Statystyki pokazują, że strony koncernu Microsoft cieszą się największym zainteresowaniem internautów. Ilość wejść na strony firmy Microsoft w grudniu przewyższyła zainteresowanie takimi serwisami, jak Google i Yahoo.
Popularność serwisów prowadzonych przez koncern Microsoft wzrasta. W grudniu 2006 roku odnotowano ponad 509 mln indywidualnych internatów odwiedzających strony giganta z Redmond. Zaraz po koncernie Microsoft, na drugim miejscu w rankingu popularności w Internecie, znajduje się firma Google, której serwisy odwiedziło 494 mln użytkowników. Trzecie miejsce należy do firmy Yahoo, która cieszy się zainteresowaniem 477 mln internatów.
W porównaniu do analogicznego zestawienia przeprowadzonego w marcu 2006 roku, zainteresowanie wiodącymi serwisami spadło. Ilość indywidualnych internatów, zainteresowanych stronami serwisów firmy Microsoft wynosiła o 30 mln więcej niż obecnie. Spadła także, o 2 mln, ilość użytkowników Internetu, odwiedzających strony firmy Google, i Yahoo, o 3 mln.
Popularność serwisów prowadzonych przez koncern Microsoft wzrasta. W grudniu 2006 roku odnotowano ponad 509 mln indywidualnych internatów odwiedzających strony giganta z Redmond. Zaraz po koncernie Microsoft, na drugim miejscu w rankingu popularności w Internecie, znajduje się firma Google, której serwisy odwiedziło 494 mln użytkowników. Trzecie miejsce należy do firmy Yahoo, która cieszy się zainteresowaniem 477 mln internatów.
W porównaniu do analogicznego zestawienia przeprowadzonego w marcu 2006 roku, zainteresowanie wiodącymi serwisami spadło. Ilość indywidualnych internatów, zainteresowanych stronami serwisów firmy Microsoft wynosiła o 30 mln więcej niż obecnie. Spadła także, o 2 mln, ilość użytkowników Internetu, odwiedzających strony firmy Google, i Yahoo, o 3 mln.