Wielka fuzja w japońskiej branży elektronicznej rozrywki staje się faktem: powstaje Bandai Namco Holdings. Połączenie, o którym mówiło się od maja, wreszcie zatwierdzili akcjonariusze obu firm.
Namco i Bandai to znani producenci gier wideo, choć jak twierdzą ich przedstawiciele, firmy tworzą gry dla różnych segmentów rynku i nigdy ze sobą nie konkurowały. Bandai to oczywiście także potentat rynku zabawek, który już teraz zaczyna korzystać z kanałów dystrybucji Namco – do sklepów w USA trafiły właśnie kapsułki z zabawkami Gashapon.
Szczegóły strategii Bandai Namco Holdings zostaną ujawnione we wrześniu. Choć zapowiadane jest ograniczenie kosztów, podobno obędzie się bez zwolnień.
Namco i Bandai to znani producenci gier wideo, choć jak twierdzą ich przedstawiciele, firmy tworzą gry dla różnych segmentów rynku i nigdy ze sobą nie konkurowały. Bandai to oczywiście także potentat rynku zabawek, który już teraz zaczyna korzystać z kanałów dystrybucji Namco – do sklepów w USA trafiły właśnie kapsułki z zabawkami Gashapon.
Szczegóły strategii Bandai Namco Holdings zostaną ujawnione we wrześniu. Choć zapowiadane jest ograniczenie kosztów, podobno obędzie się bez zwolnień.