Firma Blizzard poinformowała, że jej masowa gra sieciowa “World of Warcraft” ma już 1,5 mln abonentów. Gra ustanowiła też swój rekord liczby osób biorących udział w zabawie w tym samym czasie: na serwerach „WoW” równocześnie zalogowało się 500 tys. osób.
W ciągu 5 miesięcy od rynkowego debiutu w USA, „WoW” – gra pozwalająca na prowadzenie postaci w uniwersum fantasy Azeroth - notuje same sukcesy. Obecnie gra jest dostępna w Ameryce Płn., Korei i Europie. Blizzard szykuje się jednak także do wejścia na rynek chiński. Być może pozwoli to „WoW” zagrozić największym tytułom MMORPG na rynku - koreańskim grom „Lineage” i „Lineage II”, w które gra łącznie ponad 5 mln osób.
W ciągu 5 miesięcy od rynkowego debiutu w USA, „WoW” – gra pozwalająca na prowadzenie postaci w uniwersum fantasy Azeroth - notuje same sukcesy. Obecnie gra jest dostępna w Ameryce Płn., Korei i Europie. Blizzard szykuje się jednak także do wejścia na rynek chiński. Być może pozwoli to „WoW” zagrozić największym tytułom MMORPG na rynku - koreańskim grom „Lineage” i „Lineage II”, w które gra łącznie ponad 5 mln osób.