« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Nick:sweeper Dodano:2004-02-06 18:30:12 Wpis:Nasuwa mi sie jeszcze jedna "uwaga". Wydaje mi sie, ze beatmastera (zwierzak) stać na troche wiecej jeśli chodzi o podkład - jest troszke wtórny i banalny - proponuje więcej dialogów, jakieś ciekawe sample, powklejane stare texty. Pozdro dla 6LO;-)
Nick:zwierzak Dodano:2004-02-06 17:59:34 Wpis:co do "zmiennych dni" to wspomnialem o nih jako ze ten utwor oraz kilka innych ze wspolpracy ja/kuzyn prezentuje calkiem inny styl, ktory bedzie stale ulepszany......moze sie zdobedziemy na plytke....ale raczej bedziemy pojedynczo robic utwory....
Nick:zwierzak Dodano:2004-02-06 17:56:28 Wpis:z tych wypowiedzi wywnioskowalem ze nikt nie wie kto tak naprawde robil bity....mniejsza o to.....

dykcja-najwiekszy problem michala, nie chodzi o to ze nie mozna go zrozumiec ale jak u mnei nagrywal plytke(cala) to wkurzalo mnie jego cz i sz. takie silne i jakby oslinione :)

1na1-jak juz gdzies wspominalem plyta robiona na pospiech byla. wg mnie perkusja jest tu dobra, ale bit za ciho, po prostu zly mastering.....moja wina, a kawalek dobry nawet

perkusja-oj najwiekszy problem tej plyty.....ale bedzie lepiej

cieszy mnie bardzo ze tyle ludzi kupuje ta plytke, dzisiaj michal musial dowiezc nowe egzemplarze, bo sie skonczyly :)

dziekuje za wyjasnienie mi co to znaczy poznanskosc bitow....:) ale coz nic nie zmienimy w tej kwestii. dawno temu jak zaczynalem swa dzialalnosc(heh rok temu)to nagrywalem z moim kuzynem(bedzie jeszcze nagrywal ze mna), tyle ze nie prezentowalo to tego poziomu co arena.....jak ktos chce to jest do sciagniecia ze strefy wp jeden utwor ze "starych czasow". wystarczy wpisac gdzies tam jako nazwe artysty essperanto i bedzie mozna pobrac utwor "zmienne dni"

"zmienne dni"- tak, utwor ktory byl poprawiany w nieskonczonosc, i nadal bedzie poprawiany........mam jeszcze eksperymentalna plyte na ktorej jest ten utwor i kilka innych bardzo starych, z czasow kiedy sie nie znalem z michalem....moze kiedys udostepnie.....lepiej nie .........az sie lezka w oku kreci :)

flow-jest to sposob rymowania rapera. w jaki sposob rozklada sylaby tonacje, szybkosc rymowania itp. mozna nagrac szybki tekst pod wolny utwor, mozna wolny tekst pod szybki.......wystarczy mniej/wiecej sylab na wers.....nie wiem czemu panuje przekonanie ze szybki bit=szybkie rymowanie

flow michala-heh......dziwne i jakby mechaniczne. poprawilo sie ostatnimi czasy. teraz michal rymuje szybciej i dynamiczniej niz kiedys....lepiej

arena-moze sie podobac moze sie nie podobac........kwestia gustu. ale pewne jest to ze nie pamietam z czego byl sampel :)

esik-mike na ktorym nagrywalismy plyte to shure c608. bardzo dobry. koszt - ok 160 zl. c606 kosztuje chyba ok 100 zl.....warto kupic ten drozszy bo w tej skali cenowej kazde 10 zl podwaja jakosc......:)

skrecze-mial ktos na ta plyte robic,ale jakos nie wyszlo.chyba?

