Nick:KIM
Dodano:2003-03-26 17:56:24
Wpis:Elo Waran! Nie wiedziałam że odwiedzasz Silent... Dzięki za pozdrowienia, w zamian masz buziaka!
Ja też pozdrawiam boczka, chociaż muszę powiedzieć, że strasznie ubolewam nad tym, że obciął włosy!
Buziaki dla buł i tostów /z serem, bez ziół/
|
|
|
|
Nick:Wara(n)
Dodano:2003-03-26 13:16:21
Wpis:No i jeszcze pozdrawiam Rzeźnika, Boczka, Pussyego, Kryształa i całą 4F.
|
|
Nick:Wara(n)
Dodano:2003-03-26 13:12:45
Wpis:Popieram wojne z Irakiem i całkowicie zgadzam się z wypowiedziami Endryou i hng...
Pozdrowionka dla moich przyjaciół ( Ally, KIM, jasia, Listka, Malwiny... no i buły.
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-03-25 22:13:07
Wpis:O Jasiu, Jasiu. Nie czytasz co do Ciebie ludzie mówią. Na niektóre Twoje pytania już dawno odpowiedziałem, ale Ty jak widzę je przemilczałeś.
Stany Zjednoczone nie zaatakują Korei Płn. bo jest to zupełnie inny przeciwnik. Ma poparcie dwóch potężnych mocarstw (Rosja i Chiny), a USA walcząc z trzema krajami, w tym dwoma mocarstwami, raczej nie ma szans.
UE nie potępiła wojny. Co więcej, w przyszłej UE, która miałaby liczyć 25 krajów znalazłoby się 14 krajów, które popierają wojnę. Nie wiem czy wiesz, ale Dania zastanawia się czy nie wysłać do Iraku dwóch okrętów wojennych.
Skarżysz się na bałagan jaki tam panuje. A czego się spodziewałeś. Przecież to WOJNA! A na wojnie muszą być ofiary. Chyba lepiej, że giną w wypadkach niż od irackich kul. Straty frontowe są minimalne.
I na koniec taka mała refleksja. Nie obraź się, ale strasznie pieprzysz. To co piszesz to jakieś pacyfistyczne gadanie, które nie ma żadnej merytorycznej argumentacji. Zanim coś napiszesz to pomyśl.
Tak, chcemy wojny!
PS. Hng, lotnictwo sformowane jest w eskadry, a nie w dywizje. Tak tylko gwoli wyjaśnienia. Popieram Cię w walce z pacyfistyczną paplaniną Jasia.
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-03-25 18:15:11
Wpis:Co do BBC i CNN, to sam zacząłeś o nich pieprzyć więc nie *****ol teraz takich ściem, ze nie wiesz o co chodzi. Chciałeś zakwestionować ich niezależność, więc spytałem jakie media uważasz za godne zaufania.
"Ja stwierdzalem fakty na temat wojny, a Ty podajesz informacje o ktorych nie mozesz sie wypowiadac z pewnoscia. No chyba, ze jestes wrozka. Mysl, prosze, mysl."
Podaj mi jakiś cytat
"Nie pytalem sie jaka jest sytucaja polityczna miedzy USA i krajami jej sojuszniczymi, tylko o to jaki maja interes w wojnie. Znowu nie rozumiesz, o co pytam."
Nie wyczuwasz żadnego związku między byciem sojusznikiem USA (prawdziwym sojusznikiem, nie takim jak np. Niemcy czy Francja) a interesem państwa w udziale w wojnie? Uświadomię cię: państwo sojusznicze poprzez wspieranie mocarstwa zacieśnia swoją współpracę z nim i buduje coraz lepsze stosunki. W zamian może potem liczyć na przychylność mocarstwa dla swojej polityki.
"A poza tym, jesli juz mowa o sojusznikach. hmmm...NATO, czemu caly sojusz nie wypowiedzial wojny Irakowi, skoro, de facto, NATO opiera sie na USA?"
NATO wypowiada wojnę tylko państwu które zaatakuje jednego z członków paktu, nie przyłącza się natomiast automatycznie do państwa członkowskiego, które atakuje państwo zewnętrzne.
"A poza tym, Hiszpania nie wyslala nawet 200 zolnierzy do Iraku."
Ale udzieliła USA poparcia politycznego i wzmocniła pozycję państw proamerykańskich w UE.
"Kto powiedzial, ze podstawa integracji europiejskiej jest antyamerykanizm? Czyzbys sie pokusil o jakas nadinterpretacje? Coz, nic nowego, jak sie nie rozumie tekstu."
W odpowiedzi zacytuję jedynie swoją wcześniejszą wypowiedź:
"Zresztą, mylą się, i to głęboko, ci, którzy myślą, że podstawą integracjii europy może być antyamerykanizm. A to dlatego, że stany są UE tak samo potrzebne (...) jak UE stanom (...)"
Twój analfabetyzm zaczyna mnie już w****iać...
"Rosja nie mialaby szans na zwyciestwo? A kto wygralby w globalnym konflikcie nukleranym o ktorym tez wspominasz?"
Nie miałaby. A wygrałyby stany, a w sasadzie NATO, gdyż dysponuje nowocześniejszym uzbrojeniem (m.in. budowanym przez USA systemem niszczenia rakiet balistycznych, który ma być też z tego co słyszałem zainstalowany w europie) i silniejszą gospodarką.
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-25 17:51:47
Wpis:Czlowieku! CNN i BBCWorld to nie irackie stacje telewizyjne. CNN jest amerykanska a BBCWorld jest brytyjska. Nie wiedziales?
A jesli chozi o radio to slucham JazzRadia, Trojki, Rock Radia i 103,7 Klasyka fm. Radia Maryja sie slucham. A al dzaziry nie ogladam, bo nie znam arabskiego, a szkoda.
