Wiadomości:
Kto stworzył manię Chucka Norrisa
utworzono: 22-08-2007
Autor: Dziennik Internautów - mm
Tysiące internautów przesyłają sobie nawzajem "fakty" o Chucku Norrisie, powstają kolejne strony na ten temat, co druga osoba ustawia w komunikatorze status opisowy z "faktami". Przypadek, czy akcja marketingowa?

Trudno powiedzieć jaki był początek mody, która obiegła cały świat. Pewne jest jednak to, że ledwo się ona zaczęła, a już przemysł marketingowy współtworzył popularność "faktów", równolegle do niej promując (m.in. w wyszukiwarkach) autobiografię Chucka Norrisa - "Against All Odds".

"Chuck Norris Facts" kierowane jest do internautów z USA i Europy i jak się okazuje prowadzona jest przez polską agencję kreatywną MindChili.

Kampania ta jest przykładem coraz popularniejszego (choć wcale nie nowego) w internecie marketingu wirusowego - strategii polegającej na takim pokierowaniu odbiorcami, by sami przekazywali dalej przekaz reklamowy.
Źródła
di.com.pl
Zobacz też:
chucknorristruefacts.com
Komentarze
Brak komentarzy