Nick:Rada klanu k50
Dodano:2007-05-19 15:34:30
Wpis:Witam, jesteśmy nowym klanem funkcjonującym na kurniku. Zapraszamy do wspólnej zabawy. Terminarz klanówek jest jeszcze nie do końca ustalony. Poadam Jak będzie. Oto nasza stronka:
www.klank50.vgh.pl
|
|
|
|
Nick:zaranka_bz
Dodano:2007-05-13 22:26:41
Wpis:Witam serdecznie klan M80 i zapraszam na nasze klanówki w chińczyka:
chinczyk 6r,3m,do1:
wtorek: 11:30
czwartek: 11:30
sobota: 22:00
|
|
Nick:szybki_kir
Dodano:2007-05-13 19:43:35
Url:http://www.klankir.fora.pl
Wpis:Witamy Klan M80
Jesteśmy nowym jeszcze rozbudowujacym sie Klanem o nazwie Klub Miłośników Kosci i Remika ("KiR") .gramy tylko w Kosci i Remika chcielibysmy nawiazac wspolprace z waszym klanem i zaprosic do wspolnej zabawy. Prosze o dodanie naszego linku http://www.klankir.fora.pl do waszej listy pozostalych klanow.Ze wzgledu na kolor nickow i niewielka liczbe klanowiczow nie organizujemy jeszcze klanowek.Liczymy na wyrozumialość. Z gory dziękujemy i pozdrawiamy
zarzad KM "KiR"
Gramy w Kości i Remika to nasz terminarz :
PONIEDZIAŁEK
15:00 remik 5r 5min
18:15 kosci 5r 3min o1
WTOREK
16:00 remik 5r 7min full
19:30 kości 5r 3 min o1
ŚRODA
19:00 kości 5r 3 min o1
21:00 remik 5r 5 min
CZWARTEK
17:00 kości 5r 3 min o1
20:30 remik 5r 7min full
PIĄTEK
16:00 kości 5r 3min o1
19:15 remik 5r 7min full
SOBOTA
15:15 remik 5r, 5min
22:15 kości 5r, 3min o 1
NIEDZIELA
15:00 remik 5r 7min full
21:30 kosci 5r 3min o1
|
|
Nick:wezyr
Dodano:2007-05-09 18:18:33
Wpis:Ta koncówka all przypomina mi jakis nick czy to klan załozony na czesc tej osoby?.
|
|
Nick:grazka_all
Dodano:2007-05-08 21:27:55
Url:www.klan_all1.republika.pl
Wpis:Witam Serdecznie!!
Jesteśmy nowym klanem i zapraszam serdecznie do brania udziału w naszych klanówkach
|
|
Nick:hubi27_dk
Dodano:2007-05-08 10:34:06
Wpis:UWAGA UWAGA !!!W związku z nadchodzącą 1 rocznicą powstania klanu Demony Kurnika serdecznie zapraszamy 13 maja 2007r zaprzyjaźnione klany na turnieje rocznicowe: o 19.30 w TYSIĄCA a o 21.30 w KOŚCI. Oba te turnieje zakłada KLANOWKA_DK. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy
|
|
Nick:Rada klanu v22
Dodano:2007-05-05 19:59:57
Url:www.klanv22.vgh.pl
Wpis:Proszę wszystkich klanowiczy z klanu v22 jak również z innych klanów o niedawanie akceptów byłym klanowiczom: liliana_v22, selena_v22, kozak_v22, kania_v22, nimfa_v22. Odeszli oni z klanu ponieważ wydało się, że byli to paloma1969 i dynio.