to chyba all na teraz.........
Nick:a$ka Dodano:2004-02-06 17:49:34 Url:www.buahaha.blog.pl Wpis:yoyo nygaa!!:D płytka całkiem całkiem ci sie udala...
no
i cieszysz sie pewnie ze mnie w bdzie widzish znoof;)
to by było na tyle
czekam na nastepna płytke
yo
buziolki:**
Nick:sweeper Dodano:2004-02-06 16:27:25 Wpis:Moim skromnym zdaniem do Twojego głosu (a raczej właściwości głosowych), robiony jest zbyt szybki beat. Ja proponuje coś znacznie wolniejszego, bo przy szybki podkładzie jesteś po prostu trudny do zrozumienia. Jeżeli chodzi Tobie o FLOW, to przecież można "płynąć" też na wolnym bicie - flow nie polega przecież na za*****alaniu. Texty wporzo. Pozdro ziomale
Nick:lecia's Dodano:2004-02-06 11:34:54 Wpis:Pozwolisz.....ze Twoja plytke "przedstawie" w stolicy :PP
Nick:onetock Dodano:2004-02-06 11:34:10 Wpis:spoko Akme, nie skreslam Weroniki, tylko się z nią nie zgadzam :)
kurde pozyczylem płyte kumplowi co lezy w szpitalu i nie moge posluchac, chcialem przesluchac jeszcze raz kawalek o streetball'u , z tego co pamiętam to bit w nim własnie był OK. pozdro wszystkim !!
Nick:lecia's Dodano:2004-02-06 11:26:55 Wpis:siema... no i doczekalam sie Twojej płytki w moim zbiorze:P Co prawda ostatnia zgarnelam z półki wiec,wychodzi na to ze niezle sie sprzedaje:)
Co do płytki....tak jak wczesniej wspominalam,myslalam ze calkiem inaczej to bedzie wygladac...w glowie caly czas mialam te Twoje tam....calkiem pierwsze utworki, no i coz powidziec ktore nie zrobily na mnie zbyt dobrego wrazenia;/ no ale czasy sie zmieniaja no i tez Ty zrobiles "lekka" zmine na lepsze:) Ogolnie plytka jest dobrej jakosci.... nie duzo jej brakuje do profesjonalizmu:P Dobre bity to chyba podstawa...no i wlasnie takie Ci podstawiaja:) Dykcja....ok, nie wiem dlaczego niektorzy pisali ze w pewnych momentach trudno Cie zrozumiec....ja do tego nic nie mam.Tematy utworkow.....hehe dobre dobrane wersy...fajnie, bo opisujesz to co dzieje sie dookola, nic nie dodajesz(takie mam wrazenie):PP
Chyba sie domyslasz ktory kawalek zrobil na mnie najwieksze wrazenie...tak, tak ten po fachu:D ale koncowka to mnie az powalila "Jest jedna rzecz dla ktorej warto zyc...." hehehe
Oprocz tego wszytkie utworki ogolnie spox... na poczatku cos mi nie pasowal podklad do kawalka" Tory'', wydaje mi sie ze odchodzil troche od calej tej kompozycji plytki, no ale po kilku przesluchaniach przekonalam sie do niego.
Tak wiec podsumowujac twoja plytke oceniam ja na 4+,. Mam nadzieje ze na tych kawalakach nie poprzestales i dalej robisz cos w tym kierunku. 3maj sie! pozdr'-->respect
Nick:Akme Dodano:2004-02-06 08:53:44 Url:www.akme.debiec.prv.pl Wpis:OneTock nie skreslaj Wery, bo ona wie wiecej niz myslisz. Ja wiem Wera co chcialas napisac ;]
Nick:onetock Dodano:2004-02-05 23:43:29 Wpis:Arena to jest mój faworyt chyba z twojej płytki. No Weronika sama sobie zaprzeczasz. jak ma rymowac szybko do wolnego bitu ? a napisałas "flow- rób to szybciej ziom". widze ze nie kumasz, i ciesze sie ze Akme sie ze mną zgadzasz co do tej kwesti. moje zdanie jest takie, że do wolniejszego bitu można bardziej pokazać flow, i kawałek nie musi byc smętny i nudny jeżeli jest wolny, polecam płytę NAS'a "illmatic", tam zobaczycie co to wolne podkłady i flow.
Nick:Weronika $ Dodano:2004-02-05 23:10:46 Wpis:A czy ja napisalam ze flow to szybkie rymowanie? wez przeczytaj jeszcze raz : mowilam ze ma szybciej rymowac, ale tez napisalam ze powinien sie dobrze zastanowic przed wyborem bitu, bo pozniej wychodzi tak ze nie moze szybciej rymowac bo bit jest "spokojny".
Nick:Akme Dodano:2004-02-05 22:46:51 Url:www.akme.debiec.prv.pl Wpis:No, o takie komentarze mi chodzi. Sa konkretne, wady wypietrzone wiec wiem na co uwage zwrocic, zalety osladzaja. Wlasnie to. Teraz moj komentarz. Wiem Wera ze sie spodziewalas pod "1 na 1", ale jest kawalek jaki jest. Mysle, ze gdybym robil "pelnometrazowy" album to bledy tego typu moglbym poprawiac. Nie bede nagrywal go jeszcze raz, ale nie omieszkam napomknac kiedys tej tematyki. Co do flow, ja mysle ze tempo bitu nadaje flow w pewnym sensie (zgadzam sie OneTock), ale takze sposob skladania rymow. Niekotre napisane przeze mnie po prostu nie sa wstanie byc rymowane inaczej, teraz bede o tym myslal przy pisaniu, napewno, wiadomo, mam cos za soba, teraz czas na kolejny krok. I mam nadzieje, ze bedzie widoczny. Co do bitow - wlasnie Zwierzak dziwie sie ze odebrales plastikowosc jako sample. Nie musza byc wycinane z winyli zeby brzmialy tak jak to sie widzi na "wyzszym poziomie". Ja uwazam ze sampel moze byc wyciety z mp3 96kbps. Wazna jest aranzacja, a jakosc na drugim miejscu. JEdnak perkusja... Jest ostatnio tendencja na zachodzie by robic wlasciwie bity oparte na perkusji, sampel jest niewielki, i nie zawsze tworzy nawet melodie. A propos OneTock trafilem na Twoj remix Anty 3. Jak na mozliwosci podoba mi sie :) Dzieki za komentarze, i jeszcze jedno - ksiega chyba zostanie bo internet.com.pl nie reaguje kolejny dzien, szkoda ze tyle wpisow poszlo sie ten... no ale coz.
Teraz do Esika :) Ja myslalem ze Wasze skrecze sa starit outta gramofon, ladnie je slychac, wpasowuja sie w tempo, na perkusje sie nie pakuja. Ja tez szukam czystych, ladnych skreczy. Wiec chyba sie nie dogadamy :) De Mono mnie nudzi, ale jak juz pisalem - moja osobista kwestia. Arena jest czyms innym by to zupelnie nowa "melodia", sampel calkowicie pociety ile sie da. Mysle ze jakbys uslyszal zrodlo z ktorego samplowane to bys pomyslal ze to nie muzyka zapewne :) Czytalem historie co do majka, tam bylo cos pisane o majku za dyche :) A jakosc ladna wiec sie zdziwilem. Ktore zwrotki Esik rymujesz w tym kawalku? Bo zadnego dzieciecego (jak na 15) glosu nie moge wylapac :P Ogolnie wlasnie glosowo ladnie wypadacie. Pozdro, jeszcze sie spikniemy. Napisz cos na maila...
Peace
Nick:..::esik::.. Dodano:2004-02-05 22:00:22 Url:www.esikshm.friko.pl Wpis:Ah bym zapomnial...Co do tego utworku arena powiem ci tak:
Bicik jest oka!
ten sampel troche mnie zniecheca
to zalezy od gustu jednemu sie spodoba drugiemu nie :)
tak samo jak w przypadku demono...
twoj wokal mi sie podoba niezly flow technika i dobre wgranie jest whooj czysty.A szukamy Dejota jak bedziesz mial kogos kto mogl by nam wgrac jakies skrecze to prosze o kontakt.
Nick:..::esik::.. Dodano:2004-02-05 21:46:18 Url:www.esikshm.friko.pl Wpis:Hehe jak by ci to powiedziec co do skreczy to sąto zwykle pocięte sample nie posiadamy gramofonów.
Ten utwor jest akurat najnowszy nie nagrywany juz na majku firmy "hama" za dyszke...Nagrywalismy na nim 2 wczesniejsze nielegale(byc moze czytales jakies nieaktualne info)teraz nagrywamy na szczurku C606 jest troche lepiej choc ciągle sie ucze.Mam 15 lat to chyba dobrze jak na taki wiek?Czekam na odpowiedzi.Zachęcam cie także do sciagania poprzednich produkcji 1/2 plytki jescze drugiej niemozna sciagnac ale niedlugo...Dzieki za wyczerpujący wpis...Pozdroo!!!i zapraszam ponownie
Nick:onetock Dodano:2004-02-05 21:24:56 Wpis:flow nie polegfa na szybkim rymowaniu. zwierzak chodzi mi o perkusje plastikowe, nie o sample z CD, ale gratuluje, widac ze znasz sie na rzeczy :)
a nieudolnościa poznanskiego podziemia są szybkie na maxa podkłady, i na***ane rymów jeden obok drugiego, to strasznie męczy ! weronika nie zgadzam się z tobą w żadnym względzie, i musze jeszcze raz powtorzyc - flow to nie jest szybkie rymowanie, rymuje sie tak jak szybki jest bit, a im szybszy bit tym c***owsze flow - i to zadko kto potrafi zrozumiec.
Nick:Weronika $ Dodano:2004-02-05 20:59:03 Wpis:Czekalam dlugo na plytke, zawsze bylam ciekawa jak to pojdzie do przodu. Samo CD przesluchalam dwa razy i musze przyznac ze nastapil wielki progress od czasow „graffiti” i „fotografie”. Wiec od poczatku: kawalek 2 Arena, coz sadze ze bit jest troche wolny jakis taki statyczny, co do tekstu to ogolnie git ale czasem przeciagasz i to mnie najbardziej denerwuje.
3 „Mógłbym” jeden z moich faworytow, niezly bit i dobry temat do napisania kawalka, szybciej rymujesz nie smedzisz :P zdroju tez calkiem fajnie pojechał.
4 „Tory” mój ulubiony, dobrze ze nie umiesciles poprzedniej wersji bo ten podklad jest lepszy od poprzedniego. Ladnie się wpasowujesz w bit, dobrze wyszedl refren. Najlepsza piosenka na plycie
6 „Scena Cienia” bit mi się nie podoba, tez fajny featuring Malego i Wuja.
7 „Przyjciele” znowu smetny bit :P tekst „nie ma pazura” myslalam ze bardziej zjedziesz falszywocow.
8 „Jeden Na Jeden” ten podklad jest najgorszy, ta perkusja? to nieporozumienie, taki hmmm „lamany” wyszedl ten bit – chaotyczny. Nie możesz nagrywac takiego kawalka( który z zalozenia ma być energiczny) pod taki bit. Rymy sa ok., ale sam kawalek bez wyrazu wyszedl-proponuje nagrac jeszcze raz.
10 „Spojrz” utwor podoba mi się, troche za krotki :P Znowu ta nieudolna perkusja L Ladnie Plyniesz...

