Zindeksowanie i przetworzenie wszystkich informacji na świecie, tak by można je było przeszukiwać, powinno zająć około 300 lat przewiduje Eric Schmidt, dyrektor naczelny Google Inc.
Prognozę tę Schmidt oparł na wyliczeniach matematycznych, których dokonali pracownicy Google, a wyjawił w odpowiedzi na pytanie "jak długo będzie trwała misja firmy Google" zadane mu podczas konferencji Stowarzyszenia Krajowych Reklamodawców, która odbyła się w Phoenix (USA).
Tym samym zapewnił udziałowców i kontrahentów Google, że warto na dłużej wiązać się z firmą, przed którą istnieją jeszcze kilkusetletnie perspektywy rozwoju.
Podczas swojego przemówienia, Schmidt poinformował, że z blisko 5 milionów terabajtów informacji na świecie, na dzień dzisiejszy zindeksowanych zostało zaledwie 170 terabajtów.
Dyrektor Google mówił m.in. o przyszłości reklamy. Jego zdaniem ogłoszenia reklamowe zawsze będą obecne w Internecie, choć nie wyklucza rozwoju mikropłatności, które mogą spowodować, że część sieci zostanie uwolniona od reklam.
Prognozę tę Schmidt oparł na wyliczeniach matematycznych, których dokonali pracownicy Google, a wyjawił w odpowiedzi na pytanie "jak długo będzie trwała misja firmy Google" zadane mu podczas konferencji Stowarzyszenia Krajowych Reklamodawców, która odbyła się w Phoenix (USA).
Tym samym zapewnił udziałowców i kontrahentów Google, że warto na dłużej wiązać się z firmą, przed którą istnieją jeszcze kilkusetletnie perspektywy rozwoju.
Podczas swojego przemówienia, Schmidt poinformował, że z blisko 5 milionów terabajtów informacji na świecie, na dzień dzisiejszy zindeksowanych zostało zaledwie 170 terabajtów.
Dyrektor Google mówił m.in. o przyszłości reklamy. Jego zdaniem ogłoszenia reklamowe zawsze będą obecne w Internecie, choć nie wyklucza rozwoju mikropłatności, które mogą spowodować, że część sieci zostanie uwolniona od reklam.