Największy amerykański dostawca internetu postanowił odgórnie zablokować wyświetlanie reklamowych (wszystkich) pop-upów. Choć gros użytkowników płakać nie będzie, spora ich część może czuć się uszczęśliwiana na siłę.
Cóż bowiem z tymi, którzy lubią pop-upy ? Czyżby AOL nie dała im wyboru ? Czyżby szefowie tej firmy wiedzieli co jest dla ich klientów najlepsze o jedynie słuszne ?
Coś nie tak z tą Ameryką. Z jednej strony demokracja, z drugiej strony cenzura. Z trzeciej zaś - samozwańczy policjant świata. Jeśli TP SA nie zacznie blokować pop-upów czeka nas zapewne zbrojna interwencja USA...
Cóż bowiem z tymi, którzy lubią pop-upy ? Czyżby AOL nie dała im wyboru ? Czyżby szefowie tej firmy wiedzieli co jest dla ich klientów najlepsze o jedynie słuszne ?
Coś nie tak z tą Ameryką. Z jednej strony demokracja, z drugiej strony cenzura. Z trzeciej zaś - samozwańczy policjant świata. Jeśli TP SA nie zacznie blokować pop-upów czeka nas zapewne zbrojna interwencja USA...