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-25 17:45:10
Wpis:Niedawno byla mowa o tym, ze duza czesc naszego spoleczensta nie rozumie przeczytanego tekstu. Zaliczas sie do nich. Ja stwierdzalem fakty na temat wojny, a Ty podajesz informacje o ktorych nie mozesz sie wypowiadac z pewnoscia. No chyba, ze jestes wrozka. Mysl, prosze, mysl.
Nie pytalem sie jaka jest sytucaja polityczna miedzy USA i krajami jej sojuszniczymi, tylko o to jaki maja interes w wojnie. Znowu nie rozumiesz, o co pytam. A poza tym, jesli juz mowa o sojusznikach. hmmm...NATO, czemu caly sojusz nie wypowiedzial wojny Irakowi, skoro, de facto, NATO opiera sie na USA?
A poza tym, Hiszpania nie wyslala nawet 200 zolnierzy do Iraku.
Kto powiedzial, ze podstawa integracji europiejskiej jest antyamerykanizm? Czyzbys sie pokusil o jakas nadinterpretacje? Coz, nic nowego, jak sie nie rozumie tekstu.
Rosja nie mialaby szans na zwyciestwo? A kto wygralby w globalnym konflikcie nukleranym o ktorym tez wspominasz?
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-03-24 17:01:15
Wpis:Polska nie ma migów 29? Od kiedy? http://www.mon.gov.pl/start.php?page=1010702000
"WOJSKA LOTNICZE I OBRONY POWIETRZNEJ
Podstawowe uzbrojenie
(stan na 1.01.2003 r.)
Samoloty bojowe
MiG- 21 - 75
MiG- 29 - 22
Su-22 - 98"
"Jakie media? CNN, BBCWorld."
A ty o jakich mediach mówisz? Irackiej telewizji państwowej, radiu maryja, czy może al dżazirze (czy jakkolwiek to się pisze)? Zresztą, nie tylko CNN i BBC World zajmują się wojną.
"Ja bym nie dowodzil parusettysieczna armia, ja mam wstret do wojska. "
To czemu oceniasz zdolności organizacyjne parusettysięcznej armii na postawie kilku (!) wypadków?
"Nie wrozka, po prostu stwierdzam fakt, ktory mnie bardzo martwi."
Moim zdaniem lato będzie bardzo zimne, 13 czerwca dojdzie to strasznego wypadku samolotowego, a 24 sierpnia warszawę zaleje powódź jakiej jeszcze nikt nie widział. Te fakty też mnie strasznie martwią.
"Nie boisz sie Rosji? Rosja, bez wzgledu na swoja sytuacje ekonomiczna jest silna. Takie jest moje zdanie.
"Nie lezy to w jej interesie". Szczerze, jaki interes ma Hiszapnia czy Austarlia w popieraniu ataku na Irak?"
Hiszpania próbuje zbudować na tym pozycję silnego sojusznika USA w europie, Australia natomiast takim sojusznikiem jest już od dawna i dziwne byłoby gdyby nagle przestała nim być. Natomiast rosja poprzez rozpętanie wojny z zachodem mogłaby conajwyżej doprowadzić do roz*****zielenia połowy świata bronią atomową/biologiczną/chemiczną nie mając jednocześnie cienia szans na zwycięstwo. Paniemał?
"Dobra, ktore panstwa UE, oprocz Hiszpanii i GB, sa za wojna, a ktore ja potepily?"
Wyraźnie potępiły ją jedynie Niemcy, Francja, Belgia i Watykan. Poza Hiszpanią i GB za wojną są też Włochy. Reszta utrzymuje dyplomatyczne milczenie nei chcąc się narazić stanom/francji-niemcom. Czyli jest w tej sprawie mniej więcej remis. Zresztą, mylą się, i to głęboko, ci, którzy myślą, że podstawą integracjii europy może być antyamerykanizm. A to dlatego, że stany są UE tak samo potrzebne (rynek zbytu i utrzymywanie pokoju na świecie), jak UE stanom (rynek zbytu, pomoc przy interwencjach militarnych - chociażby użyczanie baz wojskowych).
Tak, chcemy wojny!
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-24 15:39:10
Wpis:Koniec tematu, co?Nikt tu do zadnego konsensusu nie dojdzie.
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-23 22:25:27
Wpis:Jakie media? CNN, BBCWorld.
Ja bym nie dowodzil parusettysieczna armia, ja mam wstret do wojska.
Nie wrozka, po prostu stwierdzam fakt, ktory mnie bardzo martwi.
Nie boisz sie Rosji? Rosja, bez wzgledu na swoja sytuacje ekonomiczna jest silna. Takie jest moje zdanie.
"Nie lezy to w jej interesie". Szczerze, jaki interes ma Hiszapnia czy Austarlia w popieraniu ataku na Irak?(gadka o pokoju na swiecie odpada)
"Wszyscy walcza o pokoj, az krew sie leje" - coz,...jak nie rozumiesz to Twoj problem.
Dobra, ktore panstwa UE, oprocz Hiszpanii i GB, sa za wojna, a ktore ja potepily?
Polska armia nie ma Migow 29.
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-03-23 21:52:56
Wpis:Pffff. Takich głupot już dawno nie czytałem.
"coz, z tego co podaja media bedzie sie toczyla bardzi dlugo i pochlonie wiele ofiar"
Które media? Jak na razie wszyscy eksperci twierdzą, że wojna conajwyżej MOŻE trwać długo, a to nie znaczy jeszcze, że BĘDZIE trwała długo. Po prostu jedna z możliwości. Twoja wypowiedź potwierdza, ze należysz do tych iluś tam procent ludzi, którzy nie rozumieją co się do nich mówi/pisze.
"Piloci RAF-owskich heikopterow nie potafia latac i wpadaja na siebie. Amyrakienie strzelaja do angielkich mysliwcow, amerykanski zolnierz wrzuca do namiotu swojego dowodcy granat...Gdzie tu organizacja"
No tak, gdybyś ty zarządzał parusettysięczną armią narażonych na ciągły stres żołnierzy, napewno nie doszłoby do tych kilku wypadków (KILKU - na pareset tysięcy żołnierzy! na wojnie!)
