Witaj w księdze gości RPG Zone

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 26 »
Nick:LuCaS Dodano:2003-09-22 15:59:30 Wpis:fajna stronica omim kochanym gothicku
Nick:syriusz Dodano:2003-09-16 17:06:02 Wpis:bardzo ciekawa stronka! od dawna takiej szukałem :-D wyłącznie RPG.
Tylko dlaczego tak mało informacji o Baldur's Gate 2 ?? (o Gothic jest duuużo) no i nie ma Baldur's Gate 1 i Icewind Dale 1 i 2
Nick:W.M.Z.BR.M.SZERIGOR Dodano:2003-09-16 10:25:07 Url:http://kiliszewski.w.interia.pl Wpis:fajna strona, zapraszam was serdecznie do Zakonu "BRACTWO CZERWONYCH MAGÓW", który jest najlepszą organziacją skupiających magów i adeptów magii,oraz osoby interesujaca się magią i poczatkujące w tej dziedzinei z całej Polski i nie tylko, strona Bracwta to: http://bractwomagii.w.interia.pl , a mail do bractwa to: bractwo.magow@wp.pl , czekamy na was!!! Pozdarwiam ciepło, W.M.Z.BR.M.SHERIGOR
Nick:alfa Dodano:2003-09-13 12:52:38 Wpis:gothic to super gra jedynkę pszeszłem parę razy a dwójka u mnie nie wchodzi ale wiele słyszałem o niej i przeczytałem na stronce nie mogę się doczekać kiedy będę mogł zagrać w dwójkę
Nick:GulA Dodano:2003-09-10 18:33:15 Wpis:Nie moge sie juz doczekac dodatku do g2.
O jejjjj a jak pomysle o gothic3
to mnie az skreca.
A Was?
Nick:Slawoj Dodano:2003-09-02 22:05:32 Wpis:A Icewin Dale 2 to nie RPG!!!!!!
Umieście dział o Icewin Dale 2 taki sam RPG jak baldurs Gate 2
Nick:Razor Dodano:2003-09-01 18:04:19 Wpis:Ta strona jest za***ista.Forum jest za***iste i wogóle wszystko jest za***iste.
Nick:jesteÅ› Dodano:2003-08-31 17:57:54 Url:jesteÅ› Wpis:jesteÅ›
Nick:legucio Dodano:2003-08-30 11:31:05 Wpis:guwno
Nick:XxXxX Dodano:2003-08-29 20:24:56 Url:-- Wpis:zwaliliście sprawe że zrobiliście stronę o rpg , bardziej mi się podobało jak była ona o gothicu!!! najlepszej grze rpg jak dla mnie.
Nick:sosen Dodano:2003-08-28 11:09:23 Wpis:kiedys nie lubialem takich gier ale jak tylko usiadlem do niej (GII) to...potrafilem siedziec po 18godz dziennie przez tydzien. satysfakcje mialem dopiero gdy w starym swiecie nie bylo juz ani 1 orka. gra jest super. musze przejsc jeszzce raz. z niecierpliwoscia czekam na dodatek i 3 czesc pozdrowka dla wszystkich fanow gry
Nick:Pala Dodano:2003-08-23 00:23:22 Wpis:chce tylko powiedzieć krótko że wasz strona jest za***ista.najlepsza jaką spotkałem i sądze że lepszej nie spotkam
Nick:Wafel Dodano:2003-08-22 12:35:29 Wpis:Mam pytanie, gdzie się podziały avatary?
Nick:TAZ Dodano:2003-08-21 18:26:07 Wpis:Mam problem Gdzie jest stara gildia Nekromantów błagam o pomoc (tam podobno ukrywa się Xardas podczas 5 aktu ima jakąś fajną zbroję)!!!
Albo skąd wziąć jakąś lepszą zbroję dla paladyna(coś lepszego niż zwykła zbroja rycerza) Lordzie pomóż
Nick:noc kruka Dodano:2003-08-21 12:31:00 Wpis:Gothic II - Noc kruka


Kiedy dodatek zostanie wydany u nas w Polsce i w naszym ojczystym języku?



>>> [Informacje sprzed premiery dodatku w Niemczech]
W chwili obecnej CD-Projekt jest w trakcie rozmów o dodatku. Dopiero po podpisaniu umowy będą mogli rozpocząć prace nad lokalizacją. Najprawdopodobniej nastąpi to po ukazaniu się wersji niemieckiej. Nie musimy się obawiać (lecz kto wie) o termin wydania gry w Polsce, ponieważ CD-Projektowi zależy na wydaniu jej jak najszybciej po niemieckiej premierze.


Wstęp do nowej przygody


Dodatek "Noc kruka" jest dodatkiem do oryginalnego Gothic II. Zaczynamy GII i spotykamy w wieży Xardasa. Już w pierwszych minutach Xardas mówi nam o nowym zagrożeniu i nas "oświeca".




Stacja I: Początek podróży


Wprowadzenie Xardasa

Przygoda zaczyna się w wieży Xardasa i gracz startuje po pięknym śnie w Świątyni Śniącego. Po tym w rozmowie dowiadujemy się, że magiczny artefakt powrócił do świata. Wszystko wskazuje na wielką katastrofę, a powiązani z tym są magowie, Magowie Wody.

"Sprzymierzymy cię z nim! Tak nakazał Beliar."

Z tymi słowami Xardas wysyła nas w podróż.


W drodze do Khorinis natrafimy na Cavalorna, który ma dla nas poufną informację. Cavalorn od razu wspomina nam o "Kręgu Wody" (Nie wiem jak to dokładnie przetłumaczyć, może powinno być "Pierścień Wody"? Ale czytajcie dalej), tajnym stowarzyszeniu Magów Wody. Poza tym Cavalorn ma dla nas jeszcze jedną poufną informację, związaną z miastem.



Stacja II: Nowy świat


Podczas pierwszych godzin grania w dodatek, dowiemy się o ukrytym terenie na wyspie Khorinis. Ten teren jest wyraźnie oddzielony od reszty wyspy przez potężny masyw górski. Gdy w Gothic II dostaniemy nowe zadanie, najpierw będziemy musieli znaleźć drogę do nowego świata.


[Świątynna piramida w Gothic II nie miała wprawdzie żadnej szczególnej roli dla fabuły, ale jednak wskazywała na starą kulturę. Plemię tej starej kultury może wiedziało o niedostępnym terenie.]




Gdy znajdziemy dostęp do ukrytego świata, musimy oczekiwać tam ogromnej różnorodności nowych wrażeń. Nowe typy krajobrazu, np. wspaniały kanion. Będzie tam dużo brzytw (potwory, których nie było w GII) i innych bestii. W innych rodzajach krajobrazu będzie toczyć się życie rozsiane przez Beliara. W nowym świecie trafimy także do dżungli, gdzie często będą się czaić i maskować w tej gęstwinie ogromne szarańcze




Nasza krucha postać spotka twardych przeciwników, którzy zwykle nie są sami. Drapieżna szarańcza może złapać nas między swoje szczypce, jest bezlitosna.


Błotna gazowa biedronka (nie wiem jak to przetłumaczyć ;), w każdym bądź razie w po niemiecku jest to Sumpfgasdrone) jest wprawdzie bardziej samotnikiem, ale dysponuje ona doskonałym atakiem i techniką obroną. Gdy tylko znajdzie się w niebezpieczeństwie, z jej pyska zaczyna bryzgać śmiertelny kwas (rodzaj ataku). Więc lepiej się wtedy do niej nie zbliżać.




W przeciwieństwie do krwiopijców dysponuje silnymi skrzydłami, które utrzymują w powietrzu jej masę. Wnętrze jej ciała, wypełnia gaz, wygląda jak balon.


Opisy innych nowych potworów będą w późniejszych stacjach.


Odkrywcza podróż

W nowym świecie na gracza czekają szczególnie ruiny. Świadczą one milcząco o dawnych czasach. Z ogromnych świątyń pozostały kolumny. Między tymi ruinami stoi pięć osobliwych budowli, które kiedyś miały jakieś znaczenie.

Po prawej stronie górskiego masywu widać formacje głazów - wąwozy i ostre skały. Jeden nieuważny krok może być ostatnim.

Po lewej jest zielono. Ochronny dach dla bagiennych zwierząt. Jaszczuroludzie i inne jaszczurcze stwory toczą walkę o byt, to codzienność.

Szybki (pośpieszny) poszukiwacz przygód na długo tu nie zagości. Za rozwage i męstwo się płaci. Między liczną roślinnością znajdują się także rzeczy, pozostały po innych poszukiwaczach przygód.
Szybki poszukiwacz przygód...


Oto pierwsze screeny:















Tak będzie wyglądać pudełko (w Niemczech):




A tu filmik zrobiony flashem! Jest to rozmowa bezimiennego chyba z Cavalornem, niestety po niemiecku...

Co ma być?




Dodatek będzie zawierał nowe zadania, postacie, przedmioty, potwory. Powstała nowa część fabuły i obszaru, który jest wzbogacony całym Gothic II.

W "Nocy kruka" gildia Magów Wody ma własną rolę w fabule i większe znaczenie niż w całym świecie Gothic, do tego będą oni związani jakoś z piramidami, które można było już zwiedzić w GII.

Dodatek ma przebiegać CHYBA w stacjach (np. Stacja I, Stacja II, itd.), a nie w rozdziałach.

Ogromne obszary bagien, gór, małych lasów, wyżyn, plaż, klifów.

Dwa nowe obozy. Obóz piratów (ok. 10 NPCów), Główna Kwatera Bandytów (ok. 30 NPCów). Wszystkich nowych NPCów będzie ponad 100.

Nowy obszar to 30% całego Gothic II + Gothic II :) i na nowo przygotowany. Nowy teren może nie jest aż tak ogromny, ale nawet wprawnym turystom przyprawi na stopach pęcherzy. Jest on nawet większy niż planowano.

Trzy nowe gildie: Gracz może przyłączyć się do sekretnej walecznej gildii magów wody, sprzymierzyć się z bandytami, lub spotkać piratów.

Teraz NPCe będą reagować na twoją zbroję i jej ubiór. Jeśli nie nosi odpowiedniej zbroi, bandyci go zaatakują i odwrotnie, wpadniesz w kłopoty kiedy będziesz miał na sobie bandycki ubiór w mieście.

Ruiny będą zawierać sekrety dawnych kultur.

Podziemia (kopalnie, świątynne ruiny)

Nowe zbroje, potwory, bronie, muzyka, czary...

Główny wątek jest związany z "Kręgiem Wody" (czy "Pierścieniem" ;)), Magowie Wody będą współpracować z bezimiennym.

W dodatku pojawi się wielu przyjaciół z Gothic I, którzy nie ukazali się w GII. Na przykład Cavalorn.

Testowanie gry jeszcze trwa, ale można podać już przybliżoną długość dodatku. Będziemy w niego grać gdzieś 15-20 godzin. A sam czas słuchania dialogów to około 5 godzin.

W tytule dodatku "Noc kruka", kruk ma się nam kojarzyć z czernią, czyli nocą :), kto lub co będzie tym krukiem poznamy dopiero podczas grania.

Będziemy mogli zobaczyć nowe efekty graficzne i jeszcze bardziej zoptymalizowaną grafikę, dzięki nowemu DirectX.

Nie trzeba koniecznie znać historii z GII, gracz może zdecydować czy będzie przechodził GII, czy sam dodatek.

W dodatku znów będziemy musieli zacząć od słabych statystyk naszej postaci (prawdopodobnie będzie inaczej dopiero w Gothic III). Dodatek głównie wzbogaca świat GII.
Nick:Knife Dodano:2003-08-20 23:35:51 Url:www.nie.mam-strony.prv.republika.google.wp.onet.interia.altavista.com.de.du.fr.ge.pl Wpis:o jeju, jak zescie opisali me opowiadanie... hack'n'slash :P:P dobra... kurde, wartka akcja & full zwłok... hehehh dobre...
Nick:i like gothic Dodano:2003-08-20 20:00:49 Wpis:przekształcenie strony nie było genialnym pomysłem!!!!!!!!!brak tapet oraz linków !!!!!!to musi być!!pospieszcie sie!!!
Nick:tuyuthgj Dodano:2003-08-20 17:08:54 Wpis:hgjgjhgjgjjgj
Nick:GulA Dodano:2003-08-20 16:43:45 Wpis:nie ma tapet!!!!!!
Nick:Random Dodano:2003-08-19 18:30:54 Wpis:Przeszedłem 1 i 2 część gothica !!! XARDAS to ***a** szuja !!! A tak pozatym gra ta jest ZA***ISTA !!!
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 26 »