Nick:piekarz
Dodano:2003-09-21 14:01:04
Email:dlapn.ipewl@piikeskraarksekiip@lwepi.npald
Wpis:cze witam wszystkich może zostane tu na dłużej wszystko zależy od majstra pozdrowienia
|
|
|
|
Nick:draccula
Dodano:2003-09-21 11:55:48
Url:www.draccula.prv.pl
Wpis:witam poraz ostatni,
kilka wyjaśnień - nie pisałem tego wszystkiego po to, aby na was nabluzgać, tylko aby zwrócić wam uwagę na błędy, które (moim zdaniem) popełniliście. I nie czepiam się waszych gustów tylko braku solidnej argumentacji. PO za tym, nie wiedziałem, że księga gości służy tylko do pochlebstw :|||
Jeżeli chcecie aby wasz serwis był coraz lepszy, powinniście brać pod uwagę komentarz odwiedzających. Koniec. Powodzenia na nowej drodze życia.
|
|
Nick:DemolicMan
Dodano:2003-09-20 19:54:24
Url:www.Krypta-Smierci.prv.pl
Wpis:Zgadzam się z przedmówcami. Nekromantik jest filmem chorym i głupim. Nie ma nawet logicznej fabuły.
Powstał tylko po to, żeby szokować. Ten film spodobać może się tylko nekrofilą. Nie polecam go nikomu. A tak wogóle to bardzo dobra stronka.
Zapraszam również do naszego serwisu.
|
|
Nick:Gientelmen
Dodano:2003-09-20 19:32:53
Url:http://www.horrory.xx.pl
Wpis:Sabbath - zgadzam się w 1000 % z opinią o Nekromantiku ... ten film jest beznadziejnie słaby,chory,głupi,bezmyslny...i tym własnie tworzy aurę "tajemniczosci" "artyzmu" "sztuki" ... hahahah
Kiedys,w roku 1975 Pietro Paolo Passolini - wybitny twórca stworył dzieło ,w którym stworzył ganice przemocy,nikt nie stworzył bardziej brutalego filmu.Chodzi mi o Salo 120 dni Sodomy. Jest to dramat - horror.W porównaniu z dzisiejszym "gore" nie jest taki ostry,ale do dzis obrzydza i przeraża.
Passolini to przykład gniewnego, starannie wykształconego twórcy i jednocześnie jedna z najoryginalniejszych postaci w kinie. Absolwent filologii romańskiej, historii literatury i sztuki na uniwersytecie w Bolonii był pisarzem, scenarzystą, reżyserem, filozofem, malarzem oraz znawcą dialektów i twórczości ludowej. Swój styl filmowy nazywał "realizmem fizjologicznym". Pasolini przed sądem stawał 36 razy. Skazano go m.in. na 4 miesiące więzienia za bluźnierstwo w noweli Twaróg (w filmie składankowym Rogopag). . Jego Salo`, czyli 120 dni Sodomy - proza markiza de Sade'a pokazana w realiach faszystowskich Włoch - uznawany jest za jeden z najbardziej szokujących filmów wszech czasów (obscena, sadyzm, jedzenie ekstrementów). Na trzy tygodnie przed premierą Salo` w 1975 roku Pasolini został zamordowany przez 17-letniego homoseksualistę...
A co mamy do powiedzenia o "artyscie" Buttgereicie ?? Jest nekrofilem,ma 40 lat,tworzy ostre gore,i sie tego nie wypiera,lubi ostrą jazdę,a niektórzy na siłę robią z niego artystę...
on jest jaki jest,i tworzy te swoje amatorskie ,tandetne gore,prostackie do bólu,a jego "profesjnalizm" i dorobek artystyczny widać na jego oficjalnej stronie...