Mamy również nową stronke. Jej adres to www.klanv22.vgh.pl
|
|
Nick:All2004_m80
Dodano:2007-05-03 09:28:56
Wpis:Grateczki Halinuś za rozprawiczenie 1000 w BZ świetna robota, myślę,że BZ-ty teraz pełną parą ruszą w 1000. Pozdrówka dla wszystkich
|
|
Nick:Rada Klanu BZ
Dodano:2007-05-02 14:21:05
Url:http://www.klan_bz.republika.pl
Wpis:witamy.
chcielibysmy poinformowac, iz w biezacym miesiacu probujemy swoich sil w nowej grze , tysiacu.. nasze klanowki beda sie odbywaly w nastepujacych terminach środa 19.30 5r, 7min oraz sobota 18.30 5r, 7min.
mamy zaszczyt zaprosic waszych klanowiczow na pierwsza nasza klanoweczke wlasnie dzis o godzinie 19.30. organizatorem bedzie jtp_bz.
ponadto w zwiazku z tym, ze wciaz sie rozrastamy, na 1000 beda obowiazywaly nowe zasady rozdawania akceptow. uzyskaja je jedynie klanowicze ( na innych grach wciaz funkcjonuje u nas schemat --> nieklanowicze rank 1200 i nie moze byc to nowy nick).
zapraszamy serdecznie do wspolnej gry
rada klanu BZ.
|
|
Nick:bestia_m80
Dodano:2007-05-01 06:37:03
Wpis:W imieniu Rady Klanu M80 informuję, że nieporozumienia z klanem BZ zostały wyjaśnione.
Rada Klanu M80 postanowiła cofnąc zakaz gry klanowiczom klanu BZ na naszych klanówkach .
Proszę organizatorów klanówek o dawanie akceptów klanowiczom klanu BZ
Jednocześnie informuję że od maja wznawiamy nasze uczestnictwo w KM
Powodzenia i pozdrawiam
|
|
Nick:RADA KLANU BZ
Dodano:2007-04-30 22:14:05
Wpis:W imieniu calutkiego klanu BZ, chcielibyśmy złożyć oficjalne oświadczenie, iż żaden klanowicz m80 nigdy nie zostanie zgłoszony na niczku km za złe zachowanie. Liczymy na to, że zaistniała niedawno sytuacja nigdy przenigdy nie będzie miała już miejsca, a jedyną drogą wyciąganiea konsekwencji pozostanie zrobienie screena i dostarczenie go do odpowiednich władz. Liczymy na szybką poprawe obopólnych stosunków i błyskawiczną niwelację wewnętrznych oporów i zaczniemy znów wspólnie się bawić.
Gorąco pozdrawiamy.
|
|
Nick:bezczelna_bz
Dodano:2007-04-28 14:49:58
Wpis:i napisze juz naprawde po raz ostatni.. nie ma sensu tego kontynuowac.. jezeli chodzi o prosbe alinki, to prosze zrozum halinko, ze nie kazdy czyta ksiegi gosci i nie jest to najlepsza forma komunikowania sie. oswiadczenie i zapewnienie otrzymalas ode mnie na gg. a na drugi dzien okazalo sie ze jest to dla ciebie nic nie wartei nasi klanowicze uzyskuja zakaz grywania z wami..
trudno sie mowi.
milusich gier.
papa
|
|
Nick:bezczelna_bz
Dodano:2007-04-28 14:46:43
Wpis:"bo przecież na KM w domino 5 nikogo nie bluzgała upominał się o ten cholerny czas :((" i owszem powiem jeszcze raz ze mnie zwyzywala 5teczka.
moja odpowiedz dotyczyla tego fragmentu.. zegnam
|
|
Nick:bestia_m80
Dodano:2007-04-28 14:15:45
Wpis:Masz racje i nigdy tego nie zaprzeczałam że doszłyśmy do porozumiena po tym feralnym KM w domino kiedy nasza 5 została zgłoszona. Wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy że jest również zgłoszona 1
Kiedy ta wiadomość do nas dotarła musieliśmy zareagować.
Jednak mylisz się że to ja sama jestem za wszystko odpowiedzialna - ja tylko podpisywałam się swoim nickiem a decyzja była podjęta przez szefa i rade klanu.
Więc proszę nie myślcie że to jakaś prywata , bo tak nie jest.
Jeśli chodzi o udostępnienie archiwum gg to proszę Cię zapytaj swojego szefa kto zrobił to pierwszy ?? Kto wyciął z kontekstu 1 zdanie żeby mnie ośmieszyć i zrobić ze mnie oszustkę??
Taką taktykę nie my rozpoczęliśmy.
