Interesujące wyniki dała ankieta przeprowadzona wśród amerykańskich dzieci w wieku od 8 do 12 lat. Okazuje się, że według młodych Amerykanów „najfajniejszą” marką jest Nintendo – producent gier wideo.
Badania przeprowadziły firmy Decision Analyst oraz Hypothesis. W wyborach ulubionej marki Nintendo wyprzedziło takie firmy jak Disney, McDonald's czy Nike. Na Nintendo wskazało aż 42% badanych dzieci. Takie wyniki mogą sugerować, że w przyszłości – gdy ankietowani będą samodzielnie decydować o swoich wydatkach – pozycja branży gier może być jeszcze silniejsza, niż obecnie.
Badania przeprowadziły firmy Decision Analyst oraz Hypothesis. W wyborach ulubionej marki Nintendo wyprzedziło takie firmy jak Disney, McDonald's czy Nike. Na Nintendo wskazało aż 42% badanych dzieci. Takie wyniki mogą sugerować, że w przyszłości – gdy ankietowani będą samodzielnie decydować o swoich wydatkach – pozycja branży gier może być jeszcze silniejsza, niż obecnie.