-14 14:08:03
Wpis:HAHAHAHAHAHAHAHA to wszystko, co tu się dzieje na tej stronie jest takie... żałosne... najbardziej żałosny jesteś TY HNG.
|
|
Nick:Pietia
Dodano:2003-02-14 14:04:03
Url:nie
Email:ztgerno.zsak@npuupn@kasz.onregtz
Wpis:Jezu... Kolego drogi... Hmm... No już sam nie wiem co mam powiedzieć...
|
|
Nick:Rock'n'Rolf
Dodano:2003-02-14 13:10:34
Wpis:Witam!
Postanowiłem w końcu coś napisać na temat tego wszystkiego co tutaj się dzieje. Drogi Jasiu, czemu uważasz, że Guess who atakuję Twoją osobę!? Napacza Ci się ktoś inny... No więc IMHO G. krytykuje tylko i wyłącznie zespół i wskazuje błędy.Może nie robi tego w sposób wyszukany, nie na Twoim poziomie i robisz z niego kretyna przez to(o tym później), ale mówi... ehh... prawdę. Zaraz wyskoczysz mi pewnie ze świetnym argumentem pt. "napisz coś sam to pogadamy". Od kiedy to muzyk musi słuchać muzyka, żeby się wypowiedzieć. Przecież to "zwykli" śmiertelnicy, tak naprawdę decydyją o popularności utworu. Uważasz, że człowiek jak codzień nie komponuje to nie drażni go brak rytmu!? , czy też... ta nieszczęsna solówka? Dlaczego nie przyjmuje drogi zespół krytyki!? Przecież to przez nią mogą być dobrzy i szlifować swoje utwory do perfekcji! Bardzo sobię cenie ludzi, którzy się za coś biorą itd. itp. i brawa należą się chłopakom za odwagę. To się liczy! Popracujecie nad tym utworem może coś z tego będzie. Nikt się już tak często nie będzie czepiał techniki... ale to wywołuje lekki uśmieszek kiedy czytam na stronie , że koncert przed 200 osobową widownią "pewnie się podobał" czy coś podobnego. No... pewnie się podobał... pewnie tak...
Chłopaki bądzcie żywsi z tymi gitarami ;) A propos żywotności - wokalista. Hmm... po pierwsze wcale go nie słychać, po drugie... niech postara się to zaśpiewać z większą energią, bo utwór wiele na tym traci. Tak, tak wiem... muszę sam zaśpiewać to se wtedy pogadamy... ;)
Lecimy dalej. Owszem utwór nie jest powalającym dziełem, nikt nie każe go słuchać, i chłopaki nie są puszczani w radiu. Więc po cholere!!! ta cała strona w internecie!!? Proszę mi wytłumaczyć, bo dla mnie to coś się tu nie zgadza. Internet działa tak samo jak inne telewizje, czy radia. Chłopaki robią sobie reklamę, piszą o sobie itd. i co najważniejsze... umieszczają na stronie mp3. W takim razie niech doczepią tam coś w stylu " UWAGA! SŁUCHASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. BO MY I TAK Z TYM NIC NIE ZROBIMY"
Guess who pisze też, że to jest marna podróba Metallicy - a nie, że zalatują ogólnie. Inspiracja to pewnie dobra. Dla mnie wątpliwa, ale może wynika to z faktu, że fanem Metallicy nie jestem. No i pewnie zalicza się do kapelek, które miały jakiś wkład w muzykę ogólnie.
No, a teraz to co wywołało u mnie atak śmiechoty. "Oksymoron" może tak. Ale wiesz drogi Jasiu, tłumaczenia słowo w słowo są czasem beznadziejne. Cieszy mnie ogromna Twa wiedza na temat pogan (a źli, źli...) i satanizmu ( tfu... tfu...) i zapewne wielu jeszcze innych religi, na temat których masz wiele do powiedzenia jeszcze, czego wierz nie chcę słuchać, gdyż podchodzę do tychże tematów bardzo humorystycznie (a kiejś negatywnie) jak i zresztą całej tej dyskusji ;)
Wydaje mi się, że Guess who doprawił owo określenie "satan pagan metal" szczyptą ironii. Don't You think? I myślę, że nie musisz mu łopatą do głowy wkładać info na temat złych pogan i satanistów. A może wynika to z nieznajomości angielskiego przez Twego adwersarza (ach jakie piękne słówko... adwersarz...) Guess who. Zapewne w ogóle nie ma pojęcia co to pagan, czy satan, a nawet Guess who(bo pewnie napisał przez jedno "s" ;))!!!
