hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:misiekwwa Dodano:2004-08-05 10:14:34 Wpis:Witam. Mam problem ze instalacja lpg a raczej z fachowcami od niej. 2 mc temu kupilem skode favorit i zalozylem do niej lpg. I od tego momentu zaczely sie moje klopoty z tym samochodem. A bylo to tak:
po zalozeni instalacji na poczatku zamieniono mi przewody na cewce zaplonowej i samochod nie chcial palic. pozniej jak juz bylo wszystko ok przejechalem 2- km i zaczal szarpac przestal chodzic na benzynie. wrocielm do warsztatu stwierdzili ze to zawor benzynowy ma za male napiecie i go zalewa. po usilnych klotniach wyminili mi zawor. bylo ok przez 2 tygodnie( nie powiem bylem nawet zadowolony samochod malo palil oczywiscie gazu shella ), ale niestety po 3 tygodniach zaczal na gazie tracic obroty gasl. Pojechalem znow. Skonczylo sie na regulacji ale po 2 dniach wrocilem z tym samym objawem, i tu stwierdzono ze mam zle ustawione zawory, totez nie sprzeczalem sie z nimi ( smaochod byl nowym zakupem z drugiej reki wiec postanowilem pojechgac zrobic zawory, wymienic rozrzad, uszczleke pod glowica bo nie chcacy na instalacji lpg mi sie zagotowal ( na benzynie nigdy ta nie bylo ) i wydmuchalo uszczelke. wydalem kupe kasy wrocilem do fachowcow od lpg bo samochod mi zaczal palic 20 l na 100 km gazu. Tym razem diagnoza byla zle ustawiony zaplon po wymianie rozrzadu. wkurzony wyjechalem ze stacji a raczej pseudostacji lpg pojechalem do mechanikow spytac sie czy nie zapomnieli ustawic zaplonu. Odp jest ok. wiec wracam znow do mechanikow od gazu samochodem ktorym praktycznie nie da sie jechac na lpg - szrpie dlawi sie. ustawili bylo ok przez dwa dni. samochod sie non stop gotuje, bierze tyle plynu chlodniczego ze wychodze na tym jak zablocki na mydle. I gdyby nie to ze lpg jest na gwarancji dal bym sobie spokoj z tym warsztatem. I mam pyatnie czy mozliwe jest by przy takich usterkach byl uszkodzony reduktor? i co z tym zrobic nie bede placil na gwarancji za nowy reduktor ? jak poradzic sobei z tym warsztatem i problemami lpg?
Nick:Adi Dodano:2004-08-05 09:41:48 Url:Adi Wpis:Czy moge założyć IG używaną 5-letnią z homologacją i wszystkimi papierami.Czy musze jechać z tym do serwisu czy moge ją samemu przełożyć i jechać na przegląd.pomocy
Nick:khalet Dodano:2004-08-03 21:38:18 Url:stacje LPG za granicą Wpis:Chciałbym pojechać swym samochodem do Szkocji. Czy w Niemczech , Anglii, Szkocji są stacje LPG. Czy równie popularne jak w Polsce.
Nick:guzdi Dodano:2004-08-03 13:34:13 Wpis:Mam nowa instalacje w fordzie eskorcie 92r 1.3 jednopunkt zaraz na poczatku jak sie przelaczy na gaz dusi go i nie ma wysokich obrotow musze spowrotem recznie przelaczyc na bezyne i chwile pojezdzic potem na gaz i jest ok. Co sie dzieje jak temu zaradzić? Prosze!!!
Nick:monika Dodano:2004-08-02 20:43:55 Wpis:JEŚLI MACIE JAKIŚ KŁOPOT Z AUTKIEM TO PISZCIE NA MOJĄ POCZTĘ LUB NA GG.BARDZO CHETNIE WAM POMOGE. POZDRAWIAM-MONIKA.
Nick:Alexdeo Dodano:2004-08-02 13:02:41 Wpis:Cze!! Ford Escort 1.6 efi gaz Długie przeciąganie samochodu na wysokich obrotach powoduje ich utrate na biegu jałowym i gaśnięcie silnika. Na benzynie także niedziała zbyt dorze gaśnie(może sonda lambda)
Nick:lian Dodano:2004-07-30 21:50:05 Wpis:Czy to normalnem, że po zainstalowaniu LPG i przełączniu na gaz w moim samochodzie (Seicento 900) zpala się dioda sygnalizująca uszkodzenie ukłądu wtryskowego. W serwisie powiedzieli mi że tak musi być bo jest on wtedy wyłączony
Nick:jusja Dodano:2004-07-29 21:30:46 Wpis:Mam problem zLanosem +lpg Bingo.
Po odpaleniu zimnego auta na benzynie silnik nie zbiera się na obroty dusi go i nie można ruszyć z miejsca.Po około minuce pracuje już normalnie.
Nick:marek Dodano:2004-07-29 16:36:23 Wpis:Witam
Mam problem z Kompem do instalacij Lovato
interesuje mnie koszt takiego kompa
Pozdr.
Marek
Nick:marcin Dodano:2004-07-28 16:04:41 Wpis:Mam instalację Lovato w Oplu Corsie 1,0 (pół roku od montażu, a samochód kupiłem kilka dni temu i nie znam się na gazie) kilka razy miałem strzały do kolektora, szczególnie podczas wchodzania na wyższe obroty, czy można coś z tym zrobić? Ponoć ta instalacja jest z najprostszm komp., jak dbać i na co zwracać uwagę podczas użytkowania, może o tym jakaś strona www?
Nick:moi Dodano:2004-07-28 15:11:02 Wpis:Jakie dokumenty, załączniki, zgody, pozwolenia, decyzje, poprawki etc należy uzyskać, przedstawić, dołączyć, wykonać itd aby wybudować stację lpg??
Nick:Dreadman Dodano:2004-07-27 18:36:25 Wpis:Witam!
Jestem w posiadaniu MB 126 300SE. Jest to piekne auto ale ma drobny mankament... Zbyt dużo pali i w zwiazku z tym chcę założyć mu instalację gazową. Niestety większość warsztatów mi odmawia ze względu na mechaniczny wtrysk paliwa...
I tu nasuwa się pytanie: czy są w Wielkopolsce lub w Lubuskim warsztaty które podejmą się montażu instalacji do tego typu silnika: 6-cio cylindrowy z mechanicznym wielopunktowym wtryskiem i katalizatorem. Jeśłi ktoś posiada informacje w tym temacie to bardzo proszę o kontakt.
pozdrawiam
Dread
Nick:EVITA Dodano:2004-07-27 16:13:17 Url:Problem z paleniem... Wpis:Mam pytanie.Założyłem sobie instal. gazową do Fiata Uno poj.1,1l i chodzi mi o to czy mam palić go na gazie czy na benzynie.Auto to jest jeszcze na gaźniku, bo jest 1991r..Pewien gościu powiedział mi że dopuki silnik nie osiągnie temp.30stop.C,powinnien chodzić i być palony na benzynie.
Jeśli ktoś znajdzie troche czasu niech mi pomoże.Z góry wielkie dzięki!EVITA
Nick:doring Dodano:2004-07-27 09:45:03 Wpis:Witam.
Nie wiem czy jest to rzecz normalna czy też nie. Otóż sprawa dotyczy samochodu marki Skoda Favorit z chyba najprostszą instalacja gazową za którą zapłaciłem 1300zł. Pytanie dotyczy momentu przełączania z gazu na benzynę i odwrotnie otwórz w tym momencie jak zauważyłem zbiornik paliwa (benzyn) poci się i czuć zapach benzyny po chwili jazdy wszystko wysycha i jest suchutki.
Pytanie moje jest następujące czy jest to normalna rzecz czy też coś jest nie tak?