Następna sprawa to propozycja w księdze gości naszej koleżanki Alinki ona zaproponowała żebyście dali Oświadczenie że nie będziecie zgłaszać numerków i wracamy na KM
-tego również nie zrobiliście
Jeśli natomiast chodzi o tą osobę , która ponoć Wam ubliżała na klanówce ,no cóż mógł to być każdy ale napewno nie był to monki.
Decyzją rady klanu zawiesiliśmy nasze uczestnictwo w KM do końca kwietnia , co będzie dalej - zdecyduje szef i rada klanu
Jeszcze słowo na temat udostępnionej przeze mnie rozmowy - nie wybierałam Twoich słow Mnie wtedy nie było na gg a Ty to napisałaś i ja nic nie musiałam wybierać.
Szkoda że cała ta sprawa wogóle miała miejsce
Pozdrawiam
|
|
Nick:bezczelna_bz
Dodano:2007-04-28 13:36:24
Wpis:nicku kolezanki z tego wzgledu, iz po krotkim dochodzeniu wychodzi na to, ze nasza ksiega gosci nie jest doskonala i wymaga przebudowy. zbuntowana_bz zaprzecza jakoby byla ona autorka owego postu. tak czy inaczej wszystko jest chyba do zalatwienia? rozmowa nie boli.
nasi klanowicze przestali dostawac akcepty na waszych klanowkach dosc nieoczekiwanie. jednego dnia dochodzilismy do porozumienia a kolejnego, bez najmniejszego ostrzezenia zostalismy wyrzuceni. trudno. bylo minelo.
zapytam tylko skad sie wziela ta calutka agresja? nikt specjalnie nie banowal waszego nicka km. a znalazla sie osoba na niczku np dyzio_mk i kilku innych, ktora ustanowila sobie za najbardziej honorowa, priorytetowa sprawe obrazanie naszych graczy w trakcie km. nie lacze tych wydarzen. rozni psychole wchodza na kurnik. chociaz ta osoba, niezwykle wulgarna, jasno dawala do zrozumienia, ze to zemsta za zbanowanie waszego nicku. zaloze sie ze wieksza czesc roznorodnych klanow bazuje na waszej oceny zaistnialej sytuacji. nie raz mowilam ze rozumiem wasz bol. ale skad ta zaborczosc, ze nie potraficie sie postawic w sytuacji tej drugiej strony czyli nas..?
nie mam pelnomocnictwa szefa do wystepowania w imieniu calego klanu bz, gdyz z naszej strony temat zostal zamkniety. natomiast calkiem prywatnie chcialabym zauwazyc, ze do tej pory nie zdarzaly sie tego typu sytuacje i zywie ogromna nadzieje ze jeszcze naprawimy wzajemne relacje i nawiazemy wspolprace i milusio bedziemy grywac razem tak jak do niedawna.
jezeli jednak czujecie sie bardziej urazeni niz my to po prostu mijajmy sie prosze obojetnie, bez wzajemnych zlosliwosci. calkiem neutralnie.
i wciaz goraco namawiam do powrotu do rozgrywek km. mysle ze z ogolnej puli wszystkich nickow km wszystkich klanow, nie wasza 5tka jako pierwsza zostala zablokowana na chacik..
znow ja wyciagam reke i prosze pomyslcie badz nad obopolna ugoda badz przynajmniej powrotem do rozgrywek klanu miesiaca.
pozdrawiam
|
|
Nick:bezczelna_bz
Dodano:2007-04-28 13:34:26
Wpis:witam
w zwiazku z tym, ze jestem bezposrednia przyczyna nieporozumien miedzy naszymi klanami, postanowilam rowniez i ja zabrac glos w dyskusji.
na wstepie chcialabym wyrazic nad wyraz ogromne rozczarowanie z powodu kopiowania fragmentow rozmowy z moim udzialem, a wlasciwie jedynie moich odpowiedzi na pytania. halinko dlaczego nie skopiowalas fragmentu, w ktorym sie dogadalysmy, iz nasz klan nigdy nie zglosi waszych graczy wyzywajacych naszych, a jedynie przelknie ogromna czare goryczy i zrobi dowodowego screena, tak abys to ty mogla zajac sie rozwiazaniem w przyszlosci problemu i wyciagnieciem konsekwencji w stosunku do potencjalnych winnych.