"Pzykro to mowic, ale piechota "koalicji" bedzie miala wielkie problemy z walka w miastach, o ile sie do nich dostanie. Podejzewam, ze i cali marines i reszta beda dziesiatkowani przez wojsko irackie dobrze okopane w miescie. Zginie masa ludzi."
Powinieneś zostać wróżką.
Fragmentu od "Wojan w Iraku jest po to..." do "...Wszyscy walcza o pokoj az krwe sie leje", przyznam szczerze, nie rozumiem. Najpierw rzucasz te same pytania, na które zdążyłem ci już odpowiedzieć, potem pieprzysz coś bez sensu o Rosji (trzeba być ostatnim kretynem, żeby twierdzić, że Rosja może nam dziś zagrozić - nam zn. zachodowi - po pierwsze nie leży to w jej interesie, po drugie, byłoby to najgłupsze posunięcie militarne i polityczne na jakie mogłaby się zdecydować). Na koniec walisz jakimś tekstem nijak nie pasującym do reszty ("walcza o pokoj az krwe sie leje"). Mam wrażenie, że w tym wypadku więcej niż 70% czyteników mogło mieć problem ze zrozumieniem twojego przekazu...
Na koniec tekst, który mnie zabił: "Polska bardzo skutecznie odsuwa sie od Unii Europiejskiej. UE potepila wojne, a MY jako kraj starajacy sie o przyjaczenie do Unii wzielismy udzial w wojnie".
Po pierwsze: UE nie potępiła wojny, co najwyżej potępiły ją niektóre jej kraje. A proces integracji Polski z Unią jest już tak zaawansowany, że nawet gdybyśmy rzucili do iraku całą dywizję migów 29, to i tak nic by to nie zmieniło. Zresztą, GB i Hiszpania też są w UE i jakoś nikt ich za proamerykanizm nie próbuje z niej wyrzucać.
"Niestety taka prawda, albo jestesmy z UE, albo z USA, tu nie da sie prowadzic "polityki bilansowania" jak robil dziadek Pilsudski wobec Niemiec i ZSRR w 1936."
Cholernie trafne porównanie. Pownieneś zostać ministrem spraw zagranicznych. Najlepiej gdzieś na Madagaskarze...
|
|
Nick:KIM
Dodano:2003-03-23 18:29:32
Wpis:Oki Jasiu, już się nie czepiam "wspólnej znajomej". Nie znam- nie oceniam. Ale słyszałam bardzo przykre opinie na jej temat... Mniejsza o to, skoro mówisz, że jest inaczej, to spoko. Nie mam powodu, aby Ci nie wierzyć :)
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-23 18:11:41
Wpis:Cholera, duzo sie tego zebralo.
Najpierw krotko i tesciwie do Rolfa i KIM. W sprawie Rolfa i mojej wspolnej znajomej. Uzylem chyba troche za mocnych slow. Ale uwaga, to do KIM i tych co mogliby reagowac tak jak ona, nie chce, zeby moja wypowiedz wplywala w jakikolwiek sposob opinnie ludzi na temat naszej znajomej. Zaznaczam - to jest naprawe super dziewczyna, nie mozna sie jej czepiac! KONIeC TEMATU, ok?Odszczekuje po czesci to co powiedzialm wczesniej. Przepraszam.
Wojna...coz, z tego co podaja media bedzie sie toczyla bardzi dlugo i pochlonie wiele ofiar. W dodatku, ludzie popatrzcie na to co wyrabiaja Amerykanie i Brytyjczycy! Piloci RAF-owskich heikopterow nie potafia latac i wpadaja na siebie. Amyrakienie strzelaja do angielkich mysliwcow, amerykanski zolnierz wrzuca do namiotu swojego dowodcy granat...Gdzie tu organizacja? Pzykro to mowic, ale piechota "koalicji" bedzie miala wielkie problemy z walka w miastach, o ile sie do nich dostanie. Podejzewam, ze i cali marines i reszta beda dziesiatkowani przez wojsko irackie dobrze okopane w miescie. Zginie masa ludzi. Wiem, ze zywi zawsze maja racje przeciw umarlym, ale chyba nikt nie chce umierac, co? Dobrze, ze przynajmiej wszyscy sie zgadzaja, ze Saddama nalezy usunac...
W sprawie Chin i Koreii Polnocnej. Wojan w Iraku jest po to aby zniszczyc zagrozenie dla swiata, tak? Wiecie co? Irak nie ma broni nuklearnej a Chiny i KP maja...hmm, kto jest bardziej niebezpieczny? Ok, moge uwierzyc, ze Chiny nie beda atakowac nikogo, ale KP? Nie wiemy co tam sie dzieje, nie wiemy co chodzi po glowach kim-Zong-Ilowi, nie? Skoro USA walczy o pokoj swiatowy, to czemu sie nie przycczepia do tych karikow? Czemu nie naciskaja na Pekin aby sie rozbroil? Oczywiscie, jeszcze nie maja tyle sily zeby zniszczyc Chiny, tak? Trzeba mierzyc zamiary na sily, tak? Hmm, a co z Rosja? Czy ufacie w ta wielka przyjazn miedzy Bialym Domem a Kremlem? Ja nie. A prawdza jest taka, ze wiekszosc ofocerow rosyjskich byla namaszczona jeszcze przez Pierwszego Sekretarza...ufacie im?
Wszyscy walcza o pokoj az krwe sie leje...
I jeszcze jedno. Polska bardzo skutecznie odsuwa sie od Unii Europiejskiej. UE potepila wojne, a MY jako kraj starajacy sie o przyjaczenie do Unii wzielismy udzial w wojnie. Niedlugo dojdzie to tego, ze bedzie trzeba wybrac, USA czy UE. Wszystko wskazuje na to, ze idziemy w strone USA, ale zauwazmy, ze jestesmy w Europie nadal, i odciecie sie od UE byloby kleska gospodarcza dla Polski. Ale nic to, Stany NA PEWNO nam pomoga... Niestety taka prawda, albo jestesmy z UE, albo z USA, tu nie da sie prowadzic "polityki bilansowania" jak robil dziadek Pilsudski wobec Niemiec i ZSRR w 1936.
