Koncern Microsoft otworzył w Pekinie nowe laboratorium badawcze - MSN adCenter Incubation Lab, które będzie pracować nad nowymi technologiami marketingu internetowego.
Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych.
Przedstawiciele firmy Microsoft przyznali, że nowa inwestycja jest wyzwaniem dla dominującej pozycji koncernu Google na rynku płatnych reklam, umieszczanych na różnych stronach najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej.
Laboratorium w Pekinie zajmie się m.in. reklamami przeznaczonymi na rynek wielkoformatowych wyświetlaczy, czytników kodów kreskowych oraz płatnych usług wyszukiwania informacji.
Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych.
Przedstawiciele firmy Microsoft przyznali, że nowa inwestycja jest wyzwaniem dla dominującej pozycji koncernu Google na rynku płatnych reklam, umieszczanych na różnych stronach najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej.
Laboratorium w Pekinie zajmie się m.in. reklamami przeznaczonymi na rynek wielkoformatowych wyświetlaczy, czytników kodów kreskowych oraz płatnych usług wyszukiwania informacji.