musze zaznaczyc, ze nie bulwersuja mnie osobiscie przeklenstwa, gdyz w obecnym spoleczenstwie funkcjonuja one jako forma expresyjnego wyrazania emocji, i jezeli ktos tego potrzebuje to bardzo prosze. sytuacja na dominie wygladala natomiast odmiennie.. gracz km na 5tym numerku (ktory do tej pory nie potrafi smialo sie przyznac kim jest i elegancko przeprosic) wyzywal mnie na chacie ogolnym. ( i tu odniose sie do fragmentu skopiowanego przez bestie_m80, jaka jest roznica miedzy bluzganiem a wyzwiskami, sadze ze nie dowodzi to niczego) to niepodwazalny fakt. zbuntowana_bz jako organizatorka naszego skadu na turnieje km bardzo chetnie podala mu niczek gracza korzystajacego owczesnie z bz_2_km, czyli moj, bezczelna_bz. gdyby nie doszlo do podania tej informacji, w dobrej wierze z naszej strony, to mysle ze nie doszloby do tak olbrzymiej afery.
spor na dominie od poczatku dazyl do tak wybuchowego zakonczenia, przynajmniej takie mialam wrazenie obserwujac wypowiedzi niektorych czlonkow klanu m_80. poczawszy od narzekan na brak czasu na rozmowy miedzy klanowiczami w trakcie turnieju, poprzez tlumaczenia, ze 3 minutki to stanowczo za malo czasu na gre ( a prosze zauwazyc, wiekszosc turnieji oficjalnych w domino trwa 3 minuty) i jeden z graczy m_80 przegrywa na czas, nastepnie odbyla sie ankieta w ktorej przedstawiciele wszystkich klanow, za wyjatkiem klanu m_80, potwierdzili, iz czas 3 minut jest pozadany i w zupelnosci wystarczajacy na ten typ rozgrywki, a calosc zakonczyla sie wyzwiskami bezposrednio skierowanymi do mnie. teraz juz jestem w stanie zrozumiec, ze jezeli ktos nie jest w stanie osiagnac swego celu, jak rowniez przekonac innych do swoich racji, to stosuje niekultularne metody wyladowania swojej zlosci czy frustracji na niczemu niewinnych osobach trzecich.
smialo przyznaje sie. to ja zglosilam numer 5ty km. i uwazam to za w pelni zrozumiale zachowanie. przeprosilam ja za moj nieprzemyslany ruch. teraz juz wiem, ze najlepszym rozwiazaniem bylby screen i pozostawienie calej sprawy w rekach szefostwa klanu m_80.
ja przeprosin wobec mojej osoby nie doczekalam sie do tej pory..
zamiast tego dowiedzialam sie, ze klan BZ to sami donosiciele i jest to nasz sposob wygryzienia konkurencji z rozgrywek km. doprawdy smieszne. nastapilo natychmiastowe odwrocenie rol i z poszkodowanej stalam sie wrogiem.. totalne przeinaczenie faktow, no coz... takie zagranie postawilo nas w roli czarnej owcy rozgrywek km, a klan bz nigdy nie mial w zamiarze zkimkolwiek prowadzic wyimaginowanej wojny. od poczatku naszego istnienia chodzilo tylko i wylacznie o poznawanie interesujacych osob do wspolnej zabawy. moje zgloszenie nicka km bylo wyjatkowa i nieprzemyslana reakcja a nie wyrafinowana taktyka calego klanu, dlatego zdziwila mnei wiadomosc o wpisach w ksiegach gosci innych klanow..
i pomimo tych oczerniajacych wpisow, wyciagnelam reke w sprawie porozumienia, o ktorym pisalam juz wczesniej. goraco namawialam bestie do powrotu do rozgrywek km od miesiaca maja i probe nawiazania porozumienia. nie ma przeciez tak, iz caly klan jest zly z zalozenia i wszyscy klanowicze sa zli i przebiegli. wystarczylo kilka chwil na przemyslenie i opadniecie emocji. chyba ze ktos dostaje energetycznego kopa przez posiadanie wrogow? ale nie sadze, aby tak bylo w tej sytuacji.