Ktokolwiek by nakręcił film o nekrofilii jako pierwsza osoba na swiecie,to i tak by była sensacja i by zbił kasę,nieważne jaki poziom filmu by był ,bo sama tematyka zaskakuje.Takie cos tworzyc to prosta sprawa...tak ja uważam.Kiedys wielbiłem jego "sztukę",teraz dorosłem nieco...pozdrawiam wszystkich,a Sabbatha i Majstra w szczególnosci
|
|
Nick:CARO
Dodano:2003-09-20 16:05:33
Email:KLAPR.OALICRIEAT9N5I@@I5N9TAEIRCILAO.RPALK
Wpis:KOCHAM HORRORY
|
|
Nick:Sabbath
Dodano:2003-09-20 00:22:08
Wpis:Jeszcze jedno chciałem wytłumaczyć szanownemu Dracculi.Mimo,że nie ja napisałem receznę do"Zombie Flesh Eaters"to wkurza mnie,że wszystkiego się czepiasz.Zarzuciłeś Majstrowi,że słowa"to tylko przeciętny film w dobrym wykonaniu"nie mają sensu i ich nie rozumiesz.Jeśli naprawdę ich nie rozumiesz to szczerze radzę ci wrócić do licecum.Jest masa filmów,które są przeciętnymi filmami (np.z uwagi na nieszczególnie interesujący scenariusz czy grę aktorów) a z drugiej strony dzięki starannemu wykonaniu (reżyseria,montaż,kostiumy itd.) można im postawić dużego plusa.Dla mnie to zdanie ma sens,a tobie jeszcze raz radzę pisać na priv bo z braku czegoś konkretnego zaczynasz czepiać się szczegółów,których sam do końca nie rozumiesz.Jak ci się nie podoba WWW to po ch*j ją odwiedzasz.Osobiście staram się pisać recenzje zrozumiałym językiem,a to że nie każdy zgadza się z moją oceną to chyba naturalna rzecz (to oczywiste,że jest to jedynie moje zdanie a nie wszystkich).Ty jednak próbujesz z nas zrobić bandę dzieciaków (choć pewnie jesteś młodszy ode mnie).Twoje wewnętrzne,duchowe odczucia zachowaj dla siebie lub po prostu pisz swoje recenzje,ja jednak nie będę zniżał się do twojego poziomu żeby bluzgać na twojej prywatnej WWW. Pozdrawiam
|
|
Nick:Sabbath
Dodano:2003-09-19 23:58:29
Wpis:Chciałem oszczędzić takich słów Drakuli ale skoro ten koleś dalej się czepia to proszę bardzo...Jeśli ty uważasz film Nekromantik za obraz poruszający coś głebszego "metafizycznego" to jesteś po prostu chorym zboczeńcem.Wszyscy tutaj lubimy horrory ale czy pokazywanie faceta walącego sobie gruchę i jednocześnie dźgającego się przy tym nożem jest normalne? Chłopie!wszystko ma swoje granice!Jeśli lubisz takie zboczone horrory dla zwyrodnialców to proszę bardzo,jeśli w nich widzisz metaifzyczne rzeczy to proszę bardzo...ja ci niczego nie zabraniam ale weź się klupnij zdrowo w głowę zanim coś napiszesz publicznie bo piszesz kompletne głupoty i chyba ci się nudzi po nocach.Jeśli chodzi o to,że napisałem o nim "film gore" to mogę ci udowodnić podając dziesiątki zagranicznym serwisów,że film ten zalicza się do tego gatunku więc się nie czepiaj...a może ty nie wiesz po prostu co znaczy "gore",co? Co do niemieckiego języka to nie mam żadnych uprzedzeń o czym wyraźnie pisałem,stwierdziłem jedynie że może on trochę przeszkadzać w oglądaniu (gdyż stanowi pewne odstępstwo od reguły)-jest to normalna sprawa w dzisiejszych czasach kiedy 99% filmów jest w języku angielskim.A tak w ogóle to na przyszłość jeśli już musisz to pisz na priv bo mogę Ci przedstawić naprawdę wiele argumentów przeciw temu co napisałeś ale nie chce po prostu zaśmiecać "księgi".
|
|
Nick:Gientelmen
Dodano:2003-09-19 18:54:08
Url:http://www.horrory.republika.pl/page.html
Wpis:witam,całkiem dobra strona,niema to tamto ajak że proste że jasne hehe !
Zapraszam na naszą stronę WWW.HORRORY.REPUBLIKA.PL !!!
|
|
Nick:Majster (do pana DRACULI)
Dodano:2003-09-19 17:36:58
Email:klupb.ap.wb@aibkiccikbia@bw.pa.bpulk
Wpis:Witam pana Dracule. To dla nas zaszyczyt, że raczył pan wyrazić opinię o naszej pracy. Teraz ty posłuchaj: Stary, recenzje, o których mówisz (z wyjątkiem Nekromantik, ale to już inna bajka) zostały napisane przeze mnie już w 97 roku, na początku działalności naszego serwisu. Umieściłem je z sentymentu i miałem je poprawić, ale potem zająłem się newsami oraz innymi recenzjami i jakoś wypadło mi to z głowy. Takie recenzje to właśnie "Zombie Flesh Eaters", "THC", "Hellraiser", Evil Dead" i coś tam jeszcze. Reszta jest pisana na czasie, kiedy już nabraliśmy odpowiedniego doświadczenia i nie robimy tego typu błędów. Powiadasz, że mógłbyś wymieniać jeszcze wiele tego typu błędów, heh znajdź je w nowych recenzjach, które przeważają w serwisie. Co do recenzji Nekromantik to chętnie porozmawiałby o niej z tobą autor - Sabbath, tylko szkoda, że nie podałeś maila to zamieniłby z tobą kilka słów. Do zobaczenia.
|
|
Nick:draccula
Dodano:2003-09-18 22:25:23
Url:www.draccula.prv.pl
Wpis:hej, to znowu ja, tym razem już po obejrzeniu sporej części z tej stronki i... choć zapowiada się ona interesująco to tak naprawdę mam wrażenie, że jest ona prowadzona przez dzieciaków. Dobiły mnie zwłaszcza recenzje. Jestem za tym, aby to publika wystawiała oceny a nie dwóch-trzech gości, dla których piątek trzynastego jest najlepszym horrorem (buahaha). proponuję aby redakcja zapoznała się trochę bardziej z europejskim lub japońskim kinem grozy. jak czytam te recenzje to krew mnie zalewa i mam ochotę zrobić swój własny serwis. przykłady rzeczy które jak dla mnie są nie na miejscu? proszę bardzo (pomijając gusta autorów bo o tym się nie dyskutuje):
- skoro w recenzji hellrisera nie ma żadnych minusów to dlaczego ma on tylko 8? jak film nie ma złych cech to chyba jest najlepszy czyli 10/10 tak?