Ave!
P.S.:Powtarzam jeszcze raz, nie mam nic przeciwko USA.
|
|
Nick:Wilku (admin)
Dodano:2003-03-23 16:24:34
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Jest nowa sonda... tak jak chcieliście... miłego głosowania... Pozdrawiam...
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-03-23 12:49:06
Wpis:A tak poza tym to cieszcie sie ludzie - Adas zdobyl po raz trzeci Puchar Swiata!!!
|
|
Nick:Mati
Dodano:2003-03-23 12:47:59
Wpis:Pozdrowionka dla wszystkich!!! Taa, od dziś przestaję bluzgać i jestem dla wszystkich uprzejmy... taa... =) Ahoj
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-03-23 12:45:42
Wpis:Czolem wszystkim. Dawno sie nie wpisywalem, a widze, ze dzieje sie tu duzo ciekawych rzeczy. No to moze ja tez wypowiem sie w pary kwestiach.
Moge sie narazic paru osobom, ale POPIERAM wojne w Iraku i co za tym idzie zgadzam sie z hng. Jasne, wojna to ostatecznosc, ale nie wolno zapominac, ze Saddam Husajn mial ponad 12 lat! na rozbrojenie. Nikt mu przeciez nie mowil, ze ma sie pozbyc calego wojska, ale zlikwidowac niedozwolona bron. Czy przez ten czas udowodnil, ze to zrobil? Nie. W 1998 roku wyrzucil inspektorow rozbrojeniowych, oskarzajac ich dodatkowo o szpiegostwo. Jak sie skonczylo wiemy - amerykansko-brytyjskie bombardowania. Czy swiat wtedy protestowal? Nie! Dlatego uwazam, ze protesty przeciw wojnie sa smieszne, gdyz ci zwolennicy "pokoju" nie zdaja sobie sprawy z zagrozenia. Przeciez Husajn ma rakiety, ktore moga doleciec do Izraela i zniszczyc obiekty religijne w Ziemi Swietej (to chyba wazniejsze niz Wieza Babel nie?), a Bog tylko jeden wie gdzie sie podzial zakazany arsenal.
Wyslanie polskiego kontyngentu do Iraku uwazam za jak najbardziej sluszne posuniecie. Owszem, wyjazd na wojne to nie majowka, ale to ich zawod, a oni musza go wykonywac. Walka w obronie pokoju na swiecie (tak, tak, to oto tu chodzi)moze byc dla nas bardzo korzystna. Mowie tu przede wszystkim o pozniejszych mozliwosciach odbudowy Iraku i o wdziecznosci najpotezniejszego kraju na swiecie - USA. Poza tym nie zapominajmy, ze jako sojusznicy USA mamy wzgledem nich pewne zobowiazania. Podejrzewam, ze Wy, pacyfisci, chcielibyscie by amerykanie bronili nas w razie ataku. A co amerykanie moga nam dac? Pomyslcie chociazby o planach przeniesienia baz wojskowych z Niemiec do Polski. To bylby zysk ponad miliarda dolarow rocznie!!! Mysle, ze sie oplaca, biorac pod uwage obecny faktycznie niewielki udzial Polakow w tej wojne.
Dlaczego USA nie czepia sie Chin i Korei Polnocnej? Jasiu, zapominasz o jednym drobnym szczegole - Chiny maja bron jadrowa, poparcie Moskwy, a KP ma poparcie i Moskwy, i Pekinu, i moga miec bron jadrowa. To chyba nieco trudniejszy cel nieprawdaz?
Oczywiscie jest tez druga strona medalu. Irak ma olbrzymie zasoby ropy naftowej. Nikt mi nie powie, ze amerykanom nie zalezy na polozeniu lapy na tych zlozach. Przeciez analogiczna sytuacja jest w Czeczenii, tak przytaczanej przez Jasia. Tam tez jest ropa. Czy normalne panstwo walczyloby o kupe kamieni? Nie wydaje mi sie...
Takze ja popieram ta wojne i udzial w niej Polakow. Uwazam, ze korzysci moga byc duzo wieksze niz straty, a swiat i narod iracki zostania uwolnione od kata i dyktatora, ktory przedklada wlasne ambicje nad dobro wlasnego kraju.
Pozdrawiam
|
|
Nick:KIM
Dodano:2003-03-23 10:56:52
Wpis:Witaj Afro... Jak tam, nie suszy Cię przypadkiem? :) Pozdrowionka i buziaki!
&
BUZIAKI DLA MOICH PRZYJACIÓŁ, (PRZEDE WSZYSTKIM DLA PANA, KTÓREGO GLANY ZOSTAŁY WCZORAJ PRZEZE MNIE LEKKO ZMALTRETOWANE)
|
|
Nick:KIM
Dodano:2003-03-23 10:50:35
Wpis:Jasiu... Nie przesadzaj- czy Twoja i Rocka "wspólna znajoma" naprawdę traktuje Cię jak szmatę? Nie za ostro? Hm... a jeśli tak jest, to nie przejmuj się- JEJ STRATA! I powiem szczerze, że bardzo dziwi mnie to, że powiedziała Ci o stosunku Rocka do Ciebie, o tej "nienawiści". Podobno nie jest to prawdą, ale nawet gdyby było, to powinna zachować to dla siebie! Bardzo zepsuła się w moich oczach. Przykra sprawa.
|
|
Nick:Afroman
Dodano:2003-03-22 23:26:59
Wpis:P.S. Buziaczki dla KIM :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:**:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:*:*::*:
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-22 23:25:56
Wpis:Dobra, to tak...
W zasadzie bardzo dobrze, ze mnie nie nienawidzisz Rock'n Rolfie. Bardzo mnie to cieszy, a dlaczego, powiedzmy, ze na razie niech to bedzie moja tajemnica. A skoro chcesz wiedziec, czemu tak uwazalem, coz...nasza wspolna znajoma mi to powiedziala. No i szczerze powiedziawszy nie mialem powodu, zeby jej nie wierzyc, w jkoncu przez jakis czas, a w tedy napewno, byla ze mna szczera(szkoda, ze teraz traktuje mnie jak szmate...). No, ale skoro tak nie jest to bardzo sie ciesze.:)))
Tak, slowo przyjaciel jest bardzo adekwatne, i nie boj sie, mam paru przyjaciol na ktorych zawsze moge liczyc(swoja droga to tez Twoii przyjaciele...). Przy okazji masa buziakow i usciskow dla nich!Oni wiedza, ze sa nimi!
Ave!
|
|
|
|
Nick:Afroman
Dodano:2003-03-22 23:19:56
Wpis:Nie martwiłbym się o zabytki Bagdadu. Amerykanie mają niezkalibrowany sprzęt to fakt. Ale te co pudłują to pudłują zdrowo bo lecą aż do Iranu:) A tak poza tym to FUCK SADDAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Nick:Rock'n'Rolf
Dodano:2003-03-22 21:13:52
Wpis:Czołem!
W sumie to post w głównej mierze do Jasia (niestety z oczywistych racji nie mogę prowadzić z nim/Tobą rozmowy na privie). "Złe słowo" użyte przeze mnie było jednak jak najbardziej adekwatne ze względu na użycie przeze mnie słowa "śledztwo", miało w jakiś sposób nawiązywać do rzucania podejrzeń na pewne osoby. Poza tym nie uważam słowa "ludzie" jako rzeszy podwładnych i za bardzo obraźliwe, ale okay, przepraszam jeśli ktokolwiek z paczki Jasia(teraz nie myśleć, że znowu coś sugeruję!) poczuł się urażony - przepraszam. Tyle, żeby było jasne.
Tak szczerze Jasiu, a nie masz swoich ludzi? Takich, do których zawsze możesz się zwrócić o radę, pomoc, czy wsparcie... no... tych... przyjaciół? Hmm... ?
KIM - niepotrzebnie się obruszasz...
Skoro już mówimy o adekwatnych słowach to Drogi Jasiu, słowo "nienawidzisz" należałoby zastąpić "nie znam Cię" ;) Widzisz to są Twoje przypuszczenia, bądź opinie zasłyszane z niepewnych źródeł. W sumie zastanawiam się skąd te przypuszczenia, czyżby moje zachowanie wskazywało na to, że żywię do Ciebie ogromny wstręt i nienawiść? Bo mi się tak nie wydaje. Wierz mi gdybym miał coś do Ciebie to załatwiłbym to już dość dawno, bądź nie omieszkałbym tego okazać w praktycznie każdej chwili, gdy mój ułomny narząd wzroku przesłałby informację o obecności Twego jestestwa w pobliżu.
"Nienawidzę" to złe słowo. I powiem Ci też, że nie wszyscy o tym wiedzą (o "nie pałaniu" do Ciebie sympatii) - ja się właśnie dowiedziałem o tym czytając Twój wpis ;)
Wojna. Dobra, cholera, miałem sie na ten temat nie wypowiadać, ale jednak. Wkurza mnie to, że bombardują Bagdad. Tam jest tyle zabytków świata antycznego, a Amerykanie mają słabo wykalibrowany sprzęt i pewnie jakaś rakieta "przez przypadek" wleci na miejsce gdzie znajduje się wykopana Wieża Babel (jest całkiem niedaleko na południe od Pałacu Husajna).
Nie dziwię się wypowiedziom cywili. Też znienawidziłbym tych, którzy okaleczą mi najbliższych (rodzinę, przyjaciół).
A jeśli chodzi o samą wojnę to mogę powiedzieć, że jest. No i trwa.
Szkoda ludzi, ale jak ktoś kiedyś powie - "Nie ma już niewinnych".
Dobra to tyle
Pozdrawiam - Wasz korespondent ze stepów -
Rock'n'Rolf
PS
Sorka, za opóźnienie w odpisaniu, ale kiedy zobaczyłem ten "spam" to pomyślałem, że ktoś zabił księgę ;)
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-03-22 20:51:36
Wpis:gratuluję
|
|
Nick:loki
Dodano:2003-03-22 20:20:33
Url:www.fullloki.prv.pl
Email:mlnpe.spiws@@swips.epnlm
Wpis:do HNG ... uwazam ze zaliczasz sie do tych "ludzi" o ktorych mowi stare przyslowie chinskie (bodajze sprzed 5000 lat)
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-03-22 11:38:50
Wpis:"Przemoc nie jest rozwiazaniem."
Masz rację. Najlepiej byłoby Saddama poprosić, żeby sam się podał do dymisji, przy okazji ujawniając gdzie podziała się jego broń biologiczna.
"Czy masz, czlowieku, pojecie, ze nie ma wojny bez ofiar?"
Mam, tyle tylko, że ataki USA pochłoną napewno mniej ofiar niż teoretyczny atak husajna na kuwejt bądź izrael bronią chemiczną/biologiczną. Zresztą, popatrz na afganistan. Tam też były jakieś ofiary, jednak po wojnie okazało się, że większość ludności cieszy się z obalenia talibów i nastania jako takiej wolności. A bez wojny osiągnąć by się tego nei dało.
"Nikt tego nie podwaza, ale czemu na przyklad nikt nie czepia sie Chin, w ktorych nadal odbywaja sie masowe egzekucje na stadionach? Dlaczego mi USA nie pogrozi paluszkiem? A Kuba? A Libia? O Koreii Polnocnej nie bede juz wspominal."