halinka pogniewala sie za wpis w, z kolei naszej, ksiedze gosci, podpisany jako "zbuntowana_bz" (korzystam z tej formy zapisania nicku ko
|
|
Nick:bestia_m80
Dodano:2007-04-27 16:27:34
Wpis:Taka jedna z bz - podoba mi się Twój wpis.
pozdrawiam
|
|
Nick:taka jedna z bz
Dodano:2007-04-27 16:08:33
Wpis:bardzo mi przykro z powodu zaistnialej sytuacji; co ze jeden wasz numerek zachowal sie nie tak to ze my zareagowalismy tak a nie inaczej; ale co sie stalo to sie nie odstanie; przez taki jeden incydent nasze stosunki sa takie a nie inne poniewaz nie potrafimy na spokojnie podejsc do tematu; przykro mi ze caly klan bz zostal oczerniony i odsuniety od was; tym bardziej ze wsrod was jest wiele bardzo sympatycznych osob z ktorymi mialam super kontakt nie tylko ja ale reszta bz; dajmy na luz; dzis jest kolejny km dajmy sobie szanse; nie wiem jak odbierzecie moja wypowiedz ja napisalam co mysle a wy wybierzcie sobie fragment ktory wam pasuje; to jest jeden jedyny raz kiedy wypowiadam sie na ten temat; kogo z m80 lubie lubic nie przestalam i tyle; pozdrawiam serdecznie was i bossa
|
|
Nick:JTP_bz
Dodano:2007-04-27 15:45:35
Wpis:Ja zaluje ze sie wpisałem rano, odnosi to odwrotny skutek od zamierzonego.
Dlatego oswiadczam:
1. Nie zglaszalem nikogo do banow ani m80 ani innego klanu.
2. To ze mam znajomosci, nie znaczy ze ich naduzywam.
3. Zalatwiam bany (chociaz to zle okreslenie bo nie mam takich praw) osobom prywatnym, którzy bezposrednio mnie ublizaja.(nie ma mowy o klanach)
4. My nie chcemy wojny, nigdy od nas to slowo nie padlo a zarowno na gg jak i tutaj widze to słowo.
5. Nie uwazam klanowiczow klanu m80 za wulgarnych z incydentalnymi przypadkami.
Nie wiem do czego to prowadzi i jak sie skonczy ale ja na dzien dzisiejszy zawieszam oficjalne kontakty, gdyz kazda proba zlagodzenia sprawy daje odmienne skutki.
Tyle oswiadczen
Pozdrawiam wszystkich bez wyjatku
|
|
Nick:bestia_m80
Dodano:2007-04-27 12:02:12
Wpis:Muszę i ja coś dodać od siebie:
Nie lubię tego robić ale nie pozwolę żeby mnie i naszych klanowiczów oczerniano , że jakoby jesteśmy wulgarni, jeśli tak by było czy ban byłby nałożony tylko na 5 dni ??? Chyba nie Proszę oto dowód że nasz gracz, który grał na nicku m80_5__km i został zgłoszony do zbanowania za wulgarne zachowanie względem klanowiczki i radnej klanu bz beszczelna_bz
Tak napisała do mnie :
bezczelna_bz: (Cz 22-03'07 15:59)
hej
bezczelna_bz: (Cz 22-03'07 15:59)
nie rozumiem ze chcecie z powodu jakiejs durnoty odchodzic z km
bezczelna_bz: (Cz 22-03'07 16:00)
a 5tka wasza owszem nie bluzgalatylko chamsko mnie wyzywala
bezczelna_bz: (Cz 22-03'07 16:05)
szczegolnie gdy sie dowiedziala jaki mam nick. w sumie nikt tego nie ukrywa ale dalo jej to pelnometrazowe pole do popisu. mogla sie wyzyc na konkretnej osobie
bezczelna_bz: (Cz 22-03'07 16:06)
halinko zastanowcie sie jeszcze co i jak
bezczelna_bz: (Cz 22-03'07 16:07)
mi tak bylo przykro po poniedzialkowym km ze wgogole dalam sie wciagnac w jakakolwiek dyskusje z waszym graczem i tak mi sie od niego slownie oberwalo ze juz obiecalam ze nigdy nie zagram jakiegokolwiek km
Nie będe tego komentować )
|
|