Według badań analizujących zainteresowanie korzystaniem z opcji mobilnego dostępu do internetu, jakie przeprowadziła firma comScore, Europejczycy znacznie chętniej sięgają po telefony komórkowe w celu połączenia się z siecią internetową niż Amerykanie.
Według raportu firmy comScore, łącznie 29 procent internautów z Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii regularnie korzysta z Internetu za pośrednictwem telefonu komórkowego. W Stanach Zjednoczonych zaledwie 19 procent użytkowników łączy się z siecią w ten sposób. Badania wykazują, że 55 procent zwolenników łączenia się z Internetem za pomocą telefonu komórkowego to mężczyźni.
Firma comScore podaje, że wiodącą marką wśród mobilnych internatów jest Nokia. Cieszy się zainteresowaniem od 20 % (we Francji) do 50 % (we Włoszech) użytkowników mobilnego Internetu. Wśród badanych państw jedynie w USA niewiele wyższe notowania zyskała firma Motorola.
Według raportu firmy comScore, łącznie 29 procent internautów z Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii regularnie korzysta z Internetu za pośrednictwem telefonu komórkowego. W Stanach Zjednoczonych zaledwie 19 procent użytkowników łączy się z siecią w ten sposób. Badania wykazują, że 55 procent zwolenników łączenia się z Internetem za pomocą telefonu komórkowego to mężczyźni.
Firma comScore podaje, że wiodącą marką wśród mobilnych internatów jest Nokia. Cieszy się zainteresowaniem od 20 % (we Francji) do 50 % (we Włoszech) użytkowników mobilnego Internetu. Wśród badanych państw jedynie w USA niewiele wyższe notowania zyskała firma Motorola.