Pozdrawiam i proszę o pomoc, na e-maila bądź gg
Grzegorz
Nick:Bratku Dodano:2004-07-27 01:47:35 Wpis:Mam Nexie 1.5 OHC, 1997, 154 tys. km. Mam problem z podawaniem gazu (niezależnie od obrotów silnika), gdy pedał gazu jest w pozycji podtrzymującej prędkość. Silnik szarpie; raz dostaje zbyt dużo gazu i dostaje kopa, raz za mało i traci moc. Efekt jest taki jekby jechał żabką-skacze.

Co z tym zrobić? Kable i świece już wymieniłem.
Nick:monika Dodano:2004-07-26 21:05:58 Wpis:najlepszy warsztacik montujacy instalki gazowe jest w łodzi polecam z czystym sumieniem i z pelna odpowiedzialnoscia! łódż ul.6-go sierpnia 84 tel.0-42 637-66-88.
Nick:melas21 Dodano:2004-07-24 19:58:17 Wpis:WItam mam duze rpoblemy z moja instalacja LPG komputer to Viola PLUS natomiast pozostale komponrenty Landi Renzo.
Objawy: na bęzynie dusi na niskich obrotach tak do 2000 a potem przelaczenie na gaz i taki zryw ze mi normalnie kapcie siadaja
potrafi mi na zakrecie w trakcie zmiany biegu zgasnac - bardzo ciekawe uczucie
poza tym na niskich obrotach wariuje tzn. stoje na luzie na skrzyzowaniu a ona do 2,5 tys obrotow se skacze lub wchodzi na ten poziom i czeka az se rusze
Sprawdzalem u mechanika mowil ze sada lamba ale zmienilem i dalej nic poprostu wszystko na nic

poza tym nie wiem dlacze w instalacji mam wstawiony emulator sądy resystancyjnej moze ktos mi podpowie co mam robic

samochod Alfa Romeo 145 1,4 Boxer

Mchmielewski
pozdrawiam
Nick:zeb 12 Dodano:2004-07-21 22:44:13 Wpis:jaką instalację LPG do Mercedesa 190E, czy warto inwestować w wtryski????????
Nick:rob Dodano:2004-07-21 20:45:15 Wpis:brak stałych wonych obrotów
Nick:pablo11 Dodano:2004-07-21 16:35:47 Wpis:Nie wiem dlaczego słyszę chlapanie zaworów po uruchomieniu silnika. Objaw ten utrzymuje się do momoentu aż silnik się zagrzeje.
Zawory były regulowane. I nic to nie dało. Czyżbym coś zepsuł przez gaz?
Moje auto: Fiat Uno fire z gazem. Przebieg 20000 km.
Proszę o radę lub jakieś sugestie.
« 1 2 3 4 5 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 81 82 83 84 85 »