Ale nie chcę przerodzić tego wszystkiego w dyskusję anty personalną drogi Jasiu, gdyż z całą pewnością ją wygrasz, bo mnie sił by nie starczyło na podjęcie walki z Tobą. Chodzi mi tylko o to, że ktoś naprawdę mógłby odpowiedzieć też w normalny sposób w stylu " Ok. Rozumiemy, ćwiczymy cały czas granie i wychodzi nam coraz lepiej" itd. zamiast tego, odcinacie się od osób, które Was krytykują i uznają za zło tego świata. No więc, albo Siletn Corpse, albo Chłopcy Tajnera... wybierajcie jak chcecie skończyć w oczach innych ;)
Pozdrawiam
Rock'n'Rolf
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-02-14 13:02:27
Wpis:Ja z kolei mam pytanie do obywatela hng. Czy wg Ciebie bycie metalem i sluchanie takiej muzyki zobowiazuje czlowieka do chodzenie tylko w czerni??? Czy wg Ciebie kazdy inny kolor jest zly??? Czy jestes po prostu tak glupi, zeby wszystko ci Ci sie nie podoba to od razu krytykujesz??? Czlowieku, zastanow sie choc troche nad tym co mowisz i piszesz, bo robisz sobie wrogow, a ja ktory Cie w ogole na oczy nie widzialem dostaje nudnosci gdy widze kazdy kolejny Twoj wpis. Popraw sie Emilku, albo nie wracaj juz na ta strone.
|
|
Nick:loki
Dodano:2003-02-14 08:19:42
Url:www.fullloki.prv.pl
Email:mlnpe.spiws@@swips.epnlm
Wpis:HAHAHA piekne slowa panie gues who :) Jest mi bardzo milo z powodu wykraczania poza pojecie ludzkie. Swiadczy to bowiem o oryginalnosci naszej muzyki :)Musze przyznac ze zawsze przyjmuje slowa krytyki odbieram jako wskazuwki. Solo do school terrora uleglo ostatnio zmianie... ale na pewno nasz kawalek nie jest w zadnym wypadku kopia Metallici... takie stwierdzenia uwidaczniaja totalny brak pojecia o muzyce metalowej - a panuje powszechna zasada ze jak sie nie wie to sie siedzi cicho :) S.C. gra Metallice bo ja lubi tak jak Metallica gra np. Black Sabbath,Misfits, Ramones czy historyczna Sepulture.
Pozdrawia was gitarzysta SC.
|
|
Nick:kolega antymichnika
Dodano:2003-02-13 19:15:20
Wpis:Witam po krótkiej przerwie. Dawno mnie nie było ale powróciłem. Szczerze mówiąc dawno nie słuchałem zespołu ale może poprawili to swoje żępolenie. A tak poza tym wilku pilnuj się.
|
|
Nick:Wilku
Dodano:2003-02-13 18:42:40
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Hmm... właśnie chciałem wszystkich poinformaować, że ja ani moja rodzina nie ma nic wspólnego z koszulką Lokiego... to jego własna inicjatywa i wszelkie pytania proszę kierować do niego... nawet chciałem je wycenzurować ale on nie chciał... Teraz co do naszej muzyki... Zgadzam się że próbka School Terrora jest tragiczna, ale my zaczynamy, a na żywo to jest 500xlepsze... na serio...
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-02-13 18:01:59
Wpis:Swoją drogą, zauważyłem, że loki na wszystkich tych nowych zdjęciach (mam na myśli "próby" na jakiejś takiej "scenie") wygląda prawie identycznie. A może to nie jest loki? Może załamał się do końca usłyszawszy co wyszło ze "schoolterrora", a silentcorpse żeby uniknąć skandalu stawia do zdjęć na scenie manekina? Hę?
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-02-13 17:57:55
Wpis:Wilku, to twój tata załatwia takie wy***ane w kosmos koszulki jak ta którą ma loki na ostatnich zdjęciach? Są dostępne jakieś inne wzory? Przydałaby mi się taka, tylko ze słowem "mossad" zamiast "policja". Z góry dzięki za odpowiedź.
|
|
Nick:!hipisek!
Dodano:2003-02-13 14:33:01
Wpis:Pozdrowienia dla Agnieszki Wójcik z ID!:)
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-02-13 14:29:47
Wpis:No prosze, postanowilem nie krytykowac hng to napatacza mi sie ktos inny...
