Wg badań DataMonitor, przeprowadzonych wśród 200 europejskich firm, internet staje się główną rozrywką dla zatrudnionych w godzinach pracy. Ze swojej strony firmy starają się kontrolować wykorzystanie służbowego internetu.
Wg badań DataMonitor, przeprowadzonych wśród 200 europejskich firm, internet staje się główną rozrywką zatrudnionych w miejscu pracy. Przeglądają oni strony o tematyce niezwiązanej z obowiązkami zawodowymi, w tym również strony pornograficzne.
Ze swojej strony firmy starają się kontrolować wykorzystanie internetu w pracy. Dwie trzecie organizacji ogłosiło na piśmie zasady korzystania z sieci w miejscu pracy. 56 proc. firm ogranicza dostęp do części stron internetowych - połowa z tychże organizacji wdrożyła nawet w tym celu specjalne oprogramowanie. Z kolei w co piątej z badanych firm historia odwiedzanych stron jest sprawdzana ręcznie.
Więcej: BBC News
Wg badań DataMonitor, przeprowadzonych wśród 200 europejskich firm, internet staje się główną rozrywką zatrudnionych w miejscu pracy. Przeglądają oni strony o tematyce niezwiązanej z obowiązkami zawodowymi, w tym również strony pornograficzne.
Ze swojej strony firmy starają się kontrolować wykorzystanie internetu w pracy. Dwie trzecie organizacji ogłosiło na piśmie zasady korzystania z sieci w miejscu pracy. 56 proc. firm ogranicza dostęp do części stron internetowych - połowa z tychże organizacji wdrożyła nawet w tym celu specjalne oprogramowanie. Z kolei w co piątej z badanych firm historia odwiedzanych stron jest sprawdzana ręcznie.
Więcej: BBC News