Jak bogactwo wpływa na psychikę?
kategoria: Biznes i finanse   dodane: 21/01/2020

To, że bogactwo w większości zmienia ludzi, wydaje nam się oczywiste. Zwykle zauważamy jedynie negatywne skutki tej przemiany. Człowiek z większą ilością pieniędzy staje się zarozumiały i dystansuje się od innych. Pod wpływem bogactwa osobowość człowieka oraz jego zachowanie staje się inne. Jednak jak posiadanie pieniędzy wpływa na psychikę samego bogacza? Jakie zmiany w niej zachodzą?

8 metod na oszczędzanie pieniędzy
kategoria: Biznes i finanse   dodane: 06/12/2019

Oszczędzanie dla wielu z nas jest nie lada wyzwaniem. Nie potrafimy odmówić sobie chwilowej przyjemności, przez co długoterminowy cel nigdy nie dochodzi do skutku. Jak odłożyć większą ilość pieniędzy, a także zaoszczędzić na codziennych czynnościach i nawykach? Oto 8 sposobów, dzięki którym zaoszczędzisz pokaźne sumy pieniędzy.

10 niesamowitych, lecz ginących zawodów
kategoria: Biznes i finanse   dodane: 19/09/2019

Przez wieki ludzie, aby przetrwa , podejmowali się rozmaitych prac. Niektóre z nich wykonywane są do dziś, cho ich korzenie sięgają nawet czasów starożytnych. Niestety, przez postępujący rozwój i technologię, niektóre z zawodów wymierają. Poznaj 10 z nich, o których (by może) nie miałeś pojęcia!

Wesele – wydatek nie na każdą kieszeń
kategoria: Biznes i finanse   dodane: 19/09/2019

Ślub to jeden z ważniejszych momentów w życiu człowieka. Naturalna jest zatem potrzeba, aby zarówno para młoda, jak i goście zapamiętali go jak najpiękniej. Współcześnie, polskie wesela prześcigają się pod względem swojej oryginalności i przepychu. Jednak co jeżeli zdecydujemy się na tradycyjny ślub z weselem, na ok. 100 osób? Okazuje się, że za zorganizowanie go, także zapłacimy fortunę.

Jak podświadomie kolor wpływa na twoje decyzje
kategoria: Biznes i finanse   dodane: 19/09/2019

Jaki jest twój ulubiony kolor? Zapewne większość osób będzie znało odpowiedź na to pytanie. Nie każdy jednak wie, że barwy wpływają na nas w bardzo określony sposób, wywołując poszczególne emocje i przywołując na myśl skojarzenia. Często jest to wykorzystywane między innymi w marketingu, gdzie dana barwa produktu może skłonić konsumenta do zakupu. Czy zdarzyło ci się kiedyś nabyć daną rzecz kierując się jedynie jej ładną etykietą? Dowiedz się, w jaki sposób kolory mogą wpływać na twój mózg.