"Zgadnij kto", czlowieku, odczep sie od Silent Corpse. Co Ci zrobili? Jak Ci sie nie podoba School Teror to nie musisz go sluchac, nikt Ci nie kaze. Zwlaszcza, ze chlopaki jeszcze nie sa puszczani w radiu czy telewizji. Moze faktycznie nie jest to jakies powalajace dzielo matalowe, ale prznajmiej cos napisali, staraja sie cos stworzyc, podczas gdy inni nie potrafia tego docenic i tylko krytykuja, sproboj czlowieku cos sam ulozyc to pogadamy.
A co Ci nie pasuje w tym ze ich utory "zalatuja Metallica"? Ja mysle, ze to jest dosc dobry wzor do nasladowania, zwlaszcza ze, badz co badz, Metallica zalicza sie nadal do najwazniejszych kapel w historii metalu. A z czegos trzeba przeciez czerpac inspiracje(no chyba ze dla Ciebie wzorem do nasladowania jest "Ich Troje").
A poza tym czlowieku, co to sa "satan pagan metale"? Nazwa ktora wymysliles to oksymoron. Pagan to poganski, a z kolei satan, to szatan(sztanski). Badz co badz szatan to postac z religii chrzescijan, ktora jest jedna z glownych religii swiata, nie uznawana za poganska. A satanizm tez nie jest poganski, to tylko, powiedzmy, bardzo zdeformowana wersja chcrzescijanizmu dla zboczencow(nie mysle tu o dewiacjach seksualnych).
|
|
Nick:gues who
Dodano:2003-02-12 21:18:46
Email:klopw.aalicrzeet@niin@teezrcilaa.wpolk
Wpis:wiem, że słowa mojej negatywnej krytyki mogą być dla was, młodzi satan pagan metale bolesne. Weźcie je jednak w rozwagę, posłuchajcie jeszcze raz swojego absolutnie padacznego utworu i bez cienia pychy i wynikającego z niej zaślepienia oceńcie jeszcze raz ten kawałek. Lubie bowiem kiedy utwory nie zajeżdzają na sto mil Metal(l)licą, a raczej są jej tanią podróbą. Lubie także posłuchać utworów, w których muzycy trzymają rytm, chyba że to pojęcie nic wam nie mówi. A na koniec Panie gitarzysto "solowy" aby umiejętnie fałszować należy posiadać tzw. wyczucie. Twoja solówka przechodzi ludzie pojęcie. Może jestem zbyt ograniczony by ją zrozumieć. Powodzenia w dalszej pracy, niech talent na was spłynie, bo w przeciwnym wypadku nie zagracie nawet jako suport suportu najgorszej kapeli punk rockowej.
Żegnam.
|
|
Nick:gues who
Dodano:2003-02-12 21:10:41
Email:klopw.aalicrzeet@niin@teezrcilaa.wpolk
Wpis:jesteście beznadziejni, do dupy, c***owi i kiedy słucham school terror to rzygać mi się chce. Błagam, przestańcie grzeszyć i przestańcie grać. To nie są słowa wynikajace z zazdrości czy też zawiści. Są przyczyną mojej troski o smak muzyczny rasy ludzkiej, który może być przez was zakrzywiony.
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-02-12 20:53:01
Wpis:Mateusz, stary, wiesz co...fajnie, ze sie ze mna zgadzasz, ale przynajmiej mogles napisac, ze przeczytales calosc mojej wypowiedzi, bo argument, ze krytykije hng jest wystaczajaczy zeby sie pod nim podpisac to nie wszytko. Jakby to ujac, zeby Cie nie urazic...zrobiles z siebie troche glupka.no...przykro mi to mowic. Nastepnym razem pomysl troszke...with all respect,ok? Peace?
Jareczek, gdzie sa zdjecia basisty? I czemu ja go jeszcze nie slyszalem i nie widzialem? Zgroza. ...Aha, Mariusz, blagam nie spiewaj...wystarczy, ze szarpiesz a struny...spiewanie pozostaw profesjonalistom...ja wiem, ze oni czasem maja co innego do roboty niz spiewac, ale nalezy bys cierpliwym, moze Mateusz w koncu sie tego "Paranoida" nauczy. (czujecie ta drobna aluzje do Matiego?).
Pozdrawiam!
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-02-12 18:43:59
Wpis:"Zgadzam się z tym co napisał Jaś (nie przeczytałem całego wpisu, ale krytykuje Hng, więdz podpisuję sie pod niem rękami i nogami ;)"
Dobre, dobre
"Co do nazwania Ciebie matolkiem czy diablem...no coz, twoja wypowedz na ten temat swiadczy o Twoim poziomie inteligencji. Slyszales o czym takim jak przenosnia? Albo metafora? "
Zacytuj fragment, z którego wynikałoby, że traktuję te określenia w sposób dosłowny.
"nie istotnie, i tak nie zrozumiesz. "
Zupełnie jak ty moich wpisów.
"Mimo szystko diabel, jest dosc inteligentny, a Ty nie prezentujesz soba zadnej inteligencji...coz, spalony mozg"
Czyli nie dość, że wypowiadasz się o kimś nie mając o tym kimś pojęcia, to jeszcze używasz przy tym niewłaściwych "metafor".
"Nie, moje zycie nie wyglada tak, ze jak ktos ni nie pasuje to mu bluzgam. Nie, tak zacgowuja sie ludzie ktorzy nie maja nic do powiedzenia, a chca sie pokzac, jacy to oni nie sa mocni- tak jak Ty."
To tak jakbym przez cały akapit bluzgał na Żydów żeby pod koniec napisać, że nie jestem antysemitą.
"Ja wole podyskutowac z kims kto jednak potrafi normalnie prowadzic konwersacje, a jak nie potrafi to najlepiej to przemilczec."
Jak wspomniałem - wolisz podyskutować z kimś takim, kto się z tobą zgadza, cały czas uprzejmie potakując głową.
"Dlatego to moja ostatnia wypowiedz w twoim kierunku, nie bede wiecej sie meczyl komentujac Twoje bzdury!"
Masz rację, po co się przemęczać. Idź pogadać z wilkiem, on będzie grzeczny i się z tobą we wszystkim zgodzi.
"RIP"
HCWD
|
|
Nick:Mati
Dodano:2003-02-12 12:47:18
Wpis:Zgadzam się z tym co napisał Jaś (nie przeczytałem całego wpisu, ale krytykuje Hng, więdz podpisuję sie pod niem rękami i nogami ;) A tak poza tym to fajnie, że jest aż tyle wpisów! Tak trzymać! :) Ahoj
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-02-12 00:47:06
Wpis:Hng, mam dosc kometowania Twoich wypowiedzi. jakie sa kazdy widzi i wiekszosc ludzi reaguje na nie w dosc podobny sposob...odruchem wymiotnym. Co do nazwania Ciebie matolkiem czy diablem...no coz, twoja wypowedz na ten temat swiadczy o Twoim poziomie inteligencji. Slyszales o czym takim jak przenosnia? Albo metafora? Czasami na lekcjach polskiego padaja takie slowa, szczegolnie przy poezji...nie istotnie, i tak nie zrozumiesz. W kazdym razie nie traktoj tego doslownie. Mimo szystko diabel, jest dosc inteligentny, a Ty nie prezentujesz soba zadnej inteligencji...coz, spalony mozg. A matolek? No coz, piszesz na klawiaturze, co swadczy to tym, ze raczej nie jestes zwierzeciem kopytnym, albo zadnym zwierzeciem tylko czlowiekiem, wybrakowanym, ale czlowiekiem. Poza tym przez powiedzenie ze ktos jest matolem zazwyczaj rozumie sie ze ten ktos nie jest specjalnie bystry, cz inteligenty, mowiec inaczej-kretyn.
Nie, moje zycie nie wyglada tak, ze jak ktos ni nie pasuje to mu bluzgam. Nie, tak zacgowuja sie ludzie ktorzy nie maja nic do powiedzenia, a chca sie pokzac, jacy to oni nie sa mocni- tak jak Ty. Ja wole podyskutowac z kims kto jednak potrafi normalnie prowadzic konwersacje, a jak nie potrafi to najlepiej to przemilczec. Dlatego to moja ostatnia wypowiedz w twoim kierunku, nie bede wiecej sie meczyl komentujac Twoje bzdury!
RIP.
|
|
|
|
Nick:Wilku
Dodano:2003-02-11 20:37:53
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Są 4 nowe zdjęcia... ale moje jest dość słabe :)
|
|
Nick:Wilku
Dodano:2003-02-11 19:26:28
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Poprawiłem podpis pod zdjęciem... jeszcze dziś późnym wieczorem lub jutro wyśle kolejne fotki... Hng nie przesadzaj nie jest z nami tak źle... :)
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-02-11 17:53:58
Wpis:Jasio, świetnie to ująłeś - "nie wymaga komentarza". Po prostu kwintesencja waszej postawy na tej księdze gości (a zapewne i w życiu) - jak ktoś się ze mną nie zgadza to mu nabluzgam, albo oleję. Co do tego, że jestem matołem albo diabłem (hehehe, coś nowego), to gratuluję ci spostrzegawczości - ocena możliwości intelektualnych i pochodzenia pozaziemskiego za pomocą księgi gości to spore osiągnięcie...
Endryou wygląda jak kretyn. Ja wiem, mówiłem, żebyście pozbyli się tych kłaków i porzucili czarne t shirty, ale nie zdawałem sobię sprawy z tego, że potraktujecie to tak dosłownie i wprowadzicie w życie z tak marnym skutkiem.
Tłok wam w krok.
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-02-10 21:08:35
Wpis:Pod drugim zdjeciem jest literowka w mojej ksywie. Prosze poprawic. Dziekuje.
|
|
Nick:Wilku
Dodano:2003-02-10 18:12:41
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Są 2 nowe zdjecia! Jutro umieszczę znowu kilka nowych... Pozdrowka...
|
|
Nick:loki
Dodano:2003-02-10 14:05:55
Url:www.fullloki.prv.pl
Email:mlnpe.spiws@@swips.epnlm
Wpis:Wiedzma zdrowko twoje !!!
Koncert bedzie a za spiewanie to odpowiedzialny bedzie wokal chociaz musze przyznac ze spiewalem na probach podczas ferii ( ktos musial ) a chlopaki byli i sa zachwycenii ...
Do zobaczenia !!
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-02-09 19:51:10
Wpis:I'm back...narty,Italia,pizza,predkosc! To jest to ludzie! kot tylko moze niech jedzie na nartki, albo uczy sie na nich jezdzic! To jest super opcja!
No tak, widze,ze jak mnie nie ma to ksiega upada, hng, gdzie twoje kretynizmy? Widzialem, ze propagujesz "lekkie dragi" i ich legalizacje. Hmmmm...mysle,ze to nie wymaga kometarza, znasz juz moje zdanie na temat Twojej osoby, powtarzac sie nie bede. Ludzie, nie wierzcie w to co ten matolek pisze, to jakis diabel!
Endryou, widze ze zaczyna sie dyskusja na temat najlepszej plytki...masz racje Black Sabbbath, jest calkiem niezla, jesli chodzi o metal, ale w calosci tworzczosci muzycznej, to nie do pokonania sa plyty Pink Floyd(The Dark Side of the Moon, The Wall, Wisch You Were Here, UmmaGumma, Medle, i The Filan Cut-ktora jaest tak na prawde plyta Watersa,ale nagrana przez PF). Wiec po prostu PINK FLOYD RULEZ!
|
|
Nick:Prawdziwy Endryou
Dodano:2003-02-09 18:54:59
Wpis:Znowu podrabiany wpis. Ech, szkoda gadac - widocznie sa pewne patafiany na tym swiecie co sie nigdy nie zmienia. Co do wpisu, to owszem lubie ta plyte, ale nie uwazam aby byla ona najlepsza na swiecie. Wg. mnie najlepsza jest plyta Black Sabbath o tym samym tytule. C*** w dupe temu kto sie pode mnie podszywa!!!
|
|
Nick:Wiedźma
Dodano:2003-02-08 22:19:02
Url:miśki wiecie że ja nie znam sie na takich rzeczach
Email:wlipe.d2o.m@a5885a@m.o2d.epilw
Wpis:hej miśki!!!Jak Ja sie za wami stęskniłam to sobie nie wyobrażacie!!!!A co najlepsze nie wywołałam jeszcze zdjęć z wyjazdu. Obiecaliście mi prywatny koncert i domagam sie spełnienia obietnicy tylko niech Loki już mi nie śpiewa. prosze...
Żartowałam po kilku razach można bylo sie przyzwyczaić:)) Loki ślicznie śpiewasz!!!!!
Chłopcy domagam sie rychłego spotkania. Wasza Fanka. Bzzzzzzz
|
|
Nick:Wilku (admin)
Dodano:2003-02-08 17:29:09
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Znowu podrabiane wpisy... :) Ja jestem ten prawdziwy Wilku... Giker jakiś ty śmieszny, szkoda że nie napisałeś jakim magnesem jesteś ty... a przecież masz się czym chwalić, nie?!
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-02-07 15:46:58
Wpis:MIM ZDANIEM PŁYTA METALLICY PT. MASTER OF PUPETTS JEST NAJLEPSZA.NIE MA LEPSZEGO UTWORU OD DEMONICZNEGO 'MASTER OF PUPETTS' TO JEST PO PROSTU NIEBYWAŁY KLIMAT,MOŻNA SZALEĆ DO WOLI.JEDNOCZCIE SIĘ WSZYSCY FANI,BO METALLICA JESZCZE POWRÓCI Z NOWYM MATERJAŁEM!!!!!
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-02-06 22:35:16
Wpis:Kiedy pojawi się zdjęcie nowego basisty?
|
|
Nick:Prawdziwy Endryou
Dodano:2003-02-06 21:13:08
Wpis:Z ogromnym zazenowaniem przeczytalem ostatni wpis podpisani "Endryou". Jest mi przykro z tego powodu, ze ktos znowu wraca do praktyk podrabiania wpisow. Pragne wszystkich zapewnic, ze nie wyskoczyly mi zadne pryszcze i moja twarz jest wporzadku. A tego dowcipnisia, prosze aby juz wiecej ego nie robil. Jedyna rzecz jaka z tamtego wpisu podtrzymuje to propozycja wodki. Trzeba sie zgadac na probie. Pozdrawiam
|
|
Nick:WIELKImoderator
Dodano:2003-02-06 19:56:36
Url:www.republika.pl/fkzboj
Wpis:Plan opanowania Sejmu wrzucony na liste SilentCorpse!
|
|
Nick:GIKER
Dodano:2003-02-05 22:43:47
Wpis:Endryou jak kocha to poczeka:)Spoko nie załamuj się pewnie jeszcze nie wszysko stracone. Z twoim urokiem (hehe) dużo możesz zdziałać. Jak nie to póść Wilka do akcji ten to dopiero jest magnes na laski(hehehe). Nara wyrwiszony i podrywacze.
PS Jak się nie uda to ja się piszę na wódkę!!!!!!
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-02-05 22:37:50
Wpis:Ale zlapalem depreche! Mialem sie spotkac dzisiaj z taka fajna dziewczyna ale wyskoczyla mi masa pryszczy a nie chcialem jej sie tak pokazywacc wiec wyslalem smsa zeby przelozyc na pozniej a ona mi na to ze widocznie mi nie zalezy! zaprzeczylem ale ona juz nie napisala i nie reaguje na sygnaly. Co robic? idziecie ze mna pic wodke?
|
|
Nick:WIELKImoderator
Dodano:2003-02-05 15:37:11
Wpis:Bo cala dyskusja przeniosla sie na liste! Zapisujcie sie! pusty mail na silentcorpse-subscribe@yahoogroups.com. To oficjalna lista Zbrojnego Hufca Krola Ducha Z Nadwislanskiego Kurhanu!
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-02-04 21:29:57
Wpis:hehe. i co? przestałem pisać, to księga gości umarła...
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-02-04 19:40:46
Wpis:To jak Wilku, kupiles juz wzmacniacz??? Cos ucichly budujace dyskusje na naszej stronie. Nie ma Jasia, hng - nudno sie zrobilo...
Reklama: POSLUCHAJCIE SOBIE RADIA 94FM - ZA***ISTE!!! Po reklamie.
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-02-03 20:23:47
Wpis:Wszystko to bardzo piekne i wspaniale. Jestem wzruszony do glebi.
|
|
Nick:Dethronizathor
Dodano:2003-02-03 17:16:31
Url:www.zbrojnyhufiec.prv.pl
Wpis:W związku z dużą popularnością listy dyskusyjnej Silentcorpse głosami większości bezwzględnej Zbrojny Hufiec Króla Ducha z Nadwiślańskiego Kurhanu postanowił uczynić ją (tą listę) oficjalną odrogą kolportażu treści propagandowej. Wszyscy zapisani na listę zostali tymsamym włączeni do Zbrojnego Hufca.
Niech Kurhany będą z wami!
|
|
Nick:Ministrant
Dodano:2003-02-03 17:09:55
Wpis:Pokemony, Potter, ....
postmodernizm
POKEMONY BUŁA ANIOŁY SPÓŁA
ZAMIAST GRYŹĆ, BIĆ SIĘ, MY WOLIMY MODLIĆ SIĘ
W ten sposób grupa ministrantów na spotkaniu skomentowala wielka mode na pokemony jesienia 2001 roku.
Przejdz do: Konspekt, Cytaty ze źródeł, Opinie z listy dyskusyjnej, Prace dzieci (fragmenty) , Wprowadzenie do dyskusji o postmodernizmie.
pobierz komenterze z gazet, inne.
Dlaczego takie spotkanie?
Zainteresowanie dzieci bylo tak wielkie, ze gdy przypadkiem napomknialem grupie ministrantów o mozliwosci zrobienia takiego spotkania nie moglem juz sie wycofac. Okazalo sie, ze ministranci chetnie przez miesiac znosily mi rózne gadzety pokemonskie, dzielily sie tym co je ciekawi, pokazujac swoje skarby. Juz w tym momencie musialem stwierdzic, ze cala historia z pok-ami ma nie tylko zle oblicze. Oto bowiem przychodzili chlopcy niesmiali, czy wysmiewani aby pokazac przez te zabawki siebie. Jeden z nich pokazal mi swoje rysunki pokemonów, udowadniajac swój talent - teraz zajmuje sie czescia artystyczna gazetki ministrantów. Inny, którego mama nie kupowala pokemonów, pokazal kolekcje kart z "Gwiezdnych wojen", z duma oswiadczajac, ze wie iz pokemony sa zle.
Jaki cel spotkania?
Latwomozna sie domyslec - nie tylko pokemony, ale równiez Harry Potter itd. naleza do obiektów, które dzieci pragna. Totez celem (czy raczej przedmiotem) spotkania nie moze byc pokemon, ale ogólnie:
wspólczesne obiekty zainteresowan dzieci i ich wplyw na rozwój psychiczny.
Forma spotkania.
Konspekt zostal przygotowany dla grupy ministrantów w wieku 12 - 16 lat. Metoda polegala na wykorzystaniu ich zdolnosci artystycznych (plastycznych, literackich) zdolnosci do pracy w grupie, ksztalceniu odpowiedzialnosci i umiejetnosci zbierania materialów.
Podsumowanie:
Czy pokemony, potter... sa zle?
Oczywiscie do jakichkolwiek wniosków powinny dojsc same dzieci. Moze sie okazac jednak, ze w danym okregu kulturowym dzieci moga stwierdzic cos diametralnie róznego (sic! przekonalem sie o tym), naszym celem jest aby dziecko nauczylo sie spojrzenia krytycznego. Ostatecznie, odpowiedz na to pytanie brzmi: NIE! Przede wszystkim dlatego, ze nie ocenia sie bohaterów fikcji literackiej, fantastyki jako dziedziny sztuki (ars) pod katem egzystencjalnym gdyz oni nie istnieja. Mozna powiedziec natomiast, ze ta sztuka, ten film, ten przedmiot jest niepotrzebny, nie spelnia zadan sztuki.
Jan Pawel II przypomina, ze sztuka powinna przekazywac prawdziwa wizje czlowieka, wspierac go w odnajdowaniu trwalych punktow oparcia poprzez propagowanie prawdziwych wartosci i postaw moralnych. To co czlowiek wytwarza (pokemony, ksiazki) z wyobrazni czy wykorzystujac mity ma istotny wplyw w dojrzewaniu ludzi do wspolnoty. Papiez sprzeciwia sie takiej sztuce, ktora za cel przyjmuje ukazywanie negatywnosci i zla w swiecie. Prawdziwa sztuka musi zawierac zawsze jakas nadzieje na przezwyciezenie tego zla, program walki z nim itp. na podstawie: Anna Kaczor, Jan Pawel II o wychowaniu przez sztuke, w zb.: Sztuka i edukacja w epoce ponowoczesnej, red. Tadeusz Szkolut, Lublin 1995, s.180-191.
Gdy teraz odniesiemy to do wspolczesnosci mozemy prosto stwierdzic, ze dopoki pokemony beda sie gryzc, kopac miedzy soba, dopoty bedzie to niewychowawcze. Ale jesli dziecko bedzie przekonane o fikcyjnosci tego co oglada, moze nie zrobi to na nim zadnego wrazenia. Choc w to watpie, bo dziecko w marzeniach opowiada dalsze przygody swoich ulubionych bohaterow.
Prawdziwa magia?
Dla nas, chrzescijan, odpowiedz jest jasna, bo konkretnie zapisana w listach pawlowych. Calkowity zakaz magii.
Warto jednak zapytac: skad przychodza do nas magiczne fascynacje? Czarodziejka z ksiezyca i reszta, to produkt japonski. A jaka jest ich kultura? Wierzenia wychodzace z mitologii, a to co pozazmyslowe, transcendetne jest dla nich efektem dzialania okultyzmu etc. Odsylam do ksiazek prof. Henryka Kieresia z KUL, przyjaciela Radia Maryja.
Na koniec o potrzebie religii.
Czlowiek jej potrzebuje, bo swiat, nauka, nie daja mu wytlumaczenia wszystkich zjawisk i nie spelniaja potrzeb transcendecji, przekraczania siebie. Postmodernizm, negujac tradycje, pozbawia wiary w Boga, a czlowiek rzucony zostaje na pozarcie mitologii. Wierzy w bajki i elementy swojej twórczej wyobrazni podaje za rzeczywiscie prawdziwe.
Dokad zmierzamy....?
Niech nasze dzieci beda zdrowe i nie robia tyle glupstw co ich rodzice:)
------------------------------------------------------------------------
Zobacz:
* Konspekt
* Cytaty ze źródeł
* Opinie z listy dyskusyjnej
* Prace dzieci (fragmenty)
* Wprowadzenie do dyskusji o postmodernizmie
Udostępnianie na zasadach OLP 1.0
? Ireneusz 2002
|
|
Nick:WIELKImoderator
Dodano:2003-02-03 17:01:29
Url:www.republika.pl/fkzboj
Wpis:Piszcze chamy na liste bo KROL DUCH sie niecierpliwi.
|
|
Nick:G. Verheugen
Dodano:2003-02-03 14:11:54
Email:vgerroh.eeuug@enne@guuee.horregv
Wpis:Z wielka radoscia przyjmujemy powstanie Zbrojnego Hufca Krola Ducha z Nadwislanskiego Kurhanu! W obliczu nadchodzacego wlaczenia ziem polskich do struktur unijnych promocja kultury naszych mlodszych braci slowian jest dla nas priorytetem. Mozecie liczyc na nasze poparcie i dlugofalowe dofinansowanie!
Gunter Verheugen, ksiaze Danii i Belgii, landow niemieckich, elektor cesarski, pan na ziemiach francuskich, belgijskich, wloskich etc. etc., Prezes Wielkiej Lozy Zachodu, Wielkiej Lozy Mglistej Loary, Czlonek Kola Rycerzy Wiejskich, mistrz swiata w lotach narciarskich
|
|
Nick:Wilku (admin)
Dodano:2003-02-02 20:17:10
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Witam! Widzieliście stronę zbrojnego hufca... zajrzyjcie i przeżyjcie kolejny szok... :)
|
|
Nick:Dethronizathor
Dodano:2003-02-02 11:50:58
Url:www.zbrojnyhufiec.prv.pl
Email:rlepg.u2loa@mpihnbbnhipm@aol2u.gpelr
Wpis:Sława!
Z przyjemnością zawiadamiam, że najlepsza kapela polskiego metalu, czyli S I L E N T C O R P S E, została wybrana jako oficjalna grupa Zbrojnego Hufca Króla Ducha z Nadwiślańskiego Kurhanu. Wilk, któremu w związku z zasługami na rzecz krzewienia kultury naszych przodków nadajemy zaszczytny pseudonim Wilczarz, został mianowany pierwszym zastępcą woja rekrutującego Mściwoja W. Liczymy, że Silentcorpse nagłośni nasz Hufiec w swoich bojowych hymnach.
Niech Kurhany będą z wami!
|
|
Nick:kamila
Dodano:2003-02-01 13:07:31
Email:tmefs.sa1t7z@cpoopc@z7t1as.sfemt
Wpis:Czesc Jarek!!!!!!Przepraszam, ze nie weszlam ostatnio na chat, ale wlasnie wychodzilam i nie moglam juz zostac przepraszam niedlugo bede mila neta u siebie to pogadamy kamila
|
|
Nick:Wilku (admin)
Dodano:2003-01-31 21:31:08
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Witam! Z przykrością ogłaszam, że w pon NIE MA PRÓBY... jest za to we wtorek i środę... Pozdrowienia dla naszego nowego basisty Tomka vel. Lufa (pewnie zaraz skojarzy się hng z narkotykami :)
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-01-31 19:13:13
Wpis:Obojetnie, czy slabe, czy mocne, uwazam, ze narkotyki powinny byc surowo zabronione. Nie zgadzam sie z tym, ze ziolo nie uzaleznia fizycznie, bo znam kilku takich co sa juz mocno uzaleznieni. Chca przestac, ale nie moga, bo czuja sie wtedy FIZYCZNIE fatalnie. Co do psychiki uzaleznienia to ty hng przyznam Ci racje, ale tylko tu. W zaden sposob narkotyki nie powinny byc dozwolone. Amen.
Dzieki Jasiu za piatke z przedsiebiorczosci (szkoda, ze moja baba tak mnie nie docenila). I ponownie oswiadczam, ze proby sa otwarte dla fanow i niefanow SC. Ponadto pragne wszystkich powiadomic, ze sklad grupy poszerzyl sie o kolejnego muzyka!!! Jest nim Tomek i bedzie gral na basie. Wszelkie dokladniejsze informacje znajdziecie pozniej. Ale liczy sie to, ze mamy pelny sklad!!! Pozdrawiam.
|
|