- recenzja Nekromantik: jak można było w minusach napisać "język niemiecki" ??? jakieś uprzedzenia czy co? "nie oglądam tego filmu bo jest po niemiecku" ? no miejcie litość panowie...
- jeszcze raz recenzja do Nekromantik: : "niejasna fabuła na początku" ? jezeli w filmie było by wszystko jasne od samego początku to ja nie oglądam takiego filmu :PP a może pan nie zrozumiał filmu bo nie czai niemieckiego?
- recenzja Tex. Masakry: co to jest za minus: "nie dla wszystkich"? każdy film grozy jest "nie dla wszystkich"...
- recenzja do zombie flesh eaters: "to tylko przeciętny film w dobrym wykonaniu". jak dla mnie to zdanie nie ma sensu...
mógłbym jeszcze wyliczać wiele innych błędów, ale mam inne sprawy na głowie. aha, ja na nikogo nie najeżdżam, tylko zwracam uwagę na to co piszecie, bo oceniacie filmy wg własnych jakichś chorych kryteriów. ja rozumiem subiektywizm, ale niech będzie on przynajmniej solidnie uargumentowany!
niedługo tu jeszcze raz wlece i ma być poprawa!
pozdro z trumny
|
|
Nick:MUlar
Dodano:2003-09-18 13:22:49
Wpis:Bardzo fajna stronka. gratulacje i trzymajcie tak dalej.
|
|
Nick:Olka
Dodano:2003-09-17 17:18:55
Wpis:No bardzo ładnie Kubuś!Postarałeś się.Pamitaj o półmetku!!!
|
|
Nick:draccula
Dodano:2003-09-17 01:31:53
Url:www.draccula.prv.pl
Wpis:nie przejrzałem całości serwisu, ale na razie tylko dobiła mnie recenzja do filmu NEKROMANTIK. Nie chcę nikogo obrażać z tego miejsca, ale moim zdaniem recenzent nie zrozumiał w ogóle o co w tym filmie biega, podszedł do tego filmu z czysto technicznego punktu widzenia, szukając pokrewieństw Nekromantik z filmem gore :[
Film jak dla mnie, w całości jest pewnym artystycznym aktem w którym autorowi bynajmniej nie chodziło o obrzydzenie widza, ale o coś o wiele głębszego (matafizycznego?) czego nie widać na ekranie. Polecam Der Todesking Buttgereita, ale jak ktoś ten film będzie oceniał wg pojawiającej się krwi na ekranie, tego zabiję za powierzchowność i prostactwo.
pozdro z trumny
|
|
Nick:Dżuma
Dodano:2003-09-14 20:16:57
Email:dlzpu.mpaw6@6666@6wapm.upzld
Wpis:Witam!!
Bardzo fajna stronka, chciałem pozdrowić wszystkich kolekcjonerów Horrorków (sam nim jestem :)POZDRAWIAM
jak by ktoś czegoś szukał to zapraszam na gg:2609125 postaram sie pomóc.
|
|
Nick:hellboy aka redman
Dodano:2003-09-13 13:08:52
Email:hlepl.l2boogy@8228@ygoob2l.lpelh
Wpis:klasyczna strona dla fanow horroru znajdziesz tu wszystko a nawet wiecej ,dzial recenzji rulez:)
|
|
Nick:Lisu
Dodano:2003-09-13 10:57:00
Wpis:Bardzo dobra strona - zaczolem szukac takiej po obejrzeniu Jason X gdyz wtedy zainteresowalem sie Jasonem i chcialem dowiedziec sie czegos o poprzednich czesciach
|
|
Nick:Wujek Jason'a
Dodano:2003-09-13 02:40:53
Wpis:Ta strona to kolejny dowód na to, że Jason rules i lives forever! Oby tak dalej. Dobra robota! Pozdrawiam!
|
|
Nick:YattaMan
Dodano:2003-09-10 22:37:44
Wpis:Wymienię "Cannibal Holocaust" , "Ichi The Killer" i "Cradle Of Fear" na "Evil Dead" , "Hellriser I" i "Nekromantik", albo coś innego, nie mniej ciekawego . GG - 3018533
|
|
Nick:kwpi
Dodano:2003-09-10 10:50:37
Url:http://kwpi.non.pl
Wpis:niezły pomysł na www.
pozdrawiam
s.o. - kwpi
|
|
Nick:Piotr
Dodano:2003-09-09 16:02:36
Email:plipe.rp.w2@33@2w.pr.epilp
Wpis:czesc jak ktos chce sie wymienic na horrorki to zapraszam narka pozdrawiam.
|
|