Co do chin, to wojna z nimi jest ostatnią rzeczą której możnaby chcieć, oznaczałaby bowiem małą apokalipsę. Zresztą, ten kraj od paru lat przechodzi głębokie reformy i łamanie praw człowieka nie jest tam już tak częste jak kiedyś (zresztą obznego też nei popieram). Libia i Korea Półn. pewnie też w przyszłości będą zaatakowane, tyle tylko, że USA nie jest w stanie prowadzić wojny na dwóch frontach (tak tak!), więc uderzenie to musi poczekać. Zresztą co do KP to jest ona w sferze wpływów Pekinu, co jeszcze bardziej komplikuje sytuację.
"No i jeszcze jedno. Co powiesz o Rosji i Czeczenii?"
Sytuacja w czeczenii jest c***owa, tyle tylko, że w tym wypadku nie widzę możliwości rozwiązania tego konfliktu. Rosja jest zbyt dużym i ważnym krajem, by narazać się jej przez jakieś potępianie, o akcji zbrojnej nie wspominając.
Niestety, lajf is brutal i tak też jest w geopolityce. Irak ma pecha, będąc stosunkowo małym i peryferyjnym krajem rządzonym przez groźnego dyktatora, co sprawia, że staje się dogodnym miejscem ataku. Nie zmienia to jednak faktu, że atak taki jest całkowicie uzasadniony (w którymś z poprzednich wpisów napisałem czym).
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-22 11:18:59
Wpis:Masz racje, w Iraku jest tragicznie(podobno, tego nie wiem, bo sam tam nie bylem) w to co pokazywane jest w telewizji i tak nie wierze, to jest akurtat sprytna propaganda anty-iracka. Nie, nie popieram Husajna, to terrorysta, zgadzam sie z tym, ze nalezy go odsunac od wladzy, ale jakas inna droga niz wojna. Przemoc nie jest rozwiazaniem. Czy masz, czlowieku, pojecie, ze nie ma wojny bez ofiar? A mnie nie obchodzi kto jest ofiara. Amerykanin, Irakijczyk, Kurd, czy ktokolwiek inny. Nikt nie dal nam prawa do zabijania. Tak, Saddamowi tez, a poniewaz on sie nikogo nie boi uwaza, ze moze, dlatego trzeba go zlikwidowac. Ale jakis inny sposob by sie przydal.
Pozatym w tym co mowisz barkuje konsekwencji. Popatrz na swiat. Mowisz, ze drazni Cie to, ze w Iraku sa lamane prawa jednostki. Nikt tego nie podwaza, ale czemu na przyklad nikt nie czepia sie Chin, w ktorych nadal odbywaja sie masowe egzekucje na stadionach? Dlaczego mi USA nie pogrozi paluszkiem? A Kuba? A Libia? O Koreii Polnocnej nie bede juz wspominal.
Faktem jest rowniez to, ze amerykanska gospodarka jest nakrecana w bardzo duzej mierze przez przemysl zbrojeniowy, i nie da sie ukryc, ze dzieki tej wojence poprawia sie obroty co po niektorych firm. Nie wierze, ze to nie mialo zadnego znaczenia...oczywiscie, nie tworze zadnej spiskowej teorii dziejow.
No i jeszcze jedno. Co powiesz o Rosji i Czeczenii? To co robia USA jest cichym pozwoleniem dla Putina na zrownanie Czeczenii z ziemia. I dzlaczego ONZ, czy stany tam nie interwenjuja? Nie powiesz mi, ze tam prawa jednostki sa przestrzegane. Tylko, ze czeczenia nie jest bezposrenim zagrozeniem dla swiata, tak?
A prpos zagrozenia dla swiata. Nawet jesli Sadam ma bron masowego razenia to jest bardzo male prawdopodobienstwo, ze jej uzyje. Wszystko co on robi dyktowane jest jego interesami osobistymi. I mysle, ze on wie, ze gdyby uzyl broni chemicznej, czy biologocznej, to juz nic by go nie uchronilo do zemsty calego swiata. On, wbrew pozorom, nie jest taki glupi, mimo, ze to szaleniec. Nie, nie bronie go.
World peace!
Pozdawiam!
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-03-21 21:26:31
Wpis:Drażnić cię może, tyle tylko, że podpieranie się w tym momencie wynikami badań opinii publicznej, to czysta demagogia. W państwie o demokracji parlamentarnej nie rządzi bowiem bezpośrednio społeczeństwo (i dzięki Bogu, bo już dawno byśmy mieli karę śmierci, 70% podatek dla najbogatszych i balcerowicza powieszonego na latarni) lecz wybrany przez to społeczeństwo w wolnych wyborach sejm, senat i prezydent.
Jak głosi stare, chińskie przysłowie (sprzed bodajże 5000 lat), większość ludzi jest głupia i mało wie. I tak samo jest w kwestii wojny w iraku. Większość ludzi wygłasza nieprzemyślane opinie, nie zdając sobie sprawy z tego jakie zagrożenie stanowi husajn dla regionu (od 12 lat z przerwami jego kraj jest pod kontrolą onz, a mimo to ciągle nie ma pewności gdzie się podziały arsenały broni chemicznej) i dla swoich własnych obywateli (niech cię nie zmylą te tłumy wiwatujące na cześć saddama - z pistoletem przystawionym do skroni będziesz czczcił każdego wodza). Już sam fakt ciągłego łamania praw człowieka jest dla mnie wystarczającym pretekstem do rozpoczęcia wojny.
Niestety, panuje obecnie w europie niesamowita moda na antyamerykańskość, antyglobalizm i antysemityzm (mam na myśli to ciągłe użalanie się nad losem "ciemiężonego ludu palestyńskiego" i wspieranie moralne terrorystów w izraelu). Wiara w niesprawiedliwość hegemonii USA jednoczy ludzi o bardzo dalekich od siebie poglądach - choćby pps z lpr'em czy młodzież wszechpolską z federacją anarchistyczną. Wybaczcie, ale ja się z tej idiotycznej koalicji wyłamuję. Popieram USA i tak! chcę wojny!
