Z ostatniego badania SMG/KRC wynika, że liczba polskich internautów nieco spadła. Najnowszy NetTrack wskazuje na liczbę 8 mln 380 tys internautów - to wynik najsłabszy od lutego.
Ogólny rzut oka na badanie pokazuje, że wszystkie wskaźniki są nieco niższe niż te z poprzedniej fali tego samego badania.
W poprzednim badaniu 51,2 proc. osób zdeklarowało się, że korzysta z internetu codziennie, tym razem 50,7 proc.
Spadła także liczba osób, które korzystają z sieci co najmniej raz w miesiącu z 28,3 prac. do 28,2 proc. Wzrosła natomiast ilość osób bywających w internecie kilka razy w tygodniu o 0,9 proc. do 24,8 proc.
Ponadto nowy NetTrack wskazuje, że więcej korzystamy teraz z sieci w domu - 65,3 proc. (dotychczas: 62,5 proc.) niż w pracy - 22,6 proc. (dotychczas: 23,8 proc.).
Badanie obejmuje też popularność stron, które odwiedzamy. Ponownie na szczycie listy znalazł się Onet.pl (73,8 proc.). Zaraz za Onetem uplasowała się Wirtualna Polska z 62 proc. wskazań, dalej Google (56,6 proc.), Interia (42,5 proc.) i Gadu-gadu (42,3 proc.).
Według prognoz liczba polskich internautów powinna sięgnąć 10 milionów do końca tego roku, donosi InternetStandard.pl
Ogólny rzut oka na badanie pokazuje, że wszystkie wskaźniki są nieco niższe niż te z poprzedniej fali tego samego badania.
W poprzednim badaniu 51,2 proc. osób zdeklarowało się, że korzysta z internetu codziennie, tym razem 50,7 proc.
Spadła także liczba osób, które korzystają z sieci co najmniej raz w miesiącu z 28,3 prac. do 28,2 proc. Wzrosła natomiast ilość osób bywających w internecie kilka razy w tygodniu o 0,9 proc. do 24,8 proc.
Ponadto nowy NetTrack wskazuje, że więcej korzystamy teraz z sieci w domu - 65,3 proc. (dotychczas: 62,5 proc.) niż w pracy - 22,6 proc. (dotychczas: 23,8 proc.).
Badanie obejmuje też popularność stron, które odwiedzamy. Ponownie na szczycie listy znalazł się Onet.pl (73,8 proc.). Zaraz za Onetem uplasowała się Wirtualna Polska z 62 proc. wskazań, dalej Google (56,6 proc.), Interia (42,5 proc.) i Gadu-gadu (42,3 proc.).
Według prognoz liczba polskich internautów powinna sięgnąć 10 milionów do końca tego roku, donosi InternetStandard.pl