Wiadomości:
Jeden, wspólny profil internautów
utworzono: 22-08-2007
Autor: Dziennik Internautów - mm
Trzy największe polskie sieci reklamy internetowej, prowadzić będą badania profilu internautów. "Prawdziwy Profil" to wspólne dla tych trzech sieci zasady i standardy zbierania danych o użytkownikach.

Celem wspólnych działań jest spójne prezentowanie danych reklamodawcom i uporządkowanie rynku badań. Uwiarygodni to w oczach zlecających reklamę, internet jako medium reklamowe.

Polski rynek reklamy internetowej to około 25 MLN rocznie. Lwią część przyciągają do siebie największe portale. Planowane badanie, rynku nie zwiększy. Nie w krótkim okresie czasu. Z pewnością jednak zdenerwuje internautów - któż lubi bowiem pop-upy ?

Pomysł ustandaryzowania badań jest sam w sobie wyśmienity. Pozostaje wierzyć, że równie 'wyśmienite' będą jego efekty..
Źródła
www.imetria.com www.adnet.pl www.idm.net.pl www.arbomedia.pl www.gem.pl
Komentarze
Brak komentarzy