1,5 mln zł przyniosła Agorze sprzedaż usług elektronicznych w III kwartale bieżącego roku. Portal zaczął też zmniejszać zatrudnienie.
W okresie lipiec-wrzesień 2002 Gazeta.pl sprzedała reklamę za kwotę 1,3 mln zł, czyli o 113% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Łączna sprzedaż usług elektronicznych, do których można zaliczyć jeszcze klasyczne e-commerce, czy Premium SMS, wyniosła w III kw. br. 1,5 mln zł.
Agora zaczęła ostatnio redukować zatrudnienie w Gazecie.pl - liczba pracowników spadła poniżej 100. Dzięki temu w ostatnim kwartale wartość wynagrodzeń i świadczeń socjalnych na ich rzecz spadły w Gazecie.pl o 5% do 2,1 mln zł.
W okresie lipiec-wrzesień 2002 Gazeta.pl sprzedała reklamę za kwotę 1,3 mln zł, czyli o 113% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Łączna sprzedaż usług elektronicznych, do których można zaliczyć jeszcze klasyczne e-commerce, czy Premium SMS, wyniosła w III kw. br. 1,5 mln zł.
Agora zaczęła ostatnio redukować zatrudnienie w Gazecie.pl - liczba pracowników spadła poniżej 100. Dzięki temu w ostatnim kwartale wartość wynagrodzeń i świadczeń socjalnych na ich rzecz spadły w Gazecie.pl o 5% do 2,1 mln zł.