Jak donosi Biuro Reklam Internetowych oraz firma PricewaterhouseCoopers, w Wielkiej Brytanii rynek reklamy internetowej rośnie bardzo szybko – najszybciej wśród państw Unii Europejskiej – i staje się popularniejszy od tradycyjnej formy promowania produktów na billboardach.
W pierwszym półroczy tego roku wartość rynku reklamy internetowej wyniosła 490 mln funtów i była większa niż w roku 2004 o 62%. Specjaliści szacują, że do końca roku przychody z reklam online osiągną kwotę 1 mld funtów.
Nieco odmienne dane podaje firma Jupiter Research, według której rynek reklamowy rośnie w podobnym tempie, zarówno jeżeli chodzi o media tradycyjne, jak i internet. Głównym motorem wzrostu dochodów z reklam zamieszczanych w sieci są specjalne dedykowane usługi, takie jak Google Adwords.
"Reklamy odchodzą od starego modelu banerów do bogatych w treść, kompleksowych animacji wykorzystujących nowoczesne technologie” powiedział Julian Smith, analityk reklamy online z firmy Jupiter Research.
W pierwszym półroczy tego roku wartość rynku reklamy internetowej wyniosła 490 mln funtów i była większa niż w roku 2004 o 62%. Specjaliści szacują, że do końca roku przychody z reklam online osiągną kwotę 1 mld funtów.
Nieco odmienne dane podaje firma Jupiter Research, według której rynek reklamowy rośnie w podobnym tempie, zarówno jeżeli chodzi o media tradycyjne, jak i internet. Głównym motorem wzrostu dochodów z reklam zamieszczanych w sieci są specjalne dedykowane usługi, takie jak Google Adwords.
"Reklamy odchodzą od starego modelu banerów do bogatych w treść, kompleksowych animacji wykorzystujących nowoczesne technologie” powiedział Julian Smith, analityk reklamy online z firmy Jupiter Research.