Amerykańska branża muzyczna rozpoczęła kampanię, która ma ograniczyć ściąganie z internetu piosenek i filmów w miejscu pracy.
Amerykańskie stowarzyszenia branżowe rozesłały listy do ponad 1000 korporacji z prośbą o wprowadzenie ograniczeń w wykorzystaniu służbowego internetu przez pracowników. Koncerny miałyby zabronić zatrudnionym ściągania dzięki firmowym łączom piosenek oraz filmów.
Koncerny zdecydowały się na taką akcję, gdyż coraz więcej ludzi ściąga piosenki oraz filmy, korzystając ze służbowego dostępu do internetu - o wiele lepszego jakościowo od dostępu z domu.
Amerykańskie stowarzyszenia branżowe rozesłały listy do ponad 1000 korporacji z prośbą o wprowadzenie ograniczeń w wykorzystaniu służbowego internetu przez pracowników. Koncerny miałyby zabronić zatrudnionym ściągania dzięki firmowym łączom piosenek oraz filmów.
Koncerny zdecydowały się na taką akcję, gdyż coraz więcej ludzi ściąga piosenki oraz filmy, korzystając ze służbowego dostępu do internetu - o wiele lepszego jakościowo od dostępu z domu.