Dzieci z angielskiego hrabstwa Kent poznają tematykę ochrony środowiska i zarządzania przestrzenią z pomocą „lokalnej” wersji gry komputerowej „Sim City”.
Gra powstała w ramach prowadzonego przez Medway Children's University kursu „Zaprojektuj miasto”. Jego częścią jest przygotowanie gier edukacyjnych. Za zgodą Electronic Arts - wydawcy gry „Sim City”, która pozwala budować, rozwijać i kontrolować aglomerację miejską, przygotowano zmodyfikowaną wersję tej aplikacji. W przestrzeni gry umieszczono charakterystyczne elementy krajobrazu i budynki znane dzieciom – rzekę, katedrę, zamek... W ten sposób odtworzono miasta Chatham, Gillingham i Rochester. Teraz na lekcjach poświęconych zagadnieniom ekologii i transportu publicznego, dzieci mogą samodzielnie ingerować w przestrzeń rodzinnego miasta i obserwować, jak wprowadzone zmiany wpłyną na jego funkcjonowanie.
Gra powstała w ramach prowadzonego przez Medway Children's University kursu „Zaprojektuj miasto”. Jego częścią jest przygotowanie gier edukacyjnych. Za zgodą Electronic Arts - wydawcy gry „Sim City”, która pozwala budować, rozwijać i kontrolować aglomerację miejską, przygotowano zmodyfikowaną wersję tej aplikacji. W przestrzeni gry umieszczono charakterystyczne elementy krajobrazu i budynki znane dzieciom – rzekę, katedrę, zamek... W ten sposób odtworzono miasta Chatham, Gillingham i Rochester. Teraz na lekcjach poświęconych zagadnieniom ekologii i transportu publicznego, dzieci mogą samodzielnie ingerować w przestrzeń rodzinnego miasta i obserwować, jak wprowadzone zmiany wpłyną na jego funkcjonowanie.