A sonda nie ma sensu. I tak wiadomo, że zwycięztwo w niej będzie należeć do pacyfistów :/
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-21 16:13:35
Wpis:nie, nie chodzi mi ani o to, ze tak aml, ani ze w ogole, po prostu drazni mnie to, jak Miller i Kawsniewski sie zachowuja, polizujac sie. Przeciez to jest zenujace....
Tak a 85% spoleczenstwa nie rozumie tego co przeczytalo. Zaliczasz sie do nich, czyz nie?
Zaufaj mi, rozumiem inforamcje ktore sa podawane w "faktach" i umiem rowniez oddzielic z "wiadomosci" to co jest skrawkiem pradwy od tego co jest rzadowa propaganda.
Nie nie chcemy wojny!
P.S.:Jareczek zamiesc taka sonde...zobaczymy co chcemy.
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-03-21 15:26:52
Wpis:"albo, jak ty bys powiedzal, wchodzenie w dupe bez wazeliny"
Wcale bym tak nie powiedział
"W dodatku 75% naszego spoleczenstwa jest przeciwko wysylaniu kontyngentu wojskowego do Iraku, wiec jaki w tym cel?"
70% naszego społeczeństwa nie rozumie treści przekazywanych w serwisach informacyjnych. I zdaje mi się że ty do tych 70 procentach należysz.
"Zauwaz rowniez, ze wysylamy az 200 ludzi! Przeciez to jakas kpina!"
To o co ci chodzi? O to że tak mało, czy o to, że w ogóle wysyłamy? A swoją drogą, wydaje mi się, że nie zdajesz sobie sprawy, że ci żołnierze, to nie są tacy sobie poborowi ze służby zasadniczej, tylko zawodowcy, którzy jadą do iraku dobrowolnie i biorą za to sporą kasę.
"a cytat ktory przytoczyles jest ironia, nie biez tego doslownie"
Nie, to nie była ironia. Spytaj swojej pani od polskiego co to znaczy, zanim zaczniesz bzdury wypisywać.
Tak! Chcemy wojny!
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-21 11:45:26
Wpis:hng, o co Ci chodzi? Po prostu uwazam, ze to co robia nasi kochani politycy to perfidne podlizywanie sie USA(albo, jak ty bys powiedzal, wchodzenie w dupe bez wazeliny). W dodatku 75% naszego spoleczenstwa jest przeciwko wysylaniu kontyngentu wojskowego do Iraku, wiec jaki w tym cel?Zauwaz rowniez, ze wysylamy az 200 ludzi! Przeciez to jakas kpina! tylko poto zeby pokazac jak bardzo lubimy naszych przyjacol zza oceanu. Nie, nie mam nic przeciwko USA, szanuje ten kraj, tak jak wszytkie inne, ale uwazam, ze nie potrzebnie nasi wladcy wczuwaja sie w to wszytko. USA i tak same daly by sobie rade. Chcialbym rowniez zauwazyc, ze nie pzeprowadzam zadnej doglebnej analizy "geopolitycznej", jak byles ja laskaw nazwac, tylko po prstu wyrazm swoje zdanie, a cytat ktory przytoczyles jest ironia, nie biez tego doslownie. Ale kumam, nie kazdy jest w stanie zrozumiec ironii, do tego potrzeba troche inteligencji...
Pozdowienia dla Afromana, Jareczka, Ally i KIM.
Ave!
|
|
Nick:hng
Dodano:2003-03-20 22:57:33
Wpis:"a nas(czytaj: facetow)i tak wezma do woja, bo sie okaze ze nasz kochany prezydencuilo, lub Millerek wymysla, ze trzeba wecej wojsk do iraku przezucic, albo zaatakowac Koree Polnocna... "
Gratuluję głębokiej i niesamowicie przemyślanej analizy geopolitycznej. Szkoda, że jeszcze nie wybijasz szyb na zadymach antyglobalistów, albo nie protestujesz pod ambasadą izraela przeciwko "wojnie z cywilami"
|
|
Nick:Afroman
Dodano:2003-03-20 15:49:43
Wpis:Jasio myśl pozytywnie! Jesteśmy w stanie wojny z Irakiem więc może spadnie coś na tych "dabili" w sejmie:)
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-19 21:12:03
Wpis:Bo wiesz KIM, to jest, niestety, tak, ze to nie my, pacyfisci, zadzimy swiatem, tylko najczesciej, a w Polsce to juz szczegolnie(wczorajsza deklaracja przykladem), zadza debile. A na ta chorobe nie ma lekarstwa, no chyba zeby na nich nie glosowac, ale spoleczenistwa nie da sie naprawic...Trybuna i Wyborcza robia swoje.
A czy rzucic szkole? Nie oplaca sie, za dwa miesiace, nie cale i tak ona nas rzuci, a nas(czytaj: facetow)i tak wezma do woja, bo sie okaze ze nasz kochany prezydencuilo, lub Millerek wymysla, ze trzeba wecej wojsk do iraku przezucic, albo zaatakowac Koree Polnocna...
Ale idealy, nie moga legnac w gruzach! pamietaj KIM: Peace&Love!
Ave!
|
|
Nick:KIM
Dodano:2003-03-19 20:00:01
Wpis:Hej, a może rzucimy szkołę w cholerę i pojedziemy nawalać Husajna? Świat się chrzani, upadły moje ideały. I jak tu głosić moje życiowe motto PEACE & LOVE for all forever...? Po prostu ten tekst blednie :(
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-19 18:40:10
Wpis:On jeszcze nie jest slawny, ale niedlugo bedzie...jak juz powstanie "JET"...ale to na razie tajemnica. A cemu wirtulanie? No bo inaczej sie nie dalo, ale wiesz....wiesz.:)
Wiesz Afroman, Ci co powinni to i tak juz Cie znaja...too late.:)
No ludzie zaczyna sie powol po raz drogi czas pogardy...tym razem dal calego swiata. Co za szajs z tym Irakiem!
Husajn, spieprzaj z Iraku!
