Amerykański operator sieci komórkowej, Virgin Mobile wprowadził nietypową usługę w postaci darmowych rozmów, w zamian za przeglądanie reklam na ekranach telefonów.
W ramach nowej oferty, abonenci firmy mogą otrzymać do 75 minut miesięcznie, jeśli tylko poświęcą tyle samo czasu na przeglądanie reklam i wyrażanie swoich opinii za pomocą wiadomości tekstowych.
Jak przyznają przedstawiciele firmy Virgin, usługa skierowana jest przede wszystkim do osób młodych, które zwykle nie dysponują zbyt dużymi funduszami na rozmowy telefoniczne. Jak dotąd operator podpisał umowę z koncernami Pepsi oraz Microsoft, których reklamy będę prezentowane w sieci Virgin Mobile.
Pozostaje jednak pytanie, czy nastoletni użytkownicy komórek będą mieli ochotę przeglądać przez godzinę reklamy, aby otrzymać zaledwie 60 minut na rozmowy.
W ramach nowej oferty, abonenci firmy mogą otrzymać do 75 minut miesięcznie, jeśli tylko poświęcą tyle samo czasu na przeglądanie reklam i wyrażanie swoich opinii za pomocą wiadomości tekstowych.
Jak przyznają przedstawiciele firmy Virgin, usługa skierowana jest przede wszystkim do osób młodych, które zwykle nie dysponują zbyt dużymi funduszami na rozmowy telefoniczne. Jak dotąd operator podpisał umowę z koncernami Pepsi oraz Microsoft, których reklamy będę prezentowane w sieci Virgin Mobile.
Pozostaje jednak pytanie, czy nastoletni użytkownicy komórek będą mieli ochotę przeglądać przez godzinę reklamy, aby otrzymać zaledwie 60 minut na rozmowy.