Firma Microsoft poinformowała o zakończeniu prac nad pakietem biurowym Office 2007. Uruchomiono też nową witrynę Office Online, która ma pomóc użytkownikom w zapoznaniu się z możliwościami pakietu.
Office 2007 uzyskał status RTM, co oznacza, że jest już względnie wolny od błędów a finalne anglojęzyczne wersje aplikacji wchodzących w jego skład zostały przekazane do produkcji.
Firma z Redmond potwierdziła, że nowy pakiet będzie dostępny dla klientów biznesowych 30 listopada, a klienci indywidualni będą mogli go zakupić na początku roku 2007. W tym samym czasie ukażą się inne produkty koncernu - system operacyjny Windows Vista oraz system pocztowy Exchange 2007.
Nowy pakiet ma całkowicie odmieniony interfejs. Przedstawiciele Microsoftu twierdzą, że wprowadzenie zmian w tym elemencie programu było konieczne. Z badań przeprowadzonych przez firmę z Redmond wynikało, że użytkownicy często nie korzystali z danej funkcji, choć była im ona potrzebna. Przeszkodą było właśnie trudne dotarcie do tej funkcji.
Office 12 jest również wyposażony w w narzędzia ułatwiające wyszukiwanie i analizowanie informacji.
Nowa witryna Office Online
Wczoraj Microsoft poinformował również o uruchomieniu witryny Office Online. Witryna ta powstała wraz z Microsoft Office 2003, stanowiąc uzupełnienie jego funkcjonalności. Była źródłem artykułów, szablonów, szkoleń itd. Nowa wersja serwisu została zaktualizowana i rozbudowana pod kątem Office 2007. Jej projekt graficzny - z kartami i wstążkami w górnym pasku nawigacyjnym - przypomina interfejs użytkownika w programach pakietu Office 2007.
Choć polska wersja Microsoft Office 2007 nie trafiła jeszcze do sprzedaży, to już teraz na stronie znajdziemy pełną informację na jej temat: wymagania systemowe, zasady licencjonowania, porównanie funkcji pakietów itd. Na temat każdego programu wchodzącego w skład pakietu są dostępne m. in. następujące materiały: Ogólny opis, Co nowego w programie, 10 głównych zalet, Pomoc i wykonywanie określonych zadań, Nowy interfejs użytkownika, Pokaz w technologii Flash, Często zadawane pytania (FAQ).
Office 2007 uzyskał status RTM, co oznacza, że jest już względnie wolny od błędów a finalne anglojęzyczne wersje aplikacji wchodzących w jego skład zostały przekazane do produkcji.
Firma z Redmond potwierdziła, że nowy pakiet będzie dostępny dla klientów biznesowych 30 listopada, a klienci indywidualni będą mogli go zakupić na początku roku 2007. W tym samym czasie ukażą się inne produkty koncernu - system operacyjny Windows Vista oraz system pocztowy Exchange 2007.
Nowy pakiet ma całkowicie odmieniony interfejs. Przedstawiciele Microsoftu twierdzą, że wprowadzenie zmian w tym elemencie programu było konieczne. Z badań przeprowadzonych przez firmę z Redmond wynikało, że użytkownicy często nie korzystali z danej funkcji, choć była im ona potrzebna. Przeszkodą było właśnie trudne dotarcie do tej funkcji.
Office 12 jest również wyposażony w w narzędzia ułatwiające wyszukiwanie i analizowanie informacji.
Nowa witryna Office Online
Wczoraj Microsoft poinformował również o uruchomieniu witryny Office Online. Witryna ta powstała wraz z Microsoft Office 2003, stanowiąc uzupełnienie jego funkcjonalności. Była źródłem artykułów, szablonów, szkoleń itd. Nowa wersja serwisu została zaktualizowana i rozbudowana pod kątem Office 2007. Jej projekt graficzny - z kartami i wstążkami w górnym pasku nawigacyjnym - przypomina interfejs użytkownika w programach pakietu Office 2007.
Choć polska wersja Microsoft Office 2007 nie trafiła jeszcze do sprzedaży, to już teraz na stronie znajdziemy pełną informację na jej temat: wymagania systemowe, zasady licencjonowania, porównanie funkcji pakietów itd. Na temat każdego programu wchodzącego w skład pakietu są dostępne m. in. następujące materiały: Ogólny opis, Co nowego w programie, 10 głównych zalet, Pomoc i wykonywanie określonych zadań, Nowy interfejs użytkownika, Pokaz w technologii Flash, Często zadawane pytania (FAQ).