Ave!
|
|
Nick:KIM
Dodano:2003-03-19 17:43:18
Wpis:Jasiu, dzięki za "buźkę". Dlaczego tylko wirtualnie? Spoko, spoko- żartuję ;) Pozdrawiam wszystkich moich przyjaciół, a także Afromana, który niedługo zachłyśnie się swą popularnością ;)
|
|
Nick:Afroman
Dodano:2003-03-19 16:08:20
Wpis:Co ja widzę! Stałem się popularny. Cóż zmartwię Was... NIE JESTEM JASIEM!!!!
Nie tym ( Jasio nie zdradź mnie )
|
|
Nick:Nekrolog
Dodano:2003-03-19 12:41:42
Wpis:...Leviathan, Calineczka, Gargamel... niech im ziemia lekką będzie...
|
|
Nick:Ally
Dodano:2003-03-18 22:31:29
Wpis:Kim co sie dzieje???
Wielka Buła jeszcze nie wie o co chodzi... Może swego czasu zajrzy na stronkę i się dowie... o tym i owym...
Pozdrawiam buły i bułeczki!
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-18 22:10:01
Wpis:Coz Mati, musze Cie brachu zmartwic, otorz Afroman i ja to dwie osoby. Nie powiem, ze rozne, bo jestesmy w bardzo wileu wzgledfach podobni, ale i tak nie mam rozdwojenia jazni. A jak bedziesz grzeczny, to moze kiedys Afromana poznasz, wokalu.
Hej, KIm, a coz sie Ci stalo, jak mozesz to schribnij mi SMSa, a jak nie to powiesz mi jutro. Ale, hej, la vita e bella, mozwi wam, serio i to ja mowie!(wtajemniczeni wiedza, dlacvzego to podkreslam). Trzym sie KIm, zawsze jest dobrze, w koncu optymizm rules, nie?Jestem pewien:)Buzkiaki dla Ciebie, szczegolnie a dla reszty tez! Zwlaszcza dla wielkiej buly!:)(on nadal nie wie?).Ave!
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-03-18 21:40:38
Wpis:Kazdy ma jakies alter ego - dlaczego nie ja??? Chcecie wiedziec kim (nie KIM) jestem??? To posluchajcie Radia94 i dowiedzcie sie o kim mowia "Naczelny Mulat Kraju"... :))
|
|
Nick:KIM
Dodano:2003-03-18 19:14:48
Wpis:Dzień dobry. Chciałam tylko powiedzieć, że jestem wkur... zdenerwowana. Wkur... denerwuje mnie cały świat! Do tego stopnia, że właśnie publicznie poniżam się rzucając połowicznymi bluzgami. Nie znoszę tego, a sama to robię! No nic, przesyłam buziaki dla /uwaga wymieniam/:
Jasia
Ally
Wilczka
Matiego /może "żonka" mnie nie zabije/
Rocka
AFROMANA
ET /ta osoba chyba nie pojawia się na stronce.../
Guess Who :)
i to by było na tyle... O kimś zapomniałam? Przepraszam! Aha, buziak dla mojego drugiego wcielenia- Butterfly :)
|
|
Nick:Mati
Dodano:2003-03-18 18:02:41
Wpis:Hmm... Coś mi się zdaje, że Jaś i Afroman to jedna i ta sama osoba...=) Pozdrowienia dla licznie tu się wpisujących... fanów! Ahoj
|
|
Nick:Afroman
Dodano:2003-03-18 07:56:29
Wpis:Butterfly dzięki za buziaczki. Trochę to trwało zanim się do nich przewinołem. Jakieś takie monotonne napist po drodze:)
|
|
Nick:Afeoman
Dodano:2003-03-18 07:53:36
Wpis:Spoko:))))))))))))))))))))))))))))))
|
|
Nick:jasio
Dodano:2003-03-17 21:28:42
Wpis:Hard Core, zdecdownanie. Ale Jareczek, nic sie nie przejmoj, jutro pewnie pojawia sie nowe, jak juz zauwazylismy, gosc jest pracowity....
Pozdrawiam!
Afroman, i co powiesz? Tu sa cool ludziki i debile, nie? ...acha, gadalem z Buterfly, chce Cie poznac....serio.
|
|
Nick:Afroman
Dodano:2003-03-17 20:41:47
Wpis:No,no... nie było mnie 1 dzień i co się narobiło.Ktoś musial mieć niezłą wenę, nie powiem. Gratuluję pełnego odmóżdżenia.
|
|
Nick:Wilku (admin)
Dodano:2003-03-17 20:29:38
Email:wlipl.ks@diid@sk.lpilw
Wpis:Sorry Mati że skasowałem twój wpis... to z rozpędu... nudny jest już ten "inteligent"
I wpis Matiego: TY POŁAMANY ĆWIEKU, ROZDEPTANY FAJFUSIE, ODRĘTWIAŁY ZŁAMASIE, ROZMEMŁANY PAJACU, ZIDIOCIAŁY CZUBKU, ROZJEŻDŻONY MORONIE, ZAPCHLONY JAPUSIE, W RURĘ PCHANY KRETYNIE, NAPOMPOWANA DUPO, BRUDNY POPAPRAŃCU, ŚMIERDZĄCY ALFONSIE, GŁUPI UCHO***IE, DZRZEWO-***CO, SPŁASZCZONY WALCU, ZRĄBANY PIEŃKU, SKRZYWIONY MŁOTKU, ZAPCHANY SRACZU, ZASRANY POŁAMAŃCU, ODGNIECIONY DEBILU, ZŁAMANY KRZYWULCU, ZAPRUTY ŻULU, POGNIECIONY PLATFUSIE, POGIĘTY CZUBKU, POKRĘCONY IMBECYLU, ZBARANIAŁY GNIOCIE, POCZOCHRANY PĘDZLU! Skończ wreszcie jechać po Jasiu bo wymyślę więcej!!!
|
|
Nick:Endryou
Dodano:2003-03-17 20:09:12
Wpis:Mysle, ze nie ma potrzeby komentowac poziomu intelektu i dobrego smaku u tego goscia - wyluzuj Mati...
|
|