Wiadomości:
Google ułatwia zamieszczanie drukowanych ogłoszeń
utworzono: 22-08-2007
Autor: Dziennik Internautów - mm
Google wprowadza rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych.

Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. Gazety objęte programem są zlokalizowane w 32 z 35 największych amerykańskich metropolii, z łączną liczbą 30 milionów subskrybentów. Wśród gazet objętych programem znajdują się takie tytuły, jak: New York Times, Washington Post czy Chicago Tribune.

Google PrintAds pozwoli agencjom ogłoszeniowym i klientom na kupowanie powierzchni reklamowej w prasie, w rozmiarach od jednego cala do pełnej strony. Wszystko to będzie się odbywać dzięki już istniejącemu oprogramowaniu.
Źródła
www.4press.pl
Komentarze
Brak komentarzy