Pracownicy Google korzystają zazwyczaj z wyszukiwarki Google. Pracownicy Yahoo najczęściej, ale nie zawsze, korzystają z wyszukiwarki swojego portalu. Tymczasem pracownicy Microsoftu najczęściej korzystają z... Google, a wyszukiwarki swojej firmy wręcz unikają.
Statystyki, które ukazują takie tendencje przedstawił na swojej stronie Andrew Hitchcock, student University of Washington. Hitchcock posługując się danymi z Google Analytics, postanowił sprawdzić lojalność pracowników firm dostarczających największe wyszukiwarki.
Okazuje się, że spośród użytkowników, którzy łączyli się z jego stroną z komputerów należących do firmy Microsoft, aż 80% trafiało na jego stronę za pomocą wyszukiwarki Google. Tylko 20% z nich korzystało wyszukiwarek Microsoftu - MSN lub Live.com.
Całkiem inaczej przedstawia się sprawa wśród pracowników Google. Wszyscy jak jeden mąż korzystali z wyszukiwarki swojej firmy. Jeśli chodzi o pracowników Yahoo, to najpopularniejsza była wśród nich wyszukiwarka "rodzimego" portalu, z której korzystało ponad 60% pracowników. Reszta wolała konkurencyjną Google.
Wyniki badań Hitchcocka zostały zweryfikowane przez Philippa Lenssena. Skorzystał on z narzędzi do statystyk VisitorVille Intelligence.
Z uzyskanych danych również wynika, że pracownicy Microsoftu nie chcą korzystać z własnej wyszukiwarki. W świetle tych statystyk korzysta z niej tylko co dziesiąty pracownik).
Yahoo rzeczywiście może pochwalić się większością lojalnych pracowników, a pracownicy Google korzystają wyłącznie z produktu swojej firmy.
Statystyki, które ukazują takie tendencje przedstawił na swojej stronie Andrew Hitchcock, student University of Washington. Hitchcock posługując się danymi z Google Analytics, postanowił sprawdzić lojalność pracowników firm dostarczających największe wyszukiwarki.
Okazuje się, że spośród użytkowników, którzy łączyli się z jego stroną z komputerów należących do firmy Microsoft, aż 80% trafiało na jego stronę za pomocą wyszukiwarki Google. Tylko 20% z nich korzystało wyszukiwarek Microsoftu - MSN lub Live.com.
Całkiem inaczej przedstawia się sprawa wśród pracowników Google. Wszyscy jak jeden mąż korzystali z wyszukiwarki swojej firmy. Jeśli chodzi o pracowników Yahoo, to najpopularniejsza była wśród nich wyszukiwarka "rodzimego" portalu, z której korzystało ponad 60% pracowników. Reszta wolała konkurencyjną Google.
Wyniki badań Hitchcocka zostały zweryfikowane przez Philippa Lenssena. Skorzystał on z narzędzi do statystyk VisitorVille Intelligence.
Z uzyskanych danych również wynika, że pracownicy Microsoftu nie chcą korzystać z własnej wyszukiwarki. W świetle tych statystyk korzysta z niej tylko co dziesiąty pracownik).
Yahoo rzeczywiście może pochwalić się większością lojalnych pracowników, a pracownicy Google korzystają wyłącznie z produktu swojej firmy.