Podsumuwujac demo ok. oceniam na 4/5 :D Swietne utwory – „Tory” „Moglbym” „Spojrz” „Scena Cienia”, Jeśli chodzi o „Jeden Na Jeden” to mysle ze bit jest zle dobrany i to psuje, bo spodziewalam się wiecej po tym kawalku. Podziwiam Ciebie za to ze miałeś tyle sily żeby wydac plyte, jest wiele osob które duzo mowia, a Ty zrobiles duzy krok do przodu. Jest troche rzeczy do poprawienia: przeciaganie, Flow (rob to szybciej ziooom ;) Ale wiadomo ze „Nie od razu Rzym zbudowano” Pozdrawiam i Zachecam do dalszej pracy J
Nick:kicia Dodano:2004-02-05 20:15:17 Wpis:Paula ale sie nie obrazaj ja sobie tylko jaja robilam-nobo wiesz teraz to Michal pewnie bedzie mial powodzenie>> a ja to taka troche zazdrosna jestem,ale to co. nic nie mam do Ciebie mozesz sie do niego odzywac przeciesz ja sie nie wtracam a misiowi ufam.jak zawsze jakis syf zrobilam!!!kocham Cie misiu i peace for you Paula(sory)
Nick:zwierzak Dodano:2004-02-05 19:28:00 Wpis:heh......

ktos tam mowil o plastikowosci bitow.....mysle ze wydaja sie plastikowe bo sa robione nie z sampli z winyli, tylko z nagran na cd.... gramofon mam, plyty mam ale brat sie dorwal i z***al mi igle(za***ac) i do tego porysowal plyte jacek&vacek(z tej plytki byl sampel do tede - drin za drinem......***nia

poznanskosc - wlasnie tego probowalem uniknac...coz nie udalo sie,klimat poznania sie udziela w przylbice niezle:)

prosze wszystkie dziewczeta o to zeby nie robily z tej ksiegi pamietnika, i nie gadaly tekstow typu :"ale ty jestes piekny" bo to ma byc w miare powazna ksiega....

mastering...odkrylem czemu tak ***nie to wszystko brzmi........gupi blad , nie powtorzy sie....szkoda gadac....

wokal-cala plyta byla nagrywana u mnie w hacie w niewygluszonym pokoju kiedy obok jechaly pociagi(przerywalismy) katorga straszna, mikrofon zakupilem za 160 zlotych (okolo) w riffie?(wlasciwie mike nie jest moj nawet) podbiety bezposrednio do karty sb live 5.1 1000,

ktos tez odgadl na jakim programie byla robiona plytka-respect;) chyba ze michal mu powiedzial,to ze plyta byla robiona we fruity wynika z czystego przypadku w sumie,ale jak na razie to tylko ten program znam prawie na wylot, bo nie kce mi sie spedzac miesiaca na rozgryzaniu cubesa i innych........a fl jest wygodny i w miare prosty....

to tyle
Nick:PaUla Dodano:2004-02-05 16:51:37 Wpis:A WiEc Tak MaSz FaJnA PlYtKe PoLeCaM KaZdEmU I WiEsZ NiE PiSzE nIc MilEgO Bo TwOjA LaSkA......
Nick:..::esik::.. Dodano:2004-02-05 14:01:33 Url:www.esikshm.friko.pl Wpis:No powiem ci ze nawet spox:)Sprawdz mom stronke wpisz sie do ksiegi gosci no i posluchaj moich mp3kow.Whhoy czysty wokal(to mi sie podoba masz pewnie dobrego majka).PozdrOO!!!esik nrgg:3820